Näytä äänestyksen tulokset: Kumpi on/oli nautinnollisempaa, höyry vai savu?

Äänestäneet
317. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Höyry

    260 82.02%
  • Savu

    57 17.98%
Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 115

Aihe: Onko höyry yhtä antoisaa kuin savu?

  1. #81
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    Muutama aika menty pelkällä höyryllä ja kertaakaan ei ole tupakkaa kaivannut. Muutama viikko sitten havaitsin, että jo tupakansavun haistaminen kuvotti.

     
     
  2. #82
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jubeli Näytä viesti
    Muutama aika menty pelkällä höyryllä ja kertaakaan ei ole tupakkaa kaivannut. Muutama viikko sitten havaitsin, että jo tupakansavun haistaminen kuvotti.
    Muuten sama juttu, mutta itse tupakansavu tuoksuu edelleen, yli kahden vuoden jälkeen, hyvältä Sen sijaan tuhkikset, juuri tupakan polttaneet henkilöt, tai muuten vaan pinttynyt tupakan haju saa miltei laatan lentämään

     
     
  3. #83
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Muuten sama juttu, mutta itse tupakansavu tuoksuu edelleen, yli kahden vuoden jälkeen, hyvältä Sen sijaan tuhkikset, juuri tupakan polttaneet henkilöt, tai muuten vaan pinttynyt tupakan haju saa miltei laatan lentämään
    Mä oon tuosta valitettavasti samaa mieltä näin 10 kuukauden höyryttelyn jälkeen. Aina välillä tupakansavu tuoksuu niiiiiin hyvältä että alkaa tehdä itse tupakkaakin mieli

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Itsellä ihan sama juttu

     
     
  5. #85
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mä oon tuosta valitettavasti samaa mieltä näin 10 kuukauden höyryttelyn jälkeen. Aina välillä tupakansavu tuoksuu niiiiiin hyvältä että alkaa tehdä itse tupakkaakin mieli
    Pysy lujana

    E: ja sama ElTombrelle

     
     
  6. #86
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lähinnä hyvän sikarin tuoksu sopivalta etäisyydeltä tuoksuu hyvälle, röökin katku täyttä paskaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Sikaria maistoin tuossa kuukausi sitten ja kyllä maku oli niin perseestä vaikka tuoksui hyvältä. Itsehän poltin 8vuotta noin askin päivässä ja nyt höyryttelyn aloitettuani ei voi kun kysyä itseltä että mitä vittua?

     
     
  8. #88
    Kaikki muu röökinhajuun liittyvä ärsyttää paitsi sellanen huoneistoon pinttynyt tuoksu, tulee mieleen jotain positiivista.

    Itse topicciin onkin aika vaikea vastata sillä ei ole sitten toukokuun tullut tupakkiin kajottua. Sanoisin siis, että höyry on antoisampaa? En muista smartista irronneen sellasia usvapilviä, ettei meinaa eteensä nähdä. Onko väärin kiihottua isosta höyrypilvestä?

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Ei todellakaan ole.

     
     
  10. #90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Onko väärin kiihottua isosta höyrypilvestä?
    Tietääkseni ei, onhan joillekin meistä kova juttu esim. Lamborghinit, osakekaupat, hoitsupuvut, itsensä paljastelu, tai Nokian kumisaappaat. Aika harmitonta tuo siis on

     
     
  11. #91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kaikki muu röökinhajuun liittyvä ärsyttää paitsi sellanen huoneistoon pinttynyt tuoksu, tulee mieleen jotain positiivista.

    Itse topicciin onkin aika vaikea vastata sillä ei ole sitten toukokuun tullut tupakkiin kajottua. Sanoisin siis, että höyry on antoisampaa? En muista smartista irronneen sellasia usvapilviä, ettei meinaa eteensä nähdä. Onko väärin kiihottua isosta höyrypilvestä?
    Höyryhomma on antosampaa ja muutenkin kiinnostavampaa. Mä kaipaan semmosia pistävän ummehtuneita baareja, joissa ei eteensä nähnyt kun kaljan haki.
    Baarireissut loppu siihen kun tupakki kiellettiin sisällä, siitä hävis se joku fiilis samantien. Tupakkia ei oo tehny mieli vaikka kauan ja paljon tuli poltettua.
    Pikkironkeloija


     
     
  12. #92
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Silloin joskus joutui tupakan sytyttämään keittolevystä, se tuoksuu aivan saatanan hyvältä. Helvetti kun muistin tämän. Kaksi vuotta höyryllä, ja nyt tämä tuli mieleen. Fack

     
     
  13. #93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Silloin joskus joutui tupakan sytyttämään keittolevystä, se tuoksuu aivan saatanan hyvältä. Helvetti kun muistin tämän. Kaksi vuotta höyryllä, ja nyt tämä tuli mieleen. Fack
    Se tuoksu on suoraan saatanasta . Höyryä vaan, niin kyllä mokoma mieliteko talttuu

     
     
  14. #94
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    Itelle riittää kun käy työpaikan tupakkikopissa pyörähtämässä niin tuntuu kun vuoden häkämyrkytykset koettu!

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Joskus kirpeänä pakkaspäivänä tupakansavu saattaa jopa tuoksua (ai perhana), mutta pääsääntöisesti haisee. Kun aloin höyryttelemmän ja tupakka jäi niin ensimmäiseksi oli laitettava kaikki päällysvaatteet pesuun ja vielä senkin jälkeen jostain tuli nokkaan semmonen tunkkanen haju . Kaikkein pahin dunkkis on yleensä kaupoissa tmv paikoissa sateisella kelillä...

     
     
  16. #96
    kaverin kanssa oltiin eilen "tupakilla" ja tuli puheeksi tämä aihe kaveri ei meinanut uskoa silmiä kun imailin dripperistä bluidia ja pölläytin aivan mahtavan höyry pilven autoon ja kaveri alkoi yskimään ja sanoi että hänen on pakko ostaa tollanen laitois provari ja igo w-4 elikkä höyry on omasta mielestä antoisempaa kuin savu

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Höyry antaa nykyään paremmat vibat kuin savu. Oikea silmienavaaja oli, kun suutelin tupakoivaa muijaa. Hyi helvetti mikä tuhkakupin maku, tuoltako minäkin aina ennen "maistuin"? Eipä ole sen jälkeen tehnyt juurikaan mieli sauhuja.

    Ainoa tilanne, jossa röökinsavu tuoksuu taivaalliselle, on kun kirpeänä pakkaspäivänä bussia odotellessa joku pistää tupakiksi siinä läheisyydessä. Voi luoja, miten hyvä tuoksu!

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Kyllä itse pidän höyrystä enemmän kuin savusta.Tuntuu ainakin et höyryistä saa paljon paremmin kaiken irti jne.

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    on ollut hieman yllätys itsellekin, että höyryttely vie voiton eikä todella tee mieli palata vanhaan

    Täytyypi vielä lisätä tuohon Unzkin kommenttiin, että itsellä taas tupakka on alkoi haisemaan ihan uskomattoman pahalta jo viikossa, pakkas ilmalla jo kun juuri pysäkillä sauhutellut nousee bussiin niin yöks

     
     
  20. #100
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Muuten sama juttu, mutta itse tupakansavu tuoksuu edelleen, yli kahden vuoden jälkeen, hyvältä Sen sijaan tuhkikset, juuri tupakan polttaneet henkilöt, tai muuten vaan pinttynyt tupakan haju saa miltei laatan lentämään
    Tismalleen samaa mieltä! Ja duunissa tupakkapaikan ohi kävellessä, vaikkei ketään näy niin haistaa tuon taivaallisen röökin tuoksun ilmassa
    Mutta kun viereeni sattuu tulemaan joku suoraan tupakilta, tai muuten vaan röökin löyhkässä, niin silloin se haisee.. Pahalle!

     
     
Keskustelu Gallupit/äänestykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •