Sivu 73 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363697071727374757677 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,441 - 1,460 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1441
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Duunikaveri pikkusikari suupielessä: "Ei voi olla kyllä tollanen polyesterin hengittäminenkään kovin terveellistä."

     
     
  2. #1442
    Puolituttava punainen malboro huulillaan: "Mä en kyllä laittais mitään sähkövehjettä märkään suuhun, kauhea sähköiskun vaara!"

     
     
  3. #1443
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wajokine Näytä viesti
    Puolituttava punainen malboro huulillaan: "Mä en kyllä laittais mitään sähkövehjettä märkään suuhun, kauhea sähköiskun vaara!"
    Ei juma! Sähköhammasharjaankin siis voi kuolla, muutenkin kuin kaatumalla se suussa, niin että tulee takaraivosta läpi.
    e. kaalimato=HENGENVAARA!

     
     
  4. #1444
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Ei juma! Sähköhammasharjaankin siis voi kuolla, muutenkin kuin kaatumalla se suussa, niin että tulee takaraivosta läpi.
    e. kaalimato=HENGENVAARA!
    :-D Itse aion seuraavaksi hammaslääkärissä sanoa, että taatusti et laita mitään tollaista sähköporaa mun suuhun, kauhea sähköiskun vaara! :-D

     
     
  5. #1445
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Joskus se koominen kommentti voi olla sanatonkin. Naapurin rouva höyryttelee laitteella joka näyttää eGo+CE4 combolla. Koskaan ei ole sanonut mitään, vaikka on nähnyt kun höyryttelemme parvekkeella (maantasossa). Välillä on vähän sen näköinen että haluaisi avata keskustelua mutta, ilmeisesti allekirjoittaneen ulkonäön takia, vielä ei ole kerännyt niin paljoa rohkeutta että saisi sanottua muuta kuin normaalin tervehdyksen.

    Tuossa toissapäivänä hän oli taas lasten kanssa pihalla leikkimässä ja höyryttelemässä, kun menin parvekkeelle kokeilemaan Velocityn setupin toimivuutta. Taisi olla 0.3 ohminen duali 5mm halkaisijalla paksuimmalla langalla mitä talosta löytyi. Ensimmäiset höyryt oli vähän ujot kun ei uskaltanut heti vääntää nuppia kaakkoon. Naapurin rouva nyökkäsi tervehdyksen samaan aikaan kun väänsin iStickkiin 75W tehoa. Keuhkot täyteen ja ulospuhallus. Vittu kun olisi ollut kamera käsissä, naapurin ilme oli... sanalla sanoen valokuvauksellinen.

    No tuo eka hatsi oli lähinnä käämien lämmittelyä. Seuraava hatsi toi jo hyvin hyvin hyvin lämmintä ja maukasta höyryä ja p a l j o n. Nyt putosi naapurin leuka tonttiin. Valehtelematta siihen suuhun olisi voinut tunkea kokonaisen greipin. eGo tikku sujahti taskuun ja päätänsä puistellen naapuri siirtyi vähän takavasemmalle.

    Ei ehkä ihan heti tule kyselemään höyryttelystä mitään.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #1446
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Oot säki ny sitte kauhia.. huomenna meet tarjoamaan rouvalle hatsit ja aloitat keskustelun!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  7. #1447
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wajokine Näytä viesti
    :-D Itse aion seuraavaksi hammaslääkärissä sanoa, että taatusti et laita mitään tollaista sähköporaa mun suuhun, kauhea sähköiskun vaara! :-D
    Mä kun luulin että toimivat paineilmalla.
    Eiks niis oo jenkaa kumminkin yli 400 000 kiekkaa minuutissa?

     
     
  8. #1448
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mä kun luulin että toimivat paineilmalla.
    Eiks niis oo jenkaa kumminkin yli 400 000 kiekkaa minuutissa?
    Nähdäkseni paineilma on vähintään yhtä vaarallista kuin mentholin makuinen tiiviste. Kieltolistalle välittömästi! ;-)

     
     
  9. #1449
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wajokine Näytä viesti
    Nähdäkseni paineilma on vähintään yhtä vaarallista kuin mentholin makuinen tiiviste. Kieltolistalle välittömästi! ;-)
    On. Sitä kun päästää väärään reikään niin...!

     
     
  10. #1450
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Oot säki ny sitte kauhia.. huomenna meet tarjoamaan rouvalle hatsit ja aloitat keskustelun!
    Juurikin näin. Varmaan ottaa avun vastaan mielellään ja haluaisi puhallella samanlaisia pilviä mutta ei vaan ylpeys anna suomalaiseen tapaan periksi kysyä jeesiä.

     
     
  11. #1451
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Eräs hesan aseman kulmilla ihmisiä ja allekirjoittanutta häirinnyt deeku totesi höyryäjien olevan kusipäitä kun eivät anna maistaa "röökiä".
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  12. #1452
    n. parin metrin päästä tupakkapaikalta joku randomi ohikulkija huutaa " tuo on saatanan keksintö!" ja hirveetä kyytiä paineli menemää etiäpäin. En tiiä ite ainaki hörähdin ja ei pokka pitäny vaikka muut tupakkapaikalla katto äijjää suu auki Paras heitto tähän mennessä hands down
    Imagination is the most important thing the human mind has

     
     
  13. #1453
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Juurikin näin. Varmaan ottaa avun vastaan mielellään ja haluaisi puhallella samanlaisia pilviä mutta ei vaan ylpeys anna suomalaiseen tapaan periksi kysyä jeesiä.
    Mä taas luulen että ei halua. Aikuisten oikeasti hillittömät pilvet näyttää aika tyhmältä ja veikkaan että se pään pyörittely oli nimenomaan sitä että ei vittu mikä urpo.. Sori vaan mutta kaikki ei varmaan ajattele niinkuin fanaattisimmat höyrypäät.

    Höryttelin vappuna parvekkeella, pihassa oli naapureita grillaamassa ja aloin kuunteleen kun ne puhu keskenään: "ei toi kyllä tupakasta voi tulla, siellä on varmaan tulipalo jne." nousin näkyviin ja kerroin että ei tää oo savua vaan höyryä sähköröökistä.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  14. #1454
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Mä taas luulen että ei halua. Aikuisten oikeasti hillittömät pilvet näyttää aika tyhmältä ja veikkaan että se pään pyörittely oli nimenomaan sitä että ei vittu mikä urpo..
    Olen täysin samaa mieltä. Pilvien puhaltelussa ei ole mitään mieltä. Tuohon veloon meni melkein puoli pulloa nestetä ja kymmenellä hatsilla sai pumpulit ihan valkoisiksi. Starrella sentään pärjää vastaavalla nestemäärällä puoli päivää ja Kayfunilla koko päivän. Kunhan nyt tuli testattua.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #1455
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    10
    Eilen terassilla höyryttelin kun läheisestä pöydästä (kaikki polttivat tupakkaa) kuului kovaan ääneen että mikä täällä savuaa? Joku vastasi että se tulee tosta sähköröökistä. Tähän kysyjä kommentoi että sammuttakaa nyt helvetti se vekotin, eihän tässä käryssä voi kukaan olla. Siirryin kohteliaasti hieman sivummalle
    Oli miten oli, te saatte kuitenkin kiittää tyhmyyttä elämänne monista oivallisista eduista; voitte esimerkiksi nauttia muiden tyhmyydestä, ja sehän on maailman suurimpia ilonaiheita. (Erasmus Rotterdamilainen)

     
     
  16. #1456
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Taannoin oli yksi duunipalaveri valtion viranomaisten kanssa, kyseessä videoneuvottelu ja olin etätöissä kotoparvekkeella pelkät kalsarit päällä. Virkamiehet alkoi palaverin alussa yskimään miksi joku osallistujista on videomutella, avasin kanavan ja puhaltelin jaarittelujen aikana pilviä Boreaksilla suoraan webbikameraan. Kommentteja ei oikeastaan tullut mutta seuraavalla viikolla ei enää maristu videomutesta mitään.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  17. #1457
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Tällein uutena höyryttelijänäkin kommentteja jo tullut. Nuorten baareissa jengi on erittäin kiinnostunutta, kysyy hatseja jne ja myönteistä suhtautumista. No, yksi ilta olin tossa lähikapakassa missä käy pääasiassa vanhempaa väkeä. Siellä sitten joku 50-60v vanha, lyhyt patu tuli vittuilemaan et polttaisit norttia, on tuo paljon myrkyllisempääkin(iltapaskan valistus uponnut). Kuittasin huumorilla ja kerroin sitten lyhyesti mitä tiedän ja että jonkin aikaa olen ollut ilman analogista. Noin tunnin päästä sama ukko katsoi asiakseen tulla uudestaan juttusille nortti huulessa ja kertoi mun polttavan "kullinpienentäjää" ja että "homot tollasta vetelee." Tässä vaiheessa vanne alkoi vähän kiristää päätä ja totesin vaan, et josset kohta ymmärrä lopettaa niin sotken sut tonne peltoon tämän jälkeen ilmeisesti herrasmiehen vaimo tuli hakemaan hänet pois.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  18. #1458
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Hämmentävin kommentti oli viime viikolla saariston lossissa kun pyysivät puhaltelemaan höyrä sinnepäin kun tuoksuu niin hyvältä.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  19. #1459
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Hämmentävin kommentti oli viime viikolla saariston lossissa kun pyysivät puhaltelemaan höyrä sinnepäin kun tuoksuu niin hyvältä.
    Ja mulle vittuillaan välillä et älä viiti ku särkee päätä. Samalla ite tietenki nortti huulessa.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  20. #1460
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Muuan jonne tuossa päivällä tuli juoksunkanssa kyselemään tulta tupakkiinsa, hermostui kun ei ollut tarjota.
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •