Sivu 2 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 327

Aihe: Hanus höyryää

  1. #21
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Aaa sulle tulee sit hämis versio! Jos saat, niin ostaisin mielellään toisen setin pois. Noita vois kyllä löytyy ihan ebayn kautta myös. Täytyy jossain vaiheessa tutkia...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #22
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Aaa sulle tulee sit hämis versio! Jos saat, niin ostaisin mielellään toisen setin pois. Noita vois kyllä löytyy ihan ebayn kautta myös. Täytyy jossain vaiheessa tutkia...
    Joo, hämishän se on tulossa Myyn ilman muuta sen toisen setin sulle, jos niitä vaan on saatavilla. Palataan asialle.

     
     
  3. #23
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Joo, hämishän se on tulossa Myyn ilman muuta sen toisen setin sulle, jos niitä vaan on saatavilla. Palataan asialle.
    Pistin parit erilaiset magneetit ebaystä tilaukseen... Sullekin riittää sitten noista jos vain toimii.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #24
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Pistin parit erilaiset magneetit ebaystä tilaukseen... Sullekin riittää sitten noista jos vain toimii.
    Hieno juttu! Toivottavsti toimii. Sain vastauksen 310vapersilta, että heiltä ei löydy mitään varaosia Ihybridiin. Laita kommenttia tulemaan, kun pääset testaamaan magneetteja.

     
     
  5. #25
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Kuulkaas nyt höyryhemmot. Olkaa erilaisia ja kokeilkaa GGTS + Ody:n sijaan GGTB + Penelope systeemiä. GGBT:n sisään kaksi 3.2V Lifepoa tai 3.7V 16340 IMR akkua. Voit ottaa varalle sitten pari 17670 akkua. Hei oikeesti 8.4V + penelope... Oho sanon mä, okei syöttö on täysin auki, mutta silti ei maistu pahalle! Ja voi ottaa ihan kunnon imutkin. Setuppi on joku 2.8-2.9 Ohm, että siitä sitten laskemaan tehoja! I=U/R ja P=U*I... PUIMURI niin kuin koulussa opetettiin.
    Mutta joo SM, Ody ja yksi GGTS vaihtoi maisemaa... Rakkaista on aina hankalaa luopua, mutta se on elämää se. No mulqvist toi lohtua erotuskaan, melkein lahjoittamalla mulle yhden Caravellan kun ei muille kelvannut. Ainoa huonopuoli, että mulla ei olekkaan oikein mitään mitä laittaa sen nokkaan! Ja siitähän se paniikki iskee! Nyt se AC9 tänne ja heti! Ei mitään preorder hömpää vaan ihan totista metsästystä. Tää on oikeesti hauskaa! Hirvee himo iskee johonkin ja se on sitten saatava, melkein keinolla millä hyvänsä. Ja jännää, että ne kohteet on aina niitä, mitä ei saa kaupasta. Sama juttu ollut monen muunkin höyryttely vermeen kanssa. Luulen, että en ole ainut tämän tuskan kanssa...

    Okei sitten pikku vertailu muistista.... Steam machine VS. Spheroid. Tätä on varmaan moni miettinyt tai sitten ei kukaan. No kuitenkin. Voittaja on Spheroid, piste ja hyvää yötä.
    No joo, voin perustella vähän. Spheroidiin on aivain älyttömän helppo tehdä setuppi, n. 5 min kun sen oppii. Ja siinä on silican tohotukset yms. Toinen juttu on täyttö, kun se vanu on asettunut sinne kunnolla. Ota ylä capiststä auki ja voit tankata sen ihan täyteen ilman mitään neulaa. MUTTA kun laitat sen takisin sinne, niin se pursuaa nestettä yli joten varmista, että se puolisosi lempi vaate on, eikun ei ole siinä alla. Ja osta siitä se V2 jooko. Ei tule ongelmia sitten + puolen johtimen kanssa. Ja jos et ole piippu henkilö, niin tuo on inhimillisen mittainen. Ja siinä on 510 liitin.

    Steam machine... Liian pitkä, saa tankata kokoajan, Ego liitin, henk.koht. vitutus Kalifania kohtaan, setupin teko "hankalaa". No en kokeillut, mutta tuota voi muunnella aikas hyvin. Saat siitä meshillä toimivankin rahaa vastaan. Se on aika kova plussa kieltämättä. Mutta veikkaan, että markkinoilla on aika paljon kovempia mesh atoja joten osta sellainen ja sitten spheroid.
    Hei ei se Spheroid ei ole täydellinen... V1 oli todella nirso drip tipeille. TH on aikas kova jos ei tykkää. Ja itsellä ainakin tuo setuppi tarvitsi vaihtaa todella usein. Ei kauan kestänyt kun rupesi sivumakuja tulemaan.

    Mutta sellaista tänään, Caravellan parissa luultavasti jatketaan seuraavaksi. Nyt jatkan Pink Spotin Atomic Fireballin höyryttelyä ja mietin, että mille se maistuu. Itse tiiviste haisi vahvalle glögille, mutta maku on hmmm erikoinen. Kannattaa testaa!


    E:Korjaus!!! Setuppi oli 2.8 Ohm eikä 1.4 Ohm, muistelin edellistä setuppia ja nyt äkkiä tuli itsellä mieleen tehot mihin tuo nousisi tuolla 1.4 Ohm. Anteeksi kamalasti, mutta hyvät tehot tuo 2.8Ohm antaa, että älkää käsittäkö väärin. Kokeilkaa vaikka antaa tuo 8.4V normi bogelle...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #26

    Vs: Hanus höyryää

    Atomic fireball on kanelipurkkaa, hot tamales tai red hot -nimellä myydään.


     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Atomic fireball on kanelipurkkaa, hot tamales tai red hot -nimellä myydään.
    Kaneli sehän se! Hitto jotenkin koukuttava maku. En oo tykästynyt salmiakkiin tai Jager bombiin, mutta tässä on jotain samoja piirteitä ja maistuu mullekin.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti
    Ootko käyttänyt ggts+zag matkakäytössä? Vissiin vuotaa aika hyvin, mut vuotaako liikaa? :-\
    Pakko lisää tähän vähän... Oon vaihtanut sen tiivisteen, mutta en kuollaksini muista minkä kokoinen se on. Löytyi kuintekin motonetin jostain tiiviste sarjasta. Nyt kun se on hieman kulunut, niin pysyy hattu kinni kuin täi tervassa. Otin hatusta vain kiinni ja heilutin, niin ei irttonnut vaikka GGTS jatkona mukana.
    Otin tuon nyt sitten jopa töihin mukaan. Kerran pissi vähän housun taskuun, kun en ottanut sitä taskusta pois ja istuin alas. Tosin hatun ilmareikäkin oli juuri alasapäin. Pikkujuttuja ja jos ei silica vehkeistä välitä, niin näiden kanssa on opeteltava elämään. Pikku linnut lauloi, että zenesis mini olisi hyvä reissu vehje. Ehkä tuota pitää lähteä tavoittelemaan..
    Mutta nyt mieluummin mukaan GGTS + ZAG kuin iHybrid. iHybrid ollut myös mukana menossa, mutta todella herkkä pissimään jos, et muista ottaa housun taskusta kun istut alas...
    Ja vähän pitää kiusata. Miten tosta iHybridistä irtoo tota höyryä! AAAAAAAH! Ja boxerit vaihtoon.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #29
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Dodiin... Hirveetä vaihto yritystä ja vehkeiden metsästysä ollut meikäläisellä viime päivinä. Caravela tuli hommattua ihan heräteostona. Joten kerrotaan siitä sitten vähän omia mielipiteitä.
    Hyvin tehty, kivat kierteet ja työstö muutenkin todella laadukkaan oloista. Ja kivan kokoinen käteen tuo 18350 putki, muita putkia ei ole joten niistä en osaa sanoa. Ja potkua tuntuisi olevan, mutta siitä onko enemmän kuin esim. P+:ssa, niin en rupea väittelemään. Ei ole enää tuota P+ modia itsellä, niin ei voi vertailla. Mutta aika lähellä varmasti ollaan. Tosin P+ modin kontaktit on tehty paremmasta tavarasta ja ei vaadi mitään putsailuja tai vastaavaa... Eivät hapetu. Mutta jostain syystä tuo Caravela ei vain sytytä minussa mitään. Ehkä tuo pelkkä brass look tekee sen. Ei oo tuo brass sitten mun juttu. Kädet rupee haisee samalle kuin olisi notkunut kolikot kädessä pajatsoon nojaten. Ja muutenkin jos kiilloitat tuon, niin se tummuu hetkessä... Eli SS jos tuollainen pitää taas saada jossain vaiheessa.
    Pohjanappi ei ainakaan sillä jousella mikä sisällä oli, niin vakuuttanut. Jotenkin tökkivä en oikein osaa kuvailla, mutta jokin siinä mätti. Toisella jousella tai kytkimen avaamalla olisi mahdollisesti ongelman saanut korjattua. Yksi mikä kylläkin johtui käyttäjästä, mutta tuo on ainoa modi mikä on tullut vahingossa laitettua taskuun ilma nappi lukkoa. Ihmetellyt vaan kun tasku lämpenee ja ei kele!!
    Mutta sanotaan, että jos pitäisi valita Caravelan ja P+ väliltä, niin P+ olisi minun valintani. Tosin jos olisi ollut SS versio ja nappiin jaksanut perehtyä, niin voisin muuttaa mieltäni, ehkä.

    No se siitä... Se saa jatkaa matkaansa UK:n suuntaa. AC9:n satuin löytämään USA:n mantereelta. Myös NGP 4.1 tuli hommattua ihan herätteenä. Ei ole tuollaista mallia tullut kokeiltua ja hintakin oli maltillinen. Eikä ole ennen osunut tuota kohdalle, kun ei sitä nyt ole valmistajaltakaan saanut hetkeen. Tosin siltä en mitään ihmeitä odota, vaikka myyjä siitä irtoavaa makua kehui. Sitten vielä Zenesis standard ois tulossa ja myöhemmin vielä mini. Nuo on jostain syystä sellaisia must have juttuja... En tiiä pakko testaa. Kai kaikki mitä on hankala saada, niin on vaan paljon hauskempia. Ja onhan se metsästys omalla tavalla hauskaa. Ja välillä tulee todella mukavia vaihtotarjouksia.

    Ja niin päästään sitten poistuneisiin tai poistuviin... Caravella pitäisi tällä viikolla siis lähettää. Penelopeen tuli mitta täyteen ja se sai vaihtaa myös omistajaa. Ja harkitsen Orionista luopumista, ehkä rahaa vastaan.

    Tilaamani lasitankit saapui ja toimivat hienosti. Orioniin kävi ihan suorilta. ZAG + iHybrid lasit meni paikalleen pikku viilauksella. Kiva kiva... Yhden niistä tosin sain heti kättelyssä hajotettua liiallisen voimankäytön seurauksena. No tekevälle sattuu. Ja siinä ne varmaan "tärkeimmät" tälläkertaa. Lisäilen taas jotain kuvia varmasti jälkikäteen, kun saan vaan koneelle siirrettyä.

    Edit: Lupaamani kuvat...






    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #30
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Muakin on ruvennut himottamaan mini Zenesiksen hankkiminen. Mistä sitä aina keksiikin kaikenlaista, jota ilman ei vaan oiken tule toimeen? Järjen kanssa sillä ei ainakaan ole mitään tekemistä

     
     
  11. #31
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Muakin on ruvennut himottamaan mini Zenesiksen hankkiminen. Mistä sitä aina keksiikin kaikenlaista, jota ilman ei vaan oiken tule toimeen? Järjen kanssa sillä ei ainakaan ole mitään tekemistä
    No ei ole ei. Ja itse otin sit molemmat, kun kerran oli mahdollista, ja suht OK hintaan.
    Onneksi itse tajuaa ainkin luopua välillä jostain, niin raha vaan kiertää jos ei vaihdot suju. Mutta joo ei ole kyllä vastausta tuohon sun kysymykseen. Olen materialisti isolla M:llä... Ja kaikkea uutta on, niin kiva kokeilla. Ja miksei varsinkin kun ulkomailta tilaa, niin se odotus on osa hauskuutta. Viikonpäästä ollaan jo taas melkein aamulla posteljoonia vastassa ja innoissaan kuin pikkulapsi.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #32

    Vs: Hanus höyryää

    Zen miniä voin lähes varauksetta suositella, ainut modaus mitä piti tehdä oli ottaa yks magneetti napista pois. Standard puolestaan on aika helvetin iso järkäle, jonka kanssa en tullut toimeen ollenkaan. Hyvin se toimi, mutta koko on jotain aivan jäätävää.

     
     
  13. #33
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Zen miniä voin lähes varauksetta suositella, ainut modaus mitä piti tehdä oli ottaa yks magneetti napista pois. Standard puolestaan on aika helvetin iso järkäle, jonka kanssa en tullut toimeen ollenkaan. Hyvin se toimi, mutta koko on jotain aivan jäätävää.
    No emäntä voi sitten hyödyntää tuota stanttua jos ei muuta!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #34
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Kertokaapas te kokeneemmat kaverit, että minkälaisissa hinnoissa nuo mini Zenit yleensä liikkuu? Te olette varmaan hankkineet niitä vaihtokaupoilla, mutta varmaan teillä on jonkinlainen käsitys ns. kohtuullisesta hinnasta. Vaprowallilla joku kaupittelee miniä ja pyynti taitaa olla jotain 370 euroa. Tuntuu hiukka hintavalta...

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Hanus höyryää

    Toi vw:n minihän on vähän spesiaalimpi, myyjä on kokonaan kiillottanut sen peilipintaseks ja kaivertanut zen logon siihen. Mä en nyt mikään aiheen suurin tietäjä ole mutta ukvapersilla tais just yksi mennä 250e:llä.

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    No ei ole ei. Ja itse otin sit molemmat, kun kerran oli mahdollista, ja suht OK hintaan.
    Onneksi itse tajuaa ainkin luopua välillä jostain, niin raha vaan kiertää jos ei vaihdot suju. Mutta joo ei ole kyllä vastausta tuohon sun kysymykseen. Olen materialisti isolla M:llä... Ja kaikkea uutta on, niin kiva kokeilla. Ja miksei varsinkin kun ulkomailta tilaa, niin se odotus on osa hauskuutta. Viikonpäästä ollaan jo taas melkein aamulla posteljoonia vastassa ja innoissaan kuin pikkulapsi.
    Mistä helevetistä sä löysit molemmat ja luultavasti vielä siedettävään hintaan?

     
     
  17. #37

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Kertokaapas te kokeneemmat kaverit, että minkälaisissa hinnoissa nuo mini Zenit yleensä liikkuu? Te olette varmaan hankkineet niitä vaihtokaupoilla, mutta varmaan teillä on jonkinlainen käsitys ns. kohtuullisesta hinnasta. Vaprowallilla joku kaupittelee miniä ja pyynti taitaa olla jotain 370 euroa. Tuntuu hiukka hintavalta...
    Taitaa se edullisin markkinahinta olla 300usd luokkaa, jotkut kyllä yrittää saada helvetisti enemmänki.

     
     
  18. #38
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Okka, kiitoksia suuntaviivoista!

     
     
  19. #39
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    No ei ole mikään liikesalaisuus, niin kerrotaan miten kuvio meni.
    Eli yksi kaveri otti mun vaihtoehdotuksen huomattuaan yhtettyä ja sillä sattui olemaan itsellä Caravela #105. Ja halusi itselleen tuon mun #106:sen. Hänellä oli hyvä kuntoinen zen standard mihin oli tulossa myös uusi lasitankki ja parikin miniä. No kysäisin, että sopiiko jos vaihdetaan vaikka cara tuohon standardiin ja lisäksi ostaisin häneltä minin. Ja tämä sopi hänelle. Cara vaihtui päikseen stanttuun ja tarjosin 300usd kaikkine kuluineen tuosta hänen toisesta ministä. Hän hyväksi mun tarjouksen ja minä hypin onnesta.
    Mutta tosiaan olen ainakin kolmelta tyypiltä yrittänyt ostaa tuolla 300usd tuota miniä, mutta ei ole irronnut. Ainoa miinus on se, että joudun odottamaan tuota miniä jonkin aikaa. Kyseinen kaveri oli muuttanut USA:ta juuri Englantiin ja hänen huonekalut yms. oli vielä matkalla ja mini on niiden rojujen joukossa. Että se kauppa hierotaan sitten rahalla loppun kun hän minin saa käsiinsä.

    Eli varsin tyytyväinen olen tuohon kauppaan, kun otetaan huomioon, että caravela tosiaan vaihtui päikseen. Eikä rahaa siinä tarvinnut käyttää kuin paketin lähettämiseen Englanttin. Ja tämä maksoi 12€ +2€ kun laitoin mukaan askin salmiakkia ja pari fazerin suklaapatukkaa kiitokseksi reilusta kaupasta.
    Olisin kuvitellut, että joudun laittamaan rahaa siihen päälle jotta vaihto onnistuisi. Mutta kävi varmaan säkä siinä, että sattui olemaan vierekkäinen numero tuon kaverin caravelan kanssa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  20. #40

    Vs: Hanus höyryää

    Vai lähti #106 britteihin

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •