Sivu 1 / 24 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 467

Aihe: Silver Dog by Van

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Silver Dog by Van

    Tätä on hypetetty ja odotettu, nyt se on julkaistu ! VaporWall.com foorumissa. Itsekin todennäköisesti saan pari kappaletta

    Ensimmäinen erä (joka on noin 200 kpl ja toimitetaan ennakkotilauslistan pohjalta foorumilaisille) Näyttäis menevän ympäri palloa Sen jälkeen saatavana nettikaupasta joskus tulevaisuudessa.

    Kerätään tänne kaikki tieto ja keskustelu tuosta Grosbreed modista. Itse odotan tältä taas ? tosi paljon, kaikki speksien mukaan pitäisi olla kohdallaan. Parinviikon päästä pitäisi olla paketit toimituksessa onnellisille pc:n hakkaajille

    Hiukantietoa Silver Dogista ohessa käännetty Vaporwallin sivuilta:
    Silver Dog ensimmäinen kaikki yhdessä Genesis PV, me kutsumme sitä Crossbridiksi, voit purkaa sen käyttämättä työkaluja. Siinä ei ole johtoja tai kontakteja jotka menee läpi säiliön, ja säiliö on valmistettu rosterista. Voit purkaasen puhdistamista tai uudelleentäyttöä varten helposti. Et tarvitse ruiskuatäyttämiseen

    Se on valmistettu elintarvikketerästä (RST ) ja käyttää Delriniä eristeenä.
    Meshiä ei tarvitse hapettaa. Suositellaan kuitenkin koska se on hygieenisempaa.
    Se on RST ruuvit/elektrodit, ja ne eivät mene tankin läpi. Tankki on myös eristetty akkuputkesta niin että nestettä ei pääse akkuun. Voit käyttää atoa-tankkia muiden modien kanssa esim. GG

    Silver Dogiin tulee 3 putkea, 18350 "Puppy", 18500 tai "S-Dog" ja 18650 "Wolf"
    Tankki tulee olemaan 3ml. Tulevaisuudessa tulee vaihtoehtoja tankeista.





    Linkki Vaporwall foorumiin http://www.vaporwall.com/forum/viewforum.php?f=56



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  2. #2

    Vs: Silver Dog by Van

    Heitinpä itseni kans listalle. Tökkii aika pahasti mulla noi vaporwallin sivut. Montakohan sataa sillä listalla mahtaa jo olla, auki tuo lista oli vielä ainakin.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Silver Dog by Van

    Sivulla 9 tuli 200 kpl täyteen, mutta ainahan niitä peruutuspaikkoja voi tulla?

     
     
  4. #4

    Vs: Silver Dog by Van

    ^Pöh, no jospa joku peruuttaa tai sitten joskus myöhemmin saa. Olisivat nyt lyöneet listan kiinni heti ku määrä tuli täyteen

     
     
  5. #5

    Vs: Silver Dog by Van

    Del sanoi, et niitä voi tulla enemmän myyntiin kun 200 ja sen takia pitää listan vielä auki.

     
     
  6. #6

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^Pöh, no jospa joku peruuttaa tai sitten joskus myöhemmin saa. Olisivat nyt lyöneet listan kiinni heti ku määrä tuli täyteen
    VW foorumin kautta myydään toi 200+kpl...
    Sen jälkeen tota saa vaan jostain nettikaupasta mikä ilmoitetaan myöhemmin ja hintaa on ilmeisesti vähän enemmän.

     
     
  7. #7

    Re: Silver Dog by Van

    2kpl laitoin tilaukseen. Toinen EHKÄ myyntiin tämän foorumin kautta sellaiselle joka ei nimeään listaan saanut..

    Toivottavasti lunastaa tuon kaiken hypen jonka on nostattanut.

    Luovutin meshivehkeet jokin aika sitten, mutta tämänhän pitäisi nyt olla helppo saada toimimaan?

    EDIT: teekkis osti tuon mun toisen dogin, eli sen perään ei kannata enää kysellä..

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Silver Dog by Van

    Mitähän konkreettista eroa tällä on muihin meshivehkeisiin verrattuna?

     
     
  9. #9
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Silver Dog by Van

    TÄYSIN delrinillä eristetty modi, eli teoriassa ei ole niin väliksi hapetuksen kanssa, koska läpivienti tai tankin pohja ei anna oikkaria.
    Lisäksi tuon pitäisi olla pomminkestävä, ainakin tuotetestaukseen on käytetty aikaa.
    Lisäksi meshireikä on keskellä.
    Tähän on lupailtu yli 20 eri päivitystä, eli periaatteessa se äärimmäinen lego PViden saralla.

    Kaikki tämä kuitenkin vain hypeä ja ennakkotietoihin perustuvaa, totuus paljastuu sitten aikanaan.
    KGO & Twist

     
     
  10. #10

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    TÄYSIN delrinillä eristetty modi, eli teoriassa ei ole niin väliksi hapetuksen kanssa, koska läpivienti tai tankin pohja ei anna oikkaria.
    Lisäksi tuon pitäisi olla pomminkestävä, ainakin tuotetestaukseen on käytetty aikaa.
    Lisäksi meshireikä on keskellä.
    Tähän on lupailtu yli 20 eri päivitystä, eli periaatteessa se äärimmäinen lego PViden saralla.

    Kaikki tämä kuitenkin vain hypeä ja ennakkotietoihin perustuvaa, totuus paljastuu sitten aikanaan.
    No kyl se coili vetää oikkariin jos meshiä ei oo hapetettu. Mä ymmärsin et van haluais tehdä 20 muutosta tai updatea ite laitteeseen, ei että myyntiin on tulossa 20 eri päivitysosaa. Niitäkin tais kuitenkin jotain tulla, esim pyrex-tankki. En nyt tiedä onko tuo keskellä oleva mesh-reikä hyvä asia. Lisäksi mua ihmetyttää miksi meshirei'istä tehdää niin pieniä. Ymmärrän kyllä että ihmisten mielipiteet eroaa ilmareiän koosta, mutta en nää mitään syytä miksi jokaisessa laitteessa ei ole vakiona 3.5-4mm reikää.

    Muuten kyllä ihan innoissani laitetta odotan, tai laitteita itseasiassa. Rumahan tuo kyllä on, mutta uskoisin laadun olevan kohdallaan. Vihdoin saan myös hybridin joka toimii 18500-akulla 8)

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Silver Dog by Van

    Itse mietin kauan, että laitanko tulemaan, mutta jäi väliin. Innolla odottelen noita päivitysjuttuja; mikäli oikeasti jotain mullistavaa päivitysosaa pukkaa ulos, niin sitten tämä kyllä lähtee ostoon.

    Jos pitäis eka meshivehje hommata, niin tää ois kyllä aika kärkipäässä. Nuo eristykset ym. on henkilökohtaisella tasolla turhaa, mutta joillekin siitä voi olla apua. Koko tässä vehkeessä on kyllä parhautta, käyttömodiks varmasti helkkarin pätevä. Ainut vaan, että kerran kun on päässyt dual coilien makuun, ei single coil vehjettä helpolla tuu hommattua :&

     
     
  12. #12

    Vs: Silver Dog by Van

    sen ku teet dual coilit tohon 8)

     
     
  13. #13
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Vähän kyllä ylihypetetty toi eristyshomma. Ainut ettei lyö runkoon jos meshi johtaa, mutta kyllä se sähkö kulkee mielummin meshiä pitkin plussalta miinukselle kuin vastuslankaa pitkin, jos meshiä ei hapeta.

     
     
  14. #14

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Vähän kyllä ylihypetetty toi eristyshomma. Ainut ettei lyö runkoon jos meshi johtaa, mutta kyllä se sähkö kulkee mielummin meshiä pitkin plussalta miinukselle kuin vastuslankaa pitkin, jos meshiä ei hapeta.
    Olisin itekki mielummin ottanu laitteen jossa on eristyksen verran isompi wick-hole. Vähän liikaa imo koitettu tehdä aloittelijoillekkin sopivaa laitetta sen sijaan että oltais oikeesti tehty se paras mahdollinen laite. Tuskin kellään joka on vähän aikaa meshien kanssa leikkinyt, on enään suurempia ongelmia oikkareiden kanssa.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    sen ku teet dual coilit tohon 8)
    Helpompi väkertää kaks erillistä coilia ku yhteen coiliin kaks vastusta Nuo kikkailut Odyn ajoilta saa jäädä taakse, yksinkertaiselle ihmisille yksinkertaiset vehkeet. "Keep it simple, stupid!"

     
     
  16. #16
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Silver Dog by Van

    Ja siitä eka laajennus:


    Lainaus Alkuperäinen postaaja &quot:Del Boy"
    There will be extention for kick available. You can use it now , just do not screw the switch all the way.
    Extention will cost like 3$-4$. it will give the Dog different look. All upgrades will be cheap.

     
     
  17. #17

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Olisin itekki mielummin ottanu laitteen jossa on eristyksen verran isompi wick-hole. Vähän liikaa imo koitettu tehdä aloittelijoillekkin sopivaa laitetta sen sijaan että oltais oikeesti tehty se paras mahdollinen laite. Tuskin kellään joka on vähän aikaa meshien kanssa leikkinyt, on enään suurempia ongelmia oikkareiden kanssa.
    Kyl mulla tuntuu olevan noitten meshillisten kanssa ongelmia. Line on ehkä ainoo, mihin oon oikeesti saanu helvetin hyvän setupin tehtyä. Hellfire minissä mulla ei oo ikinä ollu oikeesti kunnolla toimivaan setuppia, eikä didissä. Tänään tuli toi did mini niin vois kokeilla taas, et kestääkö hermo. Yleensä tulee hot spottia niin maan helvetisti tai sit ei wickaa kunnolla.

     
     
  18. #18

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kyl mulla tuntuu olevan noitten meshillisten kanssa ongelmia. Line on ehkä ainoo, mihin oon oikeesti saanu helvetin hyvän setupin tehtyä. Hellfire minissä mulla ei oo ikinä ollu oikeesti kunnolla toimivaan setuppia, eikä didissä. Tänään tuli toi did mini niin vois kokeilla taas, et kestääkö hermo. Yleensä tulee hot spottia niin maan helvetisti tai sit ei wickaa kunnolla.
    Jos sulla on oikeesti systemaattista ongelmaa jokaisen genesiksen kanssa ja oot varma että teet kaikki oikein (tohotus, ei liian kiree/löysä, ei liian pieni/iso jnejne) Niin syynä voi olla liian tehoton toho tai paskalaatunen kanthal. Ala nyt jo myydä mulle se HF!

     
     
  19. #19

    Vs: Silver Dog by Van

    Toi mun toho on kyllä joku halppis pikkutoho. Vois mennä ostamaan varmuudeks uuden järeemmän niin on ainakin ihan varma, ettei ole siitä kiinni. Hellfireä en vielä laita myyntiin vaikka harkinnassa on monta kertaa käyny

     
     
  20. #20
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Re: Silver Dog by Van

    Tohoon kannattaa oikeasti panostaa hieman. Itellä oli jokin halpis pikku-toho ja totesin parin päivän jälkeen, että ei wörki. Kävin hakemassa Clasulta ison mustan alu-runkosen ja johan alko meshin oksidointi onnistumaan.

     
     
Sivu 1 / 24 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •