Sivu 3 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1062

Aihe: Höyryämisen vittumaisuudet

  1. #41
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Se fiilis kun litkut loppu, uudet postissa ja joutuu viikonlopun yli oottaa uusia. Sitte kokataan vanhoista pullonpohja jämistä maaginen yrjösekotus ja todetaan että ensi kerralla ehkä kannattaa enakoida.
    Nimimerkillä: täällä vedetään psv frzn limedrop+bluespot+watermelon wave @_@

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    Nimimerkillä: täällä vedetään psv frzn limedrop+bluespot+watermelon wave @_@
    Kuulostaa aika köykäseltä. Tossa vähän aika sitten imailin ruiskulla viimesiä tippoja noin tusinasta eri pullosta, että sain edes päiväksi pikkusen höyrymateriaalia. Ja makuja sekotuksessa oli el torosta vesimelooniin ja takas, uudestaan en ihan heti kokeilis.

     
     
  3. #43
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Tänään PITÄIS tulla vapelta litkutilaus niin ei tarvi ku duunipäivän loppuun kitua

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anaalitunkki Näytä viesti
    Välillä korpee kun on nesteet pitkin käsiä, pöytää, lattiaa, vaatteita. Karto maistuu palaneelle paskalle koko työpäivän kun ei laiskuuttaan oo muistanut vaihtaa sitä ja varakartoa ei oo kassissa. Ja aina jos lähtee johonkin reissuun tai vastaavaan, pitää kattoo että mukana on varmasti tarpeeksi nestettä, akkuja, ehkä laturikin, varakarto jne.. Koska ei voi olettaa että sellaisia saa siihen hätään joltain lainattua/ostettua jos itseltä onkin sattunut joku moinen unohtuun kotosalle.
    Pöydällä pitää olla joku paperi alla, mut kädet voi pyyhkiä housuihin. Yleensä semmoset tulee otettua mukaan matkallekin. Nenäliinat unohan yleensä aina. Lattiat hoituu sukilla, ellei mee millilitratolkulla.

    Nesteiden loppuminen (0mg) aiheuttaa sen, että joutuu palaamaan analogiseen. Mutta ehkä opin laittamaan vastedes hyvissä ajoin uutta tilausta.

    Muutama bogen carto ja yks clearo on "palanu pohjaan", niin että on pitäny heittää menemään, ,mutta siitä voin syyttää vaan itteä, kun viinapäissään ei oo tullu täytettyä ajoissa, tai nestepullo unohtunu ottaa mukaa.

    Akut ei oo päässy loppumaan. Aina 2xego-t akkua ollu mukana - eilen tuli hankittua kolmas. Yks usb-laturi mukaan ni saa virtaa mistä vaa. Yhellä kaverilla latasin stereoiden usb-liitännästä, kun verkkomuuntajaa ei ollu sillo mukana.

    Näin siis perus-ego-t mallisilla jutuilla.


     
     
  5. #45

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli siis ongelma käyttäjässä, mutta se ulkoistetaan ympäristön harteille?
    Ihan miten haluat ajatella
    Meillä on se pikku,pikku remontti täällä edelleen, joten se hiukka hankaloittaa ajoittain tavaroiden löytymistä ja laatikoille pääsemistä Se remppa muuten jatkuu 6 viikkoa

    Mutta kyllä mä muistelen tupakoita ja sytkäreitäkin etsineeni Tai aski jäi autoon tms. Mutta serlaa harvemmin noissa analogisissa tartti. Ei muistu nyt yhtään tapausta mieleen ja noista nesteistähän se sotku ja täytöstä monesti tulee.

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja djkettu Näytä viesti
    Kuulostaa aika köykäseltä. Tossa vähän aika sitten imailin ruiskulla viimesiä tippoja noin tusinasta eri pullosta, että sain edes päiväksi pikkusen höyrymateriaalia. Ja makuja sekotuksessa oli el torosta vesimelooniin ja takas, uudestaan en ihan heti kokeilis.
    Tossa tilanteessa vois jo harkita vakavasti pelkän pohjanesteen höyryttelemistä ilman makuaineita...

     
     
  7. #47
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Kyllä mutta kun ei oo pohjanestettäkään

     
     
  8. #48

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Mulla hukkaantu juhannuksena eGo cartotankilla ja oli hukassa aina viime viikkoon asti. Mä en yleensä tamppaa patjoja, vaan pelkät petauspatjat ja imuroin patjat siitä, mihin ylettää. Anoppi oli viime viikolla mun reissussa ollessa kiskonut meijän patjatkin pois paikaltaan ja siellähän se oli ollut patjan alla. Ihme, ettei ollut rikki.

    Se vituttaakin, että aina on joku hukassa. Millon cartopaketti on karannut ja millon on laturi piiloutunut. Röökiaski sentään oli aina takin taskussa sytkärin kanssa tai korkeintaan pakastimen päällä, jos ei takkia ollu päällä kotiin tullessa.
    Aika hyvä piilopaikka Voin kuvitella, että meillä löytyy jostain vastaavasta paikasta

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Tossa tilanteessa vois jo harkita vakavasti pelkän pohjanesteen höyryttelemistä ilman makuaineita...
    Olen jo piilottanut 100 ml 12 mg Powerbazaa kaapin perukoille.

     
     
  10. #50

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Ton takia kannattaa vähän "hamstrata" noita tarvikkeita Mulla on ainakin sen verran nesteitä kotona, et menis loppuvuosi komeasti noilla ja jonkun matkaa ens vuoteenkin. Ja taas noita tarvikkeita korjattavien rakenteluun on sen verran, että varmaan kestää ens kesään asti noilla. 18350 akkuja, mitä melkeen kaikki mun modit käyttää löytyy tällä hetkellä 11, eli vaikka ei muistais laturiin heti laittaa kun menee tyhjäks niin ei oo mikään kovin kummonen kiire. Mulla oli aikasemmin noi modit ihan missä sattuu ja ihan miten sattuu. Siitä saakka kun ostin ton K-57:n moditelineen niin ne on pysyny järjestyksessä pöydällä samassa paikassa. Nesteet on korissa pöydällä ja ne mitä tulee vähemmän käytettyä on pöytälaatikossa. Kerrankin jotkut asiat on mulla järjestyksessä, kun yleensä kaikki tavarat on ihan vintin vöntin joka paikassa

    Ainoo asia mikä mua tällä hetkellä tässä vituttaa on se, että ei oo mitää kunnollista baari/ryyppylaitetta. Vähän jännittää pitää penelopea ja jotain kallista modia mukana kun mulla katoaa motoriikka käsistä jos on reilummin ottanu. Sais tulla joku halpa silica wickillinen korjattava atomisaattori myyntiin mitä vois vaikka ego akun kanssa kantaa mukana kun lähtee ottamaan. Ei sit ihan niin paljon harmita jos tippuu ja menee koko setti paskaks. Nyt jos vaikka sattuu kännipäissään hävittämään penelope + paps kombon baarissa niin tulee kiva 200 euron keikka. Yks tommonen setti multa varastettiin jo, mut onneks sai vakuutuksesta sen verran ylimäärästä, et sai kivasti niistä rahoista ostetua tilalle toisen samanlaisen paketin.

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    65

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ton takia kannattaa vähän "hamstrata" noita tarvikkeita Mulla on ainakin sen verran nesteitä kotona, et menis loppuvuosi komeasti noilla ja jonkun matkaa ens vuoteenkin. Ja taas noita tarvikkeita korjattavien rakenteluun on sen verran, että varmaan kestää ens kesään asti noilla. 18350 akkuja, mitä melkeen kaikki mun modit käyttää löytyy tällä hetkellä 11, eli vaikka ei muistais laturiin heti laittaa kun menee tyhjäks niin ei oo mikään kovin kummonen kiire. Mulla oli aikasemmin noi modit ihan missä sattuu ja ihan miten sattuu. Siitä saakka kun ostin ton K-57:n moditelineen niin ne on pysyny järjestyksessä pöydällä samassa paikassa. Nesteet on korissa pöydällä ja ne mitä tulee vähemmän käytettyä on pöytälaatikossa. Kerrankin jotkut asiat on mulla järjestyksessä, kun yleensä kaikki tavarat on ihan vintin vöntin joka paikassa

    Ainoo asia mikä mua tällä hetkellä tässä vituttaa on se, että ei oo mitää kunnollista baari/ryyppylaitetta. Vähän jännittää pitää penelopea ja jotain kallista modia mukana kun mulla katoaa motoriikka käsistä jos on reilummin ottanu. Sais tulla joku halpa silica wickillinen korjattava atomisaattori myyntiin mitä vois vaikka ego akun kanssa kantaa mukana kun lähtee ottamaan. Ei sit ihan niin paljon harmita jos tippuu ja menee koko setti paskaks. Nyt jos vaikka sattuu kännipäissään hävittämään penelope + paps kombon baarissa niin tulee kiva 200 euron keikka. Yks tommonen setti multa varastettiin jo, mut onneks sai vakuutuksesta sen verran ylimäärästä, et sai kivasti niistä rahoista ostetua tilalle toisen samanlaisen paketin.
    Hanki "baari/ryyppy" laiteeksi Gripper http://www.nikotiiniton.fi/product/118/gripper

    Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

     
     
  12. #52
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spp071 Näytä viesti
    Hanki "baari/ryyppy" laiteeksi Gripper http://www.nikotiiniton.fi/product/118/gripper
    Gripper ei paljon auta, jos ongelmana on akun päässä oleva kallis ato.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Juu onhan tämä kertaluokkaa hankalampaa puuhaa, kuin mitä oli tupakan poltto, mutta niin se oli telkkarinkin kattominen helpompaa ennen digibokseja, joten mikäs tässä. Baariin oon saanu kyllä hukattua yhen minilavan lumi-tankilla ja pari akkua, mutta on sinne muutenkin tultu rahaa hukattua
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    65

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Kieltämättä höyrystely on hieman hankalampaa, kuin oikean tupakin polttelu, mutta itse olen tämän höyrystelyn ratkaisut niin että illalla laitan akun lataukseen ja täyttelen tankit valmiiksi niin ei tarvi sitten aamu unisena alkaa muuta kuin vetämään "aamu savut" 8)

    Kun kerran olen tupakasta irti päässyt juuri höyryttelemällä, niin on se myös sen vaivan arvoista..

    Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Minun höyrykkeeni on jatkuvasti kadoksissa ja vaikka varaosia löytyy niin alas en istu, ennen kuin löydän sen.. Tämä on kuin kirous.

     
     
  16. #56
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Välillä pitää yrittää vastata hermostumatta TYHMIIN kysymyksiin...ihmiset jotka ei muka tiedä sähkötupakasta mitään..niin ei vielä viitsitä ottaa asioista oikeasti selvää....

    tästähän riittää aihetta ketjussa.

    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3915.150
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #57
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryämisen vittumaisuudet

    Se kun on saanut läjän uusia litkuja ja kun cartotankkia täyttää eikä malta oottaa tarpeeka kauaa että imeytyis nesteet vanuun. Onnistuin vikan bogen polttaa nii että pukkaa vaa palanutta makua jäi nyt finnvapen laku maistamatta. Pitää varmaan uus setuppi phoenixiin tehä et pääsee tota imee

     
     
  18. #58
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Perkele.. Nyt tuli ensimmäinen asia vastaan. Ei pysty ajaan autoa, puhumaan puhelimeen ja höyryttään samaan aikaan :-[ Rööki roikku rennosti suupielessä niin vielä onnistu kaikki kolme yhtä aikaa. vv-modi ei oikein roiku suupielessä kera tankin. Nimim. merkillä jäi tippi suuhun
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Perkele.. Nyt tuli ensimmäinen asia vastaan. Ei pysty ajaan autoa, puhumaan puhelimeen ja höyryttään samaan aikaan :-[ Rööki roikku rennosti suupielessä niin vielä onnistu kaikki kolme yhtä aikaa. vv-modi ei oikein roiku suupielessä kera tankin. Nimim. merkillä jäi tippi suuhun
    tota varten on handsfree...siihen puhelimeen...

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Höyryämisen vittumaisuudet

    Se tunne kun nakkaat egon kännipäissäs laiturilta vanhasta tumppaustottumuksesta järveen.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •