Sivu 28 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182425262728
Tulokset 541 - 546 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #541
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    Onko muut tilannu suoraan atmos labin sivuilta, kyselisin että minkälaiset mahtaa toimitusajat olla? Postit oli keskitasoa eli 12,5€, muualta ois saanu halvemmilla posteilla mutta missään muualla ei ollu sitä tiivaria mitä halusin. Olin vielä unohtanu puhelinnron tilauksesta mutta kysyivät sitä sähköpostilla jälkeenpäin (dhl tarvitsee sitä)...
    Tais olla noin viikon luokkaa toimitusaika kun kuukausi - pari sitten tilailin tuolta.

     
     
  2. #542
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sahe69 Näytä viesti
    Tais olla noin viikon luokkaa toimitusaika kun kuukausi - pari sitten tilailin tuolta.
    Viikossa tulee, oma satsi tuli juuri maanantaina.....
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  3. #543
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    8
    Itse olen kallistunut enempi näihin VG pohjaisiin nesteesiin ja siis päätänkin PureVapen jälkeen tilata seuraavaksi AtmosLabilta. Onko tuolla kiinteät postikulut vai nouset paketin kasvaessakin? Ovatko nesteet vaatineet kypsytystä?

     
     
  4. #544
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Nousee paketin koosta riippuen, postit oli 12,5€ kahdelle tiivarille ja neljälle 100ml:n putelille. Kypsyttelyyn en vielä osaa sanoa kun ei oo vielä paketti kourassa

     
     
  5. #545
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gerbilizer Näytä viesti
    Itse olen kallistunut enempi näihin VG pohjaisiin nesteesiin ja siis päätänkin PureVapen jälkeen tilata seuraavaksi AtmosLabilta. Onko tuolla kiinteät postikulut vai nouset paketin kasvaessakin? Ovatko nesteet vaatineet kypsytystä?
    4kpl 30ml pulloja postikulut oli 7.32€.
    Ainakin "berryt" (blue rasperry jne) vaatii hivenen kypsyttelyä, menee lmankin mutta maku paranee vanhetessaan.
    Mutta esim minttu, balck vanilla ja tupakanmakuiset ei vaadi kypsyttelyä.
    Itse olen myös höyrytellyt näitä atmosin VG pohjaisia kun eivät yskitä ainakaan minua lainkaan (VG/PG pohjaiset tuppaavat "karraamaan" kurkussani vielä höyryttelyn jälkeenkin).
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  6. #546
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    No niin, eli n.vko meni toimituksessa ja ne tuli mitä tilasinkin. Nyt on nesteet kypsymässä vaikka nuo tupakkamaut ei kai hirveitä kypsyttelyjä kaipaa. Olen useasti tilannu samaa makua valmiina nesteenä ja ainakin haju on ollu täsmälleen sama mikä nyt noissa diy-nesteissä...

    Edit: Sen verran pitää vielä lisätä että normaalisti/valmiina tuo neste mitä ostin maksaa n.10€/20ml, nyt hinnaks tuli n.3€/20ml...
    Viimeksi muokannut Juhani; 07.05.15 kello 20:01.

     
     
Sivu 28 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182425262728
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •