Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Tästä se lähtee

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Tästä se lähtee

    Terve.
    tässä taas yksi alkava höyrypää.
    aamulla tuli paketti postiin ja ei kun höyryämään, ensituntuma helekutan hyvä ensi tappeluiden ja amatööri virheiden jälkeen.
    note, älä täytä tankkia kun se on kiinni akussa =) ja kun siittä selvisin huomasin että cartot olis kai kannattanu ajaa vaikka vedellä läpi ettei olisi olleet kuivat ensimmäisellä kerralla, no mutta se on mennyttä, bogen kolmireikäset cartot toimii ja kukkuu niinkuin pitääkin.

    Tilasin Finnvapelta kaikki alkuromut eli Lambon, pari tankkia ja 3 erimakuista nestettä, ja tietysti paketin cartoja. ja toimitusta on kyllä kiiteltävä, nopiaa on toiminta siellä ja viikossa tuli postiin asti eli pakkaamossa speedy gonzales hoiti homman hyvin, varsinkin siihen nähden että ovat juuri avanneet uuden putiikin fuengirolaan.

    sitten itse asiaan. aamun jälkeen ei oo tupakkaa tehny mieli joten kaikki siltä osin kunnossa. kahvia kun join niin melkeen teki mieli kääriä se sätkä huuleen mutta kaipa se on vaan se tapa enemmän kun itse tarve nikotiiniin.

    no sitten maut, eli otin 3 eri makua FV:ltä eli liquid:in nesteistä on kyse

    marja:tumma marjainen ehkä hivenen hyökkäävä alkuun, marjainen kyllä ja kun itse nesteen ominaismakuun tottuu niin kohtuullinen maku jääpi pyöriin suuhun, arvosana hyvä 8
    kurkkutuntuma on kaikissa kolmessa lähes sama eli miellyttävän pyöreä =)

    omppu oli taas sitten vihreän omenan makuinen, jämäkkää mutta hyvää, mieleen tulee ufokarkit vuosien takaa. vois kuvitella että tohon kun sekottelis vähä salmiakkia niin avot (menee testaukseen kunhan saan salmiakkia hommattua) arvosana 8,5

    ja sitten viimeisenä sitruuna joka on ainakin on allekirjottaneen lempimaku noista kolmesta. voisin juoda tota nestettä soon niin mojovan kutkuttavaa ainakin omaan makuun että huh, juu monien mielestä hivenen teollinen maku mutta ite muistan aikanaa saaneeni saman makusta itsetehtyä limsaa joka potki kaupan limsat mennen tullen, (saako tätä samaa esim mehujäänä) suosittelen kaikille jotka sitruunasta tykkää ainakin kokeileen. arvosana 9+

    kaikissa nesteissä mieto haju ja voipi polttaa sisätiloissa eli sisäsiisti sarja kyseessä.

    jaa ja sitten kaikille tiedoksi, nämä oli vai omia kokemuksia, jotkut saattaa omata eriävän mielipiteen, se on sallittua jopa suotavaa.
    ja kun ei tota kokemusta ole vielä kun 4 tuntia niin saatan olla hakoteillä vielä mutta kyllä tää tästä.
    saapi kommentoida ja kertoo omia mokia mitä kannattaa välttää. uusi kun olen niin kaikki info tekee vaan hyvää

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tästä se lähtee

    1) cartoihin ei vettä, vaan sitä e-nestettä kostukkeeksi ennen ensimmäistä täyttöä.
    2) oliko noi nesteet siis nikotiinittomia ja niilläkin sait tupakanhimon karistettua veke? Wow!

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    siis kyseessä 18mg nesteet :-[ unohdin mokoman mainita

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    1

    Vs: Tästä se lähtee

    Tilasin www.e-savutukku.fi kaupasta ego aloituspakkauksen (sikamaisen halpa) Pitäisi saada ensi maanantaina.
    Kerron kyllä mielipiteeni kunhan vähän testailen.

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    jooh, nyt 8 tuntia takana enkä kaipaa normaaliröökiä ollenkaan, eikä tavi koko aikaa edes höyrytellä. seuraava ostos on pari tankkia lisää ja ainakin yks nikotiiniton neste. tää vaan toimii, ja kaiken kukkuraks olen tulossa kipeeks näköjään, flunssa iskee mut sehän on vaa hyväksi ni loppuu se normitupakin kaipaaminen lyhyeen. mainittakoon vielä että mun flunssa on ollu tuloillaan jo paripäivää ja vapolla ei oo osuutta asiaan.

     
     
  6. #6

    Vs: Tästä se lähtee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Moppi Näytä viesti
    jooh, nyt 8 tuntia takana enkä kaipaa normaaliröökiä ollenkaan, eikä tavi koko aikaa edes höyrytellä. seuraava ostos on pari tankkia lisää ja ainakin yks nikotiiniton neste. tää vaan toimii, ja kaiken kukkuraks olen tulossa kipeeks näköjään, flunssa iskee mut sehän on vaa hyväksi ni loppuu se normitupakin kaipaaminen lyhyeen. mainittakoon vielä että mun flunssa on ollu tuloillaan jo paripäivää ja vapolla ei oo osuutta asiaan.
    Olis hyvä syy höyrytellä eucalyptusta tai jotain raikast menthoolia

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    juu semmonen olis kyl jees mut nyt ei oo ku sitruunaa, kohta lähtee uus tilaus uusia makuja, lista on jo tehty, enää puuttuu rahat ei tää oo halpaa lystiä näin aluks ainakaa

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Tästä se lähtee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Moppi Näytä viesti
    juu semmonen olis kyl jees mut nyt ei oo ku sitruunaa, kohta lähtee uus tilaus uusia makuja, lista on jo tehty, enää puuttuu rahat ei tää oo halpaa lystiä näin aluks ainakaa
    Joo, alkuunhan tähän rahaa uppoaa, mutta ajan kanssa alkaa säästöäkin tulemaan; vaikka itse hommailen uusia laitteita vähän turhankin usein, oon silti joku 200-300€ plussalla ja nesteitäkin on laatikossa vähintään puolen vuoden tarpeisiin.

    Teretulemast foorumille ja höyryttelyin ihmeelliseen maailmaan.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    minä kiitän ja kumarran, aamulla tulee pisin tauko tupakanpoltosta 15 vuoteen =) ja päätös on ja pysyy

     
     
  10. #10

    Vs: Tästä se lähtee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Moppi Näytä viesti
    minä kiitän ja kumarran, aamulla tulee pisin tauko tupakanpoltosta 15 vuoteen =) ja päätös on ja pysyy
    No niin, hieno homma ja tsemppiä jatkoon

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    doddii, nyt jokunen päivä takana, ja savuton elämä jatkuu. emäntäkin innostu ja eikun uutta tilausta tekeen, nyt tulossa toinen lambo (mini) ja kasapäin hyväksi haukuttuja nesteitä libertyltä, kerran tai pari meinannu jo livetä takasin tupakin mailmaan, ei polttamis-tarkoituksessa vaa se saakelin sätkän kääriminen. käsille pitäs kai keksiä parempaa tekemistä.
    tilanne siis status quo. kipee edelleen ja nyt tuli se järkyttävä yskä jota jo odottelinkin että koska se terva alkaa liikkuun ylöspäin. nuha alkaa oleen nujerrettu ja muutenkin olo viikonloppua parempi.
    tästä taas eteenpäin ja katsellaan niitä nesteitä sitten kun ne saapuu.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki, ajoittain Tampere
    Viestit
    53

    Vs: Tästä se lähtee

    Tervetuloa joukkoon ! Hienosti hommattu heti kättelyssä riittävät vehkeet joidenkin pikkupillien sijaan.
    ...ja erilaista puuhaa tästä käsillekkin löytyy, kun homma etenee.

    ps. hauska idea käyttää vaimon valokuvaa logona

     
     
  13. #13
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    akaa
    Viestit
    9

    Vs: Tästä se lähtee

    jaha, pikku päivittelyä taassen, juu nythän on semmonen juttu että tupakkia EN ole polttanut viikkoon ja hyvältä tuntuu edelleen, vaimonkin laitteet saapu perjantaina ja tästälähtien meidänpesue on savuton mut höyry nousee melkosella tahdilla.
    libertyn nesteet on edelleen jossain vaikka viikko sitten tilattu, liekö se kuuluisa postman pete hukannut kissansa ja jahtaa sitä ympäriinsä pitkin englannin mannerta.
    hauskinta huomata että jo nyt oon säästänyt laitteen hinnan ku oon ollu ilman tupakkia ja ku viikon kaks jaksaa vielä niin on nesteetkin maksettu säästöillä (kunhan tää harrastus vaa pysyis edes jotenkin hanskassa).
    pelottavaa ku nyt alan jo katteleen provaria ja GG:tä. no ehkä sitten jouluna (vuotta en kerro).
    ja kun tuossa kaverilla kävin niin näin oita nestejuttuja enempi ja alkaa kiinnostaa toi kotikemistin pikku puuhastelu, saas nähdä koska siihen ryhdyn mutta luultavasti sekin vielä edessä.
    tuosta lambosta piti kysymäni jotta onko muilla sen fire napin kanssa mitää ongelmia ollu?? itellä joutuu välillä 2-5 kertaa painaa ennenkuin höyryä alkaa tuleen vai johtuiskos tuo esim kartosta.
    tällä hetkellä dualcoil carto kiinni ja hyvin höyryää kun vaan saa räplättyä sen napin kanssa jotta virta kulkee. ???
    että semmossii tälläkertaa, libertyn lähetystä odotellessa.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •