Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Vermillion River -Minnesota Menthol

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vermillion River -Minnesota Menthol

    Odotin ensimmäiseltä VR-nesteeltäni paljon..mutta. Ensinnäkin: maussa ei ole mentholin säväystäkään. Höyryä on riittävästi, joskaan ei mitenkään megapaljon.
    Toisaalta maku on kuitenkin oikeinkin mukava, joten pointsit siitä, mutta mentholia tämä ei ole. Vaimonikin luuli kahviksi. Loppujen lopuksi hyvä muutei mentholia

    Testilaitteisto: Ego Twist 1000mah+ mega dual coil carto. Voltteja koitettu välillä 3,7-4,8v

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Samaa väitin että mentholia ei ole nähnytkään, mutta kyllä nyt kun tuulettanut sitä niin löytyy se menthol myös. tai ehkä minttu ennemminkin. Ja vivinovalla vielä enempi maistuu se menthol... Hyvä neste tämä on kyllä kuitenkin omaan mieleen. varsinkin kun vähän lisää jotain pelkkää mentholia joukkoon vahvistukseksi

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Huoh, odotukset oli tätä kohtaan kovat mutta metsään meni. Ongelma on se, että tuo VR:n tupakkapohja aiheutti Applewoodin ja Maplewoodin kanssa aika voimakkaan yökkäysrefleksin, niin pahaa se mun makuuni oli. No, se sama saatanan tupakki on tässäkin pohjalla, mutta onneksi tuo menttooli tasapainottaa makua, joten tätä pystyy edes mitenkuten höyryttelemään.

    Ei ole VR:n litkut minua varten, pitäisi se jo viimein uskoa. Edes noista hedelmänesteistä en kummempia kiksejä saanut.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Mulla on samanlainen fiilis näistä kuin Teekoolla; monet tykää mutta itelle ei vaan putoo toi pohjamaku. Ja se tuntuis olevan nimenomaan toi kaikissa VR:n litkuissa oleva pohja mikä tökkii.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Mulla on samanlainen fiilis näistä kuin Teekoolla; monet tykää mutta itelle ei vaan putoo toi pohjamaku. Ja se tuntuis olevan nimenomaan toi kaikissa VR:n litkuissa oleva pohja mikä tökkii.
    Joo alotin ite VR:t sillä cherrywoodilla vai mikä lie ja sen jälkeen itselekin tuo vr pohjamaku teki todella pahaa. Nykyään tykkään siitä yllättävän paljon. Tosin annan pullojen huilata jonkuaikaa kyllä korkki auki nii siitä tulee hieman erilainen...

     
     
  6. #6

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Entisenä menthol-savukkeiden polttelijana tämä Minnesota Menthol oli yksi jännä tapaus: aluksi siihen oli viha-rakkaus -suhde. Useasti neste tuntui tökkivän, mutta silti sitä piti kokeilla aina vähän väliä. Tunkkainen pohjamaku oudoksutti ja menthol oli hyvin vähäisessä roolissa, joten nestettä tuli piristettyä (DV:n Menthol). Jonkin ajan päästä tuohon omalaatuiseen makuun (menthol-terästyksellä) oli jo niin tottunut ja ihastunut, että neste oli lähes all-day-vape.

    Sittemmin tämä on kuitenkin jäänyt sivuun - kuten käytännössä kaikki muutkin mentholit.

     
     
  7. #7

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    En tiedä kuinka kieroutunut mun makuaisti on... Mutta mun suuhun tää maistuu ihan kanelilta. Ekalla kerralla kun tilastin niin luulin että ovat oikeasti vahingossa laittanut mulle kanelimaun. Viikko sitten kokeilin uudestaan ja oli kyllä melkonen pettymys etten saanut mentholin makuista tälläkään kertaa. 40 ml tuota olen nyt tilannut enkä kyllä saa näitä käytettyä!

     
     
  8. #8
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Re: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Mun kokemukset tästä litkusta on sellaiset, että neste elää ihan omaa elämäänsä. Välillä maistuu ihanalta ja toisinaan menthol osio iskee kurkkuun älyttömän vahvana ja kitkeränä, jopa ihan kesken tankillisen. Jotenkin tuntuu, että on parhaimmillaan heti saapuessaan muutaman päivän tuuletuksen jälkeen.

    Tai sitten laatu vaihtelee tosi paljon. Kuitenkin tykkään tästä tosi paljon, parhaimmillaan on varsinainen after eight-kokemus.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Täytyy kompata neuroporaa; jännästi se maku tässä nesteessä vaihtelee todella "minttuisesta" pelkän VR- pohjan makuun.. Mä en mentholia poltellut, kuin flunssassa(analogisissa siis), mutta kokeilun vuoks tätä tilasin ihka ekaan nestetilaukseen ja kyllä se 10 ml puteli nopeasti hujahti. Mä tykkäsin kyllä ja tilaan varmasti toistekin!

     
     
  10. #10

    Vs: Vermillion River -Minnesota Menthol

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JormaKanki Näytä viesti
    En tiedä kuinka kieroutunut mun makuaisti on... Mutta mun suuhun tää maistuu ihan kanelilta. Ekalla kerralla kun tilastin niin luulin että ovat oikeasti vahingossa laittanut mulle kanelimaun. Viikko sitten kokeilin uudestaan ja oli kyllä melkonen pettymys etten saanut mentholin makuista tälläkään kertaa. 40 ml tuota olen nyt tilannut enkä kyllä saa näitä käytettyä!
    Siis joo, en oo maistellu muita sille tupakkapohjalle miksailtuja VR:n nesteitä mut tunnistan kyllä kanelin maun kun sen maistan... Toiko on se maku, joka noissa applewoodissa yms. on pohjalla?

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt Divesuit's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    10
    Itselle jäi hyvä fiilis tästä nesteestä. Tuo "menthol" leima on tosin harhaanjohtava koska tästä ei mentholia löydä juuri ollenkaan. Hiukan minttuinen maku tulee sisäänvetäessä, Muuten sanoisin lähes karamellimaiseksi

     
     
  12. #12
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Hitto vieköön. Tätä pitäisi kyllä tilata nyt, kun on vähän järeämmät pelit kätösissä. Viime kerrasta lienee yli vuosi, jolloin kartotankki oli jotain ylimaallista.

     
     
  13. #13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Hitto vieköön. Tätä pitäisi kyllä tilata nyt, kun on vähän järeämmät pelit kätösissä. Viime kerrasta lienee yli vuosi, jolloin kartotankki oli jotain ylimaallista.
    Oon miettiny ihan samaa että pitäis testata.
    Joskus 2 vuotta sitten kartolla viimeksi tota kärytellyt.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •