Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Mikä on paras tupakalta maistuva neste?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    34

    Mikä on paras tupakalta maistuva neste?

    Eli kuten aihe kertoo, mitä tupakalta maistuvaa nestettä suosittelisit lämpimästi aloittelevalle sauhuttelijalle?

    EA #77, Provari V2, Gripper VV, #20 & #193 Kiuas v2, Kiuas v1, Lumi XL tank...

     
     
  2. #2

    Vs: Mikä on paras tupakalta maistuva neste?

    Vähän riskillä menee heittää et mikä on paras kun makuja on niin monia

    Mä itse oon tykännyt kokkeloida noita easyn KOKO Black sarjan mehuja(50PG/50VG).Oon lyönyt 2/5 Red usa mixiä, 2/5 usa mixiä ja 1/5 mentholia pehmntään makua. Silloinkun analogisia vetelin niin poltin tumman ruskeeta bonusta ja sit se loppu niin sirryin vaaleeseen bonukseen. Mun mielestä tuo kokkeli muistuttaa hyvin lähelle tumman ruskeeta bonusta.
    En harrasta tietokoneella surffailua, hoidan kaikki surffailut 10.1 Tabilla, joten pyydän jo etukäteen ymmärrystä mahdollisille kirjoitus ym postaus virheille.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mikä on paras tupakalta maistuva neste?

    http://www.e-savuke.com/forum/index....32635#msg32635
    Tuosta on ainakin hyvä lähteä liikenteeseen, myös tältä alueelta löytyy ainakin muutama vastaava ketju..

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    2

    Oikeanlaista makua etsimässä.

    Elikkäs, ajattelin täältä kysellä että osaisiko joku sanoa hyvän tupakan makuisen nesteen jolla aloittaisin?
    Ego-c aloitus paketin olen jo tilannut ja varmaan tässä lähipäivinä postista tulee, joten ajattelin seuraavaksi nesteitä tilailla.
    Niin ja "analogisena" tupakkana olen käyttänyt tällä hetkellä kultaista (gold) bonusta.


    Kiitos neuvoista jo etukäteen

     
     
  5. #5

    Vs: Oikeanlaista makua etsimässä.

    Varmaankin ketjusta Täydellistä tupakkamakua etsimässä löytyy oivallisia vinkkejä tähän

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Oikeanlaista makua etsimässä.

    Kannattaa toisin muistaa että vaikka millaisen nesteen löydät, se ei ole ihan sama kuin se gold bonus. Voit odottaa maun olevan suunnilleen sitä miltä se avattu mutta polttamaton bonuspaketti tuoksuu. Oma suositukseni tupakkamauista on Pink Spot Vaporsin Outlaw mutta itselle tuo tupakkamaku ei ole yleensä niinkään se juttu.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •