Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 60

Aihe: Morph Telescope V1.1

  1. #1
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Morph Telescope V1.1

    Morph Telescope V1.1

    Onkohan kellään kokemusta tästä saksan kaupan modista.
    http://www.shop-vape4me.de/product_info.php?language=en&gm_boosted_product=Mo rph&ampampgeraete=Vape-4-me&Morph_html=&products_id=379&
    Kerkesi yksi jo näköjään olla kauppa-alueella Breezerillä myynnissäkin. Ainakin laadukkaamman ja siistimmän näköinen kun Smokin tekele ja halvempi kuin Uranos mod..ja helmalliset CE4+ ja MDCC:T ym näyttäis menevän ilman adapteria. Ainakin meikäläistä rupesi kiinnostamaan jo sen takia koska ei ole pohjakytkimellä.





    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #2

     
     
  3. #3

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Tämä ois ihan pätevän näköinen kun on tuo päätykin saman paksuinen eikä "suippene" niinkun smokin telescopissa. Kerkisin vaan tilata jo toisen telescopin ekan rikkoutuneen tilalle... muuten oisin kyllä kokeillu tätä. Vimpura kun on hyvän näkönen edullisemman hintaluokan laitteeksi.

    Ois kiva tietää miten paljon tuo putki heiluu ja voiko sitä jotenkin vakauttaa sekä tuo nappituntuma mietityttää. Esim. boltissa eka nappi (musta) oli tuntumaltaan hyvä, toinen versio (kromi) ei oo mun mieleen ollenkaan tai sitten on jotain boltille tyypillisiä kontaktihäiriöitä.

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Laitetaan kommentia kun saan haltuuni kyseisen vehkeen... GGTS saa toimia vertailukohtana, eli nähdään kuinka paljon hinnalla on merkitystä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #5

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Onkohan tässä jotain ylipaine reikiä. Hienon näköinen tuubi kylläkin ja plussaa tasaisesta yläpäästä.

     
     
  6. #6

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Suolaset postit näyttäs vaan olevan. Päältä 20€ sais pulittaa jos haluais kyseisen vehkeen suomeen asti.

     
     
  7. #7

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Laitetaan kommentia kun saan haltuuni kyseisen vehkeen... GGTS saa toimia vertailukohtana, eli nähdään kuinka paljon hinnalla on merkitystä.
    Joko Hanus on saanut morphinsa? Kokemuksia olis mukava kuulla.

    Tämä alkas itteäkin kiinnostamaan, kun tekis mieli ostaa joku kaupallinen kohtuuhintainen modi omien modien rinnalle Nappi ainakin on omasta mielestä järkevässä paikkaa, hinta on soppeli ja näyttää ainakin kuvissa laadukkaalta. Joten vois olla hyvä peli kickin ja penelopen kanssa.

    Edit. Löyty kattava arvostelu saksaksi http://www.youtube.com/watch?v=cOiuAFVk1Lc. Tuon videon perusteella breezerin mainitseman klapin saa pois tuollaisella kierreholkilla, joka ruuvataan putken sisään. Tuli sitten laitettua äsken tilaukseen, kun sattu olemaan tarjouksessa 60€ + pk
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Joo olen saanut, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään. Tosiaan itsekkin huomasin tuon holkin tuolla putken sisällä ja sillä tosiaan saa klapin pois kokonaan.
    Mielestäni tämä on kyllä todellakin hintansa arvoinen vehje. Miinusta tulee tuosta pituudesta ja pohjakäpin jousesta jonka onnistun tiputtamaan melkein joka kerta kun avaan korkin. Laiteen kytkin osa on aikas korkea, osasyynä on syvä dripwelli ja tästä tämä "ylimääräinen" pituus tulee. Pitäs ottaa muutama kuva, niin näkisi koon paremmin.
    Laitteeseen mahtuu kuin mahtuukin tuo 18650 + kick, mutta pituutta tuolla yhdistelmällä onkin sitten jo riittävästi. Mielestäni 18350 + kick tai 18500, niin pituus on vielä kohtuullinen. 18650 akun kanssa ruopeaa olemaan, ehkä hieman liikaa pituutta. Varsinkin kun päähän ruuvaa vähänkään isomman aton. Nappi on hyvän tuntuinen ja tulittaa joka kerta. Varsinaista näppäinlukkoa ei ole, mutta nappi on upotettu ja en usko, että kovin herkästi taskussa painautuu pohjaan. Kierteet on ihan hyvät. Olen nähnyt ja kokenut paljon huononpia, mutta myös parempia.

    Mutta tuohon hintaan laite on kyllä positiivinen ylläri. Laadukkuus kyllä yllätti ja kun vielä hiffasi tuon holkin sisäputkessa, että sai klapin pois, niin voin kyllä suositella. Niin dripwellin kaulusta voi säätä ja näin saa nätisti istutettua varmaan atoin kuin aton tuohon nokkaan. Ainakin mitä itse olen kokeillut, niin istuu nätisti. Eli jos hieman akku koosta tinkii, niin varsin nätti laite. Ihan kokeilemisen arvoinen...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Vähän kuvia. Vertailu modi GGTS + Ody, sisällä 18500 + kick.

    Morph 18650 + kick



    Morph 18500 + kick



    Morph 18350 + kick



    Morph 18350



    Jos noista hieman paremmin hahmottuisi tuo koko.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #10

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Kiitti kokemuksista ja kuvista. Ehdin jo tilata tuon ennenkuin laitoit kokemuksia ja ei ainakaan vielä kaduta Eihän tuo yhtä hieno oo kuin ggts, mutta yli puolet halvempi ja luultavasti parempi laatuinen kuin smokin teleskooppi. Pitääpäs laittaa tilaukseen 18500 IMR:iä, koska tosiaan tuo on 18650 akuilla ehkä liian pitkä ainakin kickin kera ja en omista vielä noita 18500 akkuja.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Juu ei kannata katua, ihan saa hyvin rahalle vastinetta. Ja 18500 + kick on itselläkin nyt käytössä. Käynyt mielessä jos kokeilis killottaa tuon... Tulisko arvokkaamman näköinen.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #12
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Mielenkiintoinen kapistus, varmaan on työmaalle hommattava tälläinen. Kohta nimittäin höyryt imaistaan piilossa ihan kuin pikkupoikana tupakit, wi**u mitä leikkiä. 18350 akulla ja vaikkapa tuolla Phoenixin RDA:lla tuo taitaa olla näppärästi taskuun piilotettavan mittainen?

     
     
  13. #13
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Just sattu olemaan tossa hyllyllä vierekkäin Lava 18650 V1:sen kanssa tuo Morph 18650 akku sisällä. Olivat täysin saman mittaiset.

    Ja GTUS aton kanssa ihan nätti yhdistelmä. Tuo GTUS on muutenkin sellainen ydintuhon kestävä ato. Taitaa tulla mun ryyppy setti tuosta.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #14
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Kumpaas akkua tähän kannattaisi lähteä tilaamaan, AW IMR vaiko EFest? Koko 18350.

     
     
  15. #15
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Kumpaas akkua tähän kannattaisi lähteä tilaamaan, AW IMR vaiko EFest? Koko 18350.
    AW IMR
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  16. #16
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Multa löytyy molempia ja hengissä ollaan. IMR akkuja molemmat.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  17. #17
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Juu, sitä vaan mietiskelin että onko noissa löylyissä mitään huomattavaa eroa kun ilman kickiä käyttää. Ei ole omakohtaista kokemusta noista EFest akuista.

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Eipä taida Kickin toiminta-alueella eroja tulla.
    KGO & Twist

     
     
  19. #19
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Morph Telescope V1.1

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eipä taida Kickin toiminta-alueella eroja tulla.
    Vaan nytpähän kysyttiinkin toiminnasta ilman Kickiä.

     
     
  20. #20
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Morph Telescope V1.1

    P+ 18500 käyttänyt molempia ilman kick piiriä enkä ole missään vaiheessa huomannut mitään eroa. Kestossa voi olla, mutta ei suurta siinäkään.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •