Sivu 4 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #61
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    työkaveri pari kertaa kysyny että montako röökiä menny samalla, vastaan aina ettei yhtään. Viimeks huikkas toiselle työkaverille että millonkas me laitetaan tuommoset Vaimo sano että näyttää ihan nokkahuilulta (lavatube), vanhemmat ei oo sanonu muuta ku hyvä että oot päässy röökistä eroon... Julkisilla paikoilla kukaan ei oo uskaltanu kysyä mitään (ihme kyllä), jotkut vaan kattonu ihmeissään. Johtuneeko sitten pärstäkertoimesta...

     
     
  2. #62

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Ei nyt ärsyttävä tai koominen mut pikkuhiljaa alkaa ärsyttämään: Työpaikalla tupakkapaikalla miltein jokainen uusi naama kysynyt että mikäs tuo on (vmax tai buzz kädessä) ni vastaannotta sähkötupakka, "aijaa miä luulin että se on semmonen pieni tupakankokoinen". Ei sinällään haittaa, mutta kun tuon kommentin joutuu kuulemaan x kertaa päivässä niin pikkuhiljaa tehnyt mieli tilata joku 510-t ihan vaan sen vuoksi Ja toinen sitten tiedustelee että "mitäs tommonen maksaa?" "-n.100€" "-huh huh no eipä oo tuo halpaa, eihän tuo tunnu ees missään?" "-no kokeile pois" "-enkä kokeile". Älä sitten kokeile, mutta älä sitten väitä etteikö 24mg mcddstä 5.V tunnu missään.

     
     
  3. #63
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^ Mulla on töissä vähintään 6ml tankki jonkun modin nokassa ja olen uteliaille vastannut vain että "on tämä sähkötupakka mutta tämä on ammatilaismalli"
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #64

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    "on tämä sähkötupakka mutta tämä on ammatilaismalli"
    Perhana, miten miä en oo moista heittoa keksiny Kiitti vinkistä

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Yleisin kysymys varmasti on, että "Toimiiko tuo?

    Nykyään tunnen jo usein pakottavaa tarvetta vastata "No eihän tää mitä toimi, tämä sihisevä ääni ja höyry johtuu juuri siitä, että laite on rikki!"

    Mitähän ne miettii kun selvästi näkevät, että toimii. Ja jos tupakanvieroitusta tarkoittavat, niin eikö älykkäämpi kysymys olisi "Auttaako tuo?"

    Nimim. Pilkku on kiva nussittava kun oikein ärsyttää

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Piippuvertaus on tullu täälläkin vastaan useamman kerran. varsinkin kun käytössä oli Ego akku ja Bogen kartot. Yhdellä reissulla käytiin koko ilta kaverin kanssa yhtä aikaa parvekkeella ja vasta loppuillasta se tokas että: "On sulla perkeleellinen piippu kun sitä ei tarvii ollenkaan täyttää välillä" Olin vähä ja niin olin kaverikin kun näytin mitä on kädessä. Se oli koko illan luullut että oon siirtyny polttaan piippua kun kuuluu samanlainen sihinä
    Toinen mihin nyt Gripperiä käyttäessä on tottunu niin on "mikä toi on" kysymys. Ja sitten sitä ällistelyä että eikö se sähkötupakka olekkaan oikean tupakan näköinen =D
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  7. #67
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KuismaK Näytä viesti
    Kaverit ruvennut kutsumaan Kemikaali-Aliksi
    Joo. Eilen yksi kaveri kutsui minua Nikotiini-Pepeksi, tulee ilmeisesti tosta kemikali-alista. Helvata

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Joo. Eilen yksi kaveri kutsui minua Nikotiini-Pepeksi, tulee ilmeisesti tosta kemikali-alista. Helvata
    Itse olen saanut nimityksen ystävältäni Sähkö-Toni. Haluaa virnuilla, koska häntä asia mukamas ärsyttää. Mutta silti haluaa aina höyrytellä laitteilani.
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  9. #69

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tuossa yksi tuntematon tupakoitsija sanoi et hän ei aloittanut höyrytteleen kun katsoi mitä aineita siinä käytetään ,no kysyin sitten ettet varmaan ole jaksanut lukee mitä tuosta tupakista saa savutellessa kylkiäisinä keuhkoihinsa 8)

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Tuossa yksi tuntematon tupakoitsija sanoi et hän ei aloittanut höyrytteleen kun katsoi mitä aineita siinä käytetään ,no kysyin sitten ettet varmaan ole jaksanut lukee mitä tuosta tupakista saa savutellessa kylkiäisinä keuhkoihinsa 8)
    Itsekin olen kuullut samantyylistä. En ymmärrä välillä ihmisten ajattelua. Okei joo on kemikaaliksi nimettyjä aineita (kemikaali ei ole aina vaaralliseksi ihmiselle vaikka kuulostaa pahalta) niin sitten tupakoitsijat ns. sanovat että se tupakka on se turvallisempi peli. Voihan nämä räjähtää ja kaikkea.
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  11. #71

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tartteiskohan ruveta kadulla kertomaan ihmettelijöille muutamia faktoja elintarviketeollisuudesta. Juu, onhan ne pitoisuudet pieniä, mutta ei taida sähköröökin kauhistelija ajatella mitä kaikkea elintarvikkeisiin lisätään.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #72

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Kaverille kerroin että oon röökin polton lopettanu.
    Totesi vaan että v**t oot kun samaa nikotiinia poltat.
    Lopetin väittelyn ennen kuin ehti alkaakkaan

    Ei kiinostanut väittely...

     
     
  13. #73

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Tällä viikolla kahvipaikan edessä tuli ruokiksen aikaan yks mies kyselee, et onks tuo nyt sit se sähkötupakka vai jotain oopiumiako vetelet? Heh, piti vähän valaista kaveria. Ihmetystä herätti siis bolt+arctic-tank yhdistelmä

     
     
  14. #74
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Töissä oli mukana vaan ego pikkudct-tankilla.
    Työkaverit katseli tauolla ihmessään että missä mun majakka on kun tuommoisella pikkuisella höyryät
    Nyt on ollut pitkään lavatube Vivi novalla töissäkin käytössä.


    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki, ajoittain Tampere
    Viestit
    53

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Itse olen käyttänyt oheista pahvia apuna. Näitä on aina muutama mukana. Kuvan käyttöön on lupa ja muut arviot ovat omiani.
    Idea on vapaasti käytettävissä kunkin humuttelijan mieltymyksin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg ko3.jpg (80.0 kt, 456 katselukertaa)
    • File Type: jpg ko3.jpg (80.0 kt, 407 katselukertaa)

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^nice...

     
     
  17. #77
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Täällä oli jossakin foorumin kätköistä tuosta "pahvista" se suomenkielinenkin versio.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja OnkkelOnka Näytä viesti
    Itse olen käyttänyt oheista pahvia apuna. Näitä on aina muutama mukana. Kuvan käyttöön on lupa ja muut arviot ovat omiani.
    Idea on vapaasti käytettävissä kunkin humuttelijan mieltymyksin.
    Edit: No tässähän se:

    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    Asustan pienemmällä paikkakunnalla ja tätä voisi kai kutsua maaseuduksi eli ympyrät on pienet. Omat ajatukset sähköröökistä aluksi oli juurikin, että mitähän ihmiset sanovat. Ihmisethän kammoksuvat kaikkea uutta/erilaista. Lisäksi juurikin nämä huumeiden käyttäjät.. Tässä tapauksessa varmaankin nämä bongin käyttäjät siis.. Aiheuttavat oman pienen lisänsä tuohon; jotkut ihmiset ovat näistä bongeista kuulleet, mutta eivät tiedä minkälainen vekotin kyseessä on, toimintaperiaatteeltaan tai ulkonäöltäänkään. Joo kattoisivat telkkaria niin tietäisivät, mutta kun jotkut näistä vanhuksista tiiraa vain ylen kanavia ja niiltäkin pelkkiä luontodokkareita. Sitten ne näkevät tämän sähkötupakin ja olettavat heti että tuossa on nyt pakko olla sellainen huumepiippu..

    Yllättävän moni tällä paikkakunnalla kuitenkin tietävät, vaikka olisi minkälainen mötikkö kiinni, että tuo on sähkötupakka. Jotkut on kyselly, mutta pääasiassa laitteen hintaa ja käyttökustannuksia.. Että on tullut positiivisesti yllätyttyä sähköröökistä.. Töissä kyllä haukutaan vesipiipuksi ja oopiumipiipuksi, en tosin välitä pätkääkään. Eikä oikeastaan ko. provokaatio liitykään tässä tapauksessa sähkötupakkaan vaan tarpeeseen päästä kuittailemaan muuten vain. Kerran oli joku clearo tai muu nokalla joka alkoi kusemaan litkuja akkupäästä ja tipistä, olin jo luovuttanut päivällä ja polttanut analogisia mutta ns. lähtökahveilla ajattelin, että josko saisin vermeen vielä pelaaamaan, koitin saada laitteen sitten kuivailtua ja ekat höyryt imaistuani litkua tuli suuhun ja syljeskelin sitä siinä sitten ja ajattelin, että putkessa on vielä tippa ja etten luovuta, jos tämä tästä.. Seuraukseni tietenkin yskiminen ja räkiminen, johon työkaveri rööki suupielessä:
    - Joo'o, hyvää on!!!
    Ei voinut kyllä kuin myöntää, että niinpä

    Joskus töissä katsovat, että kun laitteet ei pelaa tai muutoisin vain kiskaisenkin oikean tupakan, että etkös sä polttanut sitä sähkötupakkaa.. Kukaan ei ihme kyllä, koskaan ole kysynyt, että loppuiko siitä akku, tai litku tai menikö se rikki, vaan ihmettelevät enemmänkin röökiä.. Kumman myötämielistä porukkaa. Hyvä näin..

    ---

    Ainiin, yksi työkavereista on todennut että toi tuoksuu todella hyvälle että mitä huumetta sulla siellä on.. Johon kysyin, että miten hyvä tuoksu liittyy huumeisiin, oma mielipide, kun on, että huume tarkoittaa päihdettä ja ei ole hirveästi erilaista kokemusta näistä, mutta joskus on tullut oltua kipeä ja silloin on ollut lääkettä ja lääkkeetkin toimii kai päihteinä, ja sitten alkoholi. Pillerin kun otan niin harvemmin ajattelen että olipa hyvää - vaan lähinnä mielessä on, että hyi ***tana.. Ammattilaiset on sitä mieltä, että kirkas maustamaton viina ei maistu miltään.. Oma mielipiteeni on, että kyllä se maistuu. Nimittäin viinalle ja en mä kyllä kossua maistelisi raakana mielessäni, että onpa hyvää.. Että miten ihmeessä keksit yhdistää hyvän tuoksun huumeisiin..

    Sama kaveri on myös kysellyt, että miten tähän saisi kannabista.. ÖÖ- en tiedä. Ei ehkä mitenkään, cannabis sativa nimisessä kasvissa päihtymistä aiheuttava aine on THC ja sen kummemmin kyseisen aineen kemiallista koostumuksesta mitään tietämättä epäilisin, että saattaisi olla täysin mahdotonta sitoa sitä höyryteltävään nesteeseen ja ylipäätään.. Ketä kiinnostaa..
    Mielenkiinnolla on kysellyt tämä heppu näistä vehkeistä ja selittänyt vesipiipun toimivan samalla tavalla. Juu..

     
     
  19. #79
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    ^Löytyyhän noita THC-atoja, joilla siis kannabisöljyä voi höyrytellä, mutta voi sen öljyn saaminen Suomesta olla hiukka heikkoa. :P Taitaa olla enempi Hollantiin suunnattuja tuotteita, ainakin Euroopassa.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

    -

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •