Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 23

Aihe: A7

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    A7

    Perjantai-iltana tuli tilattua tällainen:
    A7 RBA
    Ja tänään se odotti postilaatikossa.
    En ole kokeillut vielä rakentaa tätä uudelleen, vaan mukana tulleella setupilla mennään...modina VV Reo Grand.
    Nopealla kokeilulla tuntuisi olevan hintansa väärti(ainakin omaan makuuni)


     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: A7

    Mimmonen imuvastus, maku ja höyryntuotto?

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: A7

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Mimmonen imuvastus, maku ja höyryntuotto?
    Minulla ei ole kauhean tarkka makuaisti, enkä ole hyvä arvioimaan näitä, mutta mielestäni:
    Imuvastus keskiverto, aavistuksen löysä.
    Mausta en uskalla kommentoida, kokeilin drippaamalla VR:n Tervaa ja makua irtosi, mutta oli ensi kokeilu ko: nesteellä.
    Höyryä hieman paremmin kuin HH357:lla ja samanverran kuin minun (amatöörin) kasaamalla penelopella
    Parasta HH357:aan verrattuna se, että tämä ei "räi" suuhun
    Tämä arvio tosi lyhyellä kokeilulla ja huonolla arviointikyvyllä, mutta hintaan nähden olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: A7

    No olihan täällä joku onneksi tuon hommannu. Luulottelin että olis paljonkin HH357 short barrelia pidempi tuo A7, mutta näyttäis että olin väärässä.

    Olipa nopea muuten toimitus, Empiremodsiltako tilasit?

    Suomikauppiaat sais kans joku ottaa näitä hyllyyn, vaikkei täällä meillä ihan siinä määrin tunnu REO:t jylläävän kuin jenkeissä.. mutu, ei pohjaudu mihinkään faktaan.. :

    -Noob

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: A7

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Olipa nopea muuten toimitus, Empiremodsiltako tilasit?
    Avidvaperilta...siellä on ollut aina nopea toimitus, etäisyyteen nähden, mutta tämä oli ennätys omalla kohdallani
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Luulottelin että olis paljonkin HH357 short barrelia pidempi tuo A7, mutta näyttäis että olin väärässä.
    Edit: Onhan mulla mitta
    HH357 28mm ja A7 41mm ilman driptippejä.

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: A7

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    No olihan täällä joku onneksi tuon hommannu. Luulottelin että olis paljonkin HH357 short barrelia pidempi tuo A7, mutta näyttäis että olin väärässä.

    Olipa nopea muuten toimitus, Empiremodsiltako tilasit?

    Suomikauppiaat sais kans joku ottaa näitä hyllyyn, vaikkei täällä meillä ihan siinä määrin tunnu REO:t jylläävän kuin jenkeissä.. mutu, ei pohjaudu mihinkään faktaan.. :

    -Noob
    Joo, eipä nää bottomfeederit oikeen Suomessa rokkaa...
    Tosin itellä grandi käytössä...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: A7

    Kiitos tiedosta, A7 on siis kokolailla 1:1 longbarreli 357:n kanssa pituuden suhteen.. soon ihan pari milliä liian pitkä haalarin taskuun :P

    Grimme Greeni ainakin jossain kommentissaan kehui tuota REO ja RDA (RBA, mikälie) yhdistelmää ihan täysillä. Toivottavasti se on oikeassa..

    -Noob

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: A7

    Laita pari milliä lyhyempi drip tippi?

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: A7

    Joo, se jää tosiaan tuolla lyhyimmällä tipillä mikä mulla (joku shorty tip tms) on just sen verran törröttämään taskusta että kerää kaiken pölyn yms tippiin. Muutenkaan tuo shorty-tippi ei ole oikein mun juttu.

    Odottelen hieman josko joku intaantuis pukkaamaan markkinoille näppärän ERA-kopion tai vastaavan, kun jostain syystä sen ostosta on tehty mahdollisimman kallista/hankalaa. ERA näyttää aika kompaktilta ja niitä varmaan menis kuin kuumille kiville jos vaan olis järkevästi saatavilla. (Varmaan lisää tuollaisia Perseas-tyylisiä juttuja luvassa kun saatavuuden ja kysynnän suhde on oikein vinksallaan. Tarvii paljon ihmetellä jos joku sitte napauttaa kopion markkinoille ja kerää hillot pois.)

    -Noob

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: A7

    Pyöräytin kokeeksi setupin 2 x 3mm silicasta...Höyryntuotto kohtalainen ja throat hit kasvoi, maku voimistui. Tarvitsee tilailla miedompia nesteitä, kuten valmistaja suosittelee
    Uuden setupin teko tuntui olevan aika helppoa tähän laitteeseen (jopa minä osasin)

     
     
  11. #11

    Vs: A7

    paljonko tuo vetää nestettä/kauanko pystyy höyrytellä driptippaamalla?

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: A7

    Pistetäänpä tääkin lanka Scoobyn vinkistä seurantaan.

    Tuli REO Grand hommattua ja hyviä atoja kaipaillaan nokalle. Tuolla kauppaosiossa kyselin Chalisea, taitaa tilanne niiden kohdalta olla se että Teekkiksellä on maan ainoa yksilö? Tämä A7 vois olla hyvä korvike, halpa nyt ainakin. Pari HH 357 1,5ohm long barrelia on hortoilemassa jossain Avidvaperin ja Tampereen välimaastossa, toivotaan että ne sieltä kotiin löytävät.

    Oon ihan noviisi tässä bottom feed -skenessä ja kysynpä täältä että mitkä olis toimivia halppiksia Chalisea tai A7 odotellessa ton karvalakkiREOn kanssa? Io6:ta ja vastaavia kattelin suomikaupoista, mutta noissa tuotekuvauksissa ei puhuta tästä bottom feedauksesta mitään. Kaiketi ne tollakin systeemillä toimivat?

    Meni vähän OT:ksi, mutta täällähän ne Suomen harvalukuiset bottom feedaajat luuraavat. Tunnustetaan nyt tässä että tällä hetkellä REOn nokalla on LR Boge ja pienellä välikurlaamisella toimii toikin ihan OK, ainakin näin kun ei paremmasta vielä tiedä :-[

     
     
  13. #13

    Vs: A7

    ^Dippailu atona EM 510 on aika loistava. Kopio Magnumista mutta monta kertaa halvempi. Itellä on noita pari kipaletta ja toimii hyvin.

    Sitä en tiedä kuinka hyvin noi toimii tolla bottom sydeemillä mut kaippa ne toimii jos magnumitkin toimii.

    http://www.empiremods.com/product_p/brdg5105.htm

     
     
  14. #14

    Vs: A7

    iO6:set futaa ihan hyvin, ja paras 510-ato lienee empire modsin lr-510 joka on about yks yhteen kopio magnumista. ERA:sta on myös bf-versio, jos jostain satut löytämään.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: A7

    Jeh, osta parempia odotellessa noita Empiren LR-atoja, maksaa muistaakseni kuus taalaa kappale. Reilun parinkymmenen kappaleen kokemuksella voin sanoa, että ne toimii helvetin hyvin, ihan yhtä hyvin ku paremmat Magnumit (ja itsehän sain Magnumeina vain sutta ja sekundaa). Noi Empiret ei välttämättä kyllä kestä enää pesua, mutta sen ajan ku toimivat ni toimivat pirun hyvin. Chalicen huonoa saatavuutta olen tässä itsekin harmitellut, tosin onneksi foorumilta löyty Reolle kaveriks BF-mallinen ERA.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: A7

    Kiitos vinkeistä äijät!

     
     
  17. #17

    Vs: A7

    ^Kyllä tuo EM 510 kestää pesua ihan yhtä hyvin kuin esim, Magnumikin. Itellä toinen ato pesty jo monta kertaa vodka kylvyssä ja vielä rokkaa hienosti.

     
     
  18. #18

    Re: Vs: A7

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan


    Tuli REO Grand hommattua ja hyviä atoja kaipaillaan nokalle. Tuolla kauppaosiossa kyselin Chalisea, taitaa tilanne niiden kohdalta olla se että Teekkiksellä on maan ainoa yksilö?
    Mulla on 2

    Chalisea ja eraa molempia testanneena, imo era ei yllä chalisen tasolle koska on altis ylitäytölle. Chalisen kanssa ylitäyttö ei ole ongelma, koska ylimääräiset nesteet valahtaa nätisti takaisin pulloon. Eraan jää aina väkisin jonkinverran nestettä aton pohjalle.

    Ja tuossa jonkun valistuneen mielipide A7 atosta verrattuna Chaliseen ja Eraan. http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post7270741

    Chalise taitaa edelleen olla voittamaton ??? 8)

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: A7

    Atmomixanilla oli A7:aa hyllyssä hetken aikaa reilun kympin hinnalla, vaan nyt näkyy loppuneen.. :P

    -Noob

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Re: Vs: A7

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Mulla on 2
    Myy mulle toinen! Tai vaihda viiteenkymmeneen lyhytkortsubogeen

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •