Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 177

Aihe: ERA- ja Hornet-kimppaosto, atot postitettu

  1. #1
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    ERA- ja Hornet-kimppaosto, atot postitettu

    Tilaukset:
    Chumpster: 2x ERA SS top + 2x Hornet SS bottom (2-hole Hornet here)
    -ih- : 1x ERA SS bottom
    Noob: 1x ERA SS bottom
    Shane MacGowan: 2x ERA SS bottom
    Joonas: 1x ERA SS bottom
    MPKO: 1x ERA SS top + Bamboo 3x silver, 2x white
    mulqvist: 1x ERA SS top
    Scooby: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom
    Blankko: 1x ERA SS bottom
    cuski: 1x ERA torched bottom
    Peksi85: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom
    Thomssi: 1x ERA SS bottom
    Lonelyrider: 1x ERA SS top + 1x ERA SS bottom + 1x Hornet torched bottom
    Nsd: 1x ERA SS bottom
    E-Marlboroman: 1x ERA torched bottom + 1x red, 2x blue, 2x silver
    Thyroid: 1x ERA SS top
    Jupeksi: 1x ERA SS bottom + 1x Hornet SS bottom




    Ylempänä Hornet, alempana ERA. Sisuskalut ovat pääosin samanlaiset, mutta Hornet on kapeampi ja korkeampi. ERA mahtuu suoraan Reo Grandin kaivoon, Hornet mahtuu suoraan Reo Mini 2.0:n kaivoon.

    Meidän tilaukseen tulevat atot ovat uusinta versiota, jossa 510-liitäntä ja sen kierteet on matalampia kuin aiemmassa versiossa (valmistajan mukaan sopivat täydellisesti Reo-modeihin). Myös plussaterminaalia on parannettu aiemmasta.

    Aton saa joko top feederinä tai bottom feederinä. Top cap on saatavana rosterisena tai "poltettuna" rosterina (ks. kuva alempana). Top capin saa joko yhdellä 1mm ilmareiällä tai kahdella 0,6mm ilmareiällä. Mikäli haluaa itse mahdollisesti porata reikiä isommaksi, kannattaa ottaa rosterinen, koska poltettu rosteri on vaikeammin porattavissa.

    Hinnat:
    Top Feed, Stainless Steel Top Cap - $60.00
    Top Feed, Torched Top Cap - $ 62.00
    Bottom Feed, Stainless Steel Top Cap - $65.00
    Bottom Feed, Torched Top Cap - $ 67.00

    Näihin lisätään kuljetus (noin 100 USD) ja kokonaissummasta on maksettava Suomen ALV.





    __________________________________________________
    VANHA ORKKISPOSTAUS

    Saataisko me aikaiseksi Suomi-kimppa ERA-atojen hommaamiseksi tänne Pohjolaan saakka? Mua kiehtoisi koittaa niitä ja homma pitäisi hoitaa kimppaostona niiden FB-saitin kautta. Jos saadaan tarpeeksi ostajia messiin, minä voin hoitaa tuon homman. Hintaa ja muita tietoja:

    ERA, the Easy Rebuild-able Atomizer
    Top Feed, Stainless Steel Top Cap - $60.00
    Top Feed, Torched Top Cap - $ 62.00
    Bottom Feed, Stainless Steel Top Cap - $65.00
    Bottom Feed, Torched Top Cap - $ 67.00
    Included in the package are:
    - 1 fully assembled ERA
    - 1 allen wrench
    - 2 feet long Kanthal wire
    - 2 feet long Silica wick
    NOTE: The ERA is available in Top Drip and Bottom Feed. Please specify which one you need. The top cap is available in Plain Stainless Steel and Torched Stainless Steel. Please specify which one you need too.

    Bamboo Drip Tip
    Selling Price - USD 18.00

    Postitus Suomeen lienee luokkaa 100 USD ja hintoihin tulee päälle varmaan tullit ja ALVit. Nopealla laskemisella 20 kappaleen tilauksessa näyttäisi siltä, että lopullinen hinta Suomeen tuotuna per ato jäisi vähän alle 70 euroon.

    Mä voisin ottaa noita kaks-kolme. Jos tämä kimppaosto kiinnostaa, hihkaiskaa ketjussa - jos näyttää siltä, että saadaan kriittinen massa kasaan, rupean tosissani selvittämään tätä hommaa. Mä voin osan rahoittaa itse ja karhuta sitten tilaajilta lähetyksen yhteydessä, mutta jengin sitouttamiseksi ajattelin kerätä etukäteen noin puolet tuotteen hinnasta.

    Olisi myös mielenkiintoista kuulla näiden atojen omistajilta kommentteja laadusta ja toimivuudesta, että kannattaako koko homma ylipäätään

    http://www.facebook.com/groups/141677645969027/
    http://andthewaveswego.wordpress.com...able-atomizer/

     
     
  2. #2

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Mua saattaa periaatteessa kiinnostaakin, jos vaan ykkösversion ongelmat on saatu tähän erään korjattua. Mm. liian korkea connector on mulle deal breaker.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    hellsinki
    Viestit
    7

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Kiinnostaa.

    cuski

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Tarvii ekaks selvittää onk tolle suoraan estettä toimia UFS mk2:n sisällä. Jos ei niin kiinnostaa

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Samoilla linjoilla vanttilan kanssa...

    Eli toi liitin kuntoon niin sitten...

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Nostetaas vähän, vaikka ei taida tarpeeks innokkaita löytyä. Sivumennen sanoen mua vituttaa ERAn FB-ryhmä. Kaiken sen lätinän ja keskinäiskehumisen joukosta on ihan mahdotonta löytää infoa menossa olevista kimppaostoista.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Olisko tääle vielä toivoa? Tarttis tohon bottom feederiin joku kaveri ennekun noi kaikki EM:t on käytetty.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Tätä vois kyllä harkita jos joku jaksaa olla puuhamiehenä..

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Multa löytyisi kanssa kiinnostusta tähän

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Okei, mä voin kysyä filippiinoilta, että mikä on se minimimäärä, jonka ne suostuu postittamaan. Katsotaan sitten, saadaanko kriittinen massa kasaan. Tarvii myös kysäistä, että tarjoaako ne nykyään kakkosversiota ja mikä sen ero on aikaisempaan versioon. Postitus tuolta on tosiaan kallista ja siksi ne ovat tähän asti puhuneet, että minimiostomäärä on noin 50 kpl. Tuohon sitten vielä ALV 23% päälle. Joka tapauksessa näiden saamiseen tänne Pohjolan perämetsiin saakka kestää useita viikkoja eli tilatkaa vaan niitä Empiren atoja, jos bottom feederi on toimettomana.

    Niin tosiaan, mä sain yhden ostettua täältä foorumilta ja mulla on ollut ERA käytössä Reo Mini 2:n kanssa nyt jonkun aikaa. Hyvä ja hieno atohan tämä on ja setuppien tekeminen on helppoa, että sinänsä tämä on oikein hyvä kaveri Reolle. Mulla on adapteri välissä, koska tuo ei mahdu Minin tippakaivoon ja sieltä adapterin kautta puskee vähän ylimääräistä ilmaa. Kokeilin tukkia adapterin ilmareiät o-renkaalla, mutta silloin imusta ja kurkkuhitistä tuli liian tiukka, joten jossain välissä varmaan poraan tuon ERAn ilmareiän isommaksi ja testailen sillä. Mistäs niitä halpoja ja hyviä Dremel-kopioita saikaan?

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Meliltä tulossa meiliä, katotaas mitä vastailee. Jos näyttää toteutuskelpoiselta ni alan kerätä nimiä listaan.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Jos toimii Reo Grandissa ilman kikkailuja, niin kiinnostusta todellakin on.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Grandin kaivoon mahtuu kyllä, testasin omassa eikä mitään ongelmaa toiminnassa. Ostin omani käytettynä, joten en ole varma sen versionumerosta. Mulla on nyt 510-jatko välissä, koska käytän tota Reo Minissä ja sen kaivoon ERA ei mahdu.

    ECF:llä on kuitenkin varoitusketju aiheesta, kannattaa lukaista läpi. Kirjoittelen just meiliä Melille ja kysyn tätä asiaa myös.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Työt haitanneet taas harrastuksia, mutta tässä uutta infoa. Kavereilla on nykyään tarjota myös Hornet-ato, joka on sisuksiltaan hyvin samanlainen kuin ERA, mutta kapeampi eli mahtuu kuulemma suoriltaan myös Reo Minin kaivoon. Minä itse ainakin haluan mieluummin Hornetin kuin ERAn. FB:ssä sanoivat, että: "The HORNET is now available for the international market" ja "We have also the bottom feed models and we have addressed all issues with the Reo Grande and the Minis".



    Tässä vielä Hornetin mainosvideolinkki.

    Seuraavaksi mun kysymyksiä ja Melin vastauksia niihin:

    Which version of the ERA this is and are there any differences to the first version? (Lots of the guys interested have Reos and they are worried by this: http://www.e-cigarette-forum.com/for...-warrenty.html)

    "We only ship the Version 1 of the ERA since this has been in the local market and very well accepted by our vaping public. Regarding the comments in ECF, we are making adjustments now such as shortened the 510 connector and flushed it further to perfectly fit the Reo. We also improved on the positive terminal insulator with one that is made in Germany. This upgraded will be available by the 2nd half of November and will be for the export market only."


    What is the standard air hole diameter and are there other options (like bigger air hole, dual holes for dual coils etc)?

    "You may choose two kinds of top caps. 1) single hole with a diameter of 1.00mm or 2) two holes with a diameter of 0.6mm each. If you like dual coil setups for huge vapor, the "two holes" top cap is for you.

    You may specify your own size however we need at least 300 pieces in a single order to have the holes done based on your own specifications. It takes about 6 hours to stet up the equipment that does the hole and that is why we have a minimum order of 300 pieces if you want to change the diameter of the hole."

    (Kyselin tästä sen verran lisää, että onko noi muutokset jo valmiina Hornetissa ja että saako siihen samat optiot top capiin.)


    Uusin hintalista FB:stä alla. Näihin tulee sitten kuljetuslisä eli vähintään 100 taalaa ja sitten vielä maksetaan Tullille ALVit. Hinta on sama oli sitten kyseessä ERA tai Hornet.

    Top Feed, Stainless Steel Top Cap - $60.00
    Top Feed, Torched Top Cap - $ 62.00
    Bottom Feed, Stainless Steel Top Cap - $65.00
    Bottom Feed, Torched Top Cap - $ 67.00

    Bamboo Drip Tip
    Selling Price - USD 18.00
    Included in the package is:
    - 1 set Bamboo Drip Tip made up of 5 segments in different colors
    NOTE: Colors are White, Red, Blue, Gold, Black, Silver, Pewter, and Pink. Please specify the colors you want when you order.


    NONIIN, ketkä olisi alustavasti mukana? Katsotaan paljonko nimiä saadaan kasaan ja mietitään sitten, onko idea toteutettavissa. Ilmoittakaa mitä ja montako haluaisitte ja tämä ei siis vielä sido mihinkään. Mä voin tämän hoitaa kasaan, tosin olen reissussa joulusta kolme viikkoa eteenpäin.

    1. Chumpster 3x Hornet (1 SS BF 1-hole, 1 torched BF 1-hole, 1 torched BF 2-hole)

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kiinnostusta ERA-kimppaostoon?

    Se näistä filippiinoista on ainakin sanottava, että yhteydenpito pelaa ja vastaukset tulee nopeasti! Tässä just tullut vastaus, näyttää aika hyvältä mun mielestä.

    The improvements on the ERA were also implemented on the newly produced Hornet and these are:
    1. The 510 connector is shortened thus eliminating past issues on the Reo. The latest Hornet and the upcoming ERA will no longer have any problem with the Reo
    2. Although the terminal is shortened, the positive terminal may be adjusted by unscrewing it a little to fit mods that require a longer connector.
    3. The insulator we are using now are made in Germany and is more durable than the previous one.
    4. Bottom feed Hornets were not available last month. The new production includes the bottom feed ones.
    5. You can order "1 hole" or "2 Holes" top caps.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    1. Chumpster 3x Hornet (1 SS BF 1-hole, 1 torched BF 1-hole, 1 torched BF 2-hole)
    2. -ih- 1x Hornet (1 SS BF 1-hole)

     
     
  17. #17

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Mä oon ehkä pienellä varauksella kiinnostunut yhdestä tai kahdesta. Sain bugsin suostuteltua tekemään mulla topfed chalicen, ja mulla on jo infinity ja ERA, joten voi olla et en enään tarvi. Jos se musta jää kiinni, niin voin tulla listalle.

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Kiitoksia selvitystyöstä,

    Eli varmaan tuommonen 70-80€/ato? Tekeekö noilla bambutipeillä mitään?

    ERA SSx1 (1 hole BF) vois kiinnostaa..

    Noob

     
     
  19. #19
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Kiinostais yksi kappale riippuen millä aikataululla tämä tulisi tapahtumaan. Puhutaanko kuukaudesta taikka kolmesta?
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Kiinnostusta ERA/Hornet-kimppaostoon?

    Jees, kiinnostaa kovasti.

    1. Chumpster 3x Hornet (1 SS BF 1-hole, 1 torched BF 1-hole, 1 torched BF 2-hole)
    2. -ih- 1x Hornet (1 SS BF 1-hole)
    3. Shane MacGowan 1x Hornet (1 SS BF 1-hole)

     
     
Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •