Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Kultaisen kreikkalaisen metsästys.

  1. #1
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Kultaisen kreikkalaisen metsästys.

    Nyt on tultu höyryteltyä jo jokunen tovi. ja jonkin verran tötöiltyä täällä foorumeillakin.
    Itse asiassa emännä mukaan liikaakin kun ahmin ja ahmin vain tietoa ja vertailen laitteita. Arvata saattoi jo heti alussa, että ei noi eGot mua kauaa tyydytä.
    Lavatubet ja vmaxit vilisee silmissä. Mutta sitten kolahti...

    Törmäsin The Kickiin ja idea iski kuin miljoona würstia. Tämän jälkeen mekaaniset modit alkoivat kiehtomaan yhä enemmän ja enemmän. Nyt olen päässyt lopputulokseen, että joko metsästän tätä kautta kickin itselleni tai tilaan ulkomailta ja ostaa pamautan alkuhätään tuon SMOKin telescopen (Kunhan se kuun 15pvä nyt vaan koittaisi). Noh kuten jo aiemmin mainitsin, kengät emännälle jenkeistä ja taas on lupa törsätä vaikka mihin.

    Olen lueskellut, että porukka on kasannut noita Odysseuksia osista. Mutta nyt ajattelin itse aloittaa kasaamaan itse GGTS:n osista. Ja tähän tarvitsen myös teitä. Kertokaapas onko tuo kuinka mahdoton tehtävä? Koska itse laitteen tilaaminen kiinnostaa, kyllä ja osiinkin olen valmis sijoittamaan aika paljon tässä ajan kanssa. Toki voisin ostaa sen suoraan voorumeiltakin, mutta mitäs hauskaa siinä olisi? Voipi tosin olla että sorrun siihenkin jossain välissä, mutta ainakin yhden olen jo päättänyt metsästää osina. Jos tämä osoittautuu mahdottomuudeksi niin onpahan sitten varaosia.

    Raamattuna aion käyttää tätä foorumia ja profeettana teitä höyrypäät, sekä http://www.e-cigarette-wiki.com/index.php?title=GGTS, jotta pysyn kärryillä, että mitä tarvitsen.

    Nyt pyydänkin teiltä kommentteja, joko joku on tämän tehnyt aiemmin, vai onko jonkin tietyn osan hankkiminen osoittautunut käytännössä mahdottomuudeksi.

    Tämän langan perustin, siksi, että jos joku muu aikoo joskus toteuttaa saman saa tästä ohjetta siitä mitä on vastassa ja mitä kaikkea sitä joutuu sisulla metsästämään nieleskellen karvaita ja verisiä pettymyksen kyyneleitä joko tilin saldoa tuijotellen tai ulkomailta osaa odotellessa.

    En aio vain kertoa, että nyt tilasin sitä ja tätä, vaan yksinkertaisesti siitä kuinka edistyn. Aion pitää tässä alkupostauksessa linkkeja ja ohjeita siitä, että mistä ja miten sain jonkin osan hankittua.

    EDIT: Lisäksi noista GGTS:n ennakkotilauksista saa laittaa vinkkiä, koska jokainen listä, jonka oon löytänyt on ollut täynnä. Ja näin noviisina ei ihan vielä ole jokainen kolo mistä voi osia ja laitteita metsästää hallussa.


    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Kultaisen kreikkalaisen metsästys.

    Sikäli mikäli herra luupposella ja kumppaneilla ei ole sitä mitään vastaan luon tähän oman linkkilistani kaikkien nähtäville, jotta saan pidettyä kaiken kasassa ja helposti muidenkin nähtävillä, jottei tarvitse käydä jokaista postia lävitse.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •