Sivu 4 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 233

Aihe: Vision Eternity (RBA)

  1. #61
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ameriikan foorumeilla AWG 36tta suosittelevat.
    0,127mm, aika ohutta. No, tietänevät. Mutta kun on kymmeniä metrejä .15 lankaa niin yritän pärjätä sillä.
    Langanvetorauta löytyy verstaalta mutta voi olla kromipitoinen tavara huonoa ohennettavaa.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  2. #62

    Re: Vision Eternity (RBA)

    Kuinka paljon arviolta tuo 40 tippaa on, ja tämä siis dripmodessa? Ja menikö tuohon siis ego b tankki?

    Jotain känni-atoa pitäisi katsella niin pääsisi nuista viikonloppu analogisista eroon. Muitakin saa suositella tietysti, mutta käyttäjät, sanokaas mielipidettä olisiko tämä sopiva, kriteereitä kuitenkin että kestävä, halpa (tämä aika maximihintainen), mielellään yhdellä tankkauksella koko ilta, ja mielummin ego akulla käypä.

     
     
  3. #63

    Vs: Re: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Kuinka paljon arviolta tuo 40 tippaa on, ja tämä siis dripmodessa? Ja menikö tuohon siis ego b tankki?
    noin 2ml

    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  4. #64
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)


    Tämä saapui!

    Yay! Kokeilemaan eGo-T tankilla (A) ja sehän pirskules toimii. Tätä oitis suosittelin broidilleni, joka edelleen vuoden käytön jälkeen käyttää eGo-T:ta (vuoden vanha, akut ja kaikki, ja toimii!), eikä suostu käyttämään Bogeja tahi kartotankkeja. Liian monimutkaisia.

    Ainakin eGo-tankilla tämä on simppeli, toki setupin tekeminen menee tuommoisella ja mullakin vaikeeksi, mutta kun niitäkin saa kaupasta uusia. HealthCabin myy 5pc pakkauksissa.


    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #65
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Okei, sitte kokeilemaan dripping modessa.

    Ruiskulla 1ml nestettä sisään. Kurlaa! Ylivuoto! ProVari lainehtii!

    WTF!!? Nyt meni hankalaksi.

    OK. Paperilla nesteet akkuliittimestä/drip wellistä pois, ja ProVarin pinnan pyyhkimen, ja nyt rokkaa. Ei kurlaa enää. Outo.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Okei, sitte kokeilemaan dripping modessa.

    Ruiskulla 1ml nestettä sisään. Kurlaa! Ylivuoto! ProVari lainehtii!

    WTF!!? Nyt meni hankalaksi.

    OK. Paperilla nesteet akkuliittimestä/drip wellistä pois, ja ProVarin pinnan pyyhkimen, ja nyt rokkaa. Ei kurlaa enää. Outo.
    Veikkaus, että ruiskulla meni nesteet liian nopiaa sisälle niin ei kerinny wick imaisemaan kaikkia?

     
     
  7. #67

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Saapui tänään ja em.. joo, en todellakaan voi suositella tätä kenellekään.

    a) alkuperäiset wikkit ovat liian lyhyet - eli eivät ylety kuppiin joten ei paljon hyötyä jos siihen saa 40 tippaa
    b) maku kadoksissa - bully voittaa 10-0, spheroid 50-0

    Ei ainakaan vuoda (vielä) ja on se kyllä kaunis, mutta kun se ei vaan toimi hyvin niin ei voi mitään.



     
     
  8. #68
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Mulla toimii nyt hyvin. FSUSA Voodoo sisässä, ja makua ja kurkkutuntumaa tulee. 4 voltilla ajelen.

    En osaa sanoa miltä bully tai spheroid maistuu, mutta ainakaan Boge taikka ViVi Nova ei tunnu paremmalta maun puolesta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #69

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    On se kyllä kaunis twistin nokassa - Pitää väsätä siihen oma pidempi wikki kun ehdin jos maku/wikkaus paranisi.


     
     
  10. #70
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Nyt alko maistua huonolta. Ikään kuin jotain liimaa vetelis. Liiman maku.

    Laitoin lisää nestettä, ja sitten se alkoi taas kurlaamaan. Vaikea käyttää kun ei mistään näe paljonko nestettä on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #71
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Meni maku niin pahaksi, että oli pakko ottaa irti, ja vaihtaa Boge tilalle.

    Siinä sitten viritellessäni voltteja viiteen, olin huomaavinani että oli säätö jossain 4,7V. Tais taas ProVari tehdä mulle vanhat, sen kanssa aina voltit nousee vahingossa... Piti olla 4.0V.

    Siinäpä kai syy siihen pahaan makuun. Ei maistunut palaneelle, vaan liimalle. Oksettava maku.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #72
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Toimii hienosti, ei vuotoa tai kurlausta. Maku ja th on ihan kohdallaan, löylyt tosiaan kyllä voisi olla lämpöisemmät. Täyttelin hillitysti, 25 tippaa. Ja näyttää oikein hyvältä piccolon nokassa. Pesee ainakin vivi novan 6-0. Eli ainakaan toistaiseksi ei valittamista.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #73
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Nyt on Lavatube 1.0:n nokassa, ja maku taas hyvä. Hemmetin ProVari minkä teki taas prkl.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #74
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Täälläkin kasteli provarin ja kurlasi eka täytöllä, 25 tippaa. Toisella kerttaa otin tipin pois ja tiputellessa pidin vinossa eikä kurlannut tai vuotanut. Tiä sit oliko vinoudella vaikutusta asiaan. Ehkä neste menee reunaa myöten eikä pääse ilmatorveen. Maku ja muut ominaisuudet parhaat mitä olen kokeillut, otanta tietty on aikas suppea.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    ok, laite saapui ja tulille. Nyt ekaks laitoin dripping modessa peleonin mustikkaa 18mg 40 tippaa sisään ja vmaxiin voltteja 3.8. Aivan mieletön th ja kohtuulliset höyryt..voltteja täytyi laittaa tästä vielä alas. Maku on aikalailla kohillaan.

    Mitään vuotoja en ole vielä havainnut.

    So far so good, me happy

     
     
  16. #76

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Mun mielestä tää ajaa asiansa "arkihöyryttimenä" varsin mainiosti. Höyryää mukana tulleella setupilla ihan ok twistillä ja neljällä voltilla. Ei kurlaa, eikä ole pahallekaan maistunut. En tosin itsekään ahnehtinut drippin modeen kuin abaut 25 tippaa. Eihän tämä millään pärjää satkun-parin rebuildableille, mutta hintaansa nähden vaikuttaa ihan kelpo vehkeeltä. Katsotaan nyt sitten ajan kanssa kuinka pelaa ja kestää. Alkutuntumat kuitenkin hyvät.

     
     
  17. #77
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Tinaloota korkattu täälläkin, en mä tätä raaskinu palauttaa. Millin ruiskun täytin psv:n raspberry lemonadella (jotain 60 pg / 40 vg) ja tiputtelin rauhalliseen tahtiin sen kummemmin tippoja laskematta. Pientä curlinkia alkuun, akun navalle oli pieni pisku ilmestyny mutta ei mitään kummempaa. Kyllä tämä neste maistuu ainakin paremmin kuin sr bogella, ja höyryntuotto on mainio. En mä tästä kummempaa osaa sanoa, alkumaistiaisten jälkeen hyvä fiilinki jäi vaikka sutta pelkäsin. Imuvastusta odotin olevan enemmänkin, mutta sekin on mun makuun sopiva. Orkkistipillä vetelen, näyttäis olevan vähän isompi onkalo kuin noissa muissa. Jos tuolla nyt on imuvastukseen mitään merkitystä.

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    223

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Hintaisekseen ihan jees, mutta tuo höyry on kyllä makuuni hieman liian kylmää :-[
    Tein muutaman omankin setupin eikä se siltä osin tilannetta parantanut.
    Pitää nyt vielä testailla, maku kuitenkin toimii.

    Omat plussat ja miinukset:
    +Hinta
    +Ulkonäkö
    +Maku
    +Imuvastus sopiva ilman conea papsin nokassa.

    -Kylmä höyry
    -Setupin kiinnitys varsinkin 0,2 kanthalilla.
    -Ego ja cone yhdistelmän imuvastus toimii siedettävästi.

     
     
  19. #79

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Oon testaillu tätä tässä nyt päivän ja ihan hyvinhän se toimii. Mieletäni toteutuksessa on vaan lähetty kikkailemaan aivan liikaa. Mikä tekee tästä atosta paremman kuin klassisella tavalla toteutetusta rda:sta? Ei mielestäni yhtään mikään. Rakenne on monimutkainen, coilin kiinnitys vaikeaa tai isommilla langoilla mahdotonta, tarpeeton väliosa yms. Hyvin se toimii, mutta samaan, tai jopa parempaan lopputulokseen, pääsee huomattavasti helpomminkin.

     
     
  20. #80

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Nyt tein tähän oman setupin. Wikkaus parani merkittävästi. Maku ei mikä johtuu ilmavuudesta vissiin. Maku on parempi kun käyttää ego-rinkulaa. Höyry on melko kylmää mutta ato kyllä lämpenee merkittävästi jos ketjuhöyryttelee.

    Hinta-Laatu suhteesta. En valitettavasti löydä mitään syytä maksaa tästä 30 euroa paitsi ulkonäöstä ja hyvästä driptipistä kun seitsemällä eurolla saa bullyn jossa on paljon helpompaa vaihtaa wikki ja jossa on parempi th/maku.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •