Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    En tiedä missä tätä voisi kaupata, mutta laitan nyt tännekkin ilmoituksen. Eli myyn melkein uuden n. kuukausi sitten liberty flightistä hankitun 510 tank black sähkötupakan, sinisellä valolla. Pakkaus sisältää kaksi akkua ja atomizeriä, eli tavallaan kaksi kokonaista e-tupakkaa, joista vain toinen on otettu käyttöön. Toinen ihan koskematon kääröissään. Mukaan tulee myös kolme sellasta tankkia joissa makuna tupakka(eli ovat vielä avamaamattomissa pusseissa). Itse olen kerran tuon toisen ladannut ja käyttänyt siihen asti, että akku on loppunut, noi nesteet ei ilmeisesti sovi mulle koska sain noista allergisen reaktion ja siksi tämän nyt myynkin.. Mukana myös tosiaan usb laturi ja voin antaa myös kaksi nestettä joissa low nikotiini ja makuina kirsikka (30ml) ja vesimeloni (5ml, tämä oli joku josta ilmeisesti tulee enemmän höyryä), molemmista täytetty yksi tankillinen.

    Jos kiinnostusta niin laittakaa sähköpostia tmv tähän. Jos tämä ei ole oikea paikka tähän niin saa antaa vinkkiä missä voisin tän myydä, koska tosiaan melkein uusi ja itse en pysty käyttämään pidemmän päälle tätä.

     
     
  2. #2

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Ja korjaapas myynti-ilmoa ja poista nuo patruunat myynnistä, kaikkien nesteiden kauppa/vaihto tällä palstalla on kielletty.

    Jos ongelma on sulla pelkästään nesteet, hanki jotain muita nesteitä kokeeksi. Esim täysin VG pohjaisia.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Okei no sitä en tiennytkään, eli sanotaan nyt sitten, että myydään vaan tuo vekotin. Tosiaan olen kolmea erilaista nestettä koittanut, ei vaan sovi jostain syystä joten mä jatkan ihan normaalin tupakan kanssa No ostakaa nyt joku kuitenkin pois..

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Ilmoitus ois ehkä kannattanu ennemmin laittaa tonne Myydään / Ostetaan / Vaihdetaan-osastolle... :

    Edit. Niin ja suosittelen lukemaan ko. alueen säännöt ennen ilmotuksen laittoa

    Ps. Kuten Ava jo mainitsi, voi nesteen vaihtaa VG-pohjaseen, jos PG aiheuttaa allergiaa.

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Joo no emmä pahemmin jaksanu selailla et mihin tän laitan, eli siksi kysyinkin täältä.. Mutta tosiaan niinkuin itekkin sanoin olen noita molempia jo koittanut, eikä vaikuta asiaan, muutekin tää koko vehje on aika turha Oon tänne joskus ennenkin jostain laittanut viestiä ja kyllä huomaa kuinka idiootteja te sähköröökin polttajat ootte, ainekin kauheita nipottajia ja pilkunnussijia aivan joka asiasta. No ei se mitään, ehkä mä vaan suosiolla heivaan mäkeen ton ettei tarvi tällasten ihmisten kanssa ainekaan olla tekemisissä. Saisin varmaan haukut siitä et oon väärän väriseen pakettiin ton laittanut tai jotain xD Adios ja MUISTAKAA KAIKKI LUKEA EHDOTTOMASTI KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄNNÖT JA HARKITKAA PARI KERTAA KUN KIRJOTATTE TÄNNE, ETTEI VAAN TULE VALITUSTA huhhu...

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti


    Jos ongelma on sulla pelkästään nesteet, hanki jotain muita nesteitä kokeeksi. Esim täysin VG pohjaisia.
    Ei taida nyt VG auttaa

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -88- Näytä viesti
    Ei taida nyt VG auttaa
    Eikä tainnut neste olla kaverin ainoa ongelma.

     
     
  8. #8

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja myydään! Näytä viesti
    Oon tänne joskus ennenkin jostain laittanut viestiä ja kyllä huomaa kuinka idiootteja te sähköröökin polttajat ootte, ainekin kauheita nipottajia ja pilkunnussijia aivan joka asiasta.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja myydään! Näytä viesti
    Adios ja MUISTAKAA KAIKKI LUKEA EHDOTTOMASTI KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄNNÖT JA HARKITKAA PARI KERTAA KUN KIRJOTATTE TÄNNE, ETTEI VAAN TULE VALITUSTA huhhu...
    "We're not going to censor ourselves to confort your ignorance"
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: MYYDÄÄN 510-T sähkötupakka (vain muutaman kerran käyetty)

    Juu EI NÄIN!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •