Sivu 3 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202
    VR:n cinnamon rollssia kun hain ilmeisestikin, niin tulin testanneeksi Atmosin cinnamon cookieta. Aika suolaisia keksejä ne siellä Reikassa vetele ilmeisestikin. Ihan hirveetä kamaa, merivesi + kaneli.

    Caramel ja lemonade ihan ok. Pitäs uskaltaa muitakin testata vähän enempi suositen perusteella tietenniin.

    E: Ei tsiisus tätä cinnamon cookiessia. Maistui paremmalta palaneessa bogessa jopa. Tulee muuan nestearvostelun sanat mieleen, "hyi yrjö". Ei ole tullut tätä ennen sellaista nestettä vastaan, et tekis mieli oksentaa. Nyt on.
    Viimeksi muokannut latela; 28.03.13 kello 02:27.

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Merivesi?
    Makiaa kanelia se on, tai ainaskin Somniumissa niin.
    KGO & Twist

     
     
  3. #43
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Suolaista?
    Kyllä maistuu mahtavan makialta kanelikeksiltä Ikaruksessakin.

     
     
  4. #44
    on kyllä maistunut tuo Tea Peach, ei liian makea/vahva maku. 12mg:n vahvusena toki tulee höyryteltyä aika reippaasti


    Vamo, kts+, Nemesis (klooni)

     
     
  5. #45
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nolighter Näytä viesti
    on kyllä maistunut tuo Tea Peach, ei liian makea/vahva maku. 12mg:n vahvusena toki tulee höyryteltyä aika reippaasti
    Sama täällä. On hyvää ja kuluu reippaasti aluksi maku oli hiukan liian miedon oloinen, mutta parin tankin jälkeen ihan loistava. Jaksaa höyrytellä. Toistaiseksi oma suosikki.

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    41
    Ihan pakko kehua näitä tuotteita.
    Inan vg/pg pohjista tuli näppyjä naamaan, näistä ei.
    Out of order...


     
     
  7. #47
    Ootteko tilannu tuolta Atmomixanista kreikasta, mulla tulee ilmotus kun yrittää valita shipping metodin. We are sorry, no shipment method matches the characteristics of your order.
    Ei anna Finland valittuna State/Province-kohtaan mitään vaikka on olevinaan pakollinen tieto.
    Joskus aiemmin muistaakseni oon täältä tilannu jotain ja ei ollut tätä ongelmaa.

     
     
  8. #48
    Jos tilasit nesteitä niin koitas ottaa pois ja uudestaan kassalle, huomasin itse ettei jostain syystä suostu lähettämään tiettyjä tuotteita...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #49
    Ei onnannut vaikka miten renklasin, laitoin jo aiemmin viestiä ja sanoivat, että voin laittaa tilauksen sähköpostilla jos ei muuten onnistu. Joo, oli tuolla aikaisempi tilaus, se GUS telescope, sillonkin oli jotain häikkii muistaakseni, mutta aikani kun sillon räpelsin niin sit se vaan meni. Nyt sit laitoin meiliä.

     
     
  10. #50
    Toivottavasti selviää, itellä ollu kanssa muutaman kerran mystisiä ongelmia tilauksen kanssa tuolta...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  11. #51
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Ootteko tilannu tuolta Atmomixanista kreikasta, mulla tulee ilmotus kun yrittää valita shipping metodin. We are sorry, no shipment method matches the characteristics of your order.
    Ei anna Finland valittuna State/Province-kohtaan mitään vaikka on olevinaan pakollinen tieto.
    Joskus aiemmin muistaakseni oon täältä tilannu jotain ja ei ollut tätä ongelmaa.
    Saman asian kanssa taistelin tänään. Saan laitettua koriin nikotiininesteen, mutta kun yritän laittaa makutiivisteitä, niin siihen tyssää. Vastasivat sähköpostilla, että ehkä minun tilaukseni ylittää 0,5 kg:n rajan, muuten eivät osaa selittää ongelmaa. 100ml:n pullo ei varmaan paina puolta kiloa Pyysivät kuitenkin ottamaan ostoskorista kuvakaappauksen ja lähettämään heille ja he sitten lähettävät maksuohjeet PayPalliin. Olen ehkä hieman vainoharhainen, mutta ei se yhteydenotto ollut kovin luotettavan oloinen kun tuli jostain yahoo-osoitteesta. Ja ilmeisesti eri reittiä maksamalla pakettikaan ei enää paina liikaa...

    Harmi kun tuolla on niin hankalaa/mahdotonta ostaa. Siellä olisi ollut paljon Atmos Labin tiivisteitä, joista esim. macchiatoa en ole löytänyt muualta tiivisteenä. Jokusen pullon tilasin VapeManiasta, mutta siellä oli suppeampi valikoima.

     
     
  12. #52
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Tilasin tiistaina puolilta päivin tiivisteitä, maksu Paypalilla.
    Kuljetuksen hoiti DHL, 15€. Litkut keskiviikkona klo. 17.00 kotiovella eli nopea toimintaa.

     
     
  13. #53
    Minä tein tilauksen sähköpostitse kun muuten ei onnistunut ja laittoivat paypal-maksutiedot sekä kokonaissumman meilillä takaisin. Nopeasti tuli vielä perille

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Valmiista tuotteista Peach Tea on itselle sellainen, ettei vain gennystä pysty, tulee ällö olo.
    Bogella maku laimenee sopivaksi, mutta silläkin ADVksi liian makea.
    KGO & Twist

     
     
  15. #55
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Peach teata juuri tilailin tiivisteenä. Valmis on muuten hyvä mutta vähän enemmän saisi olla makua.

     
     
  16. #56
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teac Näytä viesti
    Olen ehkä hieman vainoharhainen, mutta ei se yhteydenotto ollut kovin luotettavan oloinen kun tuli jostain yahoo-osoitteesta.
    Tein sittenkin rohkeasti tilauksen tuonne (Atmomixani.gr). Maanantaina tilasin ja torstaina jo tuli paketti. Paketilla painoa lapun mukaan 0,6 kiloa, toimituskulut noin 25 euroa. Aika kallista, mutta siihen hintaan sai kaupanpäällisiksi tullin hienot, keltaiset teipit Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen (epäilyksistäni huolimatta) tuohon kauppaan, nopea toimitus, nopeat vastaukset sähköposteihin ja jokainen pullo oli huolellisesti kääritty kuplamuoviin. Tuolla on aika monipuolisesti Atmos Labin nikotiinipohjia ja itse tilasin pullon VG 36 mg.

    En ole ihan hirveesti ehtinyt vielä maistelemaan eri valmistajien nesteitä, mutta noista Atmos Labin nesteistä olen kokeillut macchiatoa ja mansikkaa ja ne on ihan taivaallisen hyviä!

     
     
  17. #57
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    41
    Itse olen tilannut täältä: VapeMania - Your Trusted e-Cig Shop. Edullinen ja aika nopea toimitus. Viimeksi kyllä joutui manuaalisesti PayPalilla maksamaan, kun tuli payment error mutta laittovat sähköpostilla ohjeet.

    Eniten menee Agrinio tiivistettä (mukavan imelä tupakka). Ouzo ja RY69 silloin tällöin.
    Caramel maistuu jotenkin liian kuivalle toffeeelle. (Suussa napsaa )

    Tulossa Mint ja Habana.

    Ja eikö ne rahat mene muutenkin Kreikkaan....
    Viimeksi muokannut robotnja; 30.04.13 kello 21:43.
    Out of order...


     
     
  18. #58
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    87
    Jostain kumman syystä atmos labin VG pohjaiset valmiit mint ja tea peach nesteet ovat kovin litkumaisia. ei tule kunnolla höyryä bogella eikä clearolla. pukkaa nesteet läpi. pitänee kait kypsytellä pariviikkoa ja katsoa sitten tilanne uudestaan.

     
     
  19. #59
    Asustelen itse Kreikassa ja Atmos Labin tuotteita tulee höyrysteltyä todella paljon. Vinkkinä kiinnostuneille suosittelen testaamaan Atmos Labin Ginaa jos vain jostain löytyy mistä tilailette. Aika uusi sähkösavuttelija vielä, ehkä vuoden päivät takana mutta monenlaista litkua jo kokeiltu ja onnekseni löytyi ihan paikallinen jota löytyy joka sähköröökikaupan hyllyltä ja joka todellakin miellyttää. Suosikkini ehdottomasti! Juuri tänään tuli ostettua Agrinio kyseiseltä puljulta joka oli mieleeni kyllä ihan liian kuiva. Strawberry on toinen suosikeistani.

     
     
  20. #60
    Millaisella suhteella nämä tulee sekoittaa? Ostin 100ml 20mg balancedia ja makupullon. Tuo makuneste tuntuu erittäin juoksevalta. Laitetaanko näitä 50/50? Silloin tulisi vain 10mg, eli aika laimeaa.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •