Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Innokin iTaste vv kokemuksia

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    24

    Innokin iTaste vv kokemuksia

    Hellurei!
    Tilasin tänää innokin iTaste vv "älytupakan" Innoissani oottelen uutta laitostani ja haluisin tietää millasii kokemuksia porukoilla on ko.laitteesta onko hyvä/kestävä, tehokas mites höyryn tuotanto, akun kesto ja entäs se kaiken a ja o kurkkutuntuma? oonko iha shaissee ostanu? Pitäskö tohon hommata viel adapteri 510/ego:n ja clearoja tai bogeja vai toimiilo ihan ittenään hyvin.

    Vai olenko ainut kuka omistaa iTasten.

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Sauvo
    Viestit
    6

    Vs: Innokin iTaste vv kokemuksia

    Kerroppa omat kokemukset laitteesta kun olet sen jo jonkin aikaa omistanut viestin iästä päätellen.
    Itsellä harkinnassa MVP:n osto mutta en ole vielä varma. eVic vaikuttaa jo hieman liikaa hifistelyltä ja hintaakin sillä piisaa.

    Toisaalta joku modikin kiinnostaisi...

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    30

    Vs: Innokin iTaste vv kokemuksia

    kaverilla oli itaste jos sull on se sama miss 800mA akku niin omaan makuun ainakin liian pieni
    silla tuli se ego/510 liitin mukana
    itse en ostaisi iTastea kun just tuli postissa vamo v2 vw/vv saadoilla

    mut itaste on kyll suht huomaamaton ja plussaa passthrusta

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Sauvo
    Viestit
    6

    Vs: Innokin iTaste vv kokemuksia

    Itse ajattelin tuota 2600mAh kapulaa.

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    24

    Vs: Innokin iTaste vv kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nupa Näytä viesti
    Kerroppa omat kokemukset laitteesta kun olet sen jo jonkin aikaa omistanut viestin iästä päätellen.
    Itsellä harkinnassa MVP:n osto mutta en ole vielä varma. eVic vaikuttaa jo hieman liikaa hifistelyltä ja hintaakin sillä piisaa.

    Toisaalta joku modikin kiinnostaisi...
    mun mielestä oli toi itaste vv iha kohtuu hyvä. Hyvät höyryt sai ku piti 4.3-5.0 asetuksil. Akkuki kesti sen about vuorokauden. Mut nyt sit vehe sano ittensä irti et toisaalta mulla ei ollu mitenkää kovin pitkäikäne mut ajo asiansa. En kyl tiiä oliko mulla sit joku maanantai kappale nyt mul o finnvapelta hommattu gus g22 modi 18350 patterilla eli se pienin mahollinen. Suosittelen sen hankintaa. Iha törkeen hyvä ja jos paaluu riittää nii kannattaa se gussin telescope hommaa.

     
     
  6. #6
    Innokin iTaste VV (eGo)

    Ihan siistin näköinen kapula.......tuo kun olisi 18650 akulla käyvä niin olis varmaankin ihan ostettavissa!! Siis vaihtoakulla ehdottomasti!! mulle riittää noi 5 voltinkin tehot koska en käytä Vamossa ja lavatubessakaan kun max 4.7v tehoja...piisaa hyvin standardi cartoille ja makukin säilyy nesteissä.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ostaa kaksi ja powerbankin?
    Latautuu nätisti taskussa.
    KGO & Twist

     
     
  8. #8
    Tuleekin tosi halvaksi Vakavasti mietin aamusella ostamista, mutta melkein 2x twist hinta on liikaa. Mistään ei löytynyt pelkkää iTaste (eGo) pötköä saldoilla, joten jäi ostamatta. Tuota vois hyvin latailla jollain Nokian kännylaturilla, niitä tuntuu lojuvan toimettomana Mutta ei, niin olkoon, toistaiseksi.

     
     
  9. #9
    iTaste V3:sta löytyy näköjään kaksi versiota, toinen on siitä laatikosta tuttu 510 ego helmalla ilman ego kierteitä ja toinen vähän pidempi tämä eGo kierteilläkin varustettu. Onkohan näissä jotain softa eroja??

     
     
  10. #10
    No, eihän tämä ihmettelemällä miksikään muutu. Pistin tilaten Teemulta

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •