Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Hei,

    Ajattelin tilata
    http://www.finnvape.com/product/234/...aloituspaketti

    Eli joyetechin ego c:n starttipaketin. Olen ostamassa ensimmäistä sähkötupakkaani. Onko tuo aivan väärä valinta ? Jos ostan tuon niin mitä tuohon pitää tilata muuta (kuin nesteitä tietty) ?
    Ehkä näitä : http://www.finnvape.com/product/239/...saattori-5-kpl ?
    Haluaisin saada tilattua mahd pitkäksi aikaa, ettei pitkään aikaan tarttis tilata mitään, eli vasta sitten kun 120 ml nesteitä on loppunut. Lisäksi kysyisin kuinka tarkkaa on tilata tuo 120 ml ? Haittaako jos menee vähän yli ?

    Kiitos todella todella paljon vastauksista!

     
     
  2. #2
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Ei tuolla setillä kovin syvälle metsäänkään mene, jos kohta akut ovat pienenlaisia. Vaan tuo lienee kuitenkin aito Joyetech. Kyllä tuolla alkuun pääsee hyvinkin. Itselläni meni about kuukausi että kokeilin cartoja, ja nuo eGon tankkipatruunat ovat jääneet aikas vähälle käytölle. Toimivat kuitenkin edelleen.
    Atomisaattoreita tuskin tarvitset kovin montaa varastoon kun 5 tulee jo paketissa, ne kestävät kyllä.
    Sanoisin että höyryä tuolla setillä alkuun, kohta alat kuitenkin tutkailemaan nettiä ja "tuota voisi kokeilla, ja tuota, ja tuo näyttää kivalta"..

    Nesteissä ratkaisevaa on tilauksen nikotiinimäärä (mg), ei nestemäärä (ml) itsessään. Se on hiukka hämärää tullillekin, näin olen ymmärtänyt. Ketjuahan aiheesta löytyy, esim http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2136.0

    Kulutus on sen verran henk. koht., että se selviää ajan kanssa paljonko menee. Tuo 120ml riittänee kuitenkin hyväksi toviksi. Vinkkinä vielä että tilaile aluksi pieniä puteleita eri makuja ja kirjaa suosikit ylös.

    Niin ja tervetuloa! 8)

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Kiitos paljon vaustauksesta !

    En saanut ihan täysin selvää kuvaa, että paljonko esim 24 mg nesteitä saa tilata. Tuleeko esim tullista läpi jos tilaa 90 ml 24 mg nesteitä ja siihen lisäksi tulisise aloituspakkauksen 10 ml. Alkaako tämä tilausmäärä olemaan maksimi ?

    On huojentavaa, ettei tarvitse aloituspakkauksen lisäksi tilailla muita osia, sillä onhan hintaa jo tuossakin

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    6kk 3kk:n käyttöä vastaavan määrän nesteitä saa ETA-alueelta tilata nikotiinillisena, nikotiinittomana niin paljon kuin perse kestää ihan mistä vaan.

    Mulla on vissiin enimmillään tullut ~500ml nikotiininesteitä ilman ongelmia, tosin eipä tulli ollut tuota vissiin edes tarkistanut (kuten ei muitakaan nestetilauksiani).


    Edit. Jos nyt vaikka oletetaan, että päiväkulutus on 3ml/24mg nesteitä, niin 546ml 273ml kyseistä nestettä voi periaatteessa yhdessä tilauksessa laittaa tulemaan.

     
     
  5. #5

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    6kk:n käyttöä vastaavan määrän nesteitä saa ETA-alueelta tilata nikotiinillisena, nikotiinittomana niin paljon kuin perse kestää ihan mistä vaan.

    Mulla on vissiin enimmillään tullut ~500ml nikotiininesteitä ilman ongelmia, tosin eipä tulli ollut tuota vissiin edes tarkistanut (kuten ei muitakaan nestetilauksiani).


    Edit. Jos nyt vaikka oletetaan, että päiväkulutus on 3ml/24mg nesteitä, niin 546ml kyseistä nestettä voi periaatteessa yhdessä tilauksessa laittaa tulemaan.
    Pienenä tarkennuksena: määrä on postitse tilattaessa 3 kk:n käyttöä vastaava määrä, mutta päiväkulutushan voi olla vaikka 10 ml Ja tuon 3 kk:n satsin voi tilata vaikka joka päivä. Kannattaa kuitenkin tilata vain omaan käyttöön, sillä nikotiininesteiden välittäminen (vaikka siis antaisi ilmaiseksi kaverille...) katsotaan lääkeainerikkomukseksi (vrt. "nappikauppa" kuntosaleilla), josta tuomitaan melko kovalla rangaistusasteikolla.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Pienenä tarkennuksena: määrä on postitse tilattaessa 3 kk:n käyttöä vastaava määrä
    Noniin, näinhän se meni..
    Sekotin itse tuotavaan määrään.. :-[ No nyt on korjattu.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Vinkit Joytech ego C tilauksessa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sekotin itse tuotavaan määrään..
    Itse tuotava määrähän ... kai ... oletettavasti ... muistaakseni ... on 12kk:n käyttöön. Joten ihmettelen hieman, mikä toi 6kk on?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •