Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: uioppi röökittömäksi

  1. #1

    uioppi röökittömäksi

    Koitan päivitellä omaa päiväkirjaa ihan omaksi huvikseni ja ehkä myös muitten harmiksi osoitteessa: http://www.pacepaw.com/tupakka/

    Olen aivan täysin nyyppä tässä hommassa ja ostin tuon kitin lähes "sika säkissä" metodilla. Koskaan aikasemmin en etes maistanut moista. Nyt on jo loistava tulevaisuus mielessä.

    Tänne saa kommentoida asiasta.

     
     
  2. #2

    Vs: uioppi röökittömäksi

    Päivä 3 (2012-09-06 20:57)

    Asiaa jota odotan innon- ja kauhunsekaisin tuntein on ne jumalattomat aamuröhät, kun alkaa terva ja muu paska poistumaan keuhkoista. Ja se, että alkais haistamaan uusia asioita (hyviä ja pahoja). Yhden asian olen jo huomannut: Henki kulkee paljon paremmin ja syvään hengittäessä tuntee oikeasti, kun ei tulekkaan semmosta stoppia (röökatessa tuntui kuin joku läppä nappais kiinni kesken sisäänhengityksen. Ainiin! Toinenkin, hampaitten päällä ei edes iltapäivällä ole sellaista nötökasaa!

    Töissä huomasin hauskan asian, normaalisti tuli ennen puhelinkonferenssia (näitä minulla on aika paljon) tai tapaamista käytyä imasemassa savukkeen jos toisenkin. Tänään tuli noustua penkiltä ja lähdettyä "pre-konffa" tupakille, mutta ensimmäiselle ovelle päästyä naurahdin ja käännyin takasin. Tämä tapahtui itseasiassa kolme kertaa tänään. Naurattaa vieläkin. Kyllä sitä ihminen kangistuu tapoihinsa.

    Itseasiassa jo alkuviikosta tilasin lisää nesteitä. Makuna on tulossa salmiakki, omena ja joku tupakanmaku. Toivottavasti tulevat huomenna jo niin saa perjantaibissen kans maistella.

    Mitäs muuta? No se, että olen ihan helvetin ylpeä itsestäni!

    Huomenna vois kävästä mutkan työpaikan tupakointialueella haistelemassa miltä ne muut haisee.

     
     
  3. #3

    Vs: uioppi röökittömäksi

    Päivä 4 2012-09-07 22:54 --Ongelma autohommissa!---

    Päivä meni hyvin, mutta odottaessa. Odottelin uusien makujen saapumista ja tulinkin aikasemmin töistä kotiin. Ei perkele! Eivät olleet vieläkään tulleet. Noh, odottavan aika on aina pitkä.

    Samoilla litkuilla siis jatkettiin tänään. Vähän autoremppaa. Tällöin huomasin yhden negaation sähkötupakoinnissa. Normaalisti autorempassa voi tehdä hommia natsa suussa ja tuolloin homma yleensä kulkee, mutta nyt hommaan tuli aina paussi kun piti ruveta höyryttelemään. Hommaan tarvitaan aina kättä ja sitä ei voi pitää hampaitten välissä kuten normaalia sätkää.

    Sitten iltaan. Nyt tullut maisteltua viskiä ja olutta. Jokusen kerran on tarvinut käydä ulkona tupakalla polttamassa tuota tupakanmakusta nestettä, mutta ei vieläkään ole tullut tarvetta oikeaan savukkeeseen.

    Kyllä tämä vaikuttas toimivan ihan 24/7

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •