Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: SMOK TFV12 Prince

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    SMOK TFV12 Prince

    Moiks.

    Tässä nyt olen puolitoista vuotta itse rakennellut coileja Griffiniin ja OBS Engineen mutta nyt sain kaupanpäälisiksi otsikon mukaisen tankin.
    Nämä valmiskoiliset tankit ei siis ole mulle lainkaan tuttuja enään. Kyselen että minkä ohmilukuisia valmisatoja mun pitäisi ostaa kun höyryttelen
    DTL tyylillä ja neste on 75vg:tä. Lämpimät höyryt eivät ole mulle tärkeitä vaan se että DTL tyyli toimii ja että coili olisi pitkäikäinen ja söisi akkua
    myös mahdollisimman vähän? Mukaan tuli 0.4 ohminen coili ja kyllä tämä pelittää 50 watissa ja ilmaa tulee enemmän kuin riittävästi tankista
    läpi. Mutta joo, mitä coileja mulle suosittelette näillä spekseillä ja onko myynnissä ehkä huonoja ja hyviä coileja? Olen ihan pihalla näistä
    valmisatoista nykyään ja siksi pitää kysyä Kiitos! P.S Mitä ootte tykänneet tästä tankista noin muutoin?

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kylläpä olen tosi tyytyväinen tähän tankkiin. Toimii kuin unelma ja nämä atopäät kestää ja kestää. Viimeksi puolitoista vuotta sitten olen käyttänyt valmiita atopäitä siinä vanhassa MTL nautiluksessa ja nehän ei kestänyt kuin pari päivää. En tiennyt että nykyään on näin hyviä valmis atopäitä! Olinkin jo vähän kyllästynyt tekemään itse aina näitä setuppeja. Hyvä laite! Kunhan saan rahaa niin ostan varastoon toisen samanlaisen ja lisää atopäitä.

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tänään saapui toinenkin prince ja Q4 atopäitä. Mun mielestä 0,17 ohminen atopää karstoittui paljon nopeammin kuin 0.4 ohminen. Turhan tiukka imuvastus myös 0.17 ohmisessa.

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Onko täällä porukalla mitään mielipidettä kyseisen tankin maku ominaisuuksista? Antaako hyvän maun kun vertaa muihin tankkeihin? Mä olen ollut tähän tyytyväinen mutta en ole vertaillut kahteen vuoteen varmaan muihin tankkeihiin niin en muista asiaa. Yksi tuttu vaan kysyi multa asiaa kun hänellä ollut jotain makuongelmia muun merkkisissä tankeissa ja lupasin yrittää jostain koittaa asiaa selvittää.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •