Sivu 2 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 467

Aihe: Silver Dog by Van

  1. #21
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Toi mun toho on kyllä joku halppis pikkutoho. Vois mennä ostamaan varmuudeks uuden järeemmän niin on ainakin ihan varma, ettei ole siitä kiinni. Hellfireä en vielä laita myyntiin vaikka harkinnassa on monta kertaa käyny
    Clasulta saa hyviä ja pullot tiskin alta Mulla sellanen tossa pico videossa

     
     
  2. #22

    Vs: Silver Dog by Van

    Pitänee sieltä käydä hakemassa sit.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Jokohan kohta nää rupeais valmistumaan, ei jaksais enää stalkata seinää ja odotella mahtihöyryjä, tana

    Mulle on tulossa pari ja voi olla että toinen vapautuu, taidan laittaa tänne myyntiin jos joku ei saanut tästä ekasta erästä, pitää vaan selvittää mitä kaikkineen (tulli+alv) tulee maksamaan, vai lähettääköhän Van/Bel Boy jollain "taskulamppu" hinnalla, toivotaan



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  4. #24

    Re: Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hondamies
    Jokohan kohta nää rupeais valmistumaan, ei jaksais enää stalkata seinää ja odotella mahtihöyryjä, tana

    Mulle on tulossa pari ja voi olla että toinen vapautuu, taidan laittaa tänne myyntiin jos joku ei saanut tästä ekasta erästä, pitää vaan selvittää mitä kaikkineen (tulli+alv) tulee maksamaan, vai lähettääköhän Van/Bel Boy jollain "taskulamppu" hinnalla, toivotaan
    Eihän sitä tiedä yhtään, et jääkö tulliin vai ei. Toivottavasti ei. Mulla on tullu ainakin kymmenkunta pakettia euroopan ulkopuolelta tullin ohi eikä mistään ole tulleja ja veroja joutunu maksamaan. Toivottavasti ei joudu nytkään.

     
     
  5. #25
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Silver Dog by Van

    Tossa ei kyllä paljoa ole tilaa rakennella setuppeja, varsinkin jos kaikki ruuvit on sormiruuveja. Mielenkiinnolla seuraillaan tätä ja toivottavasti joku tekee videoo / kirjallista arvostelua kun laitteen saa.

    Toivottavasti ei kauhea hype ole ollut turhaa tämän laitteen kohdalla.

    Eikös tässä ole joku magneettisysteemi mitenkä tuo akkuputki pysyy paikallaan että siihen saa akun vaihdettua todella helposti vai sekotanko tämän johonkin muuhun laitteeseen?
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  6. #26

    Vs: Silver Dog by Van

    Sekotat sen spartaniin.

    Tää käyttää samaa rakennetta postien suhteen kuin linet, maxit ja minit. Hyvin se on niissäkin aina toiminut.

     
     
  7. #27

    Silver Dog by Van

    Tsunami hybrid näyttää kovasti samalta
    http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....-witchers-mods

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Tsunami hybrid näyttää kovasti samalta
    http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....-witchers-mods
    Samaa näköä, mutta tuossa yläpuolisella tankilla tai nestesyötöllä, kumpi nyt on oikea suomennos.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Joko ootte saaneet seurantakoodia ? Ensimmäiset matkalla, mikä odottaa vielä. Aika nopeasti maksoin ja ymmärsin että maksujärjestyksessä Belboy lähettelee



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Silver Dog by Van

    Tunnuksia alkaa tippumaan kun koko lista postitettu, tai näin ymmärsin?

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Silver Dog by Van

    Seurantakoodi saatu ja maksoin aika myöhään eli eiköhän ne kaikki muutkin jo ole matkalla.

     
     
  12. #32

    Vs: Silver Dog by Van

    Mulle ei ainakaan oo tullu koodia viel, mut eiköhän se sieltä oo tulossa. Jos vaikka sais sen nyt ens viikolla jo. On sitä kauan jo odotettukkin

     
     
  13. #33
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Silver Dog by Van

    Järjestyksessähän nuo on lähetetty ja sen mukaan ih on minun ja Jalin jälkeen niin kai se on tulossa... Sanokaan mitä meshiä ja kanthalia nyt kannattaa tuohon tilata

     
     
  14. #34

    Vs: Silver Dog by Van

    Mistä sä sen järjestyksen näät?

     
     
  15. #35
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Silver Dog by Van

    Jossain postissa muistan nähneeni delin sanoneen että doggy lähtee tuon varauslistan mukaisessa järjestyksessä. Ja käväsin katsoon niin tänään oli posti jossa sanoi että sillä on suurin osa tiedoista postissa ja on nyt laittanut sen seurantanumeron muutamalle ihmiselle vain

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Järjestyksessähän nuo on lähetetty ja sen mukaan ih on minun ja Jalin jälkeen niin kai se on tulossa... Sanokaan mitä meshiä ja kanthalia nyt kannattaa tuohon tilata
    Mä tilasin 400 ja 500 meshiä ja .20 kanthalia vois ottaa myös .32 mutta meen ekaks näillä




    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  17. #37

    Vs: Silver Dog by Van

    Alunperinhän del sano, et ne lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on maksettu.

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Alunperinhän del sano, et ne lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on maksettu.

    Jep, näin mäkin muistan. Tossa kokoja meshille by Bel
    Postby Del Boy » Sun Nov 04, 2012 8:37 pm
    For super fine you can go from 3.5cm to 6.5cm. Others from 2.50cm to 5.5cm in width. Lenght is 3.8cm.



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  19. #39
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Alunperinhän del sano, et ne lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on maksettu.
    No perhele... Saatan muistaa väärin tuon lähetys järjestyksen mut maksoin n. 20min sen jälkeen ku tuli maksutiedot..

     
     
  20. #40

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •