Sivu 5 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #81
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Eittämättä varsin kaunis lapsi

     
     
  2. #82
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Meinasin kysyy mikä ato toi on, mutta ilmeisesti AC9... Vaiko eikö? Mutta toi cara on kyllä omaan silmään kivemman näköinen kuin brassi osilla varustettu.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #83

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    AC9:hän se


     
     
  4. #84

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tässä vielä parin drippiaton kans, nämä setit on kyllä taas kerran vallottaneet sydämeni.



     
     
  5. #85

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    ECF:n classifiedsin ehdot muuttuneet:

    For months, actually much longer, we have been concerned over members who choose to purchase hard to get items with the intention of reselling the item at a price much higher price than the retail cost. Actually whether it's to intentionally resell for profit or not, it's wrong for someone to overcharge fellow members due to lack of availability. We have a trial solution we wish to launch in an attempt to prevent these type ads from being posted in the Classified section. As I stated, this is a trial run with hopes that this works out to be a permanent solution. If the extra load proves to be much more than staff can handle, the solution may be withdrawn, so please do not abuse the process. If there is any doubt in whether or not the item should be reported, please resist reporting the ad.
    Reportable instance will include:
    Products that are currently produced.(Doesn't matter if instock or not)
    The asking price is more that 10% above the retail price.

    Example: Product cost $200 200+10%= $220 Online Calculator Online Calculator
    Ihan hyvältähän tuo kuulostaa, vaikka sisäinen liberaalini huutaa että ei ole ECF:n tehtävä puuttua aikuisten ihmisten tekemisiin.

     
     
  6. #86
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Joo ja pitäisi varmaan olla noiden suurimpien foorumeiden yhteinen päätös. Porukka vaan siirtyy myymään sinne missä se on sallittua. Ei sillä, että tuo juuri itseä koskettaa. Tulle kuitenkin vaihtokauppoina suurin osa hommattua ja mitä ostan, niin yritän saada kohtuulliseen hintaan. Koska eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #87
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Onhan tuo ihan hyvä idea, mutta toimivuus voi olla sitten toinen, kuten Hanus tuossa mainitsikin.. :-\

    Toisekseen voi ottaa jotakuta päähän, jos on vaikka Odyn hommannut yli 100€ kalliimmalla kuin listahinta, eikä saa pyytää edes omiaan pois. :P

     
     
  8. #88
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Jooei, toi 10% lisää ei oikein imo ole riittävä korvaus VARSINKIN, jos puhutaan tavarasta, jota oli viimeksi myynnissä suht kauan sitten, esimerkiksi 10 % lisää EmpireModista jättäisi kyllä itsellä myymättä.
    Vaihdantatalous tulee kasvamaan räjähdysmäisesti, luulen.
    KGO & Twist

     
     
  9. #89
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Niin mutta eikös tuossa mainituu juuri edelleen tuotannossa olevista tuotteista +10%. Esim. Katana yms saat heittää vaikka sen +200% ja eikös tuo Empires mod lukeudu tuohon kastiin. Kuten taas juuri GGTS ja Zenesis hybridit ovat vielä tuotannossa ja niihin vain se +10%.

    Products that are CURRENTLY produced.(Doesn't matter if instock or not)
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #90

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Montaa odyä ei varmaa löydy ecf:ältä enää myynnissä Itte en aijo sen alle tota myydä mitä itte maksoin siitä. Jättäisin laatikkoon pölyttymään ennemmin. Tavallaan toi on hyvä juttu ja tavallaan ihan paska

     
     
  11. #91

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tuli #500 meshiä ja ei se ihan höpöhöpöä ole mitä tuolla hypettävät. Wickaa aivan perkeleesti, jopa niin perkeleesti että wick pitää rullata niin leveästä palasta meshiä, että keskelle ei jää reikää. VW:llä on ketju aiheesta jossa joku on kirjoittanut hyvän viestin eri leveyksisistä wickeistä. Hänen teoria on se, että jos wickin keskellä jää reikä ja wick nostaa noin tehokkaasti nestettä, se keskireiässä oleva nesta kiehuu ja pärskii tulikuumia nestepläjäyksiä suuhun. Rullasin ekan wickin about 7cm kokosesta palasta ja se oli vieläkin liian vähän. Keskellä jäi reikä ja ihmettelin, että onpa oudot höyryt ja itse höyryä ei juuri tulle. Rullasin pienemmän wickin, jolla täytin ko. reiän ja nyt toimii kuin unelma. Toimii jopa pelottavan hyvin.

     
     
  12. #92

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Onko themeshcompanyllä tota? Vois laittaa tilaukseen

     
     
  13. #93
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    ^On.

    Edit. Löytyypi siis sieltä #400 listalta.

     
     
  14. #94
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    En osaa sanoa onko tämä seuraava päätelmä vain minun omia mieltymyksiä mutta mikä on sulla höyryntuotto noilla meshiatoilla kun käytössä on wick mikä ns. tulvii.

    Itse olen testeissä todennut että parhaat höyryt irtoaa kun wick ei ole liian kuiva eikä liian märkä vaan just siinä välissä. Eli hyvin lähellä rajaa että alkaa tulla dryhittiä. Silloin omasta mielestä saa parhaan höyryn ja parhaan maun. Pystyy hyvin testaamaan tätä sillä että kääntää modin vaan ylösalaisin ja antaa olla hetken ja sit kokeilee höyryttää.

    Itselle on vielä matkalla tuo #500 meshipaketti mutta katsotaan toimiiko tuo minun käytössä vai ei koska haluan sellaisen wickin jonka nesteensyöttöä voin "säätää" kallistamalla modia mutta kuitenkin niin ettei sitä ihan vaakasuorassa tarvitse pitää.

    ...jatketaan sekoilua
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  15. #95

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tietenkin yliwickaaminen on pahasta ja vaikuttaa höyryntuottoon aika merkittävästi. Itse ajelen gennyjä 0.8-1.0 ohmin vastuksilla, joten pieni tulviminen ei haittaa sillä neste höyrystyy aika tehokkaasti. Pakko kyl sanoo, et en oo varma vielä mitä mieltä oon tästä #500:sta. Ei mulla ole ollut mitään ongelmia saada karkeampiakin meshejä wickaamaan hyvin kallistelematta, joten tämä tuntuu jo pieneltä ylilyönniltä. Wickkaahan tämä saatanan hyvin, mutta juurikin tuo tulviminen meinaa olla ongelma. Pitää vielä testata ohuempaa wickiä, joka on kokonaan ummessa. Hyvä puoli tässä on se, että ei tarvi jättää mitään täyttöreikää auki ja wickaa silti vaikka imee 10min putkeen.

     
     
  16. #96

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tota mä just haen, et voi käyttää vähän isompaa tehoa niin, et pitää modia pystyssä eikä tuu dry hittejä. Jos tulvii niin lisää tehoa vaan.

     
     
  17. #97

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    ^Samoja tehoja mä käytän kallistelematta muillakin mesheillä. Kyl tää #500 futaa oikein hyvin, eiköhän tästä tuu se wickmateriaalin standardi.

     
     
  18. #98
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Oliskos sulla Vanttila lähettää pientä määrää tota 500 meshiä mulle testiin?

     
     
  19. #99

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Muuten kyl lähettäsin, mut oon jo parille muulle luvannu samplet ja kun yhteen wickiin menee 10x6cm palanen niin tosta palasta ei ihan hirveen montaa setuppia väännetä.

     
     
  20. #100
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Täytyy sitten "sokkona" laittaa tulemaan Siis menee 10cm leveydeltä yhteen wickkiin? Vai onko atona Karhutölkki?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •