Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 141

Aihe: Thunderin töhinät

  1. #1

    Thunderin töhinät

    Terve kaikille, olen 45v. kundi ja tupakkia olen poltellut jo 30v.
    Innostukusen sain tähän kun rupesin miettimään tota terveyttä ja noita tupakoituja vuosia, ja tietty rahaakin on matkan varrella palanut,
    Aiemmin tuli poltettua punaista röökiä maxi aski päivässä, ja nykyisin menee maxi aski sinistä bonusta päivässä.

    Tänne voisin hieman tallentaa matkan varrelle tulevia juttuja ja tietysti pitää ylhäällä myös kuluja.

    Aloitus laitteisto: Tilattu 28.4.2013
    Joyetech eRoll 49,90€
    Punainen mallu (Finnvape) 18mg/ml aromineste 30ml 10€

    1.5.2013 FinnVape
    eRoll atomisaattorin suojus 2kpl 1,2€/kpl
    eRoll tyhjä tankki (5kpl paketti) 4,90€
    RY4 Janty Classic 16mg/10ml 6,20€
    "Red M/B" FinnVape Black Concentrated 18mg/ml aromineste 10ml 5,50€
    "Golden Virginia" FinnVape Black Concentrated 18mg/ml aromineste 10ml 5,50€

    5.5.2013 Puff
    Joyetech eVic 99,90€
    CE8 eGo MESH 6,49€

    5.5.2013 FinnVape
    Punainen mallu (Finnvape) 12mg/ml aromineste 30ml 2kpl 20€

    5.5.2013 SiB77
    CE8 Mesh 2kpl 9€


    Yhteensä mennyt: 199,79€+rahdit
    Kuva1

    Kuva2



    Tästä lähdetään ja katotaan mihin päädytään
    Viimeksi muokannut Thunder; 08.05.13 kello 20:55.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Konkurssiin päättyy luultavasti

     
     
  3. #3
    Noniin nythän se erolli kotiutui ja heti pitää testata miltä tuntuu, ensinnäkin epäilen että tuo 18mg neste on itselleni liian vahvaa,
    tai sitten tuo luumuisuus tekee sellaisen vaikutuksen, seuraavaksi tilataan 12mg nesteitä, kun nuo muut on loppu.

    Punainen mallu (Finnvape) 18mg/ml
    Joutuu ilmeisesti tuulettamaan jonkun päivän, jos tuo luumun maku vähenisi, toivotaan että tuulettamalla häipyy.
    eRolli itsessään tuntuu toimivalta laitteelta, mutta odotellaan noiden muiden makujen saapumista ja kokeillaan sitten lisää.

     
     
  4. #4
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Onnea valinnastasi tupakoinnin lopettamiseksi!

    Erolli on onneksi joyetechin tuote, ei hajoa itsestään kuten suuri osa muista tupakan kokoisista. (ilmeisesti 6kk takuukin?)

    Sitten kun kynnys matalenee (ei tartte näyttää tupakalta ) niin tilaa ihmeessä isompiakin akkuja, vaikkapa egoja. Akku kestää kauemmin, höyryntuotto on parempaa ja löytyy paremmin atomisaattoreita, clearoja... Eikä kokokaan ole kuin etusormen paksuus.

    Tilaa ihmeessä eri vahvuisia nesteitä, kokeilemalla löytää sen oman juttunsa.

    Keep on vaping!

     
     
  5. #5
    Nyt on purkki tuulettunut jo vuorokauden ja mielestäni hieman parempi, tuo luumuisuus kyllä maistuu vielä, tiedä sitten miten se liittyy "punaiseen malluun",
    ehkä tuon luumun vois muuttaa joksikin toiseksi mauksi, jolla olis lähempänä oikeaa mallua, mutta jatketaan kokeiluja, ensi viikolla tulossa 3kpl muita tupakan makuja,
    niin saadaan hieman vertailupohjaa tähän ekaan versioon.

    Tänään on päivä vedetty vielä analogisia, mutta katsotaan kuin käy. Toivossa on hyvä elää.

     
     
  6. #6
    Huomasin tuossa että 10ml pullon neste on 12mg ja maku hieman luumuinen, mutta parempi kuin eilen, muttä tuo isompi pullo 30ml on 18mg nestettä ja sen maku on lähempänä toffeeta, paaaaaaaaljon parempi kuin tuo pikkupullossa oleva neste, molemmat siis tuota finnvapen punaista mallua , saas nähdä miltä ne huomenna maistuu, tuossa isossa pullossa on tietty isompi tuuletus eli tippanokassa isompi reikä, niin mietin että saako se enempi ilmaa vai johtuuko se tuosta vahvemmasta nikotiini määrästä.

     
     
  7. #7
    Laitetaan nyt talteen tänne, että eilinen meni kolmella analogisella, ja vaikka tuli hieman otettuakin niin iltakin meni eRollilla sujuvasti,
    tietty sitä piti tankkailla useasti illan aikana, tänään aamulla aloittettu ilman analogisia joten eiköhän sillä mennä loppupäiväkin , voipi olla että tästä eteenpäin mennään vaan tolla rollilla, ensi viikolla pitäisi postin tuoda toinen atomisaattorin kuori ja varatankkeja 5kpl paketti jotka voi illalla tankata valmiiksi.

    Uskoisin että 2:lla akulla ja 7:llä tankilla pärjää kokonaisen työpäivän.
    Jos ensiviikkon tuolla setupilla pärjää, niin sitten voisin harkita kotiin jotain volttisäädöllä olevaa pötköä isolla säiliöllä, tuo Joyetech eVic olis varmaan se mun kotilaite.
    Viimeksi muokannut Thunder; 05.05.13 kello 12:08.

     
     
  8. #8
    No kerpele sentään, tuli sitten tilattua tuo Joyetech eVic puff:lta ja 2kpl CE8 mesh clearo SiB77:lta, päivä sujunut hienosti tolla rollilla, mutta tuo eVici tulee siis kotikäyttöön niin ei tarvii kokoajan tankkailla, duunissa ja kylällä mennään tolla eRoll:lla.

    Näköjään tässäkin hommassa saa rahaa palamaan, mutta laskeskelin että 1kk tupakka-askit maksaa 186€, joten kahdessa kuukaudessa ollaan jo voiton puolella samanverran.
    Seuraavaksi onkin sitten nesteiden tilausta.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thunder Näytä viesti
    Näköjään tässäkin hommassa saa rahaa palamaan, mutta laskeskelin että 1kk tupakka-askit maksaa 186€, joten kahdessa kuukaudessa ollaan jo voiton puolella samanverran.
    Seuraavaksi onkin sitten nesteiden tilausta.
    Itse olen nyt vapotellut melkein kaksi kuukautta ja omien laskujeni mukaan olen kaikkien hankintojen jälkeen vielä muutaman kympin miinuksella. Myönnän kyllä ostaneeni ihan silkasta kokeilunhalusta ja yli välttämättömän tarpeen, mutta nykyisellä setillä menee helposti ainakin kaksi kuukautta niin ettei tarvitsisi ostaa mitään. Alkuinvestointi just ekojen parin kuukauden aikana on varmasti abaut kaikilla se suurin piikki, ja ellei innostu noista superpremiumrojuista ensimmäisen puolen vuoden aikana, niin kyllä tässä säästöille pääsee vielä. Ja vaikka ei pääsisikään, niin on paljon tyhmempiäkin juttuja mihin rahansa voisi upottaa. Kuten joku konkarimpi jossain toisessa ketjussa sanoi, kukaan ei maksa penniäkään röökintumpeista, mutta ylimääräisille akuille, tankeille jne. löytyy käytettynä ostajia ja ainakin osa investoinnista on realistista saada takaisin jos tarvikemieltymykset muuttuu. Tsemppiä matkaan!
    __________________________________________________ ___________

     
     
  10. #10
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Eikä noita premium laitteiden ostoa kannata kammoksua vaikka maksaavatkin enemmän.

    Itse olen reilun vuoden aikana pistänyt laitteisiin rahaa yli 3000 euroa joista suurimman osan olen myynyt kylläkin pois mutta aina olen omani saanut takaisin myydessä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  11. #11
    Oho mitä summia, mutta tietty ne voi aina myydä pois jos ei tarvise niitä itse niinkuin sanoit, mietin kanssa tota provaria, mutta jotenkin vaan tuo eVic houkutteli enemmän, mä en näistä vielä tiedä ja paljon tulen täällä asioita kyselemään, mutta päivä kerrallaan mennään.

    Tarkoitus olis nyt tulla noilla kahdella laitteella toimeen loppuvuosi, mutta ikinähän sitä ei tiedä mitä kiinalaiset keksii.

    Toisilla kun on noita bannereita milloin ne on lopettanut tupakoinnin, niin uskomattoman pitkiä aikoja joillain, yli 4-vuottakin oli jollain
    Silti ne vaan jaksaa harrastella näitä höyry vehkeitä.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  12. #12
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tää on vähän sellainen laji, josta tulee monelle (varsinkin kundeille) aikamoinen harrastus. Vähänkin jos on tekniikkaan menevä tyyppi ja saa noi laitteet toimimaan kohtuullisesti, on aika varma että homma jatkuu pitkään senkin jälkeen kun röökistä on päästy eroon.
    Rahaa menee, se on ihan varma, mutta kuten jossain on moneen kertaan todettu; noi laitteet itsessään ei tee välttämättä siitä kokemuksesta mitenkään erityisen hyvää tai huonoa. Ne on lähinnä noi liitettävät osat kuten kartot, clearot, tankit jne jne.

    Mulla on ainakin kääntynyt tää ihan totaaliseksi harrastamiseksi, mutta ei se haittaa. Sä varmaan pärjäät tolla eVic:llä pitkään. Provari on tietysti muodostunut jonkunlaiseksi standardiksi, osin sen tarkkuuden ja varmuuden takia, osaksi muutaman videoita tekevän ihmisen vuoksi. Itse en näe mitään tarvetta tuhlata yli 200€ yhteen laitteeseen, koska se ei LOPPUVIIMEIN toimi yhtään sen paremmin kuin alle satasen eVic, jos siinä on syliin vuotava clearo päässä tai muuten vaan paskat nesteet jne.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #13
    Toinen kokonainen päivä menossa ilman analogisia, saas nähdä jos tuo evic huomenna saapuisi.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  14. #14
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Siitä se lähtee! Kiukulla eteenpäin vaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #15
    Kiitos kannustuksesta, tulis nyt vaan äkkiä toi eVic niin sais kunnolla höyryä, SiB77:ltä tulossa kans 2kpl CE8 meshiä ja yksi CE8 puffilta, nesteitä onneksi onkin ja lisää on tällä viikolla tulossa, liekköhän noi 12mg ja 18mg nesteet on liian vahvoja tolla modilla, on tää vaan hieno laji.

    Tällä viikolla pitäis saapua toi toinen conen kuori tohon eRolliinkin, niin saadaan molemmat akut käyttöön, ja samalla tulee 5kpl varatankkeja.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  16. #16
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ei se eVic oo missään tapauksessa laitteena liian voimakas, koska sulla on siinä ihan oikeat säädöt joilla pelata. Et saa siitä 18mg litkustakaan mitään irit jollain 2-5 ohmisella ja 3.5 voltilla. Tottakai riippuu siiitä mihin olet tottunut, mutta itse pöhöttelen about 2 ohmisia jollain 4 voltilla jos on lavatuben päässä roikkumassa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #17
    Ok, hyvä tietää tulis nyt vaan pian toi laite, itseasiassa harmittaa jo imeä posket lommolla tota eRollia, kun ei meinaa kunnon höyryjä saada aikaseksi, toki siitä saa nikotiinit imettyä, mutta kotona haluaisin rentua kunnon höyryjen kera.

    Laitetaas tänne talteen pikku huomio, että uudella atolla ja täyteen ladatulla pcc:llä alkaa taas höyry riittämään
    Viimeksi muokannut Thunder; 06.05.13 kello 22:46.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  18. #18
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toi eRoll ja kaikki vastaavat on kyl ihan jees tapa aloittaa. Monella menee peukku peppuun kyllä, kun tulevat kysymään et mites toi pelaa ja vastaan jotain näin; Joo tää on ihan helppoo....Tilaat kato tollasen vw modin ja siihen pari pro tankkia tai cartoja..miks ei clearojakin ja sit tilaat tuolta englannista litkuja..otat vaikka ry4 12 mg, niin ei oo niin vahvaa. Katot vaan ettet o PG:lle alleriginen, sit joudut ottaa VG nesteitä vaan. Sit lataat akut ja tsekkaat resot siitä kartosta ja säädät voltit kohdalleen ja katot ettei tuu dryhittiä tai kurlaa. Kyl se kato siit on vitun helppoo ja hienoo =D

    Yleensä kyllä kannattaa todellakin vähän ottaa noista selvää ja oot mun mielestä ihan oikeilla jäljillä. Itelllä oli eGo aikoinaan kuukauden ja sen jälkeen heti Lavatube pöytään. Ei silti, eGo on edelleen kovassa käytössä esim duunissa jne. Pitää vaan löytää itselle sopivat kokoonpanot, jotta se käyttö ja varsinkin ulkona liikkuminen sen laitteen kanssa on helppoa ja mielekästä.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  19. #19
    Taas on taas päivä mennyt ilman analogisia, ja eVic saapui tänään , lisäksi saapui toinen atonkuori ja varatankkeja eRolliin sekä muutemia nesteitä,
    nyt vaan odotellaan että eVici latautuu niin päästään testi höyryille.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  20. #20
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Kiukulla kuvaa peliin uusista härveleistä! Mulla tulee uus eeeevik varmaan perjantaina kun edellinen putos arviolta 7 kerrosta duunissa...Ei jatkoon =D
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •