Sivu 76 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666727374757677 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,501 - 1,520 / 1528

Aihe: Ärsyttävin/koomisin/hämmentävin kommentti höyryttelystä?

  1. #1501
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikagee Näytä viesti
    Edelleen tuo tupakoivien paheksuva köhintä höyrypilveen törmätessään aiheuttaa itselle hilpeyttä.
    Tämä!
    Tai kun pidetään kiinni nenästä ja tuijotetaan kauhistunut ilme kasvoilla samalla kun poistutaan _tupakkakopista_. Tämä etenkin lentokentillä mikä on ainoa paikka missä suostun astumaan kyseisiin koppeihin.

     
     
  2. #1502
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    128
    Vanhat kunnon korsteenit työmaalla sanovat, että mansikkapirtelö haisee pahalle ja itse vetelevät mahorkkaa kuin viimestä päivää. No makunsa kullakin?

     
     
  3. #1503
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja temetsu Näytä viesti
    Vanhat kunnon korsteenit työmaalla sanovat, että mansikkapirtelö haisee pahalle ja itse vetelevät mahorkkaa kuin viimestä päivää. No makunsa kullakin?
    [sarcasm] Onhan se nyt niin, että jos jostain saakelin pirtelöstä tai muusta makeasta miespuolinen henkilö tykkää, niin on sillä päässä vikaa. [sarcasm]

     
     
  4. #1504
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    128
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Astronautti Näytä viesti
    [sarcasm] Onhan se nyt niin, että jos jostain saakelin pirtelöstä tai muusta makeasta miespuolinen henkilö tykkää, niin on sillä päässä vikaa. [sarcasm]
    Näinhän se taitaa olla Tosin hulluhan tuolla täytyy joka tapauksessa olla että ei mene rikki.

     
     
  5. #1505
    Viime viikonloppuna kuulin yhden jampan sanovan että tuostakin tulee tervaa keuhkoihin kun siinä on sitä nikotiiniä. Sanoin, että ei tästä tervaa tuu, mutta sitten taas sanoi "mutku tuossa on sitä nikotiiniä".

    Tyhmää ruveta taistelemaan tuulimyllyjä vastaan, eli en jaksanut alkaa väittämään lopuksi vastaan.

     
     
  6. #1506
    Höyryttelijä Noot Noot's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Etelänapa
    Viestit
    38
    Varmaan kommentti avopuolisolta. Olen siis poltellut hänen sähköröökiä aina silloin kun mies on mötikkänsä kanssa kotona koska jos hän ei ole kotona se on hänellä mukana.
    Aluksi hän poltteli ilman nikotiininestettä mutta lisäsi sen myöhemmin höyryttelijän arkeensa.
    Tuossa maanantaina hankin oman mötikän ja hän oli asian kanssa fine, mutta kun mainitsin että olisi tarkoitus hankkia myös nikotiininestettä kurkkutuntuman parantamiseksi niin siitähän sain kuulla kuinka lapsellista se on. Että matkin häntä tämän asian kanssa. XD Huoh.

     
     
  7. #1507
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Minulle ei kukaan ole oikein mitää sanonut. Olen saanut osaksi vain pahoja mulkaisuja

    Mutta vaarini kommentti, vaikka kuinka yritin ilmoittaa että ei tämä ole mikään oikea tupakka vaan täysin eri.
    Ja käytän näitä että saan pysymään hermot kurissa, kun kivut ovat niin kovat ettei opiaatti lääkkeetkään meinaa viedä minulta kipuja pois.
    Vaarini sanoo että kaikki sauhuteltava on hänelle tupakkaa, ja yhtä kauheeta se on
    Ja olen vaikka kuinka hänelle yrittänyt näyttää eri sivuja sekä testejä niin ei. Tupakkaa kuin tupakkaa.
    Noh miä letkautin siihen, että kun on kipeenä ja hengittelee kattilan päällä vanhaan hyvän tapaa vesihöyryä, niin sekin on tupakkaa kuin tupakkaa.
    Ja tietäähän nuo vanhukset, meinaan hyvä ettei kimppuun tullut, että hän on jo ainakin 80 vuotta tehnyt tuota ja tuo ei ole mitää tupakkaa.
    Minä siihen että, sinähän itse sanoit että höyryttely kuin höyryttely on tupakkaa.
    Ja vahus teki näin
    Sanoin että jos itse laittaa pohjanesteeseen makuja joita voi käyttää monella eri tapaa esim leivonnassa niin ne eivät voi olla mitään myrkkyä.
    Ja arvaattehan te miten vahukset tuohon taas meinaa. Eli ei se ole yhtää sama.
    Yritin perustella sitä taas, et kattilan päällä kun hengitellää vesi höyryä niin samaahan tuo sähkötupakka tekee eli sen höyryä hengitellään !
    Noh tulos oli, että minulla ei ole vähään aikaan mitään asiaa kuulemma vaarilleni kylään mennä
    ymmärtäisin tuon, jos olisin esim joku 14-20 vuotias että hiiltyy, mutta itsellänikin on ikää jo yli 40 niin vielä paapero ottaa hernettä nenään asioissani
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  8. #1508
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57
    Pari viikkoa sitten botniaringillä katsomossa istuttiin minä+3 kaveria ja kaikilla 220-350wattiset vehkeet kourassa ja vedettiin ketjussa. Vierestä kuului, että tuo kyllä haisee pahemmalta kun oikee rööki. Öö jjjoo ei kaverin fullmilk neste hyvältä haisekkaan omaan nenään mutta aina se röökin voittaa 100-0.

    toinen kysymys on kyllä mitä kuulee usein että voiks tonne laittaa viinaa???

     
     
  9. #1509
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2019
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    2
    Ärsyttävin tapaus on ollut oma sisko, kyllähän se LM vihreä palaa, mutta kun on kerran saanut päänsäryn sähköröökistä niin eihän sitä ja nehän tunnetusti räjähtää ihmisten naamoille ja suomessa valmistetuissa makunesteissä on kaikkea kakkaa. Yrittäis jo ymmärtää että kun on meinannut monta kertaa lopettaa niin olisi helpoin antaa mulla lainaan toi Aspiren PockeX, huomaisi varmaan itsekkin että parempi vaihtoehto.

     
     
  10. #1510
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KiriGai Näytä viesti
    Ärsyttävin tapaus on ollut oma sisko, kyllähän se LM vihreä palaa, mutta kun on kerran saanut päänsäryn sähköröökistä niin eihän sitä ja nehän tunnetusti räjähtää ihmisten naamoille ja suomessa valmistetuissa makunesteissä on kaikkea kakkaa. Yrittäis jo ymmärtää että kun on meinannut monta kertaa lopettaa niin olisi helpoin antaa mulla lainaan toi Aspiren PockeX, huomaisi varmaan itsekkin että parempi vaihtoehto.
    Juu, noi on just parhaita (tai pahimpia) noi röökaajat... Kaverin sisko kans joskus tässä tuumi mulle että: noi nesteet sisältää ties mitä kemikaaleja ja kääri itselleen sätkän... Yritin vähän aikaa muijaa valistaa, mutta jyrkkäluonteisena henkilönä vänkäsi vaan vastaan... Kyllästyin ja tuumasin vaan että: kai mä tykkään sit elää vaarallisesti...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •