Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 71

Aihe: sib77 on ostanut uudet verkkarit

  1. #21
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Todella mystistä ???..Tribute to sib77?
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #22
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    lähdetäänkö nyt siitä että ko. käyttäjää varoitettiin jo hyvissä ajoin hämäräperäisestä käyttäytymisestä julkisella paikalla.
    ketjut tehtiin mihin huvittaa, ja nyt ne ovat tässä, avoinna...

    en tiedä kuinka pitkään. . . ainakin niin kauan että minua huvittaa ja sib77 ei laita raporttia : "jotain rotia!"




    ps. ne teryleenit olis kiva nähä kuvassa, toki.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #23
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    ööö.. nää kyllä vetää sanattomaksi, suoraan verrannollista höyryn määrään.. ??? ???

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #24

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Heitä vain kujalle koko viesti kun ei enään huvita,,,,toi video vaan huvitti,,,,,sattu vain miehellä olemaan huono päivä kun ei viittinyt antaa mitään arvosteluja kyseisestä laitteesta videolla...sori sib77....kai duu huumor anderständ...meniköhän miehellä maha sekasin liian vahvasta nikotiininesteestä kun tuli niin kiire lähtö sohvalta ^-^

     
     
  5. #25

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Ikävä kyllä mulla on vanhat eksältä saadut verkkarit vieläkin. Uudet olis kyllä tosi kivat. Voin laittaa kuvan jos haluatte. Kyllähän tuosta höyryn määrästä näkee etten minä ole kuvassa
    Mua kyllä kiinnostais ne verkkarit eli kuva ois kiva.

     
     
  6. #26

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Ikäväkseni on tullut tietooni että täällä liikkuu tähdettömiä kenraaleja.....tietyt henkilöt ovat luoneet aiheen ja keskenään ränkytelleet viestejä sinne saadakseen kasaan tietyn viestimäärän että he ylenisivät hierarkiassa. No ei nyt sanota mitään nimiä koska se on kiellettyä. Homman pointti on vain se että kun seuraa tiettyjen "siis vain tiettyjä" ylemmän tason jäseniä.... niin niiden kirjoittelussa ei ole mitään asiantuntemusta kyseisestä aiheesta mihin ne viestejä laittavat....ja näin he paljastuvat.

    Nämä räikeät asiat kaipaa päivänvaloon tuomista ja toivonkin että asiaa ruvettaisiin tutkimaan ja tuomitut tulisi tuoda julkisesti eteen ja heiltä revittäisiin arvomerkit muiden silmien edessä riisuttaisiin ja tervattaisii ja kanansulkia päälle.


     
     
  7. #27

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Älä ala mulle ryttyilemään

    Gusi on Paskaa

     
     
  8. #28
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    No nyt oikeesti

    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  9. #29

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit


    Gusi on Paskaa

     
     
  10. #30
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  11. #31
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    No nyt oikeesti

    Farscape <3




     
     
  12. #32
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Ei nyt ihan taida olla lääkitys kohillaan?
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  13. #33
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Farscape <3
    Oli oikein hyvä sarja O0
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  14. #34
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    jaksaiskohan tätä ketjua vielä päivän kattoa... alkaa olla AP aika veitsenterällä taas...


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #35

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Täähän alkaa meneen jännäksi

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Hujjausta, ei näy kissaa.

     
     
  17. #37

    Miksi uskoisin

    Jep ....onhan noita ns tiedemiehiä jotka tuntuvat tietävän kaiken tästä touhusta. Siis tässä foorumissa.... Itse olen tässä foorumissa ollut noin reilusti yli vuoden mutta reilusti yli sen olen käyttänyt sähköröökiä....hmm onko se sähkörööki......jos modilla tykittää. No kuitenkin. Tapanani on ostaa jos uutta tulee markkinoille ostaa se ja kokea se laite itse!! Täällä liikkuu niitä ns asiantuntijoita ....siis niitä nimeltä mainitsemattomia henkilöitä jotka vastailevat joka viestiin vaikkei niillä ole mitään tähdellistä tietoa kyseisestä asiasta laitteesta. Suurin osa tietoa mitä he antavat ....on täyttä soopaa ja oman pienen egonsa kasvattamista. Siis haloo..... mä olen ollut täällä rekisteröitynä noin vuoden ja aina kun ollut jotain tähdellistä sanottavaa jollekin niin olen kertonut sen!!. Kun katselen noita noin vuoden tai puolentoista vuoden sitten kirjautuneita niin käy miettiminen että jos ihminen lähettelee yli 2000 viestiä reilussa vuodessa niin ....jossainhan mättää....vapaa ajan puutetta kenties ja halua päteä edes jossain asiassa. Olen lukenut noita viestejä paljon ja tajunnut sen asian....että ihmisen täytyy kokea asia itse että siintä voisi puhua muille!!! Valitettavasti näin ei ole noiden tiettyjen tähtiniekkojen kanssa

    Osta kaikki mitä rahkeista riittää ja koe se itse,,,,,,,ei tarvitse pärjätä pelkällä sib77 puheilla. Hmm...sib on hyvä jätkä ja asiantuntija " ei mitään sankaripalvontaa".....joku vaan katkera muu ylennyt " siis viestien ruuvaaja" huuteli jotain tuollaista. Kait katkeria kyseiselle henkilölle...jos omien viestien lähettely ei kiinnosta ketään ja ohittaa ne O0

     
     
  18. #38
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Miksi uskoisin

    Pakko sanoa, että erään nimeltämainitsemattoman foorumilaisen ketjut ja kirjoitukset on kyllä randomeinta ja huonoiten luettavaa tekstiä ikinä ilman minkäänlaista asiasisältöä.

    Jos sulla kerran on oikeesti hyvää ensikäden tietoa kaikesta markkinoilla olevasta, niin mikset sitten jaa sitä kaikkien kanssa?

     
     
  19. #39
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    noniin, täähän olikin sitten tässä. kyllä sinusta vielä ihminen tulee. rankalla treenamisella.
    kiitokset vierailustasi.

    mielestäni täällä ei ole kukaan koskaan pyrkinyt kasvattamaan viestimääräänsä spämmillä, vaan,
    puhumalla paskaa rennosti ja ryhdissä. tämä paikka poikkeaa hyvin paljon muista keskustelufoorumeista.
    täällä ollaan osa kuolemankielissä lopettamassa tupakointia, toiset etsimässä tietoa, ja toiset vaan pelkän
    terveyden ja hyvinvoinnin takia. Osat toki pelkän "fame"nkin takia. Toisia herättää mielenkiinto aiheeseen, toisia jopa ammatillisesti. kaikkea on, tyhmiä, viisaita,
    idiootteja, sammakkoja, johtajia, duunareita, pummeja, varkaita, homoja, lesboja, yksinhuoltajia, rekkakuskeja, opettajia... kaikki höyryttelemässä. JA SE on asian ydin ja piste. imho.

    sillä; "saatana onhan se hienoa!" :P

    meillä SINÄ olet kuin kotonasi, käyttäydy sen mukaisesti. SYS64802.




    EDIT: 100x

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #40
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: sib77 on ostanut uudet verkkarit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    noniin, täähän olikin sitten tässä. kyllä sinusta vielä ihminen tulee. rankalla treenamisella.
    kiitokset vierailustasi.

    mielestäni täällä ei ole kukaan koskaan pyrkinyt kasvattamaan viestimääräänsä spämmillä, vaan,
    puhumalla paskaa rennosti ja ryhdissä. tämä paikka poikkeaa hyvin paljon muista keskustelufoorumeista.
    täällä ollaan osa kuolemankielissä lopettamassa tupakointia, toiset etsimässä tietoa, ja toiset vaan pelkän
    terveyden ja hyvinvoinnin takia. Osat toki pelkän "fame"nkin takia. Toisia herättää mielenkiinto aiheeseen, toisia jopa ammatillisesti. kaikkea on, tyhmiä, viisaita,
    idiootteja, sammakkoja, johtajia, duunareita, pummeja, varkaita, homoja, lesboja, yksinhuoltajia, rekkakuskeja, opettajia... kaikki höyryttelemässä. JA SE on asian ydin ja piste. imho.

    sillä; "saatana onhan se hienoa!" :P

    meillä SINÄ olet kuin kotonasi, käyttäydy sen mukaisesti. SYS64802.




    EDIT: 100x
    +10

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •