Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 56

Aihe: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

  1. #21

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Enhän mä ole tajunnutkaan miten edulliseksi tämä oma kokkaus tulee. Viimeksi tilasin 60ml (3x30ml) libertyltä nestettä niin meni ~30e. Ja nyt :
    "Tein itse, säästin" - pätee melko monessa asiassa
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Toi oli jännääpuolaks, mutta loppusumma oli alle 20€... no niin. Toivottavasti tulee kivast perille.

     
     
  3. #23
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Ei sitten kannata heti heittää kamoja pönttöön, kun se eka oma ei oikein natsannut ja maku on Jotain Ihan Muuta, kuin kuvitteli.
    Tekemällä oppii, mutta Premium-juissit voivat jäädä saavuttamatta.
    KGO & Twist

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JH70 Näytä viesti
    Toi oli jännää puolaks, mutta loppusumma oli alle 20€... no niin. Toivottavasti tulee kivast perille.
    Inaweran sivut saa täpistä englanniksi.

     
     
  5. #25

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Enhän mä ole tajunnutkaan miten edulliseksi tämä oma kokkaus tulee. Viimeksi tilasin 60ml (3x30ml) libertyltä nestettä niin meni ~30e. Ja nyt :

    17 VG base, 12 mg/ml 100 ml 4,77 € 1 4,77 €
    22 VPG base, 12 mg/ml 100 ml 4,74 € 1 4,74 €
    84 STRAWBERRY, 5 ml 5 ml 1,05 € 2 2,10 €
    276 BOTTLES 5 ml, 5 pcs 1,07 € 1 1,07 €
    157 VANILLA, 10 ml 1,59 € 1 1,59 €
    150 COCOPILADA, 10 ml 1,59 € 1 1,59 €
    99 PEACH, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    98 ORANGE, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    111 PINACOLADA, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    105 TWO APPLES, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    103 RASPBERRY, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €

    Products 21,11 €
    Makunsa puolesta nuo Inaweran arominesteet ovat kyllä hyviä, itsekin kovasti laajan kirjon noita olen kokeillut. Mutta tuohon otsikon VG-pohjaan viitaten: kaikki nuo ovat PG-pohjaisia (paitsi jotkut 'väkevämmät' makunesteet) eli saattavat aiheuttaa allergisia reaktioita JA toiseksi: monet Inan arominesteistä rikkovat clearoja (menthol, sitrukset, kahvi... onko muita?). - Eli passaavat cartoihin ongelmitta.

     
     
  6. #26

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Makunsa puolesta nuo Inaweran arominesteet ovat kyllä hyviä, itsekin kovasti laajan kirjon noita olen kokeillut. Mutta tuohon otsikon VG-pohjaan viitaten: kaikki nuo ovat PG-pohjaisia (paitsi jotkut 'väkevämmät' makunesteet) eli saattavat aiheuttaa allergisia reaktioita JA toiseksi: monet Inan arominesteistä rikkovat clearoja (menthol, sitrukset, kahvi... onko muita?). - Eli passaavat cartoihin ongelmitta.
    Hyviä pointteja muuten nämäkin. VG pohjaisista nesteistä olen itse enemmän tykännyt. Mutta kokeeksi otin tuota VPG:täkin. En ole PG nesteillä itse huomannut mitään allergista reaktioita, mua vaan etoo jotenkin se nesteen haju. Mutta jos VG:hen sekoittaa PG makuainetta, niin sitähän on suhteessa aika vähän.

    Onko mun Odyjen Kir Fanis tankit nyt vaarassa näiden kanssa? ???
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  7. #27
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Ei, jos testaat ensiksi sille mukana tulleelle testimuoville.
    KGO & Twist

     
     
  8. #28

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei, jos testaat ensiksi sille mukana tulleelle testimuoville.
    Ei ole sellaisia luksusosia, kun kaikki on tulleet käytettynä
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    13

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Enhän mä ole tajunnutkaan miten edulliseksi tämä oma kokkaus tulee. Viimeksi tilasin 60ml (3x30ml) libertyltä nestettä niin meni ~30e. Ja nyt :

    17 VG base, 12 mg/ml 100 ml 4,77 € 1 4,77 €
    22 VPG base, 12 mg/ml 100 ml 4,74 € 1 4,74 €
    84 STRAWBERRY, 5 ml 5 ml 1,05 € 2 2,10 €
    276 BOTTLES 5 ml, 5 pcs 1,07 € 1 1,07 €
    157 VANILLA, 10 ml 1,59 € 1 1,59 €
    150 COCOPILADA, 10 ml 1,59 € 1 1,59 €
    99 PEACH, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    98 ORANGE, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    111 PINACOLADA, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    105 TWO APPLES, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €
    103 RASPBERRY, 5 ml 5 ml 1,05 € 1 1,05 €

    Products 21,11 €
    itsellänikin aikomus tilata samoja litkuja. ekan kerran ajattelin kokella omia sekoituksia. voisitko kertoa vähän kokemuksist. että miten onnistui. tuliko hyvät savut ?

     
     
  10. #30

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    :-[ Mulla on ne kaikki nesteet tuolla kaapissa. En ole vielä sekoittanut mitään. Mulla on vielä ollut noita valmiita sen verran paljon ja kulutus omassa käytössä on tosi pientä. Tarkoitus olisi tässä kohtapuoleen muutama seos tehdä.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Haaa!

    Tässä omat parit vinkit aloittavalle tee-se-itse miehelle joka haluaa alkaa kotikemistiä leikkimään.

    * Hanki jokin kätevä ohjelma nesteiden sekoitteluun avuksi. Esim. eJuice Me Up jota itsekkin käyttelen http://ejuice.breaktru.com/ Onnistuneet reseptit pistän sitten googlen laskentataulukkoon.

    * Hanki laadukas ja helposti pestävä drippausato! Helpottaa maistelua paljon ja drippausatolla saa myös puhtaat maut esiin.

    * Joskus omien coctailien maustuminen kestää. Itsellä oli pari sekoitusta jotka maistuivat sekoituspäivänä ihan kuralta mutta muutaman viikon päästä todella hyviltä. Osa sekoituksista on taas heti valmis käyttöön. Yleensä annan maustua vähintään vuorokauden, mielellään muutaman. Eli kärsivällisyys on hyve tässäkin.

    * Sekoitusvälineet. Tyhjiä pulloja, pipettejä, taskumatin täyttösuppilo yms.

    * Rohkeutta kokeilla jotain hieman älyttömiä sekoituksia makujen suhteen Koskaan ei tiedä, sieltä voi löytyä se tajuntaa päräyttävä aromikoktail.

     
     
  12. #32

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darth Vapour Näytä viesti
    * Hanki laadukas ja helposti pestävä drippausato! Helpottaa maistelua paljon ja drippausatolla saa myös puhtaat maut esiin.
    Tämä on yksi hyvä pointti. Käytän ainoastaan rebuildable atoja. Joten tankkia ei viitsi täyttää sekoituksella ennen kuin se on testtattu jollain muuten. Mikä ato olisi tälläiseen hommaan passeli?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Bully/Phoenix RDA, jos muutenkin noitten iterakennettavien kanssa puljaat; maku ja höyryntuotto on loistavat ja puhdistus on helppoa vedellä ja kuivapoltolla.
    Eikä edes ole hinnalla pilattu.

     
     
  14. #34

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Bully/Phoenix RDA, jos muutenkin noitten iterakennettavien kanssa puljaat; maku ja höyryntuotto on loistavat ja puhdistus on helppoa vedellä ja kuivapoltolla.
    Eikä edes ole hinnalla pilattu.
    Tollasen jo myin pois aikaa sitten . Pitää hommata uudelleen. Eli silican pesu vedellä riittää ja kuivapoltto tämän jälkeen. Sitten vaan uudet soosit sisään?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    ^Ju.
    Itse en yleensä jaksa vääntää uutta setuppiakaan kun alkaa maku heikkenemään, vaan huljutan kuuman veden alla ja kuivapoltan karstat pois, niin johan toimii kuin uusi.
    Jos on silicassa tummia jämiä nesteestä (esim. VR:n Fruit Stripes tekee tätä), niin nekin lähtee viimestään tohottamalla.

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darth Vapour Näytä viesti

    * Sekoitusvälineet. Tyhjiä pulloja, pipettejä, taskumatin täyttösuppilo yms.

    Pipettien sijaan ennemminkin ruisku ja neula. On sen verran paljon parempi.

     
     
  17. #37
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Plus se, että tippa EI TODELLAKAAN ole mikään standardi, pikemminkin päinvastoin.
    Liikuttaessa saman valmistajan tuotteissa voi toimiakin, mutta kyllä se ruisku on alkuun turvallisempi valinta.
    KGO & Twist

     
     
  18. #38

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Hain apteekista ruiskun ja neulat ja sen ruiskun asteikon mukaan ajattelin noita nestemääriä nyt kokeilla. e-smokelta lähti Phoenix Dome (RDA) makutesteihin. Joska sitä nyt saisi otettua itseään niskasta kiinni ja käynnistää kokkailut
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  19. #39
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    13

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    on vieläkin vähän hämärän peitossa täma mixaus. etta esimerkiksi tähän http://www.inawera.com/vg-biobaza-12-mg-ml-p-478.html tätä http://www.inawera.com/eflavour-stra...0-ml-p-15.html ja see on siinä. eikö tarvi lisätä mitään muuta , vaikka vettä. kun katsoin opetus videoita youtubesta, niin äijät sekoitaa 3-4 sta eri myrkystä nesteen

     
     
  20. #40

    Vs: Edullinen VG pohjainen nikotiinipohja

    Eiköhän noista kahdesta saa ihan toimivan nesteen. Ei kai ainakaan vettä laiteta?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •