Sivu 11 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 646

Aihe: House of Liquid Havana Puros eCigars, El-Toro Liquids.

  1. #201
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    kymppimilliset Cellarit kaikki höyrytelty ja nyt on kyllä paha ropleema kun lupasin itselleni että hälyttävän rahatilanteen vuoksi kaikkia kolmea ei sitten 60ml pottuja tilata Cigarillosten kaveriksi, mutta minkä noista poiskaan jättäisi?? Huikeeta jälkeä House of Liquidilta taas kerran. Hiukan hitaasti nuo cellarit kyllä avautuivat kukkaansa eli eivät todellakaan helppoja nesteitä, paitsi Reserve joka kyllä tyrmäsi täysin heti ensi höyryillä.

    Mulla on nyt siitä revikasta asti ollu noi lienet seisomassa ja eilen nappasin ton Chivalryn atoon.....OH MAN!!! Pekoni on kadonnut kokonaan ja toi maku on jotain niin taivallista!

    Marssijärjestys on siis muuttunut vähän..

    1.Reserve
    2.Chivalry
    3.Minotaur
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #202
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    vaikutti mullakin että tuo savun ja venetervan tuoksu ja maku hiljalleen syrjäyttäisi sitä pekonia. Kokeileppa muuten joskus piruuttas sujauttaa Cigarillosiin ihan pikkasen Chivalryä sekaan, siis ihan vaan muutamia tippoja tankilliseen ettei se sitä Cigarillosia kokonaan peitä.

     
     
  3. #203
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Cigarillosiin toimii melkein kaikki maan ja taivaan väliltä

    Ite oon sotkenu silleen, että oon eka duunannu Cigarillosista laimeamman laittamalla 18MG litkuun puolet 50/50 nollaa ja sen jälkeen vähän Purosia päälle. Hävii se suuta polttava ominaisuus käytännössä kokonaan ja siihen tulee sellanen äijämäinen maku sen Purosin kautta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Viimein löytyi nesteet jotka miellyttää ja paljon, mutta... Mikä näiden kanssa avuksi. Edenillä atoa voi käyttää kerran pestynä liki kaksi päivää, Reservellä ato kesti melkein 1ml vajaan työpäivän aikana ennenkuin maistui uitetulle tuhkakupille. Nesteet on kuin nektaria, mutta ainakin kangerin clearoilla ja Reservellä ato on vaihtokunnossa vähintään kerran päivässä. Milläs värkeillä mä näitä alan nauttia ettei pinna ja coili pala tuhurua täyteen?

     
     
  5. #205
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    No meshillä voi ainakin kuivapolttaa helposti coilin...

     
     
  6. #206
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    No eipä se kuivapoltto clearollekkaan kauheasti aikaa vie, mutta olisiko jotain vielä helpompaa?

     
     
  7. #207
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Cigarillos ainakin mulla kestää hyvin useamman päivän samalla atolla, myös Kangerin evodilla. Itse tosin tykkään siitä mausta eniten juuri silloin kun se on alkamassa paskoa niitä coileja. Guevara ja Puros tuntuisi olevan ahnaimpia coilin sottaajia. Cellareista ei vielä osaa sanoa.

    On nuo mun mielestä sen arvoisia litkuja etten pistä pahakseni säännöllistä atojen pesuja ja kartojen vaihtoja. Ymmärrän kyllä toki että jollain toisella voi olla jotain järkevämpääkin tekemistä

     
     
  8. #208
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Tonkka Cellar Reserveä saapui. Pyyhkikää tää virne mun naamalta. Aivan uskomaton litku. Viimein Cigarillosille ADV-kaveri taisi löytyä.

     
     
  9. #209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Tonkka Cellar Reserveä saapui. Pyyhkikää tää virne mun naamalta. Aivan uskomaton litku. Viimein Cigarillosille ADV-kaveri taisi löytyä.
    Kiva kuulla että nesteet maistuu.

     
     
  10. #210
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Tonkka Cellar Reserveä saapui. Pyyhkikää tää virne mun naamalta. Aivan uskomaton litku. Viimein Cigarillosille ADV-kaveri taisi löytyä.
    Pitääpä laittaa tilaukseen...
    Spoileri!



     
     
  11. #211
    Uutta modia tarjolla.

    MECHA BOD.




    MECHA BOD

    Made entirely from stainless steel, the Mecca Bod is a 510 superior mechanical Mod with exceptional quality craftsmanship and outstanding performance. It is designed by Leo and is one of the most innovative mechanical devices currently on the market.


    The Button
    Just like the rest of the device, the button is made entirely of stainless steel including the pins. It is a spring, push down mechanism that is both simple and highly innovative. It is held together by four large screws and is easy to take apart and clean.

    Mecha Bod


    Kerron modista lisää kunhan käyttökokemuksia tulee.


     
     
  12. #212
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Onko joku tilannu lähiaikoina Guevara tai Organic Tobacco nesteitä?
    Oma satsi tuli tuossa viimeviikolla ja molemmat maistuu ihan vempaimelle.
    Molemmissa joku sellanen muovinen\raaka kala maku.
    Onneksi kuiten Eden oli ihan sittä itteänsä.
    Nyt on putelit karvan alta viikon kypsyny korkit auki mutta ei muutosta.

     
     
  13. #213
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Onko joku tilannu lähiaikoina Guevara tai Organic Tobacco nesteitä?
    Oma satsi tuli tuossa viimeviikolla ja molemmat maistuu ihan vempaimelle.
    Molemmissa joku sellanen muovinen\raaka kala maku.
    Onneksi kuiten Eden oli ihan sittä itteänsä.
    Nyt on putelit karvan alta viikon kypsyny korkit auki mutta ei muutosta.
    Mielenkiintoista, laita spostia marko.houseofliquid@gmail.com niin katsotaan mitä voitais tehdä asialle.

     
     
  14. #214
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Cigarillos 18mg ja Puros 18mg on kyllä jäänyt mulla päivittäiseen käyttöön. Puros on gennystä vedettynä jopa taivaallisen hyvää, mutta siltikin spheroideilla näitä enimmäkseen kiskon. Otin myös samplen tuota Reserveä, mutta se ei oikein iskenyt. Pitänee tilata loputkin Cellar nesteet testiin.
    Spoileri!



     
     
  15. #215
    House of liquid muuttaa isompiin tiloihin josta johtuu pienen pienet viivästykset toimituksiin ja sähköposti vastauksiin.

    Pahoittelut.

    Allekirjoittanut myös auttaa jos jotain ongelmia.


     
     
  16. #216
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Onko HOL vaihtanut normaalista postista TNT:hen?
    Spoileri!



     
     
  17. #217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Onko HOL vaihtanut normaalista postista TNT:hen?
    jaa sulle tuli TNT:n kautta?

    Siitä on ollut puhetta et HOL vaihtaa TNT:hen , Royal Mailin toimitusvaikeuksien takia.

    Oliko TNT hyvä vai huono kokemus?

     
     
  18. #218
    Tietoliikenne ongelmien vuoksi, kaupansivut voivat jumittaa ,olla täysin toimimatta ja sähköposteihin vastaaminen voi odotettua kauemmin kestää.

    Pahoittelut.

    Edit: Ongelmat ohi.
    Viimeksi muokannut House of Liquid; 04.10.13 kello 08:53.

     
     
  19. #219
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    47
    Tilsin isot potut edeniä 6mg ja cigarrillosta 12mg la.tulivat koti ovelle tiistaina.nopein toimitus ikinä!toimii hyvin,kun sekoitaa pulet edeniä ja puolet cigarrilosta=)

     
     
  20. #220
    Tilasin keskiviikko aamuna ja just kävi (perjantai 12:00) TNTn kaveri nakkaamassa putelit kouraan, ei voi kyllä valittaa :)

    Chivalryä ja Edeniä <3, ja Reserveä uutena makuna itelle.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •