Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 33

Aihe: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

  1. #1

    saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    siinäpä kysymys vastaus on ettei taida saada...Darwin ja provari todennäköisesti parhaat ja kestävimmät modit tällähetkellä muut taitaa olla joko kelvottomia tai jos muuten toimivia niin hajoo hetkessä tuntuu että kytkimet iso ongelma useissa modeissa...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    mulla on halpa lava ainakin vuoden vanha toimii kuin uutena.

    mulla on halpa poorboxi kohta toista vuotta vanha, toimii kuin uutena.

    halvalla saa mutta hyvyydestä voidaankin sitten olla montaa eri mieltä. mulle, mun halvat vermeet riittää hienosti.

    tosin käytän atm akumodia, joka ei ole halpa mutta edullinen eikä todellakaan darwin/provari/lähtikäsistä-modien hintaluokkanen.


    Eli saako? saa.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    "Tein itse - säästin".

    Eli jos taitoa löytyy, niin itse suht halvalla pystyy kestävänkin laitoksen tehdä.
    Paha tietenkin lähteä kiistelemään esimerkeistäsi, mutta (henk.koht) sen käsityksen noista darwinin pumpuloista saanut melko paskamainen, ku kiinteä akku ja varsikin löystyy melko helposti.

    PorVari nyt on hinta/laatu suhteeltaan kai melko kuosissa kun 1v takuu.. Hintalappu vain siellä kahden rahan hujakoilla.
    GGTS - Puolitoista rahaa ja elinikäinen takuu. Sisälle potkuri yht kaksi rahaa
    Silver Bullet melko jykevä - kick sisään

    Suurin osa siis vaatii potkurin kunnon toiminnalle. Katsotaan mitä Stoney (AussieVapers) saa väännettyä
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Suhteellista ja tuurista kiinni tuo.
    Ite jos tekee saa toimivan halvalla, tosin jos tekee muovikoteloon niin kestävyys tositoimissa on sitten toinen juttu.
    Mullakin 1.0 lava vielä varavaralaitteena, toimii.

    Eli saako? Ehdoton ehkä.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    63

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Siis tässä itekki miettinyt just että pitää hommata se provari(en tiiä kyllä mistä se kannattas hommata). Darwinia ei saa enää mistään. pari kuukautta Lavalla paukutellu menee ja alkaa jurpiin ku pitää 3-4 kertaa vaihtaa akku päivässä. Eikä periaatteessa mikään vekotin oo kallis verrattuna analogisiin.


    Laitteet: Diablo, Aku #022

     
     
  6. #6

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Suhteellista ja tuurista kiinni tuo.
    Ite jos tekee saa toimivan halvalla, tosin jos tekee muovikoteloon niin kestävyys tositoimissa on sitten toinen juttu.
    Mullakin 1.0 lava vielä varavaralaitteena, toimii.

    Eli saako? Ehdoton ehkä.
    Mulla oli omatekonen 1 x 18650 boostmodi muovikotelossa puoli vuotta, hyvin kesti ja meni huutokaupalla täällä eteenpäin, samaa ei voi sanoa välttämättä Lavatubeista sun muista.

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    ???
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Warmos Näytä viesti
    Siis tässä itekki miettinyt just että pitää hommata se provari(en tiiä kyllä mistä se kannattas hommata). Darwinia ei saa enää mistään. pari kuukautta Lavalla paukutellu menee ja alkaa jurpiin ku pitää 3-4 kertaa vaihtaa akku päivässä. Eikä periaatteessa mikään vekotin oo kallis verrattuna analogisiin.
    hommaat sen provarin ihan suomesta saattaa tulla jopa halvemmaks kun ulkoo tilattu.
    lähetys:??€
    tulli:??€
    ja takuu asiat hoituu ilman 30$ postituksia per suunta
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  9. #9

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    tiädä ny tosta darwinin paskamaisuudesta...ei mulla ole noi kaulat löystyny :tosin yhen akku kaks kertaa vaihettu mut syy oli oma pudottelin sitä takuuseen kyl meni.yllätys kyllä aatelin jonku putki modin hankkia kallistuu provariin mut minkä kokonen mini vai normi saa nähä...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  10. #10

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    niin missään tapauksessa en ole sitä mieltä että pitää olla kallis modi olisin kyllä keksiny 900e muutakin käyttöö mut kyl noi darwinit on hintansa ansainnu...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    56

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Itsellä ollut lavatube 1.0 käytössä kohta puoli vuotta päälaitteena, bogejen avustuksella ko laite on höyrystänyt noin 1,2 l erimakuisia e-liemiä. Eli halvalla saa toimivan modin.
    [size=6pt]Varalaitteena oleva DNAeraser lähinnä ärsyttää.[/size]

     
     
  12. #12

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    varmaan esim.lavassa on paljo laatu eroja toisil toimii pitkään toisil hajoo kuukaudessa
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  13. #13
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Itselle halvasta modista tuli heti mielikuva Bolt + Kick.. En tiedä mistä moinen varsinkaan kun en ole moista koskaan edes omistanut mutta ilmeisen pätevä laite varsinkin kickillä mitä foorumeilta olen lukenut

     
     
  14. #14
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapor Näytä viesti
    Mulla oli omatekonen 1 x 18650 boostmodi muovikotelossa puoli vuotta, hyvin kesti ja meni huutokaupalla täällä eteenpäin, samaa ei voi sanoa välttämättä Lavatubeista sun muista.
    Joo, kyllähän muovikotelot kestää jos käyttää kuin kipeää p****a :P
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    tube v1, jos ei haittaa, että ei voi antaa tulta perseelle 1,5 ohm dualille.

     
     
  16. #16
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Noo..vv -vehkeistä olen myös Laavatuubi V1:n kannalla..ruma mutta halpa ja mullakin jo yli puolivuotta vanha ja toimii mainiosti..työkäytössä pidän koko ajan..jos nappi jumittaa niin tippa öljyä niin toimii taas..pohjakäppiä yhden kerran liimailtu kun putos betonilattialle
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Saa.
    Joye 18650 mod V1 rungolla, V2 virtaosalla.
    Kestävä, hyvä, pieni ja halpa. Taitaa halvimmillaan saada alle 20 eurolla.

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Onhan noita halpoja ja hyviäkin... ja modiksi luen lähinnä VV-laitteet, enkä pelkkiä akkuputkia.
    Sanoisin että esimerkiksi Twisti on halpa, hyvä ja toimiva.

    MUTTA, halvalla ei taida saada kestävää VV-modia, kuin tuurilla... tahtoo olla niin paljon yksilöllisiä eroja noissa halvoissa.

     
     
  19. #19
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    "Saako halvalla hyvää ja toimivaa modia?"

    Riippuu sekä halvan, että hyvän määritelmästä.
    Toimivan saa, aivan varmasti.
    Hyvän saa, myös vaihtojännitteisenä, jos pitää vaikkapa eGo Twistiä hyvänä.
    Lavatube V1 on hyvä ja toimiva, mutta onko se halpa?
    Vmax voi olla jonkun mielestä halpa.
    jne.

    Itse määrittelisin halvan <50e, ja hyvän mikäli kestää käyttöä ja tehoa löytyy enemmän kuin egossa.

    Muistettakoon vielä että halvan ja edullisen, sekä hyvän ja erinomaisen välillä on todella suuri ero.

    Itse ehdottaisin halvaksi ja hyväksi KGO VV tai sitten ihan Lava V1.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: saako halvalla hyvää ja toimivaa modia

    Nyt pitäsi määritellä mikä on Modi

    Onko se:

    Vv modi jolla voi säätää voltit esim. 3-5 v normiakulla
    Stepdown mod
    Akku (putki) Mod

    Joku vois laittaa noihin ehkä esimerkkejä

    No mut mulla Ego vokkareita ja Lava 1.0 toimii ja hinnat hintahaitarin alapäästä, toimii ok

    Stepdown ei juuri kokemuksia Vmaxia testaillut (kaverin) ensin toimi nyt ei kerran jo vaihdettu

    Putki Modit
    Tämä tuntusi nyt siltä "The vape" jutulta. Yksinkertaisia ei elektroniikka kun on mekaanisia, kestää ja kestää.
    Saa ihan sopivalla hinnalla ja jos haluaa voi lisätä Kickkiä vaikka mitä korjattavia atoja ym mutta toimii hyvin cartoilla, clearoilla, tankeilla jne,

    Eli perus palikka joka taipuu hifistellyyn sitten niin pitkälle kun tahtoo

    Joten osta The Don, Smok tele, Bolt...

    Mutta loppukaneettina kannattaa ostaa se minkä haluaa ja myydä se ja ostaa uus ja myydä se ja odottaa uutta jo myydä se ja ........





    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •