Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 23 / 23

Aihe: Rintakipua ja tuntemuksia.

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Rintakipua ja tuntemuksia.

    Mulla oli kans hirveetä hengenahdistusta tossa viikko takaperin ja kokoajan hyperventiloin että saan henkeä ja lääkäri antoi astmalääkettä ja sanoi että luultavasti vanhana astmaatikkona keuhkot reagoi tolleen tupakoinnin lopettamiseen.. Ja nyt kaks viikkoo aamulla ja illalla kun ottaa astmalääkettä nii ei oo mitää ollu.. nyt myös pari päivää ilman sitä lääkettä ja kyllä huomaa että henki alkaa jo kulkemaan

     
     
  2. #22
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Rintakipua ja tuntemuksia.

    Meikäläisellä oli ensimmäinen astmakohtaus ti-ke välisenä yönä reiluun vuoteen.
    Syytä en vielä ole keksinyt, mutta parikin ehdokasta, joista toinen VR:n Hot Cinnamon. Eli ainakin tuo neste joutuu nyt jäähylle tai jopa roskiin.

    Toinen vaihtoehto on särkylääkkeet (Motifene Dual), joita olen syönyt reilun viikon selkäkipuun. Tuolla lääkkeellä ollut myös muita haittavaikutuksia ja lopetin niiden syömisen juurikin tiistaina.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Rintakipua ja tuntemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Meikäläisellä oli ensimmäinen astmakohtaus ti-ke välisenä yönä reiluun vuoteen.
    Syytä en vielä ole keksinyt, mutta parikin ehdokasta, joista toinen VR:n Hot Cinnamon. Eli ainakin tuo neste joutuu nyt jäähylle tai jopa roskiin.

    Toinen vaihtoehto on särkylääkkeet (Motifene Dual), joita olen syönyt reilun viikon selkäkipuun. Tuolla lääkkeellä ollut myös muita haittavaikutuksia ja lopetin niiden syömisen juurikin tiistaina.
    Mä käytän cinnaminttiä ja täytyy kyllä blandata aika paljon. Hyvin menee silloin kun keuhkot on hyvässä kunnossa. Pahuksen huoneiston ilma kun häiritsee höyryttelyä

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •