Sivu 1 / 17 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 327

Aihe: Hanus höyryää

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Hanus höyryää

    Tehdääs tällänen omille pohdinnoille nyt ja viimein. Suunnitteilla ollut, mutta ei ole tullut vaan aloitettua... No kuitenkin pientä pohjustusta alkuun.
    Höyryttely alkoin tammi helmikuun vaihteessa 2012. Uusi työkaveri oli höyrytellyt jo useamman kuukauden ja siitä sain kimmarin tilata vehkeet. Alku mentiinkin ihan 510-T patukoilla ja suht hyvin nuokin toimi.

    No tälläinen materialisti kun ole, niin ei siinä kauan mennyt, että piti jotain uutta saada tilalle. Lava tube V1 oli tuolloin kova juttu ja melkein sen tilasinkin. Kunnes sitten eksyin tuonne modaus osioon ja kipinä omiin modeihin syttyi. Ja tulihan niitä toista tai kolmatta kymmentä rakenneltua. Nyt ollut kesä ja syksy taukoa. Saa nähdä oliko tuo vain hetken huumaa.

    Osa syy tuohon taukoon on se, että korjattavat atot astui kuvioihin. Ja sitä kautta luonnollisesti metallisiin putki modeihin. Tuossa välissä tuli se Lava V1 ostettua täältä foorumilta ja tuo löytyy valikoimista edelleen. Vaikkakin jo varsin elämää nähneenä. Mutta hienosti toimii edelleen.

    Ensimmäinen korjattava oli James III:sen kehittelemä atomisaattori. Ei helpoin, mutta kyllähän siitäkin loppuviimein hyvät höyryt sai. GP Piccolo astui kuviin myös noihin aikoihin, kun se foorumilta sain ostettua. Ja siihen oli luonnollisesti Line SS hommattava. Olihan siihen oma Line cap olemassa. Sekin löytyi täältä foorumilta juuri sopivasti. Line taas oli todella aloittelija ystävällinen ato. Ja jos ei olisi ollut, niin luultavasti homma olisi jäänyt siihen.

    Ulkomaiden foorumit myös astui kuvaan. Ja sitä kautta nimi GP Paps listalle. Jee olihan se jännää seurata ja odotella koska se oma pötkylä valmistuu... Spheroidin nappasin sitten siihen samaan tilaukseen. GP tuotteista vain Spheroid on vielä jäljellä, muut ovat jatkaneet matkaansa uusiin koteihin. Jos jonkin näköistä vehjettä on kiertänyt käsien kautta. Parit Line V2 , Genesis Maxi, DID ja UFS yms. Tuossa allekirjoituksessahan ne näkyypi.

    GGTS on sellainen mikä oikeasti tuntuu kädessä mukavalta. Ja Odyn kanssahan tuo on vallan verraton yhdistelmä. Vaikkakin Ody reissaa tuon nokassa vain kodin ulkopuolella. Kotona nokkaan ruuvataan nykyään ZAG. Siinä vasta mukava mesh ato. Vaikkakin herkästi paikoiltaan pomppaavan hattu kappaleen takia pysyykin koti käytössä. Harmi sinänsä. Mesh on ehkä enemmän se mun juttu. Vaikkakin Ody, Penelope ja Spheroid on ihan toimivia kaikki, niin silti veri vetää tuon rosteriverkon puoleen.

    Kaikkea mahdollista ois kiva kokeilla, mutta raha se raha rajoittaa jälleen. Jostain pitäisi välillä luopua, mutta kun ei haluaisi. Linen ja Maxin pistin juuri kiertoon... Tilalle tuli ZAG ja Penelope. Molemmat pitkään mielessä pyörineitä vermeitä. ZAG oli vähän sellainen heräte ostos kuitenkin, mutta kun oli ihan kotomaassa saatavilla, niin PAKKO hommata. Ainahan noista eroon pääsee. Mutta tuosta ei varmaan tarvii eroon päästäkkään.
    Penelopen hommasin tulevaa GGTB putkea varten. Nyt se kuitenkin nököttää Lava V1:sen nokassa. On se nätti pari.

    Atoista sen verran, että omaan mieleen on kyllä nuo lasiset tankit tai sitten ihan SS. En jaksa miettiä mitä saa mihinkin työntää... Tulee imettyä tosipaljon hedelmä makuja yms liemiä. Onneksi noita rupeaa löytymään yhä useammasta tuotteesta.

    Haaveissa on tuo S-Dogi ja vaikka mitä... Niinkuin sanottu kaikki pitäs saada ja mielellään heti. Mutta tällähetkellä olevista laitteista turvassa on GGTS, Ody, ZAG, Penelope. Voi olla, että jotain lähtee kiertoon muista vehkeistä kun tuo GGTB vaan saapuu vihdoin ja viimein oikeaan osoitteeseen. Tuleville preordes GGTS:lle on jo selkeet suunnitelmat, mitkä tosin ehtii muuttua moneen kertaan. Toiseen ZAG ja toiseen stealth cap, että saa ruuvailtua muitakin herkkuja siihen kiinni. Niin ja kolmas tietty tuo Odyn kanssa naimisissa.

    No joo varmaan sekavaa settiä. Ajaus juoksee nopeammin kuin sormet ehtii kirjoitaa... 1001 tarinaa varmaan vois kertoa lisää eri vaiheista ja laitteista. Mutta lisäillään niitä sitten tänne taas... Olkoon tämä tälläinen startti tähän hommaan.


    Pidetääs kirja laitteistä täällä kun allekirjoituksesta loppuu tila.

    Hallussa
    Modit: GGTS #2823,#2650, iHybrid Spider, Lava V1, NGP 4.1, Chi you Mod, EPM Toothless Dragon, Vamo, Zenesis SW, P+ 18500, Macaveli

    Atot: GTUS, ZAG, Severus x2, Somnium, Aviss, Kayfun mini 2.1, G-Bell, AGA-T

    Tulossa
    Hydra, Super T ELA, Ithaka

    Menneet
    Modit: GGTS #3439, GP Piccolo #62, Paps #226, Morph, P+18500, Chameleon 18650, Carevela #106, Orio 2.1, S-Dog, Zen standard #0046, iHybrid, GGTB, Smok Vmax, Diablo

    Atot: Line SS, Line V2 #493, Line V2 #797, Genesis Maxi, UFS V1 + Patriot, DID, Spheroid, Cobra 5ml, Steam machine, Odysseus V1, Penelope, AC9
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Jahas Spheroid lähti sitten maailmalle ja Steam machinen pitäs tulla tilalle. Pääse sitten senkin testaamaan. GG preorderit ois TAAS kerran tulossa, no jää nähtäväksi lähettivätkö oikeasti tällä kertaa. Jos tulee, niin varmaan sitten on aika harventaa tuota kalustoa.
    Stealth cappi tuli tänään ja sitä pääsi sitten testaamaan. Yllärinä mulle siinä tuli se kierre adapteri mukana. Nyt voi sitten höyrytellä ihan stealth modessa jos halajaa. Aika näppärän kokonein siitä tuli kun kokeilin.

    Tuli taas todettua, että Ody ja GTUS on ihan hemmetin hyviä humala reissuilla. Molemmat, niin idioottivarmoja täytön ja käytön suhteen, että oksat pois. Ei vaan parane hävitellä nyky laitteistoja reissuilla. Tulee muuten kallis reissu. Tai siis kalliimpi.

    S-Dogista näytti olevan jo aika lopullista kuvaa ja kyllähän se nimi pitää listalle yrittää saada. Sen verran verrattomia vehkeitä aikaisemmin tuottanut tuo Van.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Jahas, P+ lähti jatkamaan juuri taivaltaan uudelle omistajalle. Tilalle tulee Orion V2.1, pitäs ainakin olla pieni laite. Haasteellinen tuo kuulema on, mutta eiköhän siitä höyryt irtoa. Piti tuo P+ laittaa myyntiin, mutta sopivasti tuli tuo vaihto tarjous. Ja pakkohan se oli hyödyntää. Noita Orion hybridejä ei kuitenkaan sopu hintaan juuri näy.

    Steam machine tuli ja ihan hauska pelihän sekin on. Ehkä hivenen paremmat höyryt kuin Spheroidissa, mutta häviää taas setupin suhteen. Spheroidin tosi iso plussa oli tuo setupin teon helppous. Noin 5 min ja vanha vaihtui uuteen. Myös neste tilavuus on hieman suurempi Spheroidilla. Toisaalta tuo Sm on nykyään tosi hyvin muunneltavissa joka on suuri plussa. Pituudesta taas miinusta.

    GGTS putket tuli hirveellä pullalla mulle. Olivat jotain vanhaa erää jostain vintiltä kaivettuja varmaan. Olivat pienemmillä numeroilla, kun aikaisemmin ostamani yksilö. No ei haittaa, päin vastoin. Hyviä putkia kyllä nuo. Omaan käteen tuntuu just hyvältä ja tuo nappi on ihan kuningas. Vielä kun saisi tuon GGTB:n kotiin. Venäjän tullissa näyttäisi seurannan mukaan olevan. Että ensi viikon alussa vois olla relistinen haave. Johan tuon matka onkin kestänyt... Jenkeistä väärään osoitteeseen Venäjälle ja sieltä nyt sitten tänne. Puolitoista kuukautta on pitkä aika odottaa laitetta, minkä piti olla parissa viikossa perillä. Noo kuuluu lajin kuvaan. Ja olihan mulla tuon sotkun takia Darwin hetken itsellä. Ja pakkohan se oli testata ja todeta, että ei oo mun juttu tuo vehje. Hyvä tekniikka väärässä paketissa. Varmaan toimiva karton tai drippi atojen imeskelijöille.

    Sitten mietintä myssy päähän ja pähkäilemään myydäkkö vai eikö myydä Chameleon pois...

    Edit: Listätään vaikka tähän, maailmalle lähteneitä kavereita.

    Piccolo + Line SS, Paps ja Spheroid.


    UFS v1 ja Patriot.




    Morph + Spheroid. GGTS + Ody on vielä tallessa.


    Genesis Maxi.


    Yksi kahdesta Line V2:sta.


    P+18500, sellaisena kuin se mulle tuli.


    Ja sellaisena kuin se minulta lähti.


    Cobra 5ml.




    Sekä Chameleon setti.




    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Hemmetti, rupee tuosta allekirjoitus osasta loppumaan merkit, että saisi pidettyä kirjaa höyryttimistä. Pitääkö joku excel noillekin vääntää...
    No asiaan. Orion 2.1 tuo pikku pirulainen tuli ja yllätti todella positiivisesti. Pari eri setuppia siihen kokeillut ja toimii mielestäni todella kivasti. Mulla oli jotenkin sellainen käsitys, että tuo on hankala saada toimimaan ja paskat. Plussaa tulee koosta joka on todella pieni varsinkin 18350 koossa. Ja 18650 on just käteen sopiva. Plus tolppa, tuo jousen ja parin prikan yhdistelmä on mielestäni toimiva ratkaisu. Joten siitä plussaa. Kierteet ja muut on ihan hyvät, nappi on ok. Muutenkin laadukkaan oloinen.
    Miinusta tulee pienestä mesh holesta, ja miinus puolen ruuvista. En tykkää kun tarttee kaivaa ruuvari esiin jotta saa coilin vaihdettua, edelleenkään. Ja neste tilavuus ei ole kummoinen. Mun käytössä saa tankkailla useasti. Täyttö on onneksi helppoa. Tuossahan on dual meshille mahdollisuus joten taskuun vuotaminen on todennäköistä jos ei toista reikää tuki. Itse ratkaisin ongelman laittamalla vain meshin siihen reikään, siis ilman coilia. Kun ei tuki kokonaan sitä reikää, niin wikkaa samalla jonkin verran paremmin.
    Tankin kun saisi vielä hommattua lasista, niin mikä jottei tuolla kelpaisi hörytellä. Me like.

    Chameleon lähti sitten jatkamaan matkaa ja toivotaan, että Jalippo on tyytyväinen siihen. Cobra päätyi myös myytäväksi. Ei siinäkään mitään vikaa ollut, mutta tuli jo kaikki kokeiltua. Uusia kun on taas kiikarissa. AC9 josta LSVap onkin tehnyt jo videon, sekä HYDRA joka on Cobran tavoin titaniumia.

    ZAG + GGTS combo pitää ykköspaikkaansa tiukasti otteessaan. Ihan pystyyn lemppari. Edelleen vaan harmittaa kun ei viitsi ottaa reissuun tuon pomppivan capi takia. No perus tylsä Ody saa hoitaa reissut tuon uuden tulokkaan Orionin kanssa. Mulla kun on pakko aina olla kaksi laitetta mukana kun lähden 50m kauemmas kotoa.

    GGTB ois varmaan huomenna kotona jos postin seurantaan on uskominen. Siihen onkin valmiina pene tuossa joutilaana. Pene kyllä saa väistyä syrjään, heti kun joku mukava mesh ato osuu kohdalle. Tuo pene on mielestäni sellainen köyhän miehen Ody. Riisuttu malli ja hankalempi täyttää... Hinta vaan ei ole se köyhille sopivin tuossakaan. Varsinkaan kun ei hylly tavarana ole saatavissa. Joku piippu tai vaikka hammer vois olla kiva... Mutta katsellaan ja kuunnellaan jos joku sopiva osuisi kohdalle.

    SM on hetkittäisessä käytössä, mutta jos jotain saa tankata kokoajan niin tuota. Huoh, muuten niin mukava laitos kyllä... Mutta johonkin taisin jo todeta, että pituuden puolesta kaipaisi jonkin esim. piipun kaverikseen. Siinähän sitä taas...

    Edit: Orion kuvia tähän.

    Orion osissa.


    Näkymää itse hörystimestä. Sori huono kuva.


    Ja up skirt kuva!


    Orionissa laitetaan hassusti akku + napa alas päin. Samaa tyyliin kuin Mark Bugsin Wizardissa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Oijoi nyt se on sitten kädessä! SSGGTB meinaan. Myyjä sanoi, että on käyttämätön ja ei valehdellut. Ei naarmun naarmua edes pohjassa ja kierteet vielä uuden karheat. 17670 akku sisään ja pene nokaan ja hyvin pelittää!

    Laitetaan kuva tämän hetken vehkeistä. Lava ja Steam machine jäi puuttumaan. Ei oikeen sopineet kuvaan.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Yeah! S-dog listalle saatu nimi, kiva kiva. Saa nähdä onko sellainen joka jää itselle vai lähteekö kiertoon. Kovasti olen kyllä tykästynyt tuohon Orioniin. Kulkee kivasti kokoajan mukana ja ei ole vuotanut sen jälkeen kun tökkäsin pelkän meshin täyttöreikään.

    Vanttilalta oli ihan pakko poistaa iHybrid. Sitä olen kuolaillut jo hetken aikaa, mutta ei ole osunut sopivasti kohdalle. No nyt osui. AC9:n tilauksen joutu perumaan. Mutta kaikkea ei voi saada kerralla, kun tuosta hörystä lähtee nälkäkin niin heikosti.

    Hydra listalla on nimi ja pysyy. Saapa nähdä koska se mahdollisesti tulisi. Loppukuusta vissiin S-dogia voisi odotella. Mielessä käynyt yhdestä GGTS putkesta luopuminen ja mahdollisesti tuosta Ody:n retaleesta. Pitää kattoo mitä nuo uudet hankinnat tuo tullessaan. Ody on pirun mukava reissu ato. Se on oikeastaan ainoa mikä pistää hanttiin...

    GGTB:n kanssa olen tuota peneä käyttänyt. Ja kun laatikosta löytyi 4kpl 3.2V akkuja, niin oli ihan pakko kokeilla miten pene höyryy sillä 7-6V jännitteellä. Voin sanoa, että toimii! Ainoa huonopuoli, että noi akut loppuu aika nopsaan. Mutta hyvin kulkisi mukana kakos modina jonkin hybridin rinnalla. En ole vaan raaskinut ottaa sitä mukaan, kun on niin hienossa kunnossa. Ja ehkä hieman GGTS:ää harvinaisempi. Mulla ei sitä vale patteria ole siihen, mutta en sillä mitään tekisikään. Ei ole mielestäni mitään järkeä työntää jotain 14500 akku tollaseen putkeen. Niitä varten on sirompiakin tarjolla. Kaksi noita LiFePO4 akkuja tai sitten yksi 17670 akku sinne kuuluu laittaa.

    Lisää lankaa tuli tilattua yhtensä 65m, kai tuolla parit setupit tekee taas. Ja pink spotin makuja jokunen puteli. Ne on halpoja ja hyvä kun itse tekee. Ja sairaan hyvä palvelu ja nopea toimitus tuolla vapeon.co.uk:lla. Ihan lemppari kauppoja. Pohjia on vissiin joku 300ml vielä. Mutta kohta pitää tilailla uutta sieltäkin, ettei tule paniikki. Jos kokeilis vetää ihan nolla pohjilla jotain. 3-4 mg ollut nyt käytössä jo muutaman kuukauden. Että voishan sitä kokeilla... Vaan onko siinä sitten enää mitään järkeä??? En oo tätä touhua kyllä lopettamassa...

    Edit: Vähän kuvaa mitä tuo GGTB on syönyt.



    Tässä on kaikki kontakti valmistettu rosterista, kontakti pinnat mukaan lukien. Ja kuusikulmainen tulitusnappi!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Hanus höyryää

    Tähän väliin pitää sanoa, että on mukava lukea tätä lankaa Komiat on vehkeet! Sä voisit aina päivitellä tänne jos löytyy jotain mukavia listoja, minne nimi kannattaa laittaa? Menee itseltä aina kaikki ohi, kun ei niistä täällä niin puhuta ja oma englanti on mitä on
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Kiitos paljon. Mukava, että joku jaksaa lukea mun aivo pieruja. Ei huono idea ollenkaan laittaa noita listoja ja hankinta paikkoja tänne.

    Hydra lista löytyy tuolta: http://www.vaporwall.com/forum/viewt...p?f=259&t=3296
    Seuraava erä lähtee liikenteeseen 3-4 viikon päästä. Mutta tuohon tulee kuulema jotain parannuksia! En kerennyt vielä omaani saamaan, mutta ei haittaa varsinkin kun saa paremman. Hydra siis on titaniumista valmisteetu genesis atomisaattori. Jonka hinta on mielestäni kohtuullinen 100 usd. Ja aikas kivan näköinen. Samalla kaverilla on muutakin tarjolla. Ainakin drippi ato muistaakseni.

    iHybrid tuli aamulla postin mukana ja pakkohan se oli heti laittaa tulille. Siis ei helvetti mitkä höyryt! Tää saa ZAG:in tuntumaan joltain onnettomalta rävellykseltä höyryn suhteen. Muutama parin sekunnin imaisun jälkeen huone näyttää siltä kuin höryveturi ois ajanut sen läpi! Eli tuon höyrystimen osalta tämä on parasta mitä olen koskaan kokenut! Höyry ei tietenkään synny tyhjästä eli nestettä menee. Mutta arviolta 4ml tankki on hyvän kokoinen. Ja lasia tuo on niinkuin pitääkin, ehdottamasti paras vaihtoehto tankille.
    No koko laite ei ole sitten ihan, niin hyvä. Mutta ensin mukavat puolet. Kierteet on tiheät ja painon puolesta loistava. Tämä on siis puoliksi alumiiniä. Eli höyrystin on rosteria, mutta akkuputki ja tankkia suojaava kaulus on alumiiniä. Nappi tuntuu hyvältä vaikka jousella onkin. Jossain kaupassa näin magneetti paketin tähänkin. Meshi reikä on iso n. 3,5mm ja syytä ollakin. Imuvastus on löysä ja se sopii mulle myös.
    Miinusta tulee tuosta hatusta joka on painettava. Eli lumpsahtaa O-renkaan päälle ja kaulus estää sen, että ei ZAG:in tavoin irtoa paikaltaan. Mutta vaan irtoaa... Okei tein vähän puu hommia ja asennot ei olleet ihan perus kadulla steppailua. Mutta kaksi kertaa oli hattu irronnut päästä. Eli mahdollista on eikä mikään 100% varma. Taskussa tulen kyllä kuljettamaan, mutta pientä varovaisuutta noudattaen.
    Toinen miinus tulee akkuputkesta. Patteri aukko on sorvattu mielestäni ihan turhan suureksi. Tämän on suunniteltu nimen omaan vain AW IMR akuille, mutta silti ne kolisee sivuttais suunnassa... No näppäränä kaverina leikkasin paperista sopiva suikaleen ja pujoitin putkeen. Ei kolise enää.
    Ja sitten sellainen joka voi jotain häiritä. Nimittäin paksuus... Se on 2,5cm eli aika tuhti kaveri kyseessä. Ja ulkonäöstä voi olla montaa mieltä. Kyllähän tuosta penis mieleen ekana itsellä tulee. Mutta mukava sitäkin on välillä esitellä... Eiku...
    18650 ja 18350 putket löytyy ja varsinkin tuolla 18350 putkella varsin näppärä paketti. Suosittelen kyllä ehdottomasti, vaikka ei mikään täydellisyys olekkaan. Mutta tuo höyryn tuotto on minulle jotain aivan uutta ja melkein uskomatonta!

    Loppu vielä, että miksi ei noihin hybrideihin tehdä koskaan 18500 putkia! Ihan paras akku koko kestävyyden ja koon puolesta. Okei S-dogista löytyy...

    Edit: iHybrid kuvia.

    Purettuna.


    Höyrystin.


    Ja tulitusnapin logo.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Tuli sitten tilattua lasi tankki Orioniin tai itse asiassa kolme. Samalla tilasin kolme varalasia myös iHybridiin ja ZAG atoon. Tulevat tuosta gixxxerin suosittelemasta borrosilikaattilasista. Ei ihan täydellisillä mitoilla löytynyt. Kvartsi lasista ois ollut. Mutta kokeillaan nyt kun tämän pitäs olla parempi lasi myös tekijän mukaan. Laitan varmasti yhdet jokaista myyntiin jos ovat vaan sopivia. Tiivisteillä tietysti pystyy sitten pelaamaan joten uskon, että hyvä tulee. Ja toimitus ajaksi luvattiin jo alkuviikosta!

    Sitten tuli innostus räpsiä noita kuvia, mitä lisäsinkin tuonne tarinan varrelle. Niin tein samalla pientä koko vertailua.

    Tässä iHybrid ja Orion 18350 koossa. Akku joka kuvassa näkyy on 18650.


    Ja sitten 18650 koossa ja GGTB halusi välttämättä päästä yhteis kuvaan. Yritin estellä mutta ei auttanut. Jääräpäitä nuo Kreikkalaiset!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Jaapa juupa, pistin sitten GGTS:n, Ody:n ja Steam machinen myyntiin. iHybrid on vienyt sydämmeni ja nuo on jääneet hyllyn päälle yksinään. Eli kiertoon... En olisi kyllä uskonut kun ekan kerran tuon setin sain käsiini. Siinä oli pöksyt märkänä pari päivää, kun noilla höyrytteli menemään. No jää vielä kaksi GGTS putke ja nuo silca laitteet vaan tökkii ja pahasti. Pene saa vielä jäädä, mutta luultavasti vain siksi aikaa kun jotain kivaa meshi vehettä löytyy GGTB:n kaveriksi.

    Tein pikku viilausta tuohon iHybridiin. Siis tuon paperi askartelun lisäksi. Laitoin pikku prikan tuonne pohjanapin ruuvin alle ja näin liikerata pieneni jollain millillä. Tuli heti paljon mukavempi. Ja mulla kerran lähti tuo lukko rengas väärille kierteille kun se on melkein irti kun ruuvataan kokonaan auki. Nyt se ei pääse lähtemään kierteiltä.
    Samalla annoin hieman viilaa tuolle ruuville kun se on sellainen kupera ja kosketus pinta tosi pieni. Nyt kun viilasin sitä tasaisemmaksi kosketus pinta suureni hieman. Eipä tuolla tainnut olla kuin henkistä boostia. Mutta ei ainakaan haittaa.



    Eli ihan tuollainen perus M5 prikka tuonne nylon eristeen sisään ja homma on sillä selvä. Olisin mieluummin laittanut vaikka O-renkaan tuonne nylon palan alle, mutta se on niin tiukkaa kiinni, että tuskin olisin ehjänä saanut pois. Tuosta olisi ollut vaan se etu, että se painaisi akkua kovemmin ylöspäin ja luultavasti poistaisi sen akun hölskymisen ilman paperi kikkaa. Ja samalla olisi lyhentänyt tuota napin liikettä. Noh mennään paperilla ja prikalla. Toimii näinkin ja se paperi muuten pysyy siellä putkessa tosi kivasti. Kerran laitoin ja siellä se möllöttää edelleen vaikka on akkuja vaihdeltu jo moneen otteeseen.

    Tuossa vielä nappi kasattuna.



    Joku kaipaili kokemuksia tuosta GGTS putkesta tuolla arvostelu osiossa. Niin laitetaan niitä nyt sitten. En vissiin siitä hirveesti ole kirjoitellut, pelkästään sivunnut välillä. On sen verran tuttu kapistus jo, että ei jaksa innostua niin kovin. No kuitenkin...
    Plussaa on tuo muunneltavuus siinä. Menee jos jonkinmoista akku ja osa kick palikoista suoraan ja osa pienin viilauksin. Itse tykkäsin Odyn kanssa käyttää tuota 18500 akkua ja kick palikkaa. Meshi atojen kanssa menee kaikki kolme yleisintä kokoa fiiliksen mukaan ja ilman kickiä (18350, 18500, 18650). Tuo tulitus nappi on toinen ehdoton suosikki tuossa putkessa. Tykkän pitää sen napin kämmentä vasten, jotenkin sen sormella painaminen tuntuu, ööö hankalalta... Oon pimee, tiedän.

    Porukka meuhkaa siitä kuinka ihqu, paras ja loistava tuo GGTS + Ody combo on. No on se hyvä, ei siinä mitään. Mutta hyvää putkea voi käyttää muidenkin kanssa. Tosin jos ZAG ja ilmeisesti tulevan S-dogin atot käy suoraan luoden hybridin tästä putkesta. Mutta muuten kyllä ihan perus 510 liittimellä varustettujen atojen kanssa suosittelen tuota sthealt cappiä. Ellet sitten käytä kartoja tai perus atoja drippi mielessä tuon collector tankin kanssa. Saat toki työntää collector tankin täyteet 510-510 jatkoja, mutta turhaa pituutta ja mielestäni hankalaa.

    No jotain miinustakin aina löytyy. Kontakti pintoja saa välillä hinkkailla puhtaaksi hapettumista yms, että taas tulittaa kunnolla. Vehje on rakennettu miljoonasta palasta ja jokainen liitos hukkaa oman osansa siinä kulkevasta sähköstä. Uutena vehje kiiltää kuin papin pallit, mutta jos et sitä ihan koti käytössä pidä silkki hanskoin, niin tuleehan siihen naarmuja yms. Saa toki kiillotella pois ja varmasti kannattaa välillä, niin tehdäkkin. Onko tuo sitten kovin suuri miinus, niin jää jokaisen omaan harkintaa. Mulle ei.
    Tuo muunneltavuus on myös osittain heikkous, lähinnä kun ei noita palikoita tahdo saada mistää. Mutta ei siitä sen enempää, sille itkulle on oma ketju jo.

    Mutta jos sulla ei ole tarvetta vaihdella akun kokoa tai käyttää kickiä, niin osta stealth tai vaikka GGTB. Sama kiva nappula systeemi molemmissa. GGTB:ssä vain ylä ja ala capit, eli ei niin pahaa hävikkä. GG stealthissa on tuo kierre adapteri tuossa keskiputken ja ylä capin välissä. Mut ei paha. Stealthin saa taas sitten helposti vaikka pelkällä teleskooppi putkella päivitettyä, niin että saat isompia akkuja tarvittaessa. Itsellä lojuu molemmista ei myynnissä olevista nuo collector tankit laatikon pohjalla. ZAG:in kanssa ei voi käyttää ja samoin toisessa olevan sthealt capin kanssa.

    No loppuvetona ihan kokeilemisen arvoinen putki varmasti. Hinnat tullut kivasti alas, vaikka jotain meneekin hulluin hinnoin välillä. Jos et maksa ihan sikana, niin luultavasti et ota paljon takkiin siitä luopuessasi jos ollenkaan. Jos napilla ei ole väliä ja haluat mahdollisamman hyvin sähköä atolle, niin harkitse P+ putkia tai kuulema Caravella tykitää myös lujaa. Hinnat on samoilla nurkilla...
    Tietysti voi tehdä, niin kuin minä. Laitat kaikki ylimääräiset rahat näihin ja vähän päälle. Ja pääset kokeilemaan kaikkee kivaa ja ehkä sitten joskus löytyy se sun juttu. Tuskin kuitenkin kun aina joku keksii paremman, ennemmin tai myöhemmin. Eli osta ego.

    Ja loppuun vielä sitä kullitettua kreikkalaista... Vaikka mieluummin katselis öljyttyä naista... YO!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Hanus höyryää

    Aij juma, iHybridin kiinnostus sen kun kasvaa tätä blogia lukiessa. Mites tuo vuotaminen? Muistaakseni vanttila siitä sanoi jotain. Oisko o-renkailla korjattavissa, vai onko täyttöaukko liian iso? Molemmat on kyllä helppo korjata, kunhan eka vain tietäis mistä vuotaa. Vai onko sulla esiintynyt, ollut vain huono mäihä joillakin?

     
     
  12. #12
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jupeksi Näytä viesti
    Aij juma, iHybridin kiinnostus sen kun kasvaa tätä blogia lukiessa. Mites tuo vuotaminen? Muistaakseni vanttila siitä sanoi jotain. Oisko o-renkailla korjattavissa, vai onko täyttöaukko liian iso? Molemmat on kyllä helppo korjata, kunhan eka vain tietäis mistä vuotaa. Vai onko sulla esiintynyt, ollut vain huono mäihä joillakin?
    Täyttöreikä ja tuo meshille tarkoitte suuri reikä yhteistyössä aiheuttaa tämän. Just sopivan meshin jos saa tehtyä, niin en tiiä sitten. Itsellä jäänyt ne muutama mitä olen tehny, niin aavistuksen pieneksi. Ja tietty kivasti lorottaa taaskuun tuosta isosta ilmareijästä.

    Mutta ei ole mulla kertaakaan vielä housuntaskuun pissinyt. Ja on vaan tietoinen mitä kantaa mukanaa. Kun menee istuskelemaan jonnekin, niin laite pois housuntaskusta. Eihän se muuta vaadi... Ja ihan peruskäytössä tuo yläcappi on pysynyt myös paikallaan mallikkaasti.
    Ja en tiiä oisko noita tuolla ihan hyllyssä. http://www.ihybridmods.com/Products.html Tuolta sais magneetit nappiin ja muita varaosia, mutta niitä ei ollut hyllyssä kun kokeilin.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Hanus höyryää

    Ootko käyttänyt ggts+zag matkakäytössä? Vissiin vuotaa aika hyvin, mut vuotaako liikaa? :-\
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti
    Ootko käyttänyt ggts+zag matkakäytössä? Vissiin vuotaa aika hyvin, mut vuotaako liikaa? :-\
    Se on ollut itsellä aina kotona. Se cappi pomppa siitä niin herkästi pois, että en ole viitsinyt sitä mukaan ottaa. Tosin mulla on siinä nyt paksumpi tiiviste ja pysyy aika paljon paremmin tuo cappi paikallaan. Eli jos se nyt vähän vuottaa, niin ei se mitään. Mutta jos on pissinyt cappiin ja se irtoaa, niin sitten sitä lientä on taskussa. Mutta ihan iHybridin tavoin jos tietää mitä on mukana, niin toimii sen mukaan. Niin uskon, että välttyy suuremmilta vahingoilta. Ja vaihtaa sen orkkis tiivisteen parempaan.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Se on ollut itsellä aina kotona. Se cappi pomppa siitä niin herkästi pois, että en ole viitsinyt sitä mukaan ottaa. Tosin mulla on siinä nyt paksumpi tiiviste ja pysyy aika paljon paremmin tuo cappi paikallaan. Eli jos se nyt vähän vuottaa, niin ei se mitään. Mutta jos on pissinyt cappiin ja se irtoaa, niin sitten sitä lientä on taskussa. Mutta ihan iHybridin tavoin jos tietää mitä on mukana, niin toimii sen mukaan. Niin uskon, että välttyy suuremmilta vahingoilta. Ja vaihtaa sen orkkis tiivisteen parempaan.
    Joo no tarvii mennä tiiviste kaupoille matkakäytössä kulkee nykyään Provari+Kayfun, mut olis tota mukava kans ulkoiluttaa
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  16. #16
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Täyttöreikä ja tuo meshille tarkoitte suuri reikä yhteistyössä aiheuttaa tämän. Just sopivan meshin jos saa tehtyä, niin en tiiä sitten. Itsellä jäänyt ne muutama mitä olen tehny, niin aavistuksen pieneksi. Ja tietty kivasti lorottaa taaskuun tuosta isosta ilmareijästä.

    Mutta ei ole mulla kertaakaan vielä housuntaskuun pissinyt. Ja on vaan tietoinen mitä kantaa mukanaa. Kun menee istuskelemaan jonnekin, niin laite pois housuntaskusta. Eihän se muuta vaadi... Ja ihan peruskäytössä tuo yläcappi on pysynyt myös paikallaan mallikkaasti.
    Ja en tiiä oisko noita tuolla ihan hyllyssä. http://www.ihybridmods.com/Products.html Tuolta sais magneetit nappiin ja muita varaosia, mutta niitä ei ollut hyllyssä kun kokeilin.
    Kävin katsomassa noita magneetteja ja kyllä ne nyt pystyi laittamaan ostoskoriin. 3 dollarin magneeteille tulikin sitten 18 dollaria postikuluja :-\
    Voisi tehdä vaikka pienen kimppatilauksen jossain vaiheessa, jos noita ryhtyy tilaamaan. Oma Ihybrid odottelee postitusta

     
     
  17. #17

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Kävin katsomassa noita magneetteja ja kyllä ne nyt pystyi laittamaan ostoskoriin. 3 dollarin magneeteille tulikin sitten 18 dollaria postikuluja :-\
    Voisi tehdä vaikka pienen kimppatilauksen jossain vaiheessa, jos noita ryhtyy tilaamaan. Oma Ihybrid odottelee postitusta
    Laitoin noista postareista joskus facelessille viestiä ecf:n kautta ja se lupas korjata ne pienemmäksi noille pikkutilauksille. Varmaan kannattaa muistutella herraa asiasta ennen kuin tilaa.

     
     
  18. #18
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Laitoin noista postareista joskus facelessille viestiä ecf:n kautta ja se lupas korjata ne pienemmäksi noille pikkutilauksille. Varmaan kannattaa muistutella herraa asiasta ennen kuin tilaa.
    Joo, kiitoksia vinkistä! Laitellaan viestiä menemään, jos ruvetaan tilaamaan.

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Hanus höyryää

    Joo voi laittaa, mutta kun menet maksamaan, niin näyttää out of stock... Niitä ruuveja saa kyllä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  20. #20
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Hanus höyryää

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Joo voi laittaa, mutta kun menet maksamaan, niin näyttää out of stock... Niitä ruuveja saa kyllä.
    Ok. Laitoin postia 310vapersille ja tiedustelin, että löytyisikö heiltä niitä magneetteja ja voisivatko laittaa pari settiä tulemaan Ihybridin mukana. Katsotaan, mitä vastaavat.

     
     
Sivu 1 / 17 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •