Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 37

Aihe: ekat höyryt ja fiilis

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    57

    ekat höyryt ja fiilis

    Itse ainakin koitin vetästä kuin tupakista ja meinasin yskiä keuhkot pihalle sen seurauksena.

    Eikä laitteena ole kuin perus eGo akku ja clearo, 24mg nesteellä.


    Viikonloppuna maistelin parin tutun sähkövermeistä savuja ja päätin että pakko saada tälläinen, mutten uskonut, että ne olis näin vahvoja


    edit:kirjotusvirheitä

     
     
  2. #2
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Kyllähän tuo 24 oli itelläkin avartava kokemus, vaikka olin jo kuukauden höyrytellyt, 14-18mg vahvuuksia.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  3. #3
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Ekat höyryt aikoinaan Ego-t:llä ja fiilis oli että tässäkö tää ny sit oli?
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    57

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Ei munkaan ihan ekat höyryt tuolla ollut, kun maistoin viikonlopppuna parin tutun egoja carto+tankki seteillä. Mutta kunnon höyryt omasta, köh köh köh

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Höyryt oli just sopivat ja en edes hae niin samanlaista fiilistä kuin röökistä...Ite hommasin ton eGo-c:een ja ollut siihen ihan tyytyväinen...en tiedä rupeanko tuohon edes mitään sen enempää hommaamaan muutakuin varaosia...ehkä Mega Dual Coil Cartomizereitä vois koittaa mut en nää niillekkään sen kummempaa tarvetta.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    ^Siltähän tuo itselläkin aloittaessa tuntu, mutta kuinkas kävikään.. :

     
     
  7. #7

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Muutamalle tositupakoitsijalle kun olen antanut tötsyt 8mg nesteellä niin kauhee yskiminen ja "ei oo mun juttu" kommentit. En ymmärrä.
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri Näytä viesti
    Muutamalle tositupakoitsijalle kun olen antanut tötsyt 8mg nesteellä niin kauhee yskiminen ja "ei oo mun juttu" kommentit. En ymmärrä.
    Joo kaveri yskis kanssa kun annoin maistiaiset eikä tuokaan ollut kuin jotai 10mg hujakoilla...en tiedä mikä tuossa yskittää...itellä ei ollut mitään hankaluuksia kun siirryin höyryttämiseen...mutta vaikka olis yskä tullutkin niin en mä olis ekan kerran jälkeen sanonut että ei ole mun juttu =D yskittihän toi rö**ikin ekoilla kerroilla joitain ja silti polttivat!!! aatana sanon minä!

     
     
  9. #9
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: ekat höyryt ja fiilis

    Lähes vuosi sitten avasin lähipostin pihalla röökin näköisen dse-901 paketin ja heti sisään xo-cappuchinoa 36mg vahvuudella.
    Ei yskittänyt erikoisemmin, mutta röökit loppu siihen välittömästi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #10

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri Näytä viesti
    Muutamalle tositupakoitsijalle kun olen antanut tötsyt 8mg nesteellä niin kauhee yskiminen ja "ei oo mun juttu" kommentit. En ymmärrä.
    Kannattaa sanoa ettei ime kuin röökiä, vaan hitaasti ja lyhyitä aluksi.

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    57

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Kannattaa sanoa ettei ime kuin röökiä, vaan hitaasti ja lyhyitä aluksi.
    Tää on just se vinkki, perun "röökiraivolla" imasee niin taatusti iskee itkuiset yskimiset päälle.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Eilen sain eGo-C setin ja ekat höyryt oli upeet. Liquan suklaata 18mg ja kyllä pieksee ton analogisen paskan mennentullen. Voisin melkeen väittää että ihan putkeen meni.

     
     
  13. #13

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blurry Näytä viesti
    Eilen sain eGo-C setin ja ekat höyryt oli upeet. Liquan suklaata 18mg ja kyllä pieksee ton analogisen paskan mennentullen. Voisin melkeen väittää että ihan putkeen meni.




    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  14. #14

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Mullakin yskitytti aika paljon. Laitetta ja nestettä en muista. Mutta se puraisu kurkussa oli vain metkaa. Vähän sama kuin nuuskan kirvely huulessa, sitä alkaa kaivata.

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    ekat höyryt ja fiilis oli "meh, ei aiheuta toimenpiteitä"

     
     
  16. #16
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    3

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Mä tilasin noin vuosi sitten 510T mallin ja 18mg Ry4 nesteet. Okei olihan se uusi ja jännä kokemus.En sit oikein päässy siihen fiilikseen ku piti latailla akkuja kokoajan ja maistu ihan palaneelle aina ku otti höyryt. Sit ei oikein höyryä tullu ja kurkkutuntumakin oli ihan pielessä. tähän mennessä oon polttanu tavallista röökiä ja välillä höyrystellyt.Tilasin just eGo-C Twist 1000mAh+ tankit siihen. Voin sanoo että höyrystely sai ihan uuden ulottuvuuden ja maku on hyvä ja kaikki pelaa.Mulla on viel 2 röökiä askissa ja sen jälkeen ei tarvi enää ostaa Viikon päästä on rymy ilta kavereiden kans ja sit juodaan urakalla joten voi hyvin kokeilla miltä höyryttely tuntuu kun tähän mennessä on aina käyny sen röökiaskin ostamassa. Hyvin on muuten hinnat tullu kohilleen näissä laitteissa ja ei tarvi enää pahemmin ulkomailta tilailla paitsi nesteet. Ei näköjään kannata lannistua ja kannattaa miettii tarkaan minkälaisia aloituspakkauksia ostelee.Okei no täytyy myöntää et onhan toi eGo aika pötkylä verratuna 510T malliin mutta kyllä on suuri ero!! Hyvä laite se 510T on aloittaa mut jatkossa kannattaa näköjään satsaa parempiin. Nyt vaan selailemaan noita nestekauppoja jos löytäs jotain kivaa :P

     
     
  17. #17
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smoke Näytä viesti
    Nyt vaan selailemaan noita nestekauppoja jos löytäs jotain kivaa :P
    Tuossa viimeisimmän nesteäänestyksen tulokset, jos jotain vinkkiä sieltä. http://www.e-savuke.com/forum/index....7394#msg137394

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smoke Näytä viesti
    Viikon päästä on rymy ilta kavereiden kans ja sit juodaan urakalla joten voi hyvin kokeilla miltä höyryttely tuntuu kun tähän mennessä on aina käyny sen röökiaskin ostamassa... Nyt vaan selailemaan noita nestekauppoja jos löytäs jotain kivaa :P
    Rymyiltaa ajatellen suosittelen FinnVapelta tilaamaan noita Black Concentrate nesteitä, ainakin Red M/B kannattaa ehdottomasti testata (Cigar myös, jos hieman täyteläisemmästä mausta tykkää), kun olutta hörppiessä alkaa kuitenkin tupakkahammasta kolottelemaan, eikä makeammat nesteet kuitenkaan uppoa.
    Arvostelua noista nesteistä löytyy tästä.

    Itse vetelen tällä hetkellä kahvin kanssa FinnVapen Sun-cured Tobaccoa, joka on myös aivan mahtavaa, mutta ei vielä löydy valikoimista.

     
     
  19. #19

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Viikon päästä on rymy ilta kavereiden kans ja sit juodaan urakalla joten voi hyvin kokeilla miltä höyryttely tuntuu kun tähän mennessä on aina käyny sen röökiaskin ostamassa.

    Rymyiltaan voin suositella el toron gigarillos 18mg. Toimii
    [/quote]
    Tupakatta 1.1.11

     
     
  20. #20

    Vs: ekat höyryt ja fiilis

    Entiselle menthol tupakoitsijalle suosittelen vermillionin Minnesota mentholia

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •