Sivu 1 / 434 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 8670

Aihe: Mitä höyryttelet juuri nyt

  1. #1

    Mitä höyryttelet juuri nyt

    Täällä voi kertoa mikä atomisoijaa kostuttaa juuri nyt Itellä menossa iVapour-Elixir:n RY4:ää. Piti tyytyä tähän kun mielestäni parempi Dekangin versio on loppu

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Camel Se on se mun juttu. Parhautta. Piste.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    kyllä meikäläisen atomisaattori on pysyny lämpösenä tolla French Pipella.. Tekee arjesta juhlan

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Juuri nyt atomisaattori hajosi DSE901 ja korviketta tarjoaa RN4081. Pitänee tilata uusia hiluja.. Taas... RN:ssä taitaapi olla 3/4 RY4 ja 1/4 menthol

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2010
    Viestit
    3

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Täällä polteltiin Dekangin RYU4:ta ja Marlboroa. Jonkinlainen ikävä on joka tapauksessa tullut mentholia kohtaan, vaikka varsinkin ensimmäinen on todella hyvää. Onko kenelläkään tietoa, kenen valmistama menthol olisi ns. "parasta"?

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Nyt sauhuaa red bull (cow? vai mikälie.. heaven giftsistä).. muuten nyt höyrystyny USA Mix ja RY4.. koska suosikkini Cola on loppu. nyt pitäis uuteen tilaukseen keksiä joku mahdollisimman neutraali maku mukaan... melkeenpä se PVLiquidin Regular vois olla sellanen. vähän menee asiasta sivuun mut aattelin tilailla tollasen KR808D-1:n ni vois siihen koittaa mentholia..

     
     
  7. #7

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Masa83 Näytä viesti
    Täällä polteltiin Dekangin RYU4:ta ja Marlboroa. Jonkinlainen ikävä on joka tapauksessa tullut mentholia kohtaan, vaikka varsinkin ensimmäinen on todella hyvää. Onko kenelläkään tietoa, kenen valmistama menthol olisi ns. "parasta"?
    Mun mielestä Totally Wickedin Menthol on sopivan mietoa ja hyvä yhdistelmä sekä mentolia että minttua. eCigs:n Minty Menthol on vähän samantapaista. On kyllä lopulta ihan käyttäjästä kiinni mistä tykkää, tiedän että jotkut eivät pidä näistä mentoleista ollenkaan Tupakka/mentoli-yhdistelmän jos haluat niin sitten pitää itse sotkea, euroopassa ei taideta missään myydä valmista sekoitusta. Yksi vaihtoehto on tietenkin ostaa mentoli-kiteitä ja ja tehdä vaikka tuosta Marlborosta menthol-versio.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Mun mielestä Totally Wickedin Menthol on sopivan mietoa ja hyvä yhdistelmä sekä mentolia että minttua. eCigs:n Minty Menthol on vähän samantapaista. On kyllä lopulta ihan käyttäjästä kiinni mistä tykkää, tiedän että jotkut eivät pidä näistä mentoleista ollenkaan Tupakka/mentoli-yhdistelmän jos haluat niin sitten pitää itse sotkea, euroopassa ei taideta missään myydä valmista sekoitusta. Yksi vaihtoehto on tietenkin ostaa mentoli-kiteitä ja ja tehdä vaikka tuosta Marlborosta menthol-versio.
    Joo voi olla, mut mulla on nyt pointti se et jos ostan Liberty Flightsista tollasen alotuspakkauksen ni minkä makusena. Kun noista yksikään jota oon koittanu ei oikeen mulle maistu vakiosauhutteluun.

     
     
  9. #9

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Joo voi olla, mut mulla on nyt pointti se et jos ostan Liberty Flightsista tollasen alotuspakkauksen ni minkä makusena. Kun noista yksikään jota oon koittanu ei oikeen mulle maistu vakiosauhutteluun.
    Edellinen vastaus oli Masalle LF:n makuvalikoima on näköjään aika suppea. KR808-patomisoijien mentolia en oo maistanut niin en tiedä millasta se on. Siinä ne vaihtoehdot sitten olikin, Cappuccino ei kai vakiosauhutteluun oikein sovi ja muita olet kokeillut.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Marlboro 1/4 Ry4 1/4 menthol 1/4 ja suklaa 1/4 höyryyntyy. Ei pahaa.

     
     
  11. #11

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Jantyn Cappuccinoa terästettynä muutamalla tipalla Flavourartin kahvi-aromia. Maukasta

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Tällähetkellä höyryyntyy VS4 lisättynä yhdellä tipalla Dekangin mentholia. En oikein osaa sanoa paraniko maku, mutta maukasta on.

     
     
  13. #13

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Tällä hetkellä kosteutaa mun 510 atomisoijaa kovasti laimenettu (8mg) Liberty Flights Highway kun sen maku on kamala 24mg voimakuudella.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Tällä hetkellä kosteutaa mun 510 atomisoijaa kovasti laimenettu (8mg) Liberty Flights Highway kun sen maku on kamala 24mg voimakuudella.
    Millä laimensit ja millaisella suhteella? Tuskin pakettini sieltä perille tällä vuosituhannella tulee, mutta jos kuitenkin....liikaa synkkiä pilviä taivaalla lentomatkaa varten ja lisää odotettavissa tullin portilla. Siellä on muuten varmaan mukava suma näiden lentokieltojen jälkeen

     
     
  15. #15

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Minä käyttin VG:tä laimentamiseen ja tätä laskuria http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php jossa kijoitin eka kentään 24mg ja toiseen 8mg sitten lisäsin 10% vettä kun tuo VG on aika paksu ja 0% makuaineita.

     
     
  16. #16

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Tänään tuli kaverin tilaus Totally Wicked DV nesteitä joista sain 5ml Habana Reserve 36mg ja 5ml Mango 36mg. Laimensin heti PG:lä 18mg voimakuudelle. Noi kaksi siis menee mulla nyt

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Libertyn Virginia Blend 18mg. Aivan loistava normaalin savukkeen makuinen neste. Siis todella lähellä oikeaa savuketta ja tuoksua niin kuin sen muistan. Sormiin ei sentään jää tupakanhajua.

    Libertyn maut tulevat muuten nykyään ilmeisimmin tuolta italian makutehtaalta. En vielä tiedä onko se hyvä asia että tämä vastaa niin paljon oikeaa, mutta olen onnellinen että omistan pullon

     
     
  18. #18

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Aika finaalissa rupeaa olemaan kaikki tupakka e-nesteet yhden helvetin tulivuoren takia. Kohta pitää ruveta hedelmän makuisia vetämään. Tällä hetkellä menee RY4:ää mihin on sekoitettu joukkoon ainakin viiden muun pullon jämät, yllättävän hyvää

     
     
  19. #19

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Nyt minulla menee 24mg Spearmint (FlavourArt maku) e-neste.

     
     
  20. #20

    Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt

    Tänään tuli DV Absinth 36mg

     
     
Sivu 1 / 434 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •