Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 56 / 56

Aihe: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

  1. #41
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Puhdasta vettä tms voi laittaa sekaan niin neste ohenee pikkasen, jos tuntuu että tarttee.
    Ei tuota inan vg:tä tartte vedellä ohentaa jollei ihan välttämättä halua.

    Omissa liemissä on 2-4 eri makua sekaisin. Yhteensä 11-20% makua.

    Esim:
    Omena-rypäle-sitruuna
    Cappucino-suklaa-vanilja
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  2. #42
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Tämä taitaakin olla edullisin mesta kaikista.
    Tilasin itse juuri "litkut" täältä, aiemmin olen käyttänyt valmiita refill patruunoita.. (joka tulee hitosti kalliimmaksi..)
    Tälläisen satsin tilasin itse:
    E-FLAVOUR CHOCOLATE - 10 ml
    E-FLAVOUR RUM - 10 ml
    E-FLAVOUR TABACCO US RED MIX - 10 ml
    BOTTLE 10 ml. Dropper SET 5 PCS - COLORLESS
    VG. BIOBAZA 12 mg / ml - capacity: 100 ml
    VPG. Smoke Base Power - 18 mg/ml - capacity: 100 ml

    hinta postikuluineen: 20.8518 EUR

    Voisiko joku konkari vastata että onko tuo nyt "oikein tehty" tilaus, ja meneeko suurinpiirtein oikein ettei vahvuus kärsi,
    jos isken tuollaiseen 10ml puteliin esim 8ml niksoja,ja 2ml maku nestettä?
    VG:tä tilasin emännälle kun olen käsittänyt että PG:stä tulisi herkemmin jotain allergisia reaktioita?
    VPG:tä tilasin itselleni kun siitä tuleepi parempi throat hit+höyryt?
    Toivottavasti en nyt ihan täysin tyrinyt tätä tilausta..

    Iso kiitos tämän ketjun aloittajalle, en olisi varmaan ikinä muutoin löytänyt tätä paikkaa..

    edit: kirjoittelen tänne sitten makukokemuksia myöhemmin noista inaweran litkuista, jahka saan ne.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Tässä kun on flunssan ja kämpän huonon ilmastoinnin kärventämät keuhkot niin pelkkä biobaza höyryää ny. Näin nyt vähän aikaa. Pitäis varmaan pistää kohta tilausta taas.

     
     
  4. #44
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Voisiko joku konkari vastata että onko tuo nyt "oikein tehty" tilaus, ja meneeko suurinpiirtein oikein ettei vahvuus kärsi,
    jos isken tuollaiseen 10ml puteliin esim 8ml niksoja,ja 2ml maku nestettä?
    Jos teet esim. tuosta VG 12 mg nesteestä tuolla kaavalla, niin nikotiinipitoisuus on 9,6 mg valmiissa nesteessä...äkkiä hatusta heittäen...

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  5. #45

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Tossa nyt on niin yksinkertainen laskuri:http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php

    Itse käyttelen tuota Peleonin HG:n 36 mg pg nestettä.....tosin ei se nyt senkummemin tuu halvemmaksi jos tilaisi sitä vaikka LF:ta.

    Ei ole ollut nuo Peleonin ja Inaweran arominesteet mun makuuni.

    Yksi mikä on nykyään suosikkimakuni niin LF:n PA:n coffee kona. itseasiassa se on paras kahvinmaku mitä on tullut maistettua. Aika epäonnistuneita nuo monien valmistajien tekeleet on ja tullut koluttua ne läpi koska en nyt pahemmin muuta höyryttele kun kahvia. No tosin Vermillionin salmiakki on pakollinen hätävara olemassa.
    Jo oli äijät sekotellu niin tujut tavarat että sai pärskiä jonkun aikaa.
    Toi coffee kona on kumma neste joko siintä pitää tai inhoaa. Itse miellyin siihen kun tilasin sitä Toscana Mallilta mutta teki mieli valmistaa sitä itse hieman laimeammalla maulla. Itehän nuo Toscanan pojatki sitä sekoittaa. No olishan toki niittenkin tuota nestettä voinut laimentaa mutta sitten niksat olis laimentuneet. Ite tekemällä saa kuitenkin halvimmalla tehtyä tuota Konaa ja sitä kahviaromia ei tosiaankaan saa laittaa paljon kun on niin tujuu tavaraa.

     
     
  6. #46
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    13

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    onko näin että kaikki inaweran nesteet eivät käy sähkötupakaan. tässa kun lukee että ruuan laittamiseen :-\ tai jotakin. Manufactured from flavoring ingredients for the production of foodstuffs. http://www.inawera.com/eflavour-red-...st&language=en

     
     
  7. #47
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja manu Näytä viesti
    onko näin että kaikki inaweran nesteet eivät käy sähkötupakaan. tässa kun lukee että ruuan laittamiseen :-\ tai jotakin. Manufactured from flavoring ingredients for the production of foodstuffs. http://www.inawera.com/eflavour-red-...st&language=en
    En kyllä löydä mistään tuosta linkistä että sanottaisiin noin mitä kirjoitit, mutta sanotaan että erittäin vahvaa makuaromia ja että tulisi käyttää varovasti..

    KIITOS pathfinderille tuosta linkistä, todella helppokäyttöinen online web-laskuri litkuille.

    Ja kuten Jalippo sanoi aiemmin näistä Inawaren aromeista..
    "Noi inaweran makuaineet on aika stydejä, eli usein niissä se 3 - 5 % voi riittää. Nuo on vähän harvinaisempia, koska yleensä makuaineissa on suositus 10 - 15 %.
    Itse olen kyllä tykännyt noista Inaweran makuaineista, ovat varsin luonnollisia ja toimivat hyvin."

    Ihan oikeassa olet Jalippo, laitoin 20% sekoitus suhteella Inaweran "US RED MIX" e-juicea, joka on aivan kammottavaa oksetusta,
    maku on kuin jotain tolua tms. desinfiointi nestettä vetelis/imppaisi (hmm, ehkä enempin jotain saippuan makuista tiskiainetta ompi suussa jälkimaku... :O ..), tuota en sekoita enään yhteenkään sekoitukseen..
    Luulin että tuo olisi mahdollisesti jotain punainen mallu/l&m makua lähentelevä, mutta puke, tuossa ei ole kyllä mitään tupakan makua mihinkään suuntaan..

    Luulin ensin että maku ja haju tuli apteekin Glyserolista mitä hain tänään apteekista,ja iskin jatkeeksi VPG nikotiiniin..
    eli... kokeilkaa varovasti niitä inaweran aromeita, ovat kyllä näköjään tosi stydiä kamaa..

    edit: Haukuin VÄÄRÄÄ PUUTA.. Tuo "US Red Mix" e-liquid EI ole Inaweran oma litku,vaan "UE":n valmistama..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  8. #48

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Flavour Artin ja Decadent Vapourin aromit on hyviä kuin myös se hemmetin Perfumers Appreances tai sinnepäin..Mistä noita nimiä muistaa. Noita kaikkia on Libertyn valikoimissa. Kaikki aromit mitä olen tilannut Peleonilta tai Inaweralta on ollut ihan järkyttävää tavaraa ja ei ole viittiny enään tuhlata rahaa niihin. No Peleonin Amaretto oli ihan ok.

     
     
  9. #49
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    On muuten tosiaan aikas vahvoja nuo inaweran aromit..
    ja sen suhteen kävi onni onnettomuudessa mulle tuon oksetus maku nesteen suhteen..
    Lisäsin sekaan 10ml puteliin ehkä 1ml inaweran chocolate aromia, ja johan muuttui maku..
    näillä mennään...

    edit: itsehän en täältä enään tilaa mitään muuta kuin niksa pohjat, koska ne on edulliset ja todella nopea toimitus.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  10. #50

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja manu Näytä viesti
    onko näin että kaikki inaweran nesteet eivät käy sähkötupakaan. tässa kun lukee että ruuan laittamiseen :-\ tai jotakin. Manufactured from flavoring ingredients for the production of foodstuffs. http://www.inawera.com/eflavour-red-...st&language=en
    Ei tosiaan mainita etteivätkö sähkötuprutteluun sopisi. Mutta entäs PG-allergianäkökulma, voiko pistää VG-basen sekaan ilman pelkoa rupikukkoilusta?

     
     
  11. #51

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Nuo kaikki arominesteet Liberty Flightsillakin on varustettu tekstillä että elintarvike käyttöön. Samaa nestettä nuo ovat kuin kaupan hyllyssä olevat arominesteet esim kahvi tai konjakki...pg nesteitä suurin osa niistä tosin nuo kaupan makuaromit ovat juoksevampaa nestettä luultavasti että niissä on enemmän vettä ja sopii siten paremmin esim leipomis hommeleihin.

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Itse en ole niin hc-vapettaja että huomaisin laatueroja, mutta tämä Unflavoured VG E-liquid DIY base 52mg-5.2% 250ml £36.98 kaiketi rokkaa vieläkin ?

    Made in UK, aquos vg, pharm. grade ja ei pitäisi olla mitään ylimääräistä skeidaa...

    Ps. unohdin ostaa 0% vg:tä, saikos sitä ihan apteekista ja jos sai niin mihinköhän hintaan

     
     
  13. #53
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Saa apteekista, kannattaa vaikka sanoa, että vaimo tekee kotitekoista saippuaa jos alkavat käyttötarkoitusta kyselemään

    Oliskohan noin 10€/100ml apteekin hinta? Kuitenkin varsin kallista.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    En kyllä ymmärrä miksi noille pitäisi sanoa mitään, joko aine on reseptivapaa tai sitten ei ole

     
     
  15. #55
    Eiköhän tota VG:tä kannata ihan Suomesta jo tilata, luulis tulevan seuraavaksi päiväksi. Tuolla jotain inaweraa varmaankin?: Etusivu | vape-reseptit kauppa

     
     
  16. #56
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Itse en ole niin hc-vapettaja että huomaisin laatueroja, mutta tämä Unflavoured VG E-liquid DIY base 52mg-5.2% 250ml £36.98 kaiketi rokkaa vieläkin ?

    Made in UK, aquos vg, pharm. grade ja ei pitäisi olla mitään ylimääräistä skeidaa...

    Ps. unohdin ostaa 0% vg:tä, saikos sitä ihan apteekista ja jos sai niin mihinköhän hintaan
    Mulla tuli tuohon joku pieni haju kun käytin niin hitaasti. Ostin siis aikoja sitten, testasin ja laitoin kaappiin muutamaksi kk. Sitten löytyi joku outo haju, en sit tiedä oisko maissipohjainen?

    Laitoin takas kaappiin, tiiä sit tuleeko enää käytettyä vai kaataako viemäriin

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •