Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: colibri nano

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    3

    colibri nano

    Hei kaikki,

    Olen siis aloittelija joka on hieman pihalla kaikesta e-savukkeisiin liittyvästä. Haluaisin kysyä onko joku kokeillut colibri nano nimistä e-savuketta. Olen nimittäin itse kokeillut kertakäyttöistä e-savuketta, mutta se tuntuu liian isolta ja häiritsee poltella sitä julkisella paikalla (olen nainen).

    Tuo colibri nano olisi vain 7,8 mm halkaisijaltaan, joten se on jo sopivan pieni, mutta en osaa sanoa kannattaako tuota ostaa, kun maksaakin n. 75 dollaria. Joten, olisiko joku mahdollisesti kokeillut tuota ja voisiko kertoa kokemuksistaan?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: colibri nano

    Lueppa tosta hyvin tehty opas aloittelijalle http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4423.0

     
     
  3. #3

    Vs: colibri nano

    Ja jos haluaa infoa/neuvoja jostain tietystä tuotteesta, niin linkki kannattaa tarjota.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    3

    Vs: colibri nano

    Sorry,

    nuo colibrit löytyy siis täältä: http://www.epuffer.com/eshop/epuffer...012-model.html

    Luulisin että sopisi minulle, kun poltan noin puoli askia päivässä, mutta ajattelin kysyä jos jollakin on omaa kokemusta, se on aina kullanarvoinen tietolisä!

    Kiitos jokatapauksessa etukäteen vastauksista.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    colibri nano

    Nakkaa yksityisviestiin osoitteella betterlife niin laitan ylimääräisen setin tulemaan tollasta saman paksuista settiä. On ylimääräisenä.

     
     
  6. #6

    Vs: colibri nano

    Kyseessä siis ihan perus 510-tyypin (en katsonut kierteitä) PCC setti.
    Akunkestohan ei itse akuilla ole suuri, mutta PCC hoitaa välilatauksen tarvittaessa.

    Joku puolen askin päiväkäyttäjälle saattaa riittää (ei takeita - nälkä kasvaa syödessä )
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: colibri nano

    Ennemmin suosittelisin laitetta, jossa on varmasti 510-kierteet, koska usein saattaa uudet atot ja patruunat maksaa hunajaa, jos ei ole "yleismallia" saatavilla..
    Welholta esmes löytyy tämmönen, johon saa sitten hankittua jatkossa lisäakkuja ja 510-yhteensopivia atoja/cartoja.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: colibri nano

    Itsekin olin puolen askin polttaja, ostin ekaksi vehkeeksi about samankokoisen laitteen. Heitin toisen päivän jälkeen ikkunasta ulos ja tilasin eGon. Näin ihan vinkkinä.

     
     
  9. #9
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: colibri nano

    Kokemuksella voin kehua tuon tyylisiä pillejä jos on pcc mukana kuvioissa koska silloin tuo akku ei ole ongelma. Ja myös mukava kantaa baarikiertueella mukana kun ei ole hinnalla pilattu. Ja kuten tuossa jo mainittiinkin, et kannattaa hankkia 510 liittimellä.
    Nimimerkillä kokemusta on yhden rn4081 tai mikä se nyt oli ostaneena
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  10. #10
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: colibri nano

    En kyllä 75€ ( ) laittais kiinni tuommoisiin. Huomattavasti halvemmalla saa paljonkin paremmin toimivia laitteita. Eivät välttämättä enää niin muistuta kooltaan analogisia, mutta miksi pitäisikään?

    http://www.finnvape.com/product/27/5...etti-valkoinen
    Harmi vaan kun on loppu varastosta.
    Finnvapelta saa näköjään startterpaketin mukana 10ml nestettäkin
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #11
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    3

    Vs: colibri nano

    Hei,

    Kiitoksia kaikille vastauksista! Päädyin sitten kokeilemaan e-go t mallia, ja olen ollut tyytyväinen, eli enää en vaihtaisi muihin. Vaikka ei paljoa höyryttele niin nuo colibrit olisivat varmaankin olleet liian keveitä.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •