Sivu 3 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #41

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Sitähän se on, ja nannaahan se on 8)

    Toinen tulokas:


    AC9 preorder saksasta; http://www.shop-vape4me.de/Dampgerae...estellung.html

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Toi wizard on kyllä nami! Eikai sentään oo Titanium versio?
    Mites hipaisukytkin toimii ja mitä suu sanoo, onko jännitehävikkiä kuinka paljon?


     
     
  3. #43

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Nami se on. Rosteriversio, mutta kevyt kuin mikä.
    Hipaisukytkin toimii todella hyvin, yhtäkään misfirea ei ole tullut vielä mutta ei varmaan sovi ihmiselle jolla on hyvin kuivat kädet. Jännitehävikkiä on varmasti jonkin verran, mutta paha vielä sanoo kuinka paljon. En oo 18650-akkuja käyttäny herran aikoihin, ne on kaikki vanhoja ja paskassa kunnossa. En voi mini provarillakaan mittailla akkujen kuntoa, joten paha sanoa mikä johtuu akusta ja mikä modista.

     
     
  4. #44
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tosta wizardista 18350 tai 18500 malli ois kiinnostava. Ei hirveesti ole tarjolla, mutta vissiin pitäs kaupan hyllyltä löytyä kohta. No katsotaan taas kun kyllästyt, niin olen valppaana. Sama juttu tuon AC9:n kanssa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #45

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    AC9:iin tuskin kyllästyn kovin äkkiä, pitää katella wizardin kanssa sit kun toinen cara tulee tai kun saan vanhanmallisen 18350-precisen jostain.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Mitäs ite tykkäsit iHybridistä? Kattellut jotain hybridiä arkikäyttöön, ja tuo vaikuttaa sdogin rinnalla todella vahvalta ehdokkaalta. Varsinkin iso tankki ja kevyt rakenne sai mut vakuttuneeks, mut mitäs ite tuumit tosta?

     
     
  7. #47

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jupeksi Näytä viesti
    Mitäs ite tykkäsit iHybridistä? Kattellut jotain hybridiä arkikäyttöön, ja tuo vaikuttaa sdogin rinnalla todella vahvalta ehdokkaalta. Varsinkin iso tankki ja kevyt rakenne sai mut vakuttuneeks, mut mitäs ite tuumit tosta?
    Ei kyllä pahaa sanaa ole sanottavana. Ainut huono puoli mitä keksi on vähän keikkuva nappi. Atomisaattorin toiminta on yks parhaista mitä tällä alalla on ja virtahävikkiä tuskin on nimeksikään. Ainut syy miks lähti myyntiin on et zen mini tuli taloon. Laadultaan ja ulkonäöltään zen vie ehkä voiton, mutta ihybrid kyllä iskee lujempaa. Myös tuo tankinsuojus on aika bueno jos mukana meinaa kuljettaa. Pakko kyl sanoo et ihybrid vuotaa ku seula jos pääsee väärinpäin taskussa, zen ei vuoda oikeestaan ollenkaan ja sen takia mulla matkamodina onkin.

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tosin varsinkin 18650 putkella ei tuo pääse taskussa nurin kääntymään. Ehkä jossain resi taskussa tai suuressa povarissa, mutta iso taskun pitää olla.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #49
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Hienot kuvat/ hyvät jutut! Mutta voisko pyytää 😇 saisiko noihin kuviin Modien nimet ja muut speksit?

     
     
  10. #50
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Sä oot hommannut tuon Wizardinkin..jotenkin helkkarin komee pötkylä kuvissa mutta onko lähelläkään Precisen laatua?
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #51

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Hienot kuvat/ hyvät jutut! Mutta voisko pyytää 😇 saisiko noihin kuviin Modien nimet ja muut speksit?
    Koitetaan jatkossa muistaa 8) Kerkes tällä viikolla tuo kokoelma karsiutua jonkin verran, tosin uusiakin on jo ainakin neljä tulossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Sä oot hommannut tuon Wizardinkin..jotenkin helkkarin komee pötkylä kuvissa mutta onko lähelläkään Precisen laatua?
    Ei se laadultaan ainakaan häviä. Kyl toi on niin hyvin tehty kuin voi vaan olla ja kytkin toimii oikeasti todella hyvin, mistä olin itseasiassa vähän yllättynyt. Ei ainakaan mun sormilla saa misfirea. Taitaapi olla pienin 18650-modi mitä on tehty. Voi olla että silti yritän vaihtaa tuon 18500 malliin.

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Saakeli ku toi Wizardi toimis kickin kanssa niin mulla olis niitä jo ainakin 2!

     
     
  13. #53

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tietääkseni se v2 toimii kickin kanssa, siinä menee akku oikeinpäin sisään. Vissiin noi voi lähettää bugsille ja se päivittää V1:sen V2:seen. En oo aivan satavarma, et kannattaa varmistaa ennen ku menee pari ostamaan 8)

     
     
  14. #54
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Saakeli ku toi Wizardi toimis kickin kanssa niin mulla olis niitä jo ainakin 2!
    Rauhotut niiden silca vehkeiden kanssa ja otat muutaman meshin tilalle, niin ei tartte tuota kick palikkaa joka aukkoon tunkea!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus
    Rauhotut niiden silca vehkeiden kanssa ja otat muutaman meshin tilalle, niin ei tartte tuota kick palikkaa joka aukkoon tunkea!
    On mulla DIDin alapuolellakin kick, en osaa enää olla ilman:
    - oikosulkusuojaus
    - wattiregulointi

    Kaikki ei noita ominaisuuksia kaipaa, mutta itse niistä pidän kovastikin.

     
     
  16. #56

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Heti kun ne tekee edes 15W kickin niin varmaan minäkin alan vakioasiakkaaksi. Nykyään nuo omistamani kickit hengailee käyttämättöminä laatikossa.

     
     
  17. #57

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    ^Mä oon kyllä samaa mieltä, ei riitä kickissä potku meshi vehkeiden kanssa. Tulispa joskus se kick joka pukkaa sen 15w tai yli niin olis kyllä varma menekki.

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Re: Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    On mulla DIDin alapuolellakin kick, en osaa enää olla ilman:
    - oikosulkusuojaus
    - wattiregulointi

    Kaikki ei noita ominaisuuksia kaipaa, mutta itse niistä pidän kovastikin.
    No siehän sälli olet!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  19. #59

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Käytiin tyttöystävän kanssa namussa brunssilla tänään ja WTC:n ohi kävellessä huomasin et paul saar on avannu kaupan sinne. Mainoksessa lukee "sähkötupakka kauppa", mitä se kertoo yrityksestä jos edes mainoksen yhdyssanavirheitä ei saada oikein?

     
     
  20. #60

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tulipa tilattua #500 meshiä A3-arkillinen kun muailmalla niin tuota hehkuttavat.
    http://www.youtube.com/watch?v=p091faPD648&feature=plcp

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •