Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Evaperin nesteitä testanneita?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Evaperin nesteitä testanneita?

    Laittakaahan testanneet kokemuksia julki, mikä neste maistuu ja mikä ei? Mulla "työn alla" mm Evaperin Marshmallow, English toffee ja Cocoa choco.. Ens alkuun kaikki maistui mielestäni samalta, mut pikkuhiljaa alkaa eri vivahteita erottamaan.. Höyryä ainakin tulee sen verran paljon, että avokkikin on jo kommentoinut, jotta ei kuulemma telkkaa höyryltä meinaa erottaa...

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Hypnotonic on karkkivesimelonia, oikein maukasta.

    Coconut Breezer on tupakkapohjainen kookos. Tässä on häiritsevä sivumaku joten ei toimi minulle. Jatkan liemen kypsyttelyä.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Hypnoa olisin mieluusti tilannutkin, mutta oli tilaushetkellä loppu.. Jerry strawberry on aika mielenkiintoinen, mansikka ei pahemmin maistu, enemmänkin minttu tms maistuu.. Lisäks oon havaitsevinani jotain keksiä.. Ihan hyvä neste, mutta sen verran tuhtia tavaraa, että joutuu vähän lantraamaan..
    English toffee on sellanen jotenkin tosi lämmin ja voinen, mut sehän oli odotettavissakin, kun toffeesta kyse.. Kypsyttelyä vaatinee sekin..

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Bonarina tuli Shisha makua 12mg 30VG 70PG: http://evaper.pl/pl/p/Shisha/227

    Oikein hyvää maukasta, makeaa, hitusen tupakkaista ja hunajaista tavaraa. Tykkään!

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Mulle tuli extrana Cappuccinoa 3 ml puteli, ei oikein mun makuhermoon iskenyt.. Jotenkin tuli eltaantunut maito mieleen, kahvista en löytänyt häivähdystäkään.. "Karmelowa mocha" taas maistuu hyvin, ikäänkuin siinä maistuisi tupakka/kahvi- yhdistelmä.. Ja kurkkutuntumaa löytyy oikein mukavasti! RY4 on kanssa varsin toimivaa, tosin mulla ei muiden vastaavasta oo kokemuksia.. Vielä ois muutama puteli maistelematta, mm Soulful cinnamon ja Winter clove.. Toi Shisha täytyy kyllä itekin testata, kuulostaa just mulle passelilta..

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Olipas täällä nopea toimitus, maanantaina tilasin ja perjantaina oli jo postin noutoilmoitus laatikossa!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Ilmoittelehan Pol sitten nesteistä miltä maistuvat.. Winter clove on mun makuun suorastaan hyytävän pahaa, onhan se neilikkaista joo, mutta lisämakuna sellainen pistävä palaneen maku, joka käy suoraan nenään.. Ja eri laitteistoilla kokeiltu, joten niissä ei vikaa.. Tilausta pääsen huomenna tekemään, saas nähdä mitä tällä kertaa sujahtaa ostoskoriin..

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    En tilannut muuta kuin Breath freshener menthol-nestettä 50 ml. Kamalan kovat odotukset ei tuosta ole, mutta koska se on pelkkää vg:tä ja mentholia, niin menee varmasti muiden joukossa.

    Pg:lle ja kaikille marja- sekä hedelmämauille olen allerginen ja kohta varmaan niillekin nesteille jossa käytetään maustamiseen mentholkiteitä tai muuta vastaavaa...

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  9. #9
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol
    En tilannut muuta kuin Breath freshener menthol-nestettä 50 ml. Kamalan kovat odotukset ei tuosta ole, mutta koska se on pelkkää vg:tä ja mentholia, niin menee varmasti muiden joukossa...
    No hyi helvetti, oli pahempaa kuin uskalsin edes ajatella!
    Missä on se suuta raikastava menthol?? Kelluu lauttana nesteen pinnalla ja on vaan lisätty mitä ilmeisimmin johonkin kuvottavaan tupakkamakuun. Nyt meni ensimmäistä kertaa sormi suuhun, ei taida löytyä sellaista nestettä johon tuon pullollisen saisi piilotettua, uuh.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Evaperin nesteitä testanneita?

    Mä en oo noita mentholeita kokeillut noin muutenkaan, mut luulisin, että viikon päästä maistuu jo paljon paremmalta. Ainakin noi muutamat nesteet, mitä oon testannut, maistui aivan karmealta aluks, mut kypsyttelyn jälkeen maku muuttui kummasti.

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    70
    Todella nopea toimitus oli. English toffee on ihan karmeaa tavaraa, 20ml pitää sulatella,kai siihen tottuu pakosta. Classic menthol olikin sitten ihan jees kampetta. Mangokin menee ja varmasti persikkakin,aika varmoja noi hedelmämaut. Vielä on maistamatta Tibet ja Cappuccino. Tibet ainakin haisi karmealle eikä Cappuccinossa ollut ainakaan hajun perusteella tietoakaaan kahviaromista. Katsotaan kunhan noita tulee testattua

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Vaki tilauspaikka mulla. Kaiken näköistä on tullut koitettua. Tupakka maut pökkää mulla pahasti, menttoolit on aika kovaa tavaraa ainakin mulle, shisha oli ihan jees, tuo Tibet oli outo maku jätin sen rauhaan ja koitin parin viikon päästä ni oli maku vähän laimentunu jotta sitä sai höyryyteltyä. Omena ja banaani aivan helekutin esanssisen äklön makiaa. kaiksta mauista mitä oon täältä maistanut ja niitä on äkkiseltään noin 30-35kpl. Jatkoon ja joka päiväisenä höyrynä mulla toimii mustikka, mustaviinimarja ja vesimelooni. Fruit punch on seuraavaksi tilaus listalla. Helekatan nopia toimitus täälä kyllä on.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    70
    Makuasioitahan nämä nesteet ovat. Toi Tibet oli ihan loistavaa muuten,ei saa selvää mikä siinä maistuu mut hyvää on
    Kokeilin tuossa inan nesteitä ja plääh,ei ole mun juttu. Höyryn määrä vastaavalla inan tuotteella on naurettava ja maut on todella pliisuja,tuntumaakaan ei ole inan 18mg nesteissä niin hyvin ku evaperin nesteissä. Täältä tilataan jatkossa höyryt

     
     
  14. #14
    Pääsääntöisesti tilannut nesteet evaperilta. Pelkästään hinnan takia.

    Halvan hinnan huomaa mausta. Jokainen kokeilemani maku on vähän sinnepäin, mutta ei kuitenkaan ihan sitä mitä pitäisi olla.
    Evaperin nesteitä kun vertaa esim. Liberty Flights:n nesteisiin, huomaa kyllä että kalliimpi maistuu paljon "puhtaammalle".
    Ei hajuakaan millaisia pohjia ja mitä makuja sotketaan että saadaan noin epämääräisiä makuja aikaiseksi.

    Erilaisia makuja olen tilannut ainakin kolmatta kymmenettä ja laatikossa vieläkin muutamia eri makuja testaamatta.
    Pahimpana Hope. Pitäisi olla jokin tupakanmakuinen ja kai vähän mentoolia. Ihan täyttä paskaa. Ei sovi mulle yksikään evaperin tupakanmakuiset nesteet. Emäntäkin valitti että Hope:a höyrytellessä huoneessa haisee ällöttävä curry.
    Erityisesti hedelmänesteet ovat vähän sinnepäin, jos ollenkaan sitä mitä pitää. Esim. cherry maistuu hubba buballe, mutta ei hyvällä tavalla.
    Ei näitä makuja pysty sanoin kuvaamaan. Jokaisen testattava itse. Kuitenkaan mitään erityisiä sekoituskia ei kannata tilata. Ovat kamalia sekametelisoppia.

    Mun suosikiksi on muodostunut Classic Menthol ja Grape. Menttooli maistuu kevyesti menttoolille mutta grape maistuu vaan kevyesti jollekin sekavalle makealle hedelmälle, siltikin grape sopii mun suuhun.
    Edellä mainittuja kahta olen sekoitellut sopivassa suhteessa toisiinsa ja toimii mun laitteissa poikkeuksetta hyvin.

    Nyt tilasin sitten pelkkiä pohjanesteitä ja muutamaa tiivistettä. Saa itse kikkailla suhteilla enemmän kuin valmisnesteissä valmiit sekoitukset.
    Saas nähdä kuinka käy.

    Yhteenvetona, simppelit yhden maun valmisnesteet toimii jotenkuten mutta useamman maun valmiit sekoitukset eivät maistu vähääkään sille mitä pitäisi.
    Kokeilkaa ja raportoikaa.

    E: Plussana mainittakoon että lähes poikkeuksetta ovat laittaneet mulle mukaan jotain uutuuksia koemaistettavaksi kaupanpäällisiksi. Tietenkin puolalisia karkkeja roiskastaan pehmustepalleroiden joukkoon, kannattaa penkoa tarkkaan ennen kuin heittää pehmusteet roskiin.
    Itse tilannut aina paljon kerralla niin onkohan se siitä boonusta vai saakohan jo muutaman pullon tilaajatkin ekstroja mukaan?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •