Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 177

Aihe: ERA- ja Hornet-kimppaosto, atot postitettu

  1. #21
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Meilasin ja kysyin kauanko niillä kestäis 20-30 kappaleen tilauksen täyttäminen, odotellaas vastausta. Mä en ainakaan ole innostunut noista Bambu-tipeistä, mutta niitä voi halukkaat tilata samassa paketissa. Mulla ei ole hajuakaan niiden hyvyydestä.

    Alustava kappalehinta 65 taalan atolla ja 20 kappaleen tilauksella:
    - atot 20 * 65 USD, postitus n. 100 USD
    - 1400 USD, Googlella n. 1085 euroa
    - ALV n. 250, yht 1335 e
    - kpl-hinta n. 67 e (+ siihen 2-4 e per paketti lisää, pakkausmatskut ja kotimaan postitus)

    Minun mielestäni toi hinta on ihan kohtuullinen, oon sen verran paljon tykännyt omasta ERAstani. Vanttilalta ois kans kiva kuulla mielipiteitä, varsinkin kun sieltä löytyy kokemusta ja tietämystä monenlaisesta vehkeestä.

    Päivitän ketjun ekaan viestiin ne kiinnostuksensa ilmoittaneet, jotka ovat tehneet sen tässä viimeisimpien kuvioiden selvittyä. Uudet kiinnostuneet voi postata tähän ketjuun ja päivitän listaa pikku hiljaa.

    Mitenkäs aiemmin ilmoittaneet eli cuski, Peksi85, Scooby ja Joonas?


     
     
  2. #22

    Vs: Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    ERA on ihan pirun hyvä drippiato. Tykkään ehkä infinitystä enemmän, mutta vain siksi että siinä on löysempi imu ja connectori ei ole niin helvetin pitkä. ERA on toiminnaltaa kuitenkin todella hyvä ja pop-on topcap on paljon kätevämpi kuin kierteellinen. Jäi nyt vähän epäselväksi että onko ne oikeesti saanu parannettua ton ERA:n connectorin. Jos se on kunnossa niin voin ottaa yhden. Drippikäyttöön ottasin mielummin eran kuin hornetin, vaikka jälkimäinen näyttääkin paremmalta. ERA:ssa on mahtavaa se, kuinka paljon wickiä sinne saa tungettua eli nestakapasiteetti on suurempi kuin esim hornetissa tai infinityssä. Mahtavaa että tekevät nykyyään tuota yhdellä isommalla ilmereiällä kahden pienen sijaan, ajattelin itsekin porailla omastani isomman. Toivotaan että connectorin pituutta on saatu pois, vaikka ei se pituus niin haittaa jos on modissa säädettävä napa.

    Edit. En mä kyl oikeesti osaa sanoo kummasta tykkään enemmän 8)

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Kiinnostusta kyllä olisi BF hornettiin, jos se vaan tosiaan hyvin sopii Reo Grandiin. Jos toi kerta nappaa ilmansa sivureiästä, niin mites vuoto-ongelmat. Tarkoitus olisi tuota kumminkin taskussakin pitää esim töissä (jos niitä joskus tässä löytyisi).

     
     
  4. #24

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Ei ne vuoda vaikka ois mitenpäin taskussa. Aton pohja "vuorataan" silicalla, joten kaikki neste imeytyy lankaan eikä tule ulos vaikka pitäisit atoa ylösalaisin.

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    No siinä tapauksessa ja noin 70 euron hintaan, niin:

    Joonas 1x Hornet (1 SS BF 1-hole)

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Kiitokset Chumpsterille ja Vanttilalle lisäinfosta,

    Mennään sen verran virran mukana, että vaihdan tuon ERA toiveen samanlaiseen (SS BF 1-hole) Hornetiin.

    Ehdottaisin että me muut tilaajat maksetaan porukalla puuhamiehelle eli Chumpsterille 1ato korvauksena tehdystä työstä?

    -Noob

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Muutetaan omaa kiinostusta vielä ERA:llekin.

    2. -ih- 1x Hornet (SS BF 1-hole) 1x ERA (SS TF 1-hole)

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Onko toi ERA nyt sit ykkösversiota, jota tulisi? Kun puhuvat, että toimittavat vain ykkösversiota ja silti puhuvat parannuksista. Ja onko tossa ERAssa ja Hornetissa muuta eroa kuin tuo hornetin kapeus, että mahtuu Mini Reoon?

     
     
  9. #29
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Ykkös ERA menee hyvin mulla mini reon kanssa, kun sääti ERA keskinavan mahdollisimman alas.
    Onkos toi hornetti sitte isompi.. speksit selkeesti ekaan viestiin, please.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Juuh speksejä niistä laitteista mitä sit toimittavat tähän tilaukseen. Itellä siis käytössä Reo Grand.

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Re: Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Lista kiinnostuneista päivitetty ekaan viestiin.

    Uusin vastaus Meliltä: "The Hornet is available now however, the ERA is scheduled for production starting first week of November and will be available for distribution on the 2nd week. We ship via DHL only and takes 4 to 5 days to reach your home. Cots of shipping is around US$ 85.00 for half a kilo."

    Eli meidän tilaukseen tulis se parannettu versio ERAsta.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Ehdottaisin että me muut tilaajat maksetaan porukalla puuhamiehelle eli Chumpsterille 1ato korvauksena tehdystä työstä?
    Kiitos ajatuksesta mutta ei tartte, mä haluan itsekin näitä eikä tässä nyt ole tarvinnut ku vähän meilailla ja postailla


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Onko toi ERA nyt sit ykkösversiota, jota tulisi? Kun puhuvat, että toimittavat vain ykkösversiota ja silti puhuvat parannuksista. Ja onko tossa ERAssa ja Hornetissa muuta eroa kuin tuo hornetin kapeus, että mahtuu Mini Reoon?
    Meidän tilaukseen tulee se parannettu versio ERAsta. Sisuskaluiltaan ovat pääosin samanlaiset, mutta Hornet on kapeampi ja korkeampi. ERA mahtuu sellaisenaan Grandiin, Miniin VOI mahtua keskinapaa säätämällä ja riippuen yksilöstä.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Ykkös ERA menee hyvin mulla mini reon kanssa, kun sääti ERA keskinavan mahdollisimman alas.
    Onkos toi hornetti sitte isompi.. speksit selkeesti ekaan viestiin, please.
    Mun yksilössä ei ole toivoakaan saada tota ERAa suoraan Reo Miniin, koitin uudelleen pari päivää sitten ja säätövara ei yksinkertaisesti riitä. Eli jos haluaa olla varma aton mahtumisesta Miniin, ottaa Hornetin.

    Edailen päivitetyt infot ekaan viestiin, menee jonku aikaa ku koostan tiedot noista vastauksista.

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Päivitetty info, edattu myös ekaan viestiin:



    Ylempänä Hornet, alempana ERA. Sisuskalut ovat pääosin samanlaiset, mutta Hornet on kapeampi ja korkeampi. ERA mahtuu suoraan Reo Grandin kaivoon, Hornet mahtuu suoraan Reo Mini 2.0:n kaivoon.

    Meidän tilaukseen tulevat atot ovat uusinta versiota, jossa 510-liitäntä ja sen kierteet on matalampia kuin aiemmassa versiossa (valmistajan mukaan sopivat täydellisesti Reo-modeihin). Myös plussaterminaalia on parannettu aiemmasta.

    Aton saa joko top feederinä tai bottom feederinä. Top cap on saatavana rosterisena tai "poltettuna" rosterina (ks. kuva alempana). Top capin saa joko yhdellä 1mm ilmareiällä tai kahdella 0,6mm ilmareiällä. Mikäli haluaa itse mahdollisesti porata reikiä isommaksi, kannattaa ottaa rosterinen, koska poltettu rosteri on vaikeammin porattavissa.

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Sori tää säätäminen: koska nuo meille tulevat ERAt on paranneltua mallia ja lyhyempiä kuin Hornetit, vaihdan vielä toiveeksi ERA SS BF 1-hole.

    -Noob

     
     
  14. #34
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    ERA Top Feed, Stainless Steel Top Cap
    ja bambu tippi kans

    koskas nää pitää maksella?

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Juu mä voin kans säätää, jos todellakin on parannettu versio ERAsta ja muuta eroa ei ole, niin matalampana ERA on parempi.

    Eli mielummin ottaisin siis ERA SS BF 1-hole.

     
     
  16. #36
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Juu eli mukana olen.

    ERA TF, SS,TC, 1 hole + bambu tippi
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  17. #37

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    ERA (SS TF 1-hole)

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Olin viikonloppuna kaverin synttäreitä viettämässä baarissa ja loppuillasta mun Reo + ERA kiersi kovasti ringissä ku monet kaverit innostu kännipäissään taas vapottamaan. Loppuillasta yks sankari palautti sen sanoen "täst on varmaan akku lopussa", mutta eihän koko modi toiminu enää: Reon nappi painu syvemmälle ku aiemmin, mutta se napin alla oleva metallikieli ei kuitenkaan ottanu kontaktia akkuun.

    En eilen jaksanu ihmetellä asiaa sen kummemmin ku vitutti liikaa, mutta kyllä toi ERA Provarin nokassa pöhisee iloisesti (1 ohmin resistanssilla). Onkohan ERA vetäny Reon jotenki oikariin vai mikä tossa nyt on pielessä? En ees tiedä miten tota lähtis selvittämään ku ei ole sähköhommat mitenkään tuttuja. Kyllä taas vituttaa jonku verran! Se nyt on selvää, että jos ERA osoittautuu syylliseksi, niin tuskinpa noita tilataan. Mulla on siis ollu 510-jatko välissä ja siitä jatkosta olen hionut sen pohjan tasaiseksi, koska alunperin adapterin kontakti tuli liian alas. Vähän reilun kuukauden olen käyttänyt tuota komboa ilman mitään ongelmaa ja nyt sitte tämä, huoh.

     
     
  19. #39
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    ^Oisko kaverit vaan murjonu sun Reoa turhan kovakourasesti kännipäissään?
    Ota auki ja katso näkyykö siellä mitään fyysisesti rikki olevaa osaa.

     
     
  20. #40

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Siinä on yksi ruuvi pitämässä muovisuojaa, ei ole mikään ylivoimainen homma irroittaa Näkee suoraan mikä mättää!

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •