Sivu 5 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 327

Aihe: Hanus höyryää

  1. #81
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    GGTB lähtee Jasserille tänään. Hienoa, että tuo pysyi Suomen kamaralla ja meni vielä ihan loisto kaverille.

    Vamo tuli eilen tosiaan reissumodiksi ja pääsi yllättämään. En ole näin laadukkaan oloista laitetta tuohon hintaan vielä tavannut. Ja toimiikin vielä yli odotusten. Vmax:in kanssa en saanut yhtään mesh vehjettä toimimaan, huonolaatuisen sähkön takia. Mutta tällä onnistuu ihan hyvin. Tosin kahta akkua käyttämällä polttaa kyllä kanthalin poikki saman tien.

    Kahdella 18350 tai yhdellä 18650 akulla pituutta on kiitettävät 13.5cm, mutta yhdellä 18350 akulla kohtuullisempi 10.5cm. Ulko näkökin on ihan jees, ei mikään kaunein, mutta sellainen mukiin menevä naapurin tyttö. Painikkeet on hyvän tuntuiset eikä ollenkaan sellaiset rimpulat kuten Vmaxin nappula on. Joku kumi pinnoite noissa on, mutta se tuo hyvän pidon. Ei sormi lipsu päältä pieniä nappuloita hiplatessa.

    Näyttö on asiallinen ja sininen on kiva väri. Kierteet on myös ihan asialliset. Pohja jousi on onneton, mutta siihen kaivoin rojulootasta pidemmän ja vahvemman vanhan ympärille. Ja tässä on ns. falt top ja se on kiva. Sonmiun ja AC9 näyttää ihan suht hyvältä tuon nokassa.

    Yhellä akulla, kun akun jännite tippuu tuonne 3.6V tuntumaan, niin huomaa ettei tuo jaksa oikein enää työntää pyydettyä watti määrää. Mutta eipä tuo juuri haittaa. Niin se tippuu pelkissä putkissakin. Eli tuttu juttu.
    Toiminnot on mielestäni selkeät ja tykkään tuosta useamman napin systeemistä. Yhdellä napilla valikoiden selailu on jotenkin rasittavaa.

    Hyvin voisi tuota suositella ekaksi modiksi tai sitten juuri reissuun. Itse en ainakaan viitsi ulkomaille ottaa kalliita putkia. Halvemmilla pärjää sen aikaa. Ja bogejakin tuli eilen. Oi miten ihanaa oli pitkästä aikaa täytellä kortsu systeemillä sellaista kokeeksi. Not. Ja se maku mikä siitä irtosi! Miten en ole ollenkaan kaivannut sitä. Nyt vasta tajusi miten siinä on sellainen oma sivumakunsa. Noh, kai sen viikon noilla pärjää. Tosin ensi kerralla sit mukaan joku kiinan korjattava, niin ei harmita jos häviää.

    18650 / 2x 18350 mode:


    18350 mode:


    Vieressä GGTS 18500 akulla ja AC9 atolla.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #82

    Vs: Hanus höyryää

    Confused Vamo^

     
     
  3. #83

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Confused Vamo^
    On kyllä tosiaan hämmentynyt vamo
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  4. #84
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    No hei onhan mulla Lava V1 myös!
    Pitäähän sitä nyt joku örvellys modi olla. Toi mun Lava V1 on nähnyt, niin palon humalaista toimintaa ja korjattu niin moneen kertaan. Että oli pakko etsiä sille seuraaja. Ja tämä on flat top ja menee eri patterikokoja... Ja tuskin saa tällähetkellä parempaa vastinetta rahalle 50€ hintaan!

    Ehkä olen vähän vainoharhainen, mutta en uskalla ottaa ulkomaille noita kallita vehkeitä. Tai varsinkaan jonnekin Egyptiin. Meen vielä kännipäissäni vaihtamaan GGTS:n kameliin. Ja muutenkin kun rantalomasta kyse, niin joku keikkaa sen sieltä tai naarmuuntuu hiekassa. Noooou!

    Seli seli... :-[

    Toivottavasti mun vakuutus kattaa teidän järkytyksestä aiheutuneet hoitokulut. :-\
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #85
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Tuollanen löyty vielä tuossa. Perus putkiloita taas hieman eri lookilla.







    http://www.e-nuagebleu.com/26-mod

    E: Ilmeisesti ovatkin vasta varattavissa 20€ takuusummaa vastaan.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Hanus höyryää

    Nelson-Hah, lankesit sitten M1 houkutukseen.
    Kauniisti pyydin kuormallisia lukemia, muttei näy tulevan, paha sen on tosin niitä ottaa videossa näkyneellä mittauskalustolla. Jos ei kohta näy, niin jää ostamatta vaikka olisikin ihan kiinnostava Lego vaihteeksi.
    Taidan poistaa tollaisen Vamon itsekin.
    KGO & Twist

     
     
  7. #87
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Homer-D´oh, näin tein. Punaiset rinkulat survoutuivat tajuntaan ja pakottivat laittamaan nimen listaan. Saa ainakin monta osaa tuolla rahalla.
    Vamoa voi kyllä varauksetta suositella, kun vain pitää mielessä missä hintaluokassa pyöritään. Tosin esim Vmax taitaa olla kalliimpi ja helvemman tuntuinen sekä epäpuhtaampaa sähköä tuottava... Perustuu siis omiin fiiliksiin, ei mittaus tuloksiin.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #88
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Ei malta odottaa vapefestiä... Tuli nyt itsekkin varattua hotellihuone etkoja varten. Otin tosin Hotel Arthurista, kun sai halvemmalla kuin ompusta ja aamupalalla.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #89
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Re: Hanus höyryää

    Tollasella kalustolla oltiin festeillä. Todella moni ihastui NGP 4.1 laitteeseen. Harmi kun niitä ei oikein saa mistään.
    Diablo tarttui mukaan ja kiillotettuna että vähän erottuisi massasta. Vaikka se matta oli kieltämättä upean näköinen sekin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #90
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Re: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Tollasella kalustolla oltiin festeillä. Todella moni ihastui NGP 4.1 laitteeseen. Harmi kun niitä ei oikein saa mistään.
    Diablo tarttui mukaan ja kiillotettuna että vähän erottuisi massasta. Vaikka se matta oli kieltämättä upean näköinen sekin.
    Kukas nyt oli NGP listalla ekana kun myyt?!

    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  11. #91
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Re: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Kukas nyt oli NGP listalla ekana kun myyt?!
    Vanttila tais ehtii eka.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #92
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Perheenlisäystä tullut Aviss aton ja S-Dogin verran. Tsunami hybridin päätin sittenkin skipata. Jotenkin loppui kiinnostus sitä kohtaan.

    Aviss toimii ja pelittää, mutta ei ole kerennyt vielä edes tankillista kokeilla. S-Dog taas oli jo festeillä pienoinen pettymys. Lähinnä sen viimeistelemättömyys. Työstö purseita saa poistella heti ennen käyttöä. Ei kovin mukavaa. Olisin voinut vaikka viikon pidempään sitäkin odotella, että ois ollut viimeistelty. Myös tulitusnappi kangerteli alkuun, mutta se korjaantui itsestään. Mutta ei tuomita sitä tyystin vielä, vaan höyrytellään silläkin muutama päivä.

    Festeiltä hankitusta Diablosta sen verran tekee mieli mainita, että se ei hankinnan jälkeen juuri herättänyt mitään kummempaa fiilistä suuntaan tai toiseen. Mutta nyt muutaman päivän käytön jälkeen jotenkin ruvennut pitämään siitä ainavain enemmän. Sen lukitusrengas on jotenkin erittäin nautinnollinen käyttää. Siinä on sen verran massaa ja hyvät kierteet, että sitä pyörittelee sormissa ihan huvikseen. Mutta tästäkin voisi kertoa lisää kun on enemmän aikaa.

    WA:sta mitä tuli kokeiltua jokaista pituutta festeillä myös, niin katosi ainakin itsellä kiinnostus. Vaikka sitä päissään oltiinkin, niin silti sen jännitehukka oli mielestäni melkoinen. Jos tuollaista joku harkitsee, niin kannattaa oikeasti kokeilla sitä vaikka jossain miitissä jos mahdollista. Vaikka muuten laadukaan oloinen ja todella pieni modi onkin. Tietysti kaikki riippuu siitä mitä hakee tai mihin on tottunut.

    Sellaisia mietteitä pikaisesti...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #93
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Perkeleen festit nostatti hirveän himon ostaa piippu. No tilattu nyt sitten on tuollainen http://www.epipemods.com/steam-pipes...ampipe-20.html. Onpahan jotain odotettavaa.
    AC9 ja Zenin stanttu saa vaihtaa maisemaa. Ne on ruvenneet keräämään pölyä joten mitä niitä hautomaan. P+ 18350 polttelis vielä hankintalistalla. Mutta odotellaan nyt tuo piippu ensin. Ja sillä aikaa hiplaillaan noita viimeisimpiä hankintoja.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #94
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    [glow=red,2,300]Diablo.[/glow] Pakko sanoa ettei tuo juuri herättänyt mitään tunteita suuntaan tai toiseen, mutta silti sellainen tuli hommattua. Kaikkea pitää kokeilla (jopa Jalippoa), niin miksi siis ei. Kiillotettu malli siis minulla ja pakko sanoa, että kiillotusken laatu on aivan tajuttoman hyvä! Mitään maatamullistavaa ideaa tässä hybridissä ei ole, mutta on keräilty hyviä juttuja monesta muusta tekeleestä. Ja on sanottava, että kyllähän tuo pirun hyvin toimii.



    Tätä voi siis käyttää 18350 & 18650 akun kanssa. Koko putkea ei vaihdeta vaan Vamo tyyliin lisätään pätkä jos halutaan 18650 mode. Pitkään mietin miten kuvailis tunnetta tämän laitteen kohdalla... Mutta monella on varmaan käynyt jotain levyä kuunnellessa, että ensimmäisillä kuuntelukerroilla jokin biisi on tullut vain kuunneltua mitään tunteita herättämättä. Ja sitten pikkuhiljaa salakavalasti se työntää itsensä esiin ja kohta huomaat, että se onkin yksi levyn parhaista biiseistä.
    Vähän samaan tapaan on käynyt itsellä tämän hybridin kanssa. Ja onkin todella vaikea keksiä mitään huonoa sanottavaa kyseisestä hybridistä.



    On oikeastaan vain kaksi asiaa mitkä minua henkilökohtaisesti ärsyttää tässä. 1. 18500 putken puute, mun mielestä se vaan pitäisi olla edes lisä hintaan tarjolla jokaiseen laitteeseen. Itse sitä kokoa tykkään käyttää ja on loistava kompromissi koon ja keston välillä.
    2. Tämäkin on suunniteltu vain ja vain yhden mittaisille akuille. Joko jää kierre raolleen tai sitten se helisee putkessa. No tämänkin kanssa on opittu elämään, vaikka se välillä ärsyttää.



    Tilavuus tankissa on varsin mukava. Mesh reikä on eristettynäkin riittävän suuri. Setuppi on helppo tehdä. Okei ruuvaria tarttee, mutta olenkin tehnyt itselle sellaisen kotelon joka kulkee povarissa. Sieltä löytyy tasa- ja ristipäät, Zenin kuusioavaimet ja pätkä kanthalia. Joten ei tuota sekään enää ongelmaa.
    Hatuu pysyy hienosti paikoillaan, ei tartte sen takia jännittää. 18350 modessa mukava kokoinen taskussa. Tankin seinämävahvuus on todellakin riittävä ja tämähän on siis lasia (niin kuin kaikissa pitäisi olla, prkl).
    Ilmareijän suurensin itselle sopivaksi 1.5mm.



    Tuota lukitus rengasta ei voi hehkuttaa tarpeeksi! Välillä havahdun siihen kun vain napauttelen sitä kiinni ja auki. AIVAN LOISTAVA!
    Napissa on magneetit ja jäykkyys on aikas sopiva. Ehkä hivenen löysempi ois omaan makuun parempi. Tuon nappi levis noin kolme kertaa, ennen kuin jaksoin kaivaa pihdit ja kiristää sitä tarpeeksi. Tämän nyt ois varmaan kauppiaskin jo tehdä mielestäni. Pieni jälki tulikin tuon seurauksena, kun tipahti laatta lattialle.

    Niin tuo logo tuolla napin pohjassa on aika turha. Hieno logo yms. Mutta ei sitä tuolta kukaan näe... Ois voinut melkein jättää kokonaan pois. Tosin eipä siitä haittaakaan tuolla ole. Ja yleisesti muutenkaan en ole noiden sarjanumeroiden ystävä. Mun mielestä vaikka versio numero ois parempi V1.0, V2.2...

    Sanotaanko näin, että jos olet haaveillut omasta hybridistä tai vaikka ihan siirtymisestä mesh laitteisiin, niin osta tämä. Et varmasti pety ja veikkaan, että jos jotain laatu juttuja tulee, niin on paljon mukavempi ja helpompi hoitaa kotomaassa. Ja ei, en ehdota tätä siksi, että tämä on kotimainen tuote. Mulle on ihan sama vaikka olisi kuusta. Tämä vaan on kaikin puolin sellainen mistä varmasti saat rahalle vastinetta. Toinen on iHybrid, mutta uusimmasta versiosta ei ole vielä omia kokemuksia.
    Jaa miksi sit just hybrid? No kertokaapa mulle hyvä ato ja erillinen modi hintaan 160€...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #95
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Hanus höyryää

    Hanus pisti kyllä pohjat arvosteluiden suhteen! Loistava pohjustus asiaa. Vannoutunut silica-mies ei kuitenkaan tohon kelkkaan lipeä
    Hieno hybridi joka vain osoittaa että suomessakin osataan
    Seuraavax vaan vastaavaa silicalla niin oon ensimmäisenä jonossa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #96
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Hanus höyryää

    Loistava arvostelu Hanukselta, taas yksi hyvä syy miksi näitä blogeja kannattaa kytätä! =)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Seuraavax vaan vastaavaa silicalla niin oon ensimmäisenä jonossa
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=5006.0

     
     
  17. #97
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Hanus höyryää

    - ei Kick-tukea
    - ei 18490 tukea (18650 on ilman muuta tarkoitettu kykloopeille, 18350 joutuu vaihtamaan useammin kuin kyklooppi kalsareita)

    EAMOD+Somnium on kalliimpi, mutta siinä ei ole näitä puutteita.

    Makuasioita. Joku ja hänen kaverinsakin on varmasti sitä mieltä, että Kick on typerä keksintö, ja noin. Se heille suotakoon.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #98
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Hanus höyryää

    kyttään silmä? kovana
    Ei tullu musta mesh-miestä edes kahden kokeilun jälkeen:-
    Prkle Jalippo, tuo kruunaamaton silica-mestari... Sai mut koukkuun ja välillä tuntuu et mies lipsuu noitten vänkyreitten suuntaan:-X
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #99
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Prkle Jalippo, tuo kruunaamaton silica-mestari... Sai mut koukkuun ja välillä tuntuu et mies lipsuu noitten vänkyreitten suuntaan:-X
    Minähän kokeilen kaikkea, varmuuden vuoksi, etten jää mistään paitsi.
    Tällä hetkellä on 5 silica-atoa ja 2 meshiä, eli ei vielä hätää...

    Mitä pidempään näitä asioita testailen, niin olen tulossa siihen tulokseen että mun lempinesteet (hedelmät/karkit) toimii paremmin silicoissa kuin mesheissä ja jotkut tupakat/mentholit ym. voi rokata taas paremmin mesh vehkeissä.

     
     
  20. #100
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Hanus höyryää

    Ihan samaa mieltä, ei nimittäin maistunu noi hetelmämaut mesh-vehkeessä... Ja melkeen 30 vuotta vetäny lm:ää niin en todellakaan enää kaipaa mitään tupakkamakua tai edes siihen viittaavaakaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •