Sivu 4 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1303

Aihe: SvoeMesto Kayfun V3 ES

  1. #61

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eikös se nyt vaan ois helpompi hommata venäjältä toi, kun tuntuu saksalaisten kiinnostus asiakkaita kohtaan olevan pyöreä 0.
    Mulla lähti paketti liikkeelle itänaapurista 2 päivää maksun jälkeen.
    Joo, olisi ollut näin jälkiviisaana. En muista miksi sen tuolta alunperin tilasin
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Dispute PayPallille avattu.

     
     
  3. #63
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Tilasitko naapurista vai Saksasta?
    Saksan putiikki on onnistuneesti ollut vastaamatta tiedusteluihini ja kaupan purkuun... ihan pikkusen sieppaa ton putiikin touhut, aluksi lupasivat elokuun viimeinen päivä lähettää ja kun ei pysty niin syyttelevät venäläisiä.
    Hyvä veli lähetti ja voi pojat mikä laitos!!! Tehtaan setupilla mennään ja Buzz pron nokassa ja maut on jotain sanoin kuvaamatonta verrattuna phoenixeihin ja muihin pilipali vehkeisiin. Tämän kun olisi aikoinaan heti tajunnut, olisi laitteiden määrä varmasti pienempi ja laadukkaampi. Tätä ei voi kun suositella ja 160€ hinta ei tunnu enää missään. Hintansa väärtti peli.

    Nikat saa laskea varmasti puoleen kun TH:ta ja makua tulee julmetusti. Maistelin tossa omaa sotkua (puros, FSU Applewood x, VG, PG=6% nikkikset) ja maku on ihan erillainen kuin Bogeillea ja tankilla. Niin täyteläinen ja pehmeä. Päätä hieman jo särkee mutta imutuksesta ei tule loppua.
    IPhone julkaisi ei ole mitään tähän eventtiin verrattuna (tosin en niistä muutenkaa pidä).
    Imuakin saa mukavasti säädettyä ruuvilla. Tosin ensin luulin että se vaikuta mitenkään, mutta aikani ruuvailtua sopivan (mielipide asiahan tämä on) imuvastuksen saa aikaan. Juissia tuntuu menevän aika reippaasti tai sitten olen vaan imenyt tätä niin julmetusti.

    Toivottavasti osaan tehdä tähän itse yhtä hyvän setupin kuin tehtaalta tuli. Nyt on vasta yksi harjoiteltu phonixillä.

    10 pistettä ja papukaijamerkki.
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  4. #64
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Onkos muilla näkynyt tuolla venäjän postin seurannassa mitää moskovan tullin jälkeen?
    Näyttää että lähtenyt sieltä eteenpäin 10. päivä, mutta sen jälkeen ei mitään päivityksiä, eikä löydy itellan seurannastakaan tuota pakettia..
    Ei millään malta odottaa!

     
     
  5. #65
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Tehtaan setupista ProVari v2 sanoi E1, alimmallakin jänniteasetuksella. En resistanssia ryhtynyt erityisesti mittaamaan, vaan kokeilin Lavatube 1:llä mitä tapahtuisi. Vastus kärähti poikkoseen... Olin vasta kastellut wickin ja vastuksen, joten nestetappiota ei juuri tullut. Siispä pääsin heti kokeilemaan uuden setupin rakentamista. Onneksi on kanthalia jonkun verran, ja muita vermeitä myös . Nyt kokeilin milliohmimittarilla minkälainen pätkä tarvitaan 2.2 ohmiin, ja kietaisin setupin josta en nyt kuvaa kuitenkaan laita koska se näyttää hieman rujolta :P. ProVarin mielestä vastus on nyt 2.3 ja hyvinhän tuo höyryää. Tuntuu siltä, että höyry paranee sitä mukaan kun setup tulee sisäänajetuksi. Nyt noin 30min jälkeen höyry on vallan hyvää ja määrä on valtava.



    Charun, Venäjän postin seurantaa en edes katsonut, näin itellan seurannasta kun paketti oli perjantaina tullut ja merkitty tulliin. Sitten kuitenkin maanantaina oli uusi merkintä että saapunut maahan (!?), ja tänään ilman tullia täällä.

     
     
  6. #66
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Meni hermo ja pistin disbutee tonne saksaan kun eivät viitsi edes maileihin vastata

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onkos muilla näkynyt tuolla venäjän postin seurannassa mitää moskovan tullin jälkeen?
    Näyttää että lähtenyt sieltä eteenpäin 10. päivä, mutta sen jälkeen ei mitään päivityksiä, eikä löydy itellan seurannastakaan tuota pakettia..
    Ei millään malta odottaa!
    5 - 8 päivä oli yhteensä neljä merkintää venäjän postin seurannassa.
    Tänään on saapunut suomeen ja postin seurannassa ensin 00001 ja nyt 00000, saa nähä montako päivää vielä ennenkuin savoon rantautuu.

    Edit: Rantautu heti seuraavana päivänä omaan postiin...

     
     
  8. #68
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Ok, eli ei hirveetä vauhtia tavarat liiku, vaikka välimatkaa nyt ei älyttömästi paketilla kuljettavanaan ole. :-\

     
     
  9. #69

    SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Minulla oli Moskovan tullipostin viimeinen merkintä 9.pvä

     
     
  10. #70
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow
    Tuntuu siltä, että höyry paranee sitä mukaan kun setup tulee sisäänajetuksi. Nyt noin 30min jälkeen höyry on vallan hyvää ja määrä on valtava.
    Muissa silica laitteissa olen huomannut että setup on ekasta imusta asti loistava, kun tohottaa silican ja sytkällä lämmittää kanthalin ennen setupin tekoa. Pieni kuivapolttokaan ei yleensä ole pahitteeksi ennen nesteen lisäystä.

     
     
  11. #71

    Vs: Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Muissa silica laitteissa olen huomannut että setup on ekasta imusta asti loistava, kun tohottaa silican ja sytkällä lämmittää kanthalin ennen setupin tekoa. Pieni kuivapolttokaan ei yleensä ole pahitteeksi ennen nesteen lisäystä.
    Silican olen tohottanut ja kanhalin lämmittänyt. Kuivapolttoa en ole koskaan tehnyt. Mitä tuolla saavutetaan?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  12. #72
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Silican olen tohottanut ja kanhalin lämmittänyt. Kuivapolttoa en ole koskaan tehnyt. Mitä tuolla saavutetaan?
    Samaa asiaa kuin tohotuksella ja lämmityksellä... poltellaan viimeisetkin epäpuhtaudet pois.
    Voi olla ihan vaan hätävarjelun liioittelua, mutta itselle tuo tapa on vaan pinttynyt ja on se kiva kattoa kuinka hienosti uusi setuppi hohtaa.

     
     
  13. #73
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Samaa asiaa kuin tohotuksella ja lämmityksellä... poltellaan viimeisetkin epäpuhtaudet pois.
    Voi olla ihan vaan hätävarjelun liioittelua, mutta itselle tuo tapa on vaan pinttynyt ja on se kiva kattoa kuinka hienosti uusi setuppi hohtaa.
    Heh sama juttu kuin itsellä. Tosin kyllähän siitä aina pienen pieni savu tulee ulos hetkellisesti kun kuivapolttaa, ja sillonhan siitä on ollu hyötyä :P

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Nyt lähti minullekin tuollainen tulemaan - otin sen halvemman paketin, ajattelin, että sillä pääsee varmasti ihan kivasti liikkeelle.. Senhän voi sitten päivittää ottamalla sen läpinäkyvän muovitankin ja tankkien yhdistäjän - ymmärsin että nuo ainoastaan puuttuvat halvemmasta paketista vai oliko kalliimmassa ruuvit jotenkin erilaisia???

    ---

    Ihmiset on pähkäilleet tuon kaupan käännöksen kanssa ja leikkineet Googlen Chromella - Liekö päivittynyt tuo kauppa, mutta sieltähän voi nykyään valita kieleksi englannin ja rahayksiköksi eurot niin tuohan on sitten ihan simppeliä ja ihan millä vain selaimella ilman mitään kääntäjiä välissä.. Ainoastaan tilauksen tilaviestit eivät näemmä edelleenkään käänny, että jos niitä haluaa katsella niin sitten vielä muutamia lauseita joutunee käyttämään kääntäjässä..

    Innolla odotetaan.. Meinasin ensi alkuun hankkia Penelopen, mutta tämä sai sitten kiinnostuksen nousemaan, ymmärsin, että setuppi on tässä vielä yksinkertaisempi, kuin penelopessa, kun ei tartte hopealankoja vaan vastus suoraan kiinni napoihin.. Korjatkaa jos olen väärässä..

    ---

    Täällä on puhuttu paljon silican tohottamisesta.. Ööh.. Eikö se sula ja pala..? Itse olen kuvitellut että olisi melko tulenarkaa tavaraa ja toho roihuaisi tuossa silicassa heti.. Mikä on tietenkin ollut hyvä syy olla ottamatta selvää ja jättää moinen kokeilmatta ihan paloturvallisuuden vuoksi.. Mutta oon ilmeisesti väärässä?

     
     
  15. #75
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981
    Täällä on puhuttu paljon silican tohottamisesta.. Ööh.. Eikö se sula ja pala..? Itse olen kuvitellut että olisi melko tulenarkaa tavaraa ja toho roihuaisi tuossa silicassa heti.. Mikä on tietenkin ollut hyvä syy olla ottamatta selvää ja jättää moinen kokeilmatta ihan paloturvallisuuden vuoksi.. Mutta oon ilmeisesti väärässä?
    Olet oikeassa, eli olet väärässä.
    Ei se pala tai sula. Kestää reilun 1000 astetta poppaa...

     
     
  16. #76
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Täällä on puhuttu paljon silican tohottamisesta.. Ööh.. Eikö se sula ja pala..? Itse olen kuvitellut että olisi melko tulenarkaa tavaraa ja toho roihuaisi tuossa silicassa heti.. Mikä on tietenkin ollut hyvä syy olla ottamatta selvää ja jättää moinen kokeilmatta ihan paloturvallisuuden vuoksi.. Mutta oon ilmeisesti väärässä?
    Mitä se nyt kestää noin 1000 celsiusta ja youtubesta löytyy kyllä videoita missä silicaa tohotellaan.
    Kauniin punaisesti sekin hehkuu, kuten mesh, mutta tohotustarve on paljon pienempi. Siitä poltetaan vaan karstat ja säilöntäöljyt pois päältä.

     
     
  17. #77

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mitä se nyt kestää noin 1000 celsiusta ja youtubesta löytyy kyllä videoita missä silicaa tohotellaan.
    Kauniin punaisesti sekin hehkuu, kuten mesh, mutta tohotustarve on paljon pienempi. Siitä poltetaan vaan karstat ja säilöntäöljyt pois päältä.
    Olin juuri tulossa vielä tästä kirjoittamaan. Itse olen tohottanut sen punaiseksi asti. Ilmeisesti se on sitten himpan liikaa?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Hyvä tietää! Kiitoksia.

     
     
  19. #79
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mites hyvin Kaufunissa riittää wikkaus VG-nesteillä? Kuinka kovia watteja tuohon tohtii lykätä ilman, että palanutta pukkaa wikkauksen jäädessä jälkeen?
    KGO & Twist

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Olin juuri tulossa vielä tästä kirjoittamaan. Itse olen tohottanut sen punaiseksi asti. Ilmeisesti se on sitten himpan liikaa?
    Mikään ei ole liikaa, mikä ei vaikuta huonontavasti makuun...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •