Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Tulokset 321 - 339 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #321
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mulla cola 6mg maistuu kyllä kirpakalle colalle mutta maku on kyllä pikkasen ohut, sellainen vähän vetinen.

     
     
  2. #322
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mulla cola 6mg maistuu kyllä kirpakalle colalle mutta maku on kyllä pikkasen ohut, sellainen vähän vetinen.
    Minkälaisella atolla ja tehoilla sait makua tuosta colasta? Mulla on Cubiksessa kiinni clapton 1,5ohm, ja koko sen tehoaluella 8-15W tulee pahvinen maku esiin.

     
     
  3. #323
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Cleitossa ollu 0,4ohm ja 40w.
    Mä epäilisin kyllä jotain muuta pahvisuuteen kuin tota nestettä.

     
     
  4. #324
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Joo voi olla että mulla on käytössä vähän liian kesyjä atoja. Pitänee hommata subohmisia.

     
     
  5. #325
    Just meni Liguan Bright Tobacco tankkiin...ei maistu sitten miltään, ei edes pahalle. Seuraavaksi joku muu röökin makuinen neste tiklaukseen. Tarvis varmaan Tabascoa pari tippaa pistää

     
     
  6. #326
    Tilaappa tosta kunnon mehua jos valmista tykkäät käyttää https://www.finnvape.com/halo-tribeca.html

     
     
  7. #327
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Tilaappa tosta kunnon mehua jos valmista tykkäät käyttää https://www.finnvape.com/halo-tribeca.html
    Toi kanelin aromi arveluttaa vaan, ei uppoa edes ruuassakaan kaneli. Tarkoitus kokkailla nesteet, testasin vaan suoraan pullosta minkä makuista kamaa on.

     
     
  8. #328
    En oo ite kyl löytäny tosta kanelia. Ihan makea tupakkamaku mitä siitä irtoo Mut toki ite kokkailulla saa mieluistaan.

     
     
  9. #329
    Täytyy perehtyä fooorumilla tohon kokkailuun, en ole aikasemmin kokannut.

     
     
  10. #330
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Ei oo vaiketa hommaa Täältä minäkin ohjeet luin ja nykyään väsään suurimman osan tiivareista ja jokunen omakin kokkailu tulilla.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyläseppä Näytä viesti
    Täytyy perehtyä fooorumilla tohon kokkailuun, en ole aikasemmin kokannut.

     
     
  11. #331
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Mut toki ite kokkailulla saa mieluistaan.
    Itse tekemällä saa vain sellaista millaista sattuu tulemaan.

    edit. Toki DIY:ta suosittelen, joskus 2014 varmaan ostanut viimeksi valmisnesteitä. Saattaa tosin mennä 2013 puolellekkin.

     
     
  12. #332
    Mulla alkaa tammikuussa jatko-opinnot kokkipuolella...saiskohan opettajalta jeesiö niksojen kokkailuun
    On siellä ainakin esansseja leivontapuolella...kunnon pihi lainaa koulun makuja. No ei nyt sentäs.

    On tää itse tekeminen hitosti halvempaa kuin valmis litkut tai vertais röökiin määrään kuukaudessa. Siis laskenut vaan kulut ja suhteet nesteillä, ens viikolla sitten kokkailemaan. Huomenna toi käsi saattaa vähän vapista...

     
     
  13. #333
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    4
    Liqualta pukkaa uuttaa sarjaa! Kaupoissa mahdollisesti jo loppukuusta. https://ezstore.de/e-liquids/ritchy-liqua-new.html?p=1

    Finnvapella ensi viikosta lähtien kaikille Liquan vanhoista nesteistä -50%. Toivottavasti uusi sarja on parempi, nämä nykyiset maut ei kyllä iske.

     
     
  14. #334
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Finnvapelta tuli tilattua uuden sarjan nesteitä, ja ainakin Liquan Premium Liquid Cookie toi mulle ongelman. Ei tahtonut höyrystä 1,5ohm LVC Calptonin läpi 25watissa. Tuntui kun olisi imenyt Ladaa pakoputkesta käyntiin (Ei oikeasti kokemusta ) ja höyryy ei vaan tullut. Atopään vaihto ei auttanut, tankki tyhjäksi ja toisen nesteet sisään, toimii. Onkohan nuo nesteitä mitkä vaatii korkeawattisia vehkeitä? Koitin kyllä vähän katsella jos jossain olisi mainintaa mutta en sitten tiedä.

    Lisäksi Liquan Mix-sarjan tuttifrutti vielä korkkaamatta.

     
     
  15. #335
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TDMN Näytä viesti
    Finnvapelta tuli tilattua uuden sarjan nesteitä, ja ainakin Liquan Premium Liquid Cookie toi mulle ongelman. Ei tahtonut höyrystä 1,5ohm LVC Calptonin läpi 25watissa. Tuntui kun olisi imenyt Ladaa pakoputkesta käyntiin (Ei oikeasti kokemusta ) ja höyryy ei vaan tullut. Atopään vaihto ei auttanut, tankki tyhjäksi ja toisen nesteet sisään, toimii. Onkohan nuo nesteitä mitkä vaatii korkeawattisia vehkeitä? Koitin kyllä vähän katsella jos jossain olisi mainintaa mutta en sitten tiedä.

    Lisäksi Liquan Mix-sarjan tuttifrutti vielä korkkaamatta.
    Nuo ovat 50VG/50PG-nesteitä.
    Sekoitussuhteen ei sinänsä pitäisi kyllä juurikaan vaikuttaa tankin imuvastukseen...

     
     
  16. #336
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Nuo ovat 50VG/50PG-nesteitä.
    Sekoitussuhteen ei sinänsä pitäisi kyllä juurikaan vaikuttaa tankin imuvastukseen...
    Selvä. Täytyy kokeilla uudelleen, jahka tankki tyhjenee.

    Edit: Nyt on testattu uudelleen ja hyvin höyrystyy, oli paketillinen atoja, jotka toimi vähän miten sattu. En sitten tiedä miten se tämän nesteen kohdalla juuri sattui oikuttamaan huolella, mutta toinen neste tuli läpi kiltisti.

    Myös tuttifrutti nyt korkattu ja tykkään.
    Viimeksi muokannut TDMN; 25.03.17 kello 08:21. Syy: Lisäystä

     
     
  17. #337
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    liqualta voin suositella RED BULL makua...

    on muute hyvää
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  18. #338
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Liquasta ei ole kokemusta muusta kuin dark tobacco valmisnesteestä. Ei mikään erityisen hyvä. Maku muistuttaa raakaa perunaa ja pahvia. Ei siis mikään elämys.

     
     
  19. #339
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    2
    Liquan traditional tobacco on omasta mielestä paras tupakan maku. Tupakan maut ei nyt aivan henkilökohtaisessa kärjessä ole mutta toi paras niistä.

     
     
Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •