Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: Provarin error-koodit

  1. #21
    Banned

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    8
    Kuuluuko tämän näyttää E1:stä myös silloin kun provarissa ei ole mitään kiinni? Ja tosiaan eri atoja on kokeiltu. Eri tankeilla ja eri ohmisia. Aina vain E1. Kaikki kikat kokeiltu mitä googlen kautta löysin muiden käyttäjien kokemuksista.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    151
    E1 – Short Circuit / Shorted Atomizer – If this error appears, remove the atomizer and replace with a different one
    or lower your voltage settings. The ProVari will automatically reset when the problem is fixed
    mulla ei anna mitään herjaa jos on ato kokonaan irti, ettei sulla nyt vaan olis plussaposti oikosulussa runkoon tms.

     
     
  3. #23
    Banned

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steri Näytä viesti
    mulla ei anna mitään herjaa jos on ato kokonaan irti, ettei sulla nyt vaan olis plussaposti oikosulussa runkoon tms.
    Joo kyllä tässä joku muu mättää nyt kuin nuo atot taikka paskaiset kontaktit. Hirveen huono olen nikkaroimaan näitä pieniä sähkövehkeitä. Jos oikosulussa olisi niin saako tuota itse fiksattua? En haluis repiä sisuksia pihalle. Jos sössin jotain niin saattaa takuukin mahdollisesti mennä?

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    151
    jos kerta takuu on voimassa, ni suosittelisin sinne lähettämään, tota on vaikeempi alkaa tutkimaan ilman että ottaa topcappia / piiriä irti joka sitte varmasti lopettaa takuun

     
     
  5. #25
    Banned

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    8
    Provapen kanssa viestinvaihtoa ja monta kikkaa antoivat kokeiltavaksi. Ei auttanut mutta Esmokelta tuli vastaus ja laite takuuseen Täytyy sanoa että todella ystävällistä palvelua tuli provapen kautta vaikkei lopputulos muuttunutkaan. Katsotaan mitä huollossa löytyy.

     
     
  6. #26
    Oma V2.5 otti kostean mökkireissun seurauksena siipeensä ja rupesi antamaan pelkkää 1.3 ohmin lukemaa , pistin kauppiaalle meilin johon en koskaan saanut mitään vastausta. Otin sitten yhteyttä Provapeen josta ohjeistettiin lähettämään laite heille huollettavaksi, olin toki tehnyt ennen sitä ne huoltotoimenpiteet joita ko. vikaan suositeltiin. Itella veloitti kirjatusta kirjeestä 10,40€ ja kahden viikon kuluttua toi kuljetusfirma paketin himaan.
    Viimeksi muokannut Lichtspielhaus; 03.10.13 kello 10:21.

     
     
  7. #27
    Banned

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    8
    Tämä ongelma jäi tänne roikkumaan kun siihen ei ratkaisua tuolloin löytynyt. Tässä siis tilannepäivitys kuinka tämä homma tuosta aiemmasta postauksesta eteni.

    - Kävin provapen kanssa sähköpostitse kaikki huoltotoimenpiteet läpi. Tuloksia ei syntynyt.

    - Otin esmokeen yhteyttä lokakuun alkupuolella johon sain pikaisen vastauksen

    - Lähetin laitteeni esmokelle 9.10 ja lupasivat vielä itse kokeilla jotain fixiä

    - 11.10 sain vastauksen esmokelta että eivät myöskään saaneet vikaa korjattua ja vika on ilmeisesti piirissä

    - Esmokelta pötkylä lähti provapelle (2 viikkoa postitusaika)

    - Odotusta.....ei kuulunut mitään

    - 29. päivä laitoin viestiä esmokeen että mikä on huollon tilanne

    - Vastaus tuli samana päivänä että provape oli saanut provarini perille ja että uusi provarikuorma lähtee kyseisen viikon lopulla suomeen.

    - Jälleen odoteltiin ja odoteltiin

    - Marraskuun 21. päivä alkoi jo palaa käämit kun ei laitetta kuulunut lupauksista huolimatta

    -22.11 Esmokelta vastattiin että provapen puolella oltiin unohdettu merkitä laitteeni reklamaatiotietokantaan

    - Provape lupasi virheensä vuoksi minulle KOKONAAN UUDEN Provarin ja sain päättää koon ja värin vielä itse

    - Luvattiin että marraskuun lopulla lähtee provari matkaan

    - Joulukuun 11. päivä esmokelta kerrottiin että lasti on matkalla ja toivotaan että ehtii jouluksi

    - Nyt elämme 18. päivää joulukuuta ja olen vielä 2 ja puolen kuukauden jälkeen ilman provaria

    - Odotan siis että saisin tästä itselleni vielä pienen joululahjan mikäli mahdollista


    Tuossa siis koko rumba tähän saakka. Kynsiä pureskellen tässä koitetaan vielä kestää josko se vielä saapuisi joku päivä


    ps. Ja mainitaan että vika ei siis ole Esmoken vaan Provapen jonka huolimattomuutta odottelen edelleenkin omaani takaisin.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •