Sivu 11 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 339

Aihe: Liqua nesteet !!

  1. #201
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Liquan vaniljaa pitäis iteljoonin tuoda päivän/parin sisään. Uskalsin tilata merkiltä, jonka jotain makuja haukutaan, kun en tilannut merkiltä jonka kaikkia makuja haukutaan, tahi jotka oon itse kuraksi todennut. Voihan se olla jotta seuraavalla tilauksella sotken liemeni itse ja kärsin sen mukaan.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  2. #202
    Höyryttelijä starz's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    pk-seutu
    Viestit
    38
    Liqua mun mielestä ihan kelpo litkula... Kutakuinkin 50/60 huonoja ja hyviä, kokeilemalla selviää... Berry mix, mansikka ja mints kuuluvat aina saatavilla oleviin... Joissain tosin mielestäni tosi laimeasti makua ja/tai liian vahvasti base mömmön maku...

     
     
  3. #203
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Elikkäs Liquan litkuista testattu jo aikaisemmin mansikka ja vesimelooni. Mansikka maistui mansikka hattaralta ja vesimelooni ei yhtään miltään. Nyt pari tankillista PT2 läpi colaa ja joku vanhempi cola maku tästä tulee mieleen, mutta en ole varma onko tämä nyt Afri Cola vai mikä? Ja tuo Afri Cola oli oikeasti hyvää kokista.

     
     
  4. #204
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    1
    Olen nyt kokeillut useita Liquan nesteitä ja voin sanoa, että on hyviä. Ehkä ei ihan maailman parhaita, mutta arkikäytössä menee todella hyvin
    Nämä nesteet hakkaa mennen tullen monen kilpailian tuotteet. Tasalaatuista tavaraa. Voin suositella.
    Omia suosikkeja noista: Omena, mansikka, marja ja traditional tobacco.

     
     
  5. #205
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Mulla on nyt just tuossa tankissa menossa Liquan colaa.Ensimmäinen cola jota oon maistanut/höyrytellyt.Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa,on tämä cola ainakin parempaa kuin tuo energiajuoman makuinen.Se oli mun mielestä pienoinen pettymys.Niinkuin tuossa aikasemminkin on mainittu,että arkikäytössä menee todella hyvin ja on tasalaatuista tavaraa.Seuraavaksi ainakin vaniljaa ja minttua haluisin kokeilla.
    Viimeksi muokannut janii; 18.01.14 kello 17:50.

     
     
  6. #206
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Hyvää tämä berry mix. Todella makeaa mun makuun, joten ei tätä kuitenkaan jatkuvasti viitsi höyrytellä.

     
     
  7. #207
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Haapajärvi
    Viestit
    4
    Vanillaa ja Colaa posti toipi loppuviikosta, molemmat testattu, cola vie näistä voiton. Vanillakaan ei pahaa ole, vähän omasta mielestä liian mieto maku. Colakin voisi olla vahvemman makuinen, mutta en valita. molemmat 18mg/ml
    Tilattu mustikka ja omena 9mg/ml, niitä odotellessa.

     
     
  8. #208
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    Tupakka nesteitä ootellessa. Onks kellään kokemusta liquan tupakka mauist ??

     
     
  9. #209
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Taisi löytyä Liquan nesteistä ne mitkä jää käyttöön:
    Kahvi ja Mints. Varsinkin tuo Mints on ihan pirun hyvää mun makuun. Kuin Jenkki Spearminttiä höyryttäs!
    Eli kun Vanilla-puteli loppuu, sitä ei enää tule. On vaan niin mautonta.

     
     
  10. #210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jape_ Näytä viesti
    Tupakka nesteitä ootellessa. Onks kellään kokemusta liquan tupakka mauist ??
    Vaihtelevat todella paljon. Osa tupakkanesteistä maistuu makealta ja hieman ehkä suklaiselta kun toiset taas ihan puhtaalta virtsalta.

     
     
  11. #211
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mulla oli joskus bright tobaccoa pullollinen, kyllä sitä pystyi höyryttelemään, mutta ei se hyvää ollut. Tilailin traditional tobaccoa testiin just, saa nähdä, että minkälaista se on..

     
     
  12. #212
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Traditional tobaccot tulivat tänään. En malttanut olla testaamatta jo nyt (yleensä tuulettelen litkuja muutaman päivän), joten igluun duunasin microcoilin pumpulilla ja eikun drippailemaan. Maku on aika pähkinäinen, tää on oikeastaan ihan hyvää. Tupakalta tämä ei maistu, mikä nyt ei varmaan ole yllätys kenellekkään.

     
     
  13. #213
    Berry mix oli ihan OK, mustikka kans kuten rypäle. Samalla tuli kahvi ja ei oiken enään maistunut vaikka silloin joskus vuosi sitten oli herkkua.

    Vanilja + Mansikka 50/50

     
     
  14. #214
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Tilausta odotellessa.Sieltä on nyt sit tulossa Liqualta Traditional Tobacco ja Mints makuja.Molempia odottelen aika ''innolla''.

     
     
  15. #215
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Tais sattua sellasen maanantaierän vaniljaa minulle, että kartan jatkossa koko merkkiä.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  16. #216
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Liquan vanilja kieltämättä on hieman omituinen, sotkin sitä 50-50 banaaniin niin tuli jo siedettävää.

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Nyt kun tota traditional tobaccoa olen tuuletellut useamman päivän, niin rupeaa mausta löytymään aavistuksen tupakkaakin. Elikkäs sanoisin tätä pähkinäiseksi tupakkamauksi.
    Mun makuun hyvää, tosin olen aikamoinen tuohisuu.

     
     
  18. #218
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Liquan vanilja kieltämättä on hieman omituinen, sotkin sitä 50-50 banaaniin niin tuli jo siedettävää.
    Juu, ite sotkin kanssa sekaan tuota banaanimakua, kun koitan taistella loppupulloa pois. En vielä kerenny maistaa.

     
     
  19. #219
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Berry Mix ei maistu oikein miltään ainakaan protankissa. En tosin ole tuuletellut sitä, mutta pari kuumavesikylpyä annoin ja pidin patterin päällä pari päivää. Täytyy iglulla kokeilla vielä, kunhan viitsii vääntää uudet sisuskalut siihen. Mentholissa on makua, mutta hieman pahaa sellaista. Jotain yskänlääkkeen ja liuottimen väliltä. Tais jäädä Liqua-kokeilut näihin.

     
     
  20. #220
    Omaan makuun toi Berry mix ollu parasta liquan nestettä mitä kokeillu. Muut liquan nesteet on kyllä jääny kaapin pohjalle pölyttymään

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •