Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 33 / 33

Aihe: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

  1. #21

    saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Kyllä saa esim kaupasta ostetun ssgt hinta 160€ ja siitä kun luopuu hinta noin -100€ . Sit ostaa vaikka atmizoon rollerin 120€ - 100€= 20€ hyvä ja halpa

     
     
  2. #22
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Jos tän aiheen lukijat eivät ole vielä huomanneet niin Vamo on halpa (49€ @ Esmoke.fi), tehokas (15W) ja monipuolinen (VV/VW, Vrms/Vavg, ohmimittari, 18650/18350/2*18350). Kevyt tämä ei ole, mutta todellakin hyvä laite. Pohjajousi on liian letku, mutta Esmokelta saa jo vahvemmalla jousella.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  3. #23
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Aivan täysin samalla linjalla, jos on putkiin päin, mun käsityksen mukaan Vamo täyttää kaikki hyvän/halvan/toimivan kriteerit.

    Jos taas boksi-mallisiin, niin Innokinin iTaste mvp http://www.esmoke.fi/product/308/innokin-itaste-mvp vois olla
    ihan hyvä vaihtoehto. Sisäänrakennettu akku on astetta hankalampi vaihtaa jos hajoaa, tämänlisäksi ohmimittari puuttuu.

    Koska Vamo tarvii kaverikseen vielä akun+laturin+höyrystimen ni loppupeleissä myös hinnat osuu aika samoihin.

    Jos ite olisin nyt ettimässä noi kriteerit täyttävää ekaa modia, ni ostaisin molemmat ja myisin eteenpäin sen kummasta en pidä.
    (todellisuudessa pitäisin molemmat, koska GAS)


     
     
  4. #24
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    En ole varma tarkoitammeko samaa asiaa, mä ajattelen että kestävä modi kestää säät saunat häät ja kaikki paskat.
    Toimivan ja hyvän toki saa

     
     
  5. #25
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Tässäpä hyvä combo. Kuitenkin tärkein on se mitä tunkee nokalle
    Rokkaa ku hirvi
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    ^ Sama setti metallinvärisellä twistillä, all day laite täällä

     
     
  7. #27

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...51/teleskooppi siinä olisi ainekin halpa ja mukaan tulee ce5 clearo ja 18650 2200 mAh akku itsellä ollut kohta kuukauden allday käytössä oddy kopion kanssa enkä muuta valittamista ole keksinyt kuin hieman kilisevät kierteet.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Vamoja ollut kaksi. Yksi kromi, yksi mustakromi. Kromi kesti omassa käytössä kuukauden, työkaverin käytöllä sama laite sen päälle kuukauden eli vähän yli kaksi kuukautta. Mustakromi oli paskana kun sain ja takuu-vaihdossa saatu yksilö kesti lopulta kolme päivää.

    Jos halvaksi sanoo vmaxia eli ~90e niin siitä hajosi liitin ja toinen sen korjasi, sama yksilö on myynnissä täällä ihan fyi.

    Modiksi luen kaikki jotka ei ole ego tai 510-automaatti/manuaali, se oli sen määritelmä alussa ja on nytkin PERKELE.


    Hajonneissa laitteissa siis olen ottanut ainoastaan 90e tappiota koko höyryttelyni aikana. Kyllä halpaa ja hyvää saa. Halvaksi määrittelen laitteen joka maksaa itsensä takaisin kahdessa viikossa vrt. tupakointi eli itsellä se 70e, aina olen sen mieltänyt niin.

     
     
  9. #29

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Tää Gussi on kohtuu halpa ja luulis kestävän. Säätöjähän tässä ei ole mutta kyllähän tuo ainakin 1,4 ohmilla pöhisee.
    Vamolle kans pisteitä stäkättynä jos haluaa tehoja.

    Gusi on Paskaa

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    6

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Mielipidekysymys henkeen ja vereen.. vanha faktahan on, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, eli laadusta joutuu maksamaan.. toisaalta.. jos sadalta miljoonalta kakkakärpäseltä kysyy, niin suurin osa on sitä mieltä, että paskakin on ihan hyvää, eli kukin taaplatkoon tyylillään.. mitä itse on tullut huomattua, niin halvalla et saa ainakaan kunnolla viimeisteltyä tuotetta.. tai joudut tekemään omia virityksiä, jotta saat sen mitä haluat. Tai tinkimään jostakin. Halvalla voi toki saada hinta-laatu suhteellta ihan ok kamaa, ja jos ei ole hirveitä vaatimuksia niin pärjää ihan hyvin.. mikä taas on halpa, niin se on ihan oma skenaario.. :P kalliimmistakin löytyy halpoja, hinta on suhteellista.. ja jos ei ole käyttänyt parempaa, niin silloinhan se huonompikin tuntuu itsestä hyvältä..


     
     
  11. #31

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Transformerilla mennään, enkä ole keksiny muuta pahaa sanottavaa, kun että saisi olla harjattu pinnote nykyisen kromin sijaan sen liukkauden takia. Hinta oli pink mulelta pikkusen päälle 70€, 3 erikokoisella akulla, laturilla, 2 clearolla ja kuljetuslootalla. Sanoisin halpa.

    Vaikka tuota nyt valomiekaksikin on haukuttu, mutta tulitusnapista tykkään eniten. Se löytyy vaikka olisi nyrkin sisällä koko laitos.

     
     
  12. #32
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Mulla on Madvapesin vv-boxi kestänyt lähes päivittäistä käyttöä kohta vuoden. Maksoi muistaakseni ~30e. Kerran tosin jouduin kolvaamaan kun lattialle pudottua petti yksi juotos. Ja tämäkin siis usean pudotuksen jälkeen noin kuukausi sitten. Muovinen kotelohan siinä toki on, mutta jos nyt ei pitkin seiniä heittele niin yllättävänkin kestävä härveli. Ainakin tämä minun.
    Mutta jos Darwinin tai Provarin ominaisuuksia hakee, niin ei ehkä ihan oikea vehje kuitenkaan..

     
     
  13. #33

    Re: Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K0uhija
    Hajonneissa laitteissa siis olen ottanut ainoastaan 90e tappiota koko höyryttelyni aikana. Kyllä halpaa ja hyvää saa.
    Itsellä eka modi oli buzz ja pöhissyt about vuoden ilman ongelmia. Jonkun 100e se silloin maksoi. Itseäni ärsyttäisi kaikki paskaksi menneet laitokset koska se on sama kun heittäisi rahaa roskiin. Tuo buzzkin on ottanut osumaa ja lennellyt vaikka kuinka, mutta pelaa kuin buick ja se on kuitenkin "huonoin" omistamistani modeista. Henkilökohtaisesti kiinakama on aika no no mulle...

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •