Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: The Precise Plus

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    The Precise Plus

    [glow=blue,2,300]The Precise Plus[/glow]

    Valmistaja: Super T Manufacturing
    Kotisivu: http://www.supertmanufacturing.com
    Myyjät: Ainakin näistä löytyy, http://www.supertmanufacturing.com , http://www.cloud9vaping.co.uk
    Hinta: n. 125€ - 180€, riippuen mallista.
    Malli: Arvostelussa 18500
    Kokonaispituus: Riippuu mallista, 18500 on 90mm
    Halkaisija: Riippuu mallista, 18500 on 20mm
    Paino: Riippuu mallista, 18500 on 82g (ilman akkua)
    Kytkimen tyyppi: Mekaaninen, lukittava
    Akkujen kapasiteetti: Riippuu käytettävästä akusta.
    Tuetut patterit: Putkia löytyy 10440,16340, 18350, 18500, 18650
    Takuu: Ikuinen siirtyvä takuu



    Pistetään pientä arvostelua tästä upeasta laitteesta joka tuli minulle vaihtokauppan seurauksena. Ja laitehan tunnetaan myös tuttavallisemmin nimellä P+. Oma yksilöni on siis P+ 18500 malli. Tämähän on toinen versio Supermanun Precise sarjasta.
    Nämä modithan on valmistettu USA:ssa Super T Manufacturingin toimesta. Työstö ja käytetyt materiaalit on jotain mitä en ole ennen kokenut e-savuke urallani. Kierteet ja pohjanapin liike ovat aivan toisesta maailmasta mihin olen tottunut. Esimerkiksi GGTS:n kierteet vaikuttaa lähinnä vitsiltä kun tämän putken cappejä ruuvailee paikoilleen. Ensivaikutelmaa voisi kuvailla mieleenpainuvaksi.



    Modi on täysin mekaanin ja sytytys tapahtuu pohjassa sijaitsevalla painikkeella. Painikkeen liike on silkinpehmeä ja jousi voima on mielestäni juuri sopiva. Saatavilla on myös vahvempi jousi josta minulla ei ole kokemusta. Painikkeen lukitus tapahtuu liuttamalla logolla varustettua painikkeen keskiosaa. Keskiosan liikkuessa ulospäin se samalla estää painautumisen pohjaan saakka. Lukitus on jämäkkä ja varma. Ei varmasti napsahda taskussa vahingossa väärään asentoon.

    Putken mukana tuli eripaksuisia O-renkaita ja 4 kpl aluslevyjä. Näillä saadaan säädettyä putki sopivaksi eri akuille. Koska näissähän on pituus eroja vaikka puhutaankin esim 18500 akku koosta. Laitteita myyvien kauppojen sivuilta löytyy käyttöohjeita mistä voi kaivaa tiedon optimi kokoonpanon kullekin akulle. http://www.cloud9vaping.co.uk/WebRoo...Plus_UG_v4.pdf

    Laitetta saa kahdella eri top capillä, viistetyllä ja tasaisella. Itsellä on tuo viistetty malli ja on juuri passeli ainakin GP:n spheroidille. Pintavaihtoehtoja on myös kaksi, matta ja kirkas. Putkessa on kolme hengitysreikää turvaamassa käyttäjää akku ongelmien varalta. Putken seinämät on todella ohkaiset ja näin painokin on maltillinen. Niin ja laitehan on valmistettu ruostumattomasta teräksestä.

    Yksi mainitsemisen arvoinen asia on akun napoihin kontaktin luovat pinnat. Näissä on käytetty aika milenkiintoista kerrostettua tekniikkaa. Alimmainen kerros on ihan perus kuparia. Toinen kerros on kultaa ja itse kontakti pinta on rhodiumia. Rhodium on kallista, mutta todella kovaa ja hapettumatonta. Tähän ei pitäisi muodostua mitään kontaktia haittaavaa pintaa (korroosiota / hapettumista), joka on varmasti monelle mekaanisen modin käyttäjälle tuttu ilmiö. Vähäisen käytön takia en voi paikkaansa pitävyyttä kertoa, mutta täällä foorumilla on varmasti kokeneempia P+ käyttjiä jotka toivottavasti voi valaista tuolta saralta enemmän.



    Mainitaan vielä, että putket toimivat myös The Kick:in kanssa. Tietenkin vaatii akkukoon tiputtamista seuraavaan pienempään kokoon.
    Suosittelen kyllä tätä laitetta jokaiselle mekaanisen modin ystävälle jos vain jostain saa haalittua. Mutta ainahan löytyy parantamisen varaa, siksi tämäkin on + versio.

    Joten arvosanaksi: [glow=green,2,300]9,5/10[/glow].



    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: The Precise Plus

    Innolla odotan, laitoin nimeni ennakkolistaan Manun sivuilla jokunen viikko sitten. Saa nähdä, josko tää ois sellanen mekaaninen modi, joka tulis pysyvästi jäädäkseen.

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: The Precise Plus

    Kyllä tämä voi hyvinkin olla sellainen. Tässä hiljaisen yövuoron ratoksi pyörittelin tuota kytkintä käsissä ja mietin saisko jousen vaihdettua magneeteiksi...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: The Precise Plus

    Mullakin oli tuollainen 18650 flat top mutta laitoin sen eteenpäin, koska en kokenut käyttöä kickin kanssa kovinkaan miellyttäväksi.
    Syynä tässä se, että akku tiputetaan sisään yläcäpin kautta - kick pitäisi poistaa aina ennen akun vaihtoa.

    Muuten oli kyllä niin laadukas laite, muun muassa 0,002 tuuman tolerannsit kierteissä ja sen kyllä tuntee käytössä!
    Tilasin siis itselleni uuden 18500 mallin ja aion käyttää sitä ilman kickiä, jonkun nätin 20 mm halkaisijalta olevan mesh aton kanssa, hyviä vaihtoehtoja ovat tulon päällä oleva Cobra, olemassa oleva DID, tai suunnittelypöydällä oleva Strata, jossa tulee oleva natiivi liitäntä tähän P+ putkeen.

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: The Precise Plus

    Strata? Nyt lisäinfoa kiitos.

    Joo tuo kickin käyttö voi olla hankalaa, mutta en näe sille tarvetta näiden korjattavien kanssa. 18500 putki on just passelin kokoinen ja akun kesto kohtuullinen ilman kick piiriä.

    Itse suunnitellut tuon kiilloittamista, jos on antaa vinkkejä, niin olen kiitollinen. Ei oikein tuo mattapinta sovi minkään korjattavan kanssa yhteen.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #6
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: The Precise Plus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Strata? Nyt lisäinfoa kiitos.

    Joo tuo kickin käyttö voi olla hankalaa, mutta en näe sille tarvetta näiden korjattavien kanssa. 18500 putki on just passelin kokoinen ja akun kesto kohtuullinen ilman kick piiriä.

    Itse suunnitellut tuon kiilloittamista, jos on antaa vinkkejä, niin olen kiitollinen. Ei oikein tuo mattapinta sovi minkään korjattavan kanssa yhteen.
    Strata tulee olemaan Super-T:n hybridi / irrallinen genesis tyylinen rebuildable (käy jo olemassa oleviin p+ modeihin) jossa voi säätää ilmanvastusta ym. Joku viritys sillä myös on siinä ettei wickiä tarvitsisi koskaan tehdä uudelleen. Tiedä sitten mitenkä tulee toimimaan... tuosta modista on ecf:llä kymmeniä sivuja keskustelua.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: The Precise Plus

    Noniin, tietää taas mihin rahaa sijoittaa tulevaisuudessa. :P
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #8
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: The Precise Plus

    Laitetaan tähän vielä suora quote ecf:n puolelta:

    The Precise Strata will feature a Patent Pending Vortex Swirl air control system and juice feed system featuring:

    - 360 degree adjustable and regulated air inlet that feeds air from a full 360 degrees around the entire heating coil(s), insuring consistent and equal distribution across the heating coils and uniform atomization.

    -Vortex inspired air funnels creates multiple vortices 360 degrees across the heating coils providing much improved atomization and increased vapor production

    - Conductive Heat exchange intake system. Captures absorbed heat and transfers it to the incoming air charge providing unequaled vapor and throat hit.

    - Infinitely adjustable air control. A simple twist of the cap adjusts the draw to your unique tastes.

    - Air enters at the base of the heating coils (and 360 degress all around) and is drawn up over the entire surface of the heating coils improving atomization and improved vapor. Air is not drawn from one side or at the middle/side or top as in many traditional designs

    -Proprietary integrated dual juice feed system

    Other Features Include:

    -Dual Coil Heating Elements and Dual tank feed tubes(can also run as single feed, single coil)

    -Unique wicking design that utilizes our proprietary wicks that won't need replacing or the user can also use traditional rolled stainless steel mesh wicks.

    -Screw on removable tank top for easy cleaning, no hassle juice changes and easy fills without a syringe (can be filled with a syringe if that’s your style too).

    -Sight Glass for keeping an eye on the juice levels.

    -Utilizes the same Patent Pending dual grounding button design as the PrecisePlus for consistent reliable electrical operation

    - One Click Locking Button. Click it and forget it!

    -Rhodium plated electrical contacts will never corrode or oxidize, ensuring maximum conductivity and reliable switch operation

    -Stainless steel one piece tank. No pyrex, quartz or polycarbonate tanks to break or crack. User replaceable sight glass.

    -All threaded sections and caps: Prevents parts from pulling apart or moving.

    Available in two models:

    Precise Strata 18500: .795 wide x 4.50 long

    Precise Strata 18650: .795 wide x 5.12 long
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: The Precise Plus

    Hyvältä näytää... Onko mitään arvailuja, koska olisi tulossa myyntiin?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: The Precise Plus

    Hyvällä tuurilla joulupukki tuo noita kotiin ja tämä on vain mun optimistinen veikkaus.

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: The Precise Plus

    Eli veronpalautukset sileeksi! Siis jos näin käy.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •