Sivu 3 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 233

Aihe: Vision Eternity (RBA)

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Tätä testaamaan päässeet, minkäpaksuinen vastuslanka tonne posteihin mahtuu?

     
     
  2. #42
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Tätä testaamaan päässeet, minkäpaksuinen vastuslanka tonne posteihin mahtuu?
    En ole päässyt testaamaan mutta veikkaampa että melkeen kaikki menee

     
     
  3. #43
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    En ole päässyt testaamaan mutta veikkaampa että melkeen kaikki menee
    Just tän takia kyselin jo testaamaan päässeiden kokemuksia Ainaki arvostelujen/videoiden perusteella ei mee kaikki. Se, mikä itseä kiinnostaa, on että mahtuuko vielä 0.3 lanka.

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    WhatdidIsay?
    Trolli hyvä, jos luit kirjoitustani ajatuksen kanssa, niin en ottanut kantaa siihen, kuinka halpaa noiden setuppien teko itse on, vaan kommentoin tätä tekstiäsi:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    ei tarvi investoida varaosiin, eli lankaan ja naruun, tarpeettomasti.
    Tällä kommentilla:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ei nyt mun mielestä 14.07€ ole hirveen paha investointi
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Joo, halpaa on, mutta jos toimivia valmiita saa alle Bogen hinnalla
    Enkös mä tossa just sanonu, että
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    IMO noissa valmiissa setupeissa se on käytännössä poikkeuksetta kääritty turhan tiukalle, vaikeuttaen näin wickausta.. :-\
    Johan nyt meni quote-helvetiksi.

     
     
  5. #45
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vision Eternity (RBA)

    Juu, ja tosiaan peräänkuulutin toimivaa settiä. Mutta tämä menee hitusen soutamiseksi/huopaamiseksi.
    Mutta jos saan järkevähintaisia, eli alle euron, setuppeja mieleiselläni LR-vastuksella, investoin laiskuuden nimissä niihin.
    Esimerkiksi Bugs kauppaa valmiiksikäärittyä kiuasta, josta purkamalla saa mieleisen vastuksen.
    KGO & Twist

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Esimerkiksi Bugs kauppaa valmiiksikäärittyä kiuasta, josta purkamalla saa mieleisen vastuksen.
    No mikäs järki sitten tuossa nyt oikeen on?
    Ymmärrän sen, että jos ei esim. kädet taivu vastuksen kääntelyyn, niin hankkii valmiina, mutta tuossahan nyt samalla vaivalla käärii itse omansa, kuin alkaa availemaan valmiiksikäärittyä?!

     
     
  7. #47
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vision Eternity (RBA)

    Tulee lanka ja naru samassa paketissa.
    KGO & Twist

     
     
  8. #48
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    ^

    Tuleehan noiden kiukaidenkin mukana yleensä jonkin verran lankaa ja narua mukana.

     
     
  9. #49
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lopettakaa toi bullshitti ja vastatkaa mun kysymykseen

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Lopettakaa toi bullshitti ja vastatkaa mun kysymykseen
    Mitäs sää kysyitkään?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Se, mikä itseä kiinnostaa, on että mahtuuko vielä 0.3 lanka.
    En ainakaan itse näe mitään ongelmaa siinä, vaikka ei suoraa mahtuiskaan; pienellä hionnalla/viilauksella saa niistä tolpista sen verran materiaalia pois, että menee vaikka 1mm lanka.
    Jos ton viilauksen suorittaa fiksusti, niin saa edelleen pysymään myös kapeemmat langat paikallaan.

     
     
  11. #51
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Niin siis noi valmiit setupit... Ainakin aloittelevalle niitä voisi mennä jonkin verran, ja laiskoille, jotka haluaa vain hyvät höyryt, mitä noista kuulemma saapi.

    En ole koskaan tehnyt DIY-nesteitäkään, vaikka monet vannoo niiden edullisuuteen ja paremmuuteen vedoten.

    En ole myöskään köhimisvaiheessa elämääni koskaan käärinyt sätkiä. Työttömänä ollessani joskus poltin piipussa sätkätupakkaa karmealla köhimisellä. Karmeaa aikaa...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #52

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Samalla vaivalla wickin päälle käärii kanthalin, kuin että sitä purkaisi pois siitä wickin päältä
    Näkyy olevan tuo valmis jossain 2ohmin nurkilla ja tosiaan siihenhän käy mikä tahansa vastaava valmis tekele. Esim empiremodsilla on noita valmiita, mutta hinta on euron luokkaa kipale (sama healtcapin. netissä) joskin postit vain 7taalan nurkilla

    Noh katsotaan nyt ensin miten tuo toimii, ei ainakaan mitään ole esmokelta kuulunut saapumisesta? (odottaa lähetystä statuksena)

     
     
  13. #53
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Laitoin kans just libertyltä tämän testaukseen. Noista valmiscoileista, tähän löytyy varmasti kaksi koulukuntaa + kaikki loput oman tiensä kulkijat Toiset haluaa päästä halvalla ja helpolla, toiset tykkää tehdä ite ja metsästää sitä höyrynirvanaa. Itelle rebuildablet on juurikin sitä että saa tehdä ite paremman ku mitä valmiina saa Mikään kauppa ei toimita valmiita coileja sillä vastuksella millä niitä itse haluaisin..

     
     
  14. #54
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Noh katsotaan nyt ensin miten tuo toimii, ei ainakaan mitään ole esmokelta kuulunut saapumisesta? (odottaa lähetystä statuksena)
    Tiä sitten onko tämä ihan oikein kertoa täällä, mutta pe puolenpäivän aikaan vielä vartoiltiin DHL:ää. Sen jälkeen ei ol mitään kuulunutkaan. Eli ei noutoasiakkaatkaan omaansa saaneet, minä ainakaan. Uskoisin että täysin kauppiaasta riippumaton juttu.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  15. #55
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Pari PBusardon arvostelua huomattavasti kriittisempää näkökulmaa:

    FieldOfVapor:
    http://youtu.be/y2kE9WuD3ug

    davsolomon:
    http://youtu.be/ZF1sDVdN3Ac

    Tätä vehjettä kuitenkin mainostetaan vuotamattomana, ainakin jos noudattaa ohjeita eikä lykkää enempää kuin 35-40 tippaa. Ja sitten tuollaiset kokeneet höyryäijät saa laitteen vuotamaan kuin seula alta kymmenellä tipalla.... loppukaneettina "don't buy!" ja "i cannot recommend this". Niin onpa tosi luottavainen fiilis tän kanssa kun ei aikasempaa kokemusta rakennettavista ole. :

    No, 14 päivää on aikaa miettiä avaanko koko helkkarin pakettia. Kolmekymppiä on kuitenkin kolmekymppiä.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Svoemestolta saa noita valmiita setuppeja noin euron kapple. Ainkin tuossa tilatessa on mahdollisuus vaikuttaa vastusarvoon. En tiiä sitte mitä tuolta tulee. Postikulut on sitten kans12 euroa.

    http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=884

     
     
  17. #57
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Tätä testaamaan päässeet, minkäpaksuinen vastuslanka tonne posteihin mahtuu?
    Eilen tein oman setupin tuonne 0.2 kanthalilla ja aika survomista oli, että sai edes jotenkin paikalleen. Tuo kiinnitys systeemi on kyllä perseestä. + ja - tolppa, joissa ei ole mitään reikää, vaan vastuslanka kiilataan tolppia vasten mukana tulleilla klipseillä. Tämä aiheuttaa sen, ettei tuonne helposti saa paksumpaa vastuslankaa modaamatta vehjettä. Perus reikä/ruuvi systeemi olisi ollut helvetin paljon parempi ja setupit saisi helpommin paikoilleen. Taistelin n.10min, että sain tuon valmiin setupin irti + tolpasta. Tolppa vielä heilui jonkun verran ja pelkäsin jo, että se irtoaa. Toki jos käytössä on twist tai jokin muu vv laitos en näe ongelmaa käyttää ohuempaa lankaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Tätä vehjettä kuitenkin mainostetaan vuotamattomana, ainakin jos noudattaa ohjeita eikä lykkää enempää kuin 35-40 tippaa.
    Mä oon drippaillu sellasta 15-20 tippaa tuonne, joten sen takia en varmaan ole saanut tuota vuotamaan. Noissa videoissa puhuttiin liian ilmavasta imusta, jota ihmettelin kun mun mielestä se oli aika tiukka. Mä oon käyttäny tuota kiinni normi eGo akussa ja twistissä tuon mukana tulleen conen kanssa ja silloin se vastus imho on tiukka. Eilen testasin ilman tuota conea provarissa ja silloin veto on tosiaan ilmava. Eli tuo cone rajoittaa jonkin verran imua.


     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Eilen tein oman setupin tuonne 0.2 kanthalilla ja aika survomista oli, että sai edes jotenkin paikalleen. Tuo kiinnitys systeemi on kyllä perseestä. + ja - tolppa, joissa ei ole mitään reikää, vaan vastuslanka kiilataan tolppia vasten mukana tulleilla klipseillä. Tämä aiheuttaa sen, ettei tuonne helposti saa paksumpaa vastuslankaa modaamatta vehjettä. Perus reikä/ruuvi systeemi olisi ollut helvetin paljon parempi ja setupit saisi helpommin paikoilleen. Taistelin n.10min, että sain tuon valmiin setupin irti + tolpasta. Tolppa vielä heilui jonkun verran ja pelkäsin jo, että se irtoaa. Toki jos käytössä on twist tai jokin muu vv laitos en näe ongelmaa käyttää ohuempaa lankaa.

    Mä oon drippaillu sellasta 15-20 tippaa tuonne, joten sen takia en varmaan ole saanut tuota vuotamaan. Noissa videoissa puhuttiin liian ilmavasta imusta, jota ihmettelin kun mun mielestä se oli aika tiukka. Mä oon käyttäny tuota kiinni normi eGo akussa ja twistissä tuon mukana tulleen conen kanssa ja silloin se vastus imho on tiukka. Eilen testasin ilman tuota conea provarissa ja silloin veto on tosiaan ilmava. Eli tuo cone rajoittaa jonkin verran imua.
    Kiitos. Just tota pelkään etukäteen että kun ne "klipsit" on niin ahtaat ja postit ilmeisen huterat, että meneekö se ekalla kerralla 0.2 lankaa tunkiessa jo särki..
    Noh, kokeillaan kunhan kotiutuu. Jotain modauksia tää todennäkösesti vaatii jo ennen ekaa käyttöä..

     
     
  19. #59
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vision Eternity (RBA)

    Ameriikan foorumeilla AWG 36tta suosittelevat.
    KGO & Twist

     
     
  20. #60
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Vision Eternity (RBA)

    Mäkään en ole saanut tätä vuotamaan, käyttänyt n. 20 tippaa. Kurlaamaan kylläkin olen saanut, joten ei tuo kauheen kauakana vuotamisesta siis ole käynyt. Enkä mäkään kyllä voi missään nimessä sanoa imua löysäksi vaikka käyttäisin ilman conea.

    Setupin teko on kyllä oma taiteen lajinsa. Ensimmäisen setupin kun tein, ihmettelin suuresti, kun sain laitteen jatkuvasti oikosulkuun. Mutta enpäs sitten ollut työntänyt klipsejä tarpeeksi syvälle, vaan ne ottivat ylempään kappaleeseen kiinni. Menivät tarpeeksi syvälle ihan sormella päältä painaessa. käytettäessä 0.20mm lankaa.

    Kaikin puolin hyvin toiminut pienistä vastoinkäymisistä huolimatta.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •