Sivu 2 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #21
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tota nappia mäkin oon miettiny, että jos siitä tulee jännitehävikkiä ja sen sais eliminoitua, niin silloinhan akunkestokin kasvais kickin kanssa jne.
    Tossa mun suunnitelma tilanteen korjaamiseksi:



    Edit: Enkuksi, koska kauppasin tietysti Imeolle tota suunnitelmaa.. Laiska ei jaksa tehdä itse..

     
     
  2. #22

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Tota nappia mäkin oon miettiny, että jos siitä tulee jännitehävikkiä ja sen sais eliminoitua, niin silloinhan akunkestokin kasvais kickin kanssa jne.
    Tossa mun suunnitelma tilanteen korjaamiseksi:



    Edit: Enkuksi, koska kauppasin tietysti Imeolle tota suunnitelmaa.. Laiska ei jaksa tehdä itse..
    Hyvältähän toi näyttää, mitäs jumala vastas? Toinen mistä tota jännitehävikkiä tietääkseni tulee on ne miljoonat eri kierteet, jos ne pinnottais esim. kullalla niin se varmaan auttas. Tiiä sit kuinka kauan kultaus kierteissä kestää.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Osaatko Vanttila (tai joku muu) heittää faktaa pöytään että minkä kokonen tiiviste ton ZAPin hattuun ois hyvä ettei lähtis ihan ajatuksen voimalla liikenteeseen? Ja mistä moisia vois haeskella?

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Hyvältähän toi näyttää, mitäs jumala vastas? Toinen mistä tota jännitehävikkiä tietääkseni tulee on ne miljoonat eri kierteet, jos ne pinnottais esim. kullalla niin se varmaan auttas. Tiiä sit kuinka kauan kultaus kierteissä kestää.
    Napin pää pitäis osua kahdelle eri pinnalle, eli hankalaa saada tasaista painetta aikaiseksi molempiin... oli kuulemma itse miettinyt aikanaan vastaavaa.
    Tosin mielestäni tuo olisi silti toteutettavissa ja jos kosketuksen tasaisuuden kanssa tulee ongelmia, niin napin kontaktipinta voisi olla vaikka joku prikka joka mahtuisi vähän liikkumaan, eli paine jakautuisi tasaisesti?

    Ns. "kiinteisiin" kierteisiin voi toki Noaloxia heittää, mutta en ainakaan mielellään laittaisi sitä pitkiin kierteisiin, jotka ruuvataan aina auki akun vaihdon yhteydessä... sotkee ja kerää kaiken irtolian itseensä.

     
     
  5. #25

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Osaatko Vanttila (tai joku muu) heittää faktaa pöytään että minkä kokonen tiiviste ton ZAPin hattuun ois hyvä ettei lähtis ihan ajatuksen voimalla liikenteeseen? Ja mistä moisia vois haeskella?
    En osaa tarkkaa kokoa hatusta heittää. Mulla oli ylimääräsiä tiivisteitä laatikot täynnä kun niitä didin, orionin, odyn, penen yms. tuli. Yks niistä sopi aivan helvetin napakasti, nykyään voin nostaa zag+ggts-kombon pelkästään hatusta ja ei lähde irti. Tiivistekeskukseltahan niitä saa ja varmaan ihan k-raudasta, rautiasta, prismasta yms. Ota se nykynen tiiviste messiin ja mallaile jostain vähän paksumpi. Jos sulla DID on, niin ne ruskeet ja kovat tiivisteet tuo vähän helpotusta mut ei nekään älyttömän napakat ole.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Napin pää pitäis osua kahdelle eri pinnalle, eli hankalaa saada tasaista painetta aikaiseksi molempiin... oli kuulemma itse miettinyt aikanaan vastaavaa.
    Tosin mielestäni tuo olisi silti toteutettavissa ja jos kosketuksen tasaisuuden kanssa tulee ongelmia, niin napin kontaktipinta voisi olla vaikka joku prikka joka mahtuisi vähän liikkumaan, eli paine jakautuisi tasaisesti?

    Ns. "kiinteisiin" kierteisiin voi toki Noaloxia heittää, mutta en ainakaan mielellään laittaisi sitä pitkiin kierteisiin, jotka ruuvataan aina auki akun vaihdon yhteydessä... sotkee ja kerää kaiken irtolian itseensä.
    Joo, ei toi noalox-ajatus kyllä innosta sen takia ajattelinkin pinnoitusta, mut ei se taida kauaa kestää. Kyllä toi zagin kanssa toimii oikeen hyvin, mut odyn kanssa on pakko käyttää kickia. Lähtee muuten tänään toi ggts+zag myyntiin, jos jotain kiinnostaa.

     
     
  6. #26

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Nykyiset putket rivissä, huomenna tulee pari lisää niin saa AC9:kin vähän kauniimman isännän.

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    En osaa tarkkaa kokoa hatusta heittää. Mulla oli ylimääräsiä tiivisteitä laatikot täynnä kun niitä didin, orionin, odyn, penen yms. tuli. Yks niistä sopi aivan helvetin napakasti, nykyään voin nostaa zag+ggts-kombon pelkästään hatusta ja ei lähde irti. Tiivistekeskukseltahan niitä saa ja varmaan ihan k-raudasta, rautiasta, prismasta yms. Ota se nykynen tiiviste messiin ja mallaile jostain vähän paksumpi. Jos sulla DID on, niin ne ruskeet ja kovat tiivisteet tuo vähän helpotusta mut ei nekään älyttömän napakat ole.
    OK, kiitokset. Tutkitaan asiaa.

     
     
  8. #28
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Nykyiset putket rivissä, huomenna tulee pari lisää niin saa AC9:kin vähän kauniimman isännän.
    Pakko kyllä tulla tähän sanomaan, et toi iHybridin hattu on kyllä aivan hirvee

     
     
  9. #29

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Se on vitun siisti Jos et tosta diggaa niin katoppa niitä special edition ihybridejä, joissa koko runko on anodisoitu ja stailattu, mutta hattu on pysyny entisellään

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    En tiedä että enkö ole kokeillut tarpeeksi hyviä atoja, mutta Line V2 ja bliSS on mun lemppareita ku näyttää olevan sun inhokkeja Varsinkin bliSS on syrjäyttänyt kaikki atot siitä hetkestä kun sain sen ja dual coililla toimii itselläni vallan mainiosti. Tosin, itse pidän tiukasta imuvastuksesta ja työskentelytilaa en ole kokenut liian ahtaaksi, johtuneen varmaan mun todella pienistä sormista. Koin Atomaisterin paljon vittumaisemmaksi vehkeeksi, kuin minkään Genesiksistä ikinä.

     
     
  11. #31

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Bliss on pirun hyvin työstetty ja kaunis ato, mutta siinä on vaan liikaa ongelmia mulle jotta voisin siitä oikeesti tykätä. Mun mielestä imuvastus on aivan liian tiukka ja höyryntuotto kärsii aivan liikaa siitä, wick-reiät sais olla kaks kertaa isommat ja nestekapasiteetti samoin. Vaikka se lippa siinä ylätasossa on ideana ihan hyvä, niin mua se ärsyttää just sen ahtauden takia. Line SS oli ihan kiva, mut mielummin otan paksun ja lyhyen kuin pitkän ja kapeen, am I right ladies? 8)

     
     
  12. #32
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kommentointia johtuen tuosta GGTS virtahävikistä.

    En usko että se johtuu ainakaan niistä messinkiliittimistä, itsellä on tuossa Diablossa messinkiset liitännät ja jos katsoo juuri ladattua akkua jossa on virtaa n. 4.15v niin kuormassa tuo antaa n. 4 volttia.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  13. #33

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Ongelma on siinä et messinki hapettuu niin nopsaa et sitä saa olla putsaamassa jatkuvasti. Jos haluis oikeesti todella hyvän ja vaivattoma liitoksen pitäis se olla pinnotettu jollain inertillä metallilla, kuten kullalla, rodiumilla, platinalla jne. GGTS:n virtahävikistä voi kiittää myös liian montaa eri kierrettä.

     
     
  14. #34
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    mielummin otan paksun ja lyhyen kuin pitkän ja kapeen, am I right ladies?
    Yes you are right m8.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #35

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    http://www.310vapers.com/advanced-pe...id=271cc810e8#

    Halukkaille ja nopeille iHybridin Spide SE saatavilla!

     
     
  16. #36
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    http://www.310vapers.com/advanced-pe...id=271cc810e8#

    Halukkaille ja nopeille iHybridin Spide SE saatavilla!
    Toi Spider-malli on siinä rajoilla, että onko se tosi siisti vai jo vähän liian bling. Tekisi kyllä mieli tilata...

     
     
  17. #37

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kyl se on ihan magee mun mielestä, vaskin pienemmällä putkella.

    Toinen tämän päivän tulokkaista, picture perfect:


     
     
  18. #38

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    vanttila mitä toi myrkunvihree liemi noissa kahdessa tankissa oikken on?
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  19. #39
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Radiator Pluid... nam!!! :P

     
     
  20. #40

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Radiator Pluid... nam!!! :P
    Taitaa olla aikas vaikeesti saatavilla oleva liemi mitä tossa lueskelin
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •