Sivu 1 / 60 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1

    TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Itse olen kolmatta viikkoa e-sauhutelija. Käytössä perus 510 ja niihin ihan tyytyväinen. Ei oo toi tekniikka hallussa/ kiinnosta niin kovasti. Oliskin kiva jos naispuoleiset/ naiselliset kertois mieltymyksiään ym...

    Töissä aika moni kolleega jo saatu innostumaan ( yllättäen sairaala jossa monta hoitsua häpeillen röökillä).

    Eli naisnäkökulmaa please!

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Naisten ketju?

    Hip hei!

    Tätä lankaa olenkin jo odottanut kun aika monella ulkomaisella forumilla oma naisten ketju..

    Mitähän tähän voi sanoa.. kolmisen kuukautta höyryttelyä takana ja laitteena toimii DSE-901.. (piippu on tosin kiikarissa tuolta jenkeistä). Tuohon 901 olen ollut tyytyväinen kun saa kaikki sateenkaaren väriset akut ja atomisaattorit :-*. On sitten fiiliksen mukaan noita akkuja .

    Nesteenä menee tällä hetkellä töissä kahvi ja kotona mustikka, dripaten.

    Ei muuta kuin Vape on Ladies!

     
     
  3. #3

    Vs: Naisten ketju?

    Joo toi väri on tärkeä
    Mä löysin health cabinista pinkin 510.n. Pakko oli tilata.
    Odottelen postista pariakin lähetystä, parempaa akkua, nesteitä yms. Poltin tosi paljon tupakkaa ja kokeilin melkein kaikkia keinoja päästä eroon- nyt näyttää siltä että ei oo vaikeeta ollenkaan. Ja suussa ei aamulla maistu kissanpissa plus makuaisti on palautunut. Happy days!!!

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: Naisten ketju?

    Hellou!!

    Tässä ilmottautuu yks naispuoleinen lisää..!! Lyhyesti taustaa ensin: Ikää on noin neljäkymmentä ja tupakkia oon poltellu kymmenisen vuotta.Alkoi kännipolttelusta ja ny menee jo maxiaski vihreetä päivässä.
    Lopettamiseen oon kokeillu purkkaa mutta siitä tuli närästys ja muutenkin paha olo.Eikä se oo sama mennä terassille jauhamaan purkkaa kun muut polttaa...
    Lisäks alkaa olla verenpaineet niin korkeella että ennen lääkitystä lääkäri suositteli tupakoinnin lopettamista...ja vaikuttaahan tää jo harrastuksiinkin kun ei koirien perässä pysy agikentällä tai metässä...tai pysyy kyllä mutta olo ei oo kyllä kovin nautittava...!!!
    Tuttava oli tilannu e-savukkeen ja mökkireissulla sit kokeilin ja innostuin heti!!!Tapatupakoitsijalle varmasti toimiva konsti lopettaa tupakointi...eli ihan mun juttu
    Nyt on tilauksessa Tornado Tank ja 5X10ml litkuja,vaniljaa,kahvia,mentholia,minttua ja sikarinmakua..11-18mg vahvuuksilla. Ihan valkoisen tilasin ihan sillä jos mieskin innostuis...tilaan sen pinkin sit myöhemmin
    Tänään oli lähteny overseas to Finland joten toivottavasti alkuviikosta pääsis jo kokeilee...ei malttais enää oottaa yhtään...!!!

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Naisten ketju?

    Nuo pinkit 510 on kyllä harvinaisuuksia . Jossain olen nähnyt punaisena ja mietin että pitäsiköhän tilata..

    Tämä kyllä toimii todella hyvin.. Sitä ei huomaakkaan kun aikaa on vierähtänyt kuukausia viimeisestä analogisesta.

    Odelle zemppiä odotukseen ja saattaa hyvinkin käydä niin että saat tilata vaikka pinkkin itsellesi jos miehesi innostuu tosissaan . Meillä kävi näin, tosin tilasin kaksi eri mallia ekalla kerralla ja toinen päätyi melkein heti äijälle kun innostui höyryttelystä.


     
     
  6. #6
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Poliisista iltaa; Muutin ketjun otsikkoa sopivammaksi. Turhaan siinä kysymysmerkki seisoi.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ihan hyvä muutos!!Ja miehet huomaa viimeistään siinä vaiheessa eksyneensä "naisten puolelle" kun täällä puhutaan väreistä

     
     
  8. #8

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos Luupponen
    Posti toi viikolla lisää leluja ja easy-eliquidista kookos, vanilija ja mansikkanesteet. Täytyy sanoa että mä oon ihan taivaassa! Kurkkutuntuma huima ja kookos aivan ihanaa! Mansikkaa säästelen vielä koska oon flunssassa.

    Mietin just, että polttelutyyli on muuttunut. Nyt vetelee imuja silloin tällöin naatinnollisesti tietokoneen ääressä kun ennen juoksi mainoskatkolla parvekkeelle vetään röökin. Analogista ei tee mieli yhtään!

    Tervetuloa Ode ja Pulla, katselin noita 901 jo vähän sillä silmällä...

    Kolmas viikko menossa ja maku ja hajuaisti palanneet. Ja tosiaan aika moni kolleega saatu kiinnostumaan

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hellou Ladies!

    Mulle jo vinkattiinkin tulemaan tänne tuolla uusien höyryttelijöiden esittelyketjussa Ja taisin löytää oikean paikan, kun puhutaan väreistä ja mullakin oli pakkomielle löytää oikein hyvän sininen tapaus Ja sellainen mahtavan sähkönsininen 510-T löytyikin Healthcabinista Ikävä kyllä se on vaan vielä matkalla tänne päin, ollu jo pari viikkoa, joten vielä mennään analogisilla.
    11 mg litkuilla ajattelin aloittaa, kun ukon 24 mg potkii turhan rajusti kurkkuun ja keuhkoihin, kolmet höyryt taitaa olla ennätys jotka olen pystynyt ukon Megalodonista ottamaan :P

    Tällainen kohta 30-vuotias emakko olen, pössytellyt analogista noin 13 vuotta elämästäni.

    Tools of joy: 510-T + Mini-Megalodon

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    9

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Yksi nainen lisää ilmottautuu! Vaikka en virallisesti vielä ole höyryttelijä, niin tavarat on jo tulossa Analogisilla mennään vielä.
    Itsellä kuitenkin se tilanne, etten tupakointia sinänsä halua lopettaa (kiva tapa), vaan vaihtaa vain terveellisempään muotoon. Saas nähdä, jos saisi äidinkin houkuteltua mukaan.

    Niin, ikää 23 ja kymmenen vuotta analogisilla menty...

     
     
  11. #11

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Värikeskusteluun ei oo sanottavaa, vaikka pinkki pipo mielen virkeänä pitääkin

    Noin kuukausi sitten tilasin Riva510 starter kitin, hyvä vehje mutta tavallisista atoista ja vanupatruunoista ei irronnut riittävästi iskua mun mieltymyksiin. Tunne keuhkoissa on ehdottomasti tärkein, en oo ikinä tykännyt edes sinisestä tupakasta.
    Seuraavaksi nesteiden mukana tuli lr ato, heti parempi. Sit alko kyllästyttää jatkuva litkunlisäys vanuun, ja vähän vahvempiakin nesteitä aloin kaivata. (18mg käytössä, ja koko ajan sai imuttaa) Nyt tilaukseen 510-t ato ja 24mg nesteet, joskohan nyt onnistuisin lopullisesti pääsemään eroon noista analogisista? Niitä on tässä kuitenkin tullut polteltua lähes entiseen tahtiin.

    Päätin heti alkuun että mitään stressiä en ala lopettamisesta ottaa, sen pitää käydä kivuttomasti etten sitten röökin perään haikaile. Olen kuin olenkin monia iltoja vetänyt pelkkää e-savuketta ilman sen kummempia tuskia, vaikka illat on just niitä ku ramppaan röökillä 15-30min välein. Vahva toivo elää!

    13 vuotta takana kessuttelua, ikää 26v, punanen palaa ja askin verran päivässä.... Joskus mennyt enemmänkin. Mäkään en halua välttämättä tapaa lopettaa, koska nautin tupakoinnista, terveys vaan alkaa pettää. Ja suvussa on molemmilta puolilta kaikenlaisia keuhkosairauksia ahtaumasta kasvaimiin ja selittämättömään krooniseen yskään.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tervetuloa vaan uusille. On mukavaa huomata että höyryttelyn parista löytyy myös naisia . Varmasti tulevaisuudessa kasvavassa määrin.

    Ja kiitos höyrypoliisi luuposelle otsikon muokkaamisesta .

    Itsellä tuo lopettaminen ei ole koskaan edes ollut harkinnassa ja tätä höyryttelyä lähdin vain testaamaan, vähän samoin aikein kuin yllä kirjoittaneet. Harrastuksiahan ihmisellä pitää olla .

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Voi miten mukavaa huomata, että meitä naisia on jo näinkin paljon. Mulla on nyt puoli vuotta mennyt höyrystellessä ja tämä vaan tuntuu koko ajan mukavammalta. Hauska myös huomata, että meitä naisia yhdistää tämä väriasia, itselläkin kaiken mahdollisen väriä akkuja ja atomisaattoreita, joista yhdistelen aina päivään sopivat värit, mieluummin niin että akku ja ato ovat erivärisiä. Nuo miesten kirjoittelut ovat NIIN täyttä hepreaa etten ole niiden modauksista ymmärtänyt höykkysen pöläystä! Minulla on käytössä Ego-T. Tämä naisten omat jutut on NIIN hyvä idea. Tsemppiä meille höyrynaisille!!!

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    JEE!! Perjantaina sain vihdoin ja viimein oman aloitusettini ja nyt oon siitä asti höyrytelly...takana on kaksi baari-iltaa jatkoineen ja eikä yhtään analogista oo tehny mieli...!!! Yllättävän helppoa oli tämä siirtyminen höyryttelyyn,ei voi muuta sanoa)
    Kapakassa sai kyllä vastailla kysymyksiin ja mielelläni vastailinkin..yleisimmät kommentit oli: mielenkiintoista,ptäisköhän itekkin kokeilla ja hei,täällähän tuoksuu kahvi)Lisäks tää tankki on nii helppo käyttää etten pikkupäissäänkään onnistunu mokaamaan...
    Tänään sitten heitin koiruuksien kanssa parin tunnin aamulenkin ja yllätys oli suuri kun jaksoin hölkätä puolta pitemmän matkan kuin normisti...ja muutenkin olo on paljon virkeempi ja mukavampi.Eikä maistu paska suussa!!!
    Mulle sopii siis täydellisesti.Kattelen jo uutta tilausta,lähinnä uusia nesteitä..jotain hedelmäjuttuja vois ny tilata kun niitä en oo vielä maistellu...
    Vielä pitäis tuo ukko innostaa tähän hommaan niin saisin hyvän syyn tilata se pinkin TornadoTankin....)
    Että sellasta tällä kertaa!!!

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    moikka höyrystelijättäret! Tulipa mieleeni vielä yksi todella hyvä puoli tässä e-savukkeessa. Puolen vuoden jälkeen paino ei ole noussut, koska käsillä on tekemistä eikä tarvitse korvata sitä syömisellä! Entiset tupakkalakot antoivat heti lisäkiloja.

     
     
  16. #16

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Käykäähän laittamassa naisnäkökulmaa Iltalehden ihmeteltäväksi:

    http://www.iltalehti.fi/elintavat/20...31251_el.shtml

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    9

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Jee, tänään saapui libertyflightsin eGo-T. En malttanut ladata akkua loppuun (niitähän saa uusia ), vaan oli pakko päädtä heti testaamaan. Parit ekat höyryt olivat ihan hirveitä ja nestettä tuli suuhun. Pienien itkupotkuraivarien jälkeen uusi yritys ja nyt toimii hyvin. Ainut vaan, että mukana tullut neste maistuu aika järkyttävältä (tobacco 18mg), mutta onneksi tilattu muualta erimakuisia nesteitä. Näillä mennään ja katsotaan tarvitseeko analogisiin enää vaihtaa

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Sisu, minä kanssa tykkään käyttää erivärisiä akkuja ja atoja.. Olen myös huomannut että näin pystyy myös pitämään muistissa mitä makuja on missäkin atossa.

    Juu, ei ole lisäkiloja näkynyt kun ei tosiaan tarvitse korvata tapaa toisella tavalla --syömisellä .

    Tulikin tuosta mieleen tapaus työterveydenhoitaja joka ehdotteli joskus minulle tupakan lopetus hoidoksi porkkanaa . Totesin hoitsulle että saisin kantaa aikamoista säkkiä mukanani ja etten ollut kiinnostunut lopettamisesta . Kuinkahan nopeasti siitä saisi vitamiinin yliannostuksen ja rupeasi iho muuttumaan oranssiksi?

    Odelle ja marsulle onneksi olkoon uusien laitteiden johdosta . Ne varastointinesteet muuten saattaa maistua aika pahalta jos niitä ei puhaltele pois ennen käyttöönottoa .


     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    9

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joo, ato tuli kyllä pestyä hanan alla ennen käyttöä. Se "tupakanmakuinen" mukana tullut neste oli vain järkyttävän pahaa. Nyt toinen neste käytössä ja se jopa maistuu hyvälle

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Minä pesen myöskin ja aina kun vaihdan makua vaihdan myös atoa( ei niitä ole ko kaksi) ja tiputtelen muutaman tipan nestettä sinne... Mulla ois harkinnassa kans tilata musta ja pinkki TT,sit vois vaihdella kokoonpanoa aina asun mukaan...siis asustehan toi on,eiksni)
    Mun suosikki ny noista nesteistä on TW:n DoubleMint...kahvin kans maistuu,ei tartte syödä ees viineriä kun ajaa saman asian..
    Tässähän on hyvä puoli sekin että ohimennessään voi parit höyryt ottaa...tupakan kanssa se oli vaikeempaa ottaa vaan parit savut ja monesti tuli vaan poltettua kokonaan vaikkei tehny ees mieli...

     
     
Sivu 1 / 60 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •