Sivu 11 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #201

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Vanhahan sit varmaan liikenee eteenpäpin

     
     
  2. #202
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Joo mä voin ostaa, kiitos!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #203

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Joo mä voin ostaa, kiitos!
    Jos oikeesti HF kiinnostaa niin kannattaa katella pitistä. Siellä on aika paljon niitä nykyään liikenteessä, yleensä vaihtokauppana. Ittee ei niin paljo nappaa et jaksasin mistään itelle kivasta laitteesta luopua.

     
     
  4. #204

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Jomman kumman laitan varmaan noista kiertoon. Todennäkösesti minin. Jollei kenelläkään oo mitään kivaa vaihdettavaa niin laitan myyntiin sit. Jos sitä vaikka viikonlopun aikana sais laitettua ilmotusta.

     
     
  5. #205

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Voidaanhan me jotain kivaa vaihtaria katella. Munki pitäs laittaa viikonloppuna sturm, zen mini, WA, ERA vaihtoon/myyntiin. En kyl kaikista luovu, mut kattoo nyt minkä vaihtaa ja minkä myy.

     
     
  6. #206
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Voidaanhan me jotain kivaa vaihtaria katella. Munki pitäs laittaa viikonloppuna sturm, zen mini, WA, ERA vaihtoon/myyntiin. En kyl kaikista luovu, mut kattoo nyt minkä vaihtaa ja minkä myy.
    Mä voin vaihtaa ton P+ Miniin niin saat Somniumille sopivan putken...

     
     
  7. #207

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Ei tuu onnistumaan Seuraava p+ minkä hankin on 18350.

     
     
  8. #208

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Oon viimeisen viikon aikana valutellu yhteensä noin 60ml lempinesteitäni sekä hupparin että housujen taskuun. Enkä edes tahallani. Tästä lievästi vittuuntuneena tilasin eilen esmokelta 2xUCan -nestesäiliöitä. Kyllä on muuten käteviä ja toimii hyvin vähän paksummillakin nesteillä. Paras puoli tässä on tietenkin se, että ei ole vaaraa nesteen vuotamisesta taskuun ja drippailu on todella helppoa, kiitos sylinterirakenteen.

    Laatu nyt ei päätä huimaa. Seinämäpaksuus on samaa luokkaa Fort Knoxin kanssa ja kierteet rahisee. Toimivat kuitenkin niin perhanan hyvin ja ovat niin halpoja, että pitänee varmaan tilata vielä ainakin yksi. Matkakäytössä ihan ykköslaite. En kyllä nää, että näillä mitään gennyjä täytettäis, mutta drippailuun mitä parhaimpia.

     
     
  9. #209
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    En kyllä nää, että näillä mitään gennyjä täytettäis, mutta drippailuun mitä parhaimpia.
    Tos pitäis olla sellanen teleskooppineula, että sais gennytkin täyteen... =)

     
     
  10. #210

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Perutaanpa osittain noi valitukset laadusta. Avasin ton toisen minkä ostin ja siinä ei kierteissä ole mitään häikkää, ensimmäinen varmaan vaan maanantaikappale ja sekin toimii ihan fine. Jotain nestejäämiä noissa molemmissa kyllä oli sisällä, et huolellinen pesu ennen käyttöä on tarpeen.

     
     
  11. #211

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Vois melkeen ittekkin tommoseen satsata. Vaikka gennyjä tolla ei täyttäiskään niin penelopen ja spheroidin sillä ainakin täyttää.

    Mulla on tullu jo tavaks, et aina kun tulee jotain uutta niin puran sen ja pesen huolellisesti.

     
     
  12. #212

    Re: Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    On kyllä niin upea! Onneksi K-57 suostui alkaa väkertämään mullekkin tuollaista isompaa mallia!


     
     
  13. #213
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Mitä sä oot tälle Mini-DIDillesi tehnyt? Wikkaa siihen malliin, että ei kärsi pitää tankin korkkia auki, räiskii pitkin pirttiä.
    Muuten soiva, mutta noi sormiruuvit ovat saatanasta, meni enempi aikaa niiden kanssa kiroiluun kuin setupin muuhun väsäämiseen.
    KGO & Twist

     
     
  14. #214

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    En mä oo sille mitään tehny, didit on jo kohdusta tullessaan hyviä laitteita

     
     
  15. #215
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Täyttöreiän ruuvia pystyy käyttämään käsin, mutta onneks noissa on slotti notta maan saa ruuvarilla kiinni.

     
     
  16. #216
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Jos jatkan tätä WA jauhantaa vaikka täällä niin onko Vanttilalla tai muilla tiedossa milloin toi Wand- ato pitäis tulla myyntiin? Onko siitä mitään specsejä jo tiedossa wickimahdollisuuksista yms?

     
     
  17. #217
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Maailmal huudellaan et wand tulis ulos joskus joulukuussa mut en tiedä pitääkö paikkansa...
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  18. #218

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Seuraavaks tosiaan tulee Chalicet, sit Wandit ja Wizardit. Chalicet vielä tän kuun puolella ja loput toivottavasti joulukuussa.

     
     
  19. #219
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kysyin sitä herralta itseltään:

    Hanus wrote:
    When Wizards are coming for sale?

    Working hard to have it ready in december!
    Ja lisäksi tänään tulee myyntiin erä Wizard's Apprentice tonne C9V:lle.

    ONE PER CUSTOMER ONLY

    The last of this batch will be placed on sale on Saturday 3rd November between 6pm and 9pm GMT.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  20. #220

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    No tulipahan näköjään selvitettyä, että kyllähän se UCan vuotaa kans. Jos se on vähänkään negatiivisessa kulmassa, neste valuu neulakärjestä ulos ja ilmeisesti topcapin kierteistä pihalle. Pitää kokeilla laittaa o-rengas kierteisiin, mutta ei se paljo lohduta jos korkkiosa on täynnä nestettä. Muutenhan tää on aivan loistopeli, mutta oishan se kiva jos ei tarvis murehtia siitä miten päin se on taskussa. Jatketaan testailuja..

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •