Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    65

    Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Eli olen aloitteleva höyrystelijä ja tuli tilattua ego-t höyristin + tilasin samaa syssyyn myös liqua vanilla 18mg + liqua tobacco 12mg ja enjuice menthol ice 18mg litkut. Nyt parin viikon aikana on ilmennyt saakutin moinen kurkun karheus ja ärtyneisyys noista litkuista, samoin maku on muuttunut ego-t:ssä palaneelta ja pahalta. ( olen lukenut tältä foorumilta ohjeita tosta palaneen mausta ja sen poistamisesta), mutta eipä ole meikäläisen ego-t versioon auttanut.
    Ostin jopa uuden eGo-T atomisaattorin, mutta aivan sama homma ??? Ainoa mistä olen saanut miellyttävät "savut" on ollut toi Liqua Menthol aromineste 0mg, jonka sain kaverilta. Eli onko noi litkut ihan kuraa ja olisiko jotain ehdotuksia litkujen suhteen.

    Nimimerkki: Päivässä tuli tupruteltua melkein iso bonus sätkätupakka toppa..

    Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    hmm...ite törmäsin just tunti sitten tuohon kärtsään oman eGo-c:n kanssa...vaihdoin aton uuteen kun ajattelin että teki tenät...eipä auttanut...vaihdoin litkut tankkiin no eipä auttanut sekään...vaihdoin conen toiseen niin eipä auttanut sekään...nyt lähtee testiin jo toinen akku kun just lataantus =D koitan vielä noilla liquan litkuilla lähteekö...jossei lähde niin koitan toisen firman litkuja perhana

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Tuota tuota...tuossa tankissa missä oli tota liquan traditional tobacco 18mg:tä maistui edelleen perkeleen kärtsähtäneeltä ja kun haistoin tankkia niin sekin haisee siltä...vaihdoin tankin ja otin Paradise Vape Uk vg English Toffeeta siihen niin hetken palaneen maku pysyi mutta rupes laimeentuu kokoajan...tiedä sitten voiko toi palaneen käry jäädä tankkiin vai onko kyse liquan nesteestä...kummaa kyllä aamulla se vielä oli hyvää...en usko että se on litkusta kyllä kiinni...välillä mulla kyllä toi ato on aivan perkeleen kuuma että olisko siinä syy miksi se kärtsää sen ? se taas ei selittäis sitä että vaihdoin aton välissä ja silti maisui paskalta...paitsi jos se kärtsääntynyt maku oli siirtynyt siihen tankkiin ja tehny koko litkusta paskaa...tähän olis ehkä hyvä jonkun heittää vastausta joka asioista tietää? =D rupee olemaan kurkku suht turtana ton maun takia...

     
     
  4. #4

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Makuasiat on yksilöllisiä, mutta käsittääkseni noi liquan nesteet ei ihan huonoimmasta päästä ole. Kurkun karheus voi johtua liian vähästä juomisesta, höyryttelyyn siirtymisen myötä pitää muistaa juoda vettä riittävästi. Tai reagoit PG:en. Vaihtoehtona voi olla kokeilla VG-nesteitä. (Esim savuteshopilta saa VG-nesteitä.)

    Tosta palaneen mausta, noilla tiedoilla en osaa arvaillakaan. Paitsi NikKe:lle, kyllä se palaneen maku voi tankkiinkin jäädä, jos syystä tai toisesta kärvähtää, niin palaneen mausta on hankala eroon päästä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    75

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    En tiiä onko kokemattomuuttani, mutta Liquan Tupakka (12mg/18mg) e-neste on aivan järkyttävän pahaa mun mielestä. Joyetechin Twist+LR boge+DCT tankki kokoonpanolla. On kyseessä myös ensimmäinen kerta kun täytin bogen ja tankin. Ei jäänyt ainakaan liian kuivaksi se on ihan varma. Mutta hyi hitto miten pahan makuista silti.

    Onko vika minussa vai onko muutkin todenneet ettei oo kovin hyvän makuinen litku kyseessä?

    PS. voiko valmiiksi rei´itettyä bogea höyrytellä ilman tankkia? Jos oisin kokeillu vielä sellaista tapaa, maistuuko erilaiselle.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja godsmack Näytä viesti
    PS. voiko valmiiksi rei´itettyä bogea höyrytellä ilman tankkia? Jos oisin kokeillu vielä sellaista tapaa, maistuuko erilaiselle.
    Voi, mutta makuun se ei kyllä vaikuta (paitsi, jos imee liian kuivaksi).

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    75

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Voi, mutta makuun se ei kyllä vaikuta (paitsi, jos imee liian kuivaksi).
    Aa okei no turhaanpa sitä sit kokeilee.. Onko muut todenneet siis samaa Liqua Tupakka mausta? Ei nappaa vaan yhtään, ihan hirveää.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    75

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Voi, mutta makuun se ei kyllä vaikuta (paitsi, jos imee liian kuivaksi).
    Pitäskö minun höyrytellessä pitää vaikka sormilla niistä bogen rei´istä vai..? aattelin kokeilla 3ohmin ihan mielenkiinnosta vaan

     
     
  9. #9
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Eipä oo tarvetta. Kunhan vaan imuilma pääsee kevyesti kulkemaan carton päätyreiästä, eikä tule kyljistä sisään.

     
     
  10. #10

    Vs: Kysymyksiä Liqua ja Enjuice e-nesteistä

    Itse olen pitänyt liquan nesteistä, tosin viidettä päivää vasta höyryttelen ja olen todennut tuon kahvin ja vaniliajan 18mg nestet hyviksi. Myös tuo Bright Tobacco on ollut mieleinen, tosin kyllä toi on viimeinen tupakanmakunen ikinä Paskaakos tässä poltteleen tuon syöpäkääryleen makusia kun valikoima on suorastaan mahvtavaa. Pistin tuossa Kahvia tuleen lisää, sitten tätä kuuluisaa FSUSASSASAAASAAS Jaegerbombia ku niin kehuttiin ja sitten energiajuoman makusta. Siis Kahvi ja energiajuoma tuota Liquan valmistamaa.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •